Ja tegen jou ga ik als eerste rijden zodra ik weer goed internet heb.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben mn wifistick vergeten mee te nemen
Ben trouwens bezig om alle mirror cups op goud te krijgen, zo lastig als je alles de andere kant op gewend bent
Daar zou je een flauwe grap over kunnen maken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef BMH het volgende:
Ik zoek naar friends.
Toch horen ze in het spel, alleen af en toe 5 meter voor de finish blauw schild word je in 1x 4dequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
die blauwe zijn echt rete-irritant
Jij.. jij!! Jij hoort erbij! www.fanboy.nl <- vul daar je friendcode in.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef Wunk het volgende:
Jaah, ik heb gisteren even bij m'n neef op z'n DS gespeeld (ik moest z'n Wlan komen instellen), dus ik heb vandaag ook maar een Mario kart DS pack + Mario 64 gehaald...
Geweldig spel![]()
BMH recruteert.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij.. jij!! Jij hoort erbij! www.fanboy.nl <- vul daar je friendcode in.
Hij doet worldwide mode, dus je hoeft niet in Amerika te wonen om tegen om te racen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef Xrenity het volgende:
Je kan tegen Reggie racen binnekort.
Als je in de VS woont iig.
quote:When: Monday, December 19, 4:00 -- 5:30pm Pacific Time
Where: Bellevue Square McDonald's, Bellevue WA
If you can't make it to Bellevue Square, you can still take part in the fun. Connect to Nintendo Wi-Fi Connection beginning at 4:00pm Pacific Time. I'll be racing in "Worldwide" mode, so be sure to select the same Nintendo Wi-Fi Connection mode for your chance to race me. Bring your A game, because I've been practicing.
Zal ik vandaag ook nog wel even doen, even het topic openen en alle codes invoeren met de stylus. Nu nog even geen tijd. En ik moet nog veel oefenen in de singleplayer mode, ik ken de circuits nog niet en Mario Kart heb ik wel op m'n Gamecube liggen, maar die heb ik maar 2x gespeeld ofzo. Wel redelijk wat Mario Kart 64 gedaan JAREN geleden... dus ik ben nog onervaren ook in dit spel (en dan nog het eerste online potje winnen ook nogquote:Op zondag 18 december 2005 09:11 schreef Cutie het volgende:
Wunk & JK, ik heb jullie toegevoegd aan m'n friends list.
Ik heb jou ook toegevoegd.., ik ben gisteren in m'n eerste potjes tegen anderen wel gruwelijk ingemaakt trouwens.., maar ik word langzaam maar zeker beterquote:Op zondag 18 december 2005 09:11 schreef Cutie het volgende:
Wunk & JK, ik heb jullie toegevoegd aan m'n friends list.
Er zijn nog wel verschillen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel XP
Ik heb nu alle Grand Prixs gehaaldJe kan dan kiezen uit alle karts voor een character (36 stuks), het maakt vanaf dan toch ook niet meer uit met wie je rijdt of wel? Het rijgedrag hangt immers af van je kart toch?
gewicht enzo verschilt nog welquote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel XP
Ik heb nu alle Grand Prixs gehaaldJe kan dan kiezen uit alle karts voor een character (36 stuks), het maakt vanaf dan toch ook niet meer uit met wie je rijdt of wel? Het rijgedrag hangt immers af van je kart toch?
Wat voor internet heb je thuis? Zit je bijv achter een router oid?quote:Op maandag 19 december 2005 20:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb recent een wi-fi stick gekocht. Gisteren geprobeerd te installeren en dat is uiteindelijk gelukt. Maar nu krijg ik telkens een 52003 error (unable to optain IP address). De eerste keer ik deze error ook , daarna deed hij het opeens en nu dus weer niet.
Is er misschien een of andere poort die ik open moet zetten op de router? Ik heb de wi-fi instellingen in XP ook al proberen te wijzigen in 'automatically obtain ip address' maar dat mag ook niet baten.
Ik heb nog nooit problemen met mijn netwerk gehad, maar dit 'eenvoudige' apparaatje gaat mijn verstand te boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrij
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Ja, maar geen wireless router. Gewoon een sitecom router. Normaal gesproken moet je een poort o.i.d. opengooien, maar daar kan ik ook niks over vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor internet heb je thuis? Zit je bijv achter een router oid?
Kan je niet configureren?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef JK het volgende:
Wanneer komt er een online Fok! wedstrijd?Niet dat ik 'm nog veel heb gespeeld hoor, maar tis wel leuk als je weet wanneer iedereen een beetje online is.
Jammer dat je niet de button config kan veranderen.. ik wil met een andere knop gasgeven, niet met de Japanse knop
kan aan mij liggen.......maar hier is A altijd doorgaan en B annulerenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef JK het volgende:
Nee, ik heb op mijn Europese Mario Kart DS geen mogelijkheid om de controls te veranderen....
Japanners hebben de A knop als 'doorgaan' en de B knop als 'annuleren', wij hier dus andersom. Ook gas geven doe je dan met A ipv B.
bij mij is a altijd doorgaan en b annuleren hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef JK het volgende:
Nee, ik heb op mijn Europese Mario Kart DS geen mogelijkheid om de controls te veranderen....
Japanners hebben de A knop als 'doorgaan' en de B knop als 'annuleren', wij hier dus andersom. Ook gas geven doe je dan met A ipv B.
Nu klinkt het van zelf sprekend dat A gas geven is, maar de layout van de knoppen 'klopt' dan niet...
Kan je die van jou wel configureren dan.... ik kan alleen WiFi settings veranderen en highscores wissen ofzo of weet ik het... tis gewoon de Europese want er zat een NL VIP-sterren kaartje in het doosje.
Hoger = betere items. Dus geen banaan als je 2e bent, maar wel een rood schild.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat doet de statistiek 'items' voor een wagen?
Ik heb het over de layout van de knoppen. B hoort op A te zitten en A op B....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
bij mij is a altijd doorgaan en b annuleren hoor.![]()
Zal ik je online troosten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb weer online gespeeld net, 4 man, 2 snakersEn elke keer kozen die twee Delfino Plaza, trieste figuren
Wat hebben we hier? Een disconnectorquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:05 schreef BMH het volgende:
Ik speelde net tegen jesse. Wat een vuile snaker is dat. Delete ik gelijk uit me friendslist.
Ik ben ook gewoon gekapt tijdens de game.
Met 35 losses in totaal. En 3 keer zoveel wins. Dit was de eerste keer dat ik disconnecte. Maar als iemand alleen maar snakent wil winnen dan krijgt ie van mij een puntje. Daar verspil ik dan ook helemaal geen moeite aan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:11 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Wat hebben we hier? Een disconnector![]()
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef JK het volgende:
[..]
Bij de eerste wedstrijd (won ik overigens wel) reed ik dus bij de start direct vol gas naar achter...
En dat zal wel vaker gebeuren omdat ik de controls van de andere consoles al jaren gewend ben.
Snaken is toch gewoon een tactiek?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Met 35 losses in totaal. En 3 keer zoveel wins. Dit was de eerste keer dat ik disconnecte. Maar als iemand alleen maar snakent wil winnen dan krijgt ie van mij een puntje. Daar verspil ik dan ook helemaal geen moeite aan.
Vandaar dat ik al een tijd niet online speel. Gelukkig heb ik thuis 2 ds-jes en ik ken nog wat mensen met Mariokart.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:12 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Snaken is toch gewoon een tactiek?
Ik kan het niet echt goed, maar online is het toch gewoon een onmisbare techniek aangezien ontzettend veel mensen het gebruiken.
Als je een paddo gebruikt gaat het er van afquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:39 schreef Roi het volgende:
Ik heb trouwens in reviews altijd gelezen dat je de olie van die squid kan wegvegen op je screen maar daar klopt niks van.
Ik zie snaken niet per se als cheaten, en ik doe het ook alleen op stukjes waar dat een beetje kan. En dat si lang niet overal. Verder boost ik in elke bocht, en aangezien er op sommige stukjes veel bochten achterelkaar zitten lijkt dat dan ookal op snaken ja. Ik kan me voortellen dat je het vervelend vind, en als je nog eens tegen me wilt racen zal ik het niet meer doen. En hoewel ik een beetje snakete liep jij gewoon voor hoor (ik won alleen omdat ik een blauw schild had). Maargoed, ik heb je ook maar gedelete want ik vond het een beetje flauw dat je disconnecte. Ik dacht dat je het deed omdat je verloor dankzij mijn blauwe schild, maar nu snap ik je iets beter. Desalniettemin, ik ken je toch niet echt, en dat was ook een reden om je te verwijderen.quote:Ik speelde net tegen jesse. Wat een vuile snaker is dat. Delete ik gelijk uit me friendslist.
Ik ben ook gewoon gekapt tijdens de game.
Ik heb overigens 65 losses en 2 keer zoveel wins. En krijg ik een puntje als iemand disconnect? Weet je dat zeker, want ik checkte het een keer, maar toen had ik er volgens mij geen puntje bij gekregen. Ik kan het ook fout hebben...quote:Met 35 losses in totaal. En 3 keer zoveel wins. Dit was de eerste keer dat ik disconnecte. Maar als iemand alleen maar snakent wil winnen dan krijgt ie van mij een puntje. Daar verspil ik dan ook helemaal geen moeite aan.
Mijn regel: Als de anderen niet snaken, doe je het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef 2Dcube het volgende:
[..]
Ik zie snaken niet per se als cheaten, en ik doe het ook alleen op stukjes waar dat een beetje kan. En dat si lang niet overal. Verder boost ik in elke bocht, en aangezien er op sommige stukjes veel bochten achterelkaar zitten lijkt dat dan ookal op snaken ja. Ik kan me voortellen dat je het vervelend vind, en als je nog eens tegen me wilt racen zal ik het niet meer doen. En hoewel ik een beetje snakete liep jij gewoon voor hoor (ik won alleen omdat ik een blauw schild had). Maargoed, ik heb je ook maar gedelete want ik vond het een beetje flauw dat je disconnecte. Ik dacht dat je het deed omdat je verloor dankzij mijn blauwe schild, maar nu snap ik je iets beter. Desalniettemin, ik ken je toch niet echt, en dat was ook een reden om je te verwijderen.
Ik krijg overigens geen pijn in mijn duim van snaken, je moet het gewoon op de juiste manier doen. Anyway, ik doe het ook alleen als ik tegen gasten speel die ook erg goed zijn.
[..]
Ik heb overigens 65 losses en 2 keer zoveel wins. En krijg ik een puntje als iemand disconnect? Weet je dat zeker, want ik checkte het een keer, maar toen had ik er volgens mij geen puntje bij gekregen. Ik kan het ook fout hebben...
- 2Dcube (Jesse)
totaal mee eens, alleen ik begrijp hem ook wel als je veel bochten achter elkaar hebt lijkt het op snaken terwijl het dat niet is, das gewoon optimaal gebruik maken van de bochten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn regel: Als de anderen niet snaken, doe je het niet.
En een recht stuk kun je ook zien als een stel "onzichtbare" bochten.quote:totaal mee eens, alleen ik begrijp hem ook wel als je veel bochten achter elkaar hebt lijkt het op snaken terwijl het dat niet is, das gewoon optimaal gebruik maken van de bochten.
Ach sowieso zijn de personen die janken de personen die het zelf niet goed kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:47 schreef 2Dcube het volgende:
[..]
En een recht stuk kun je ook zien als een stel "onzichtbare" bochten.
In ieder geval, de grens tussen echt snaken en gewoon gebruik maken van de bochten vind ik nogal vaag. Sommige levels zijn namelijk één en al bocht. :S
ik kan heel goed snaken,,,,, maar ik doe het niet omdat ik het niet leuk vind, Maar als mensen online gaan snaken ga ik het ook doen ik wil geen 50 losses krijgen door vieze snakers.quote:Op zondag 25 december 2005 00:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach sowieso zijn de personen die janken de personen die het zelf niet goed kunnen.
"Save data is corrupt" misschien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef League het volgende:
Zijn er hier ook mensen bij wie de cups gewoon gewist zijn? Ik start het spel op, krijg een bericht (dat ik niet gelezen heb omdat ik te snel doordrukte), het plaatje in het menu is weer standaard, en al mn cups waren gewist. Ik heb nog wel gewoon alles wat ik had ge-unlocked. Beetje vaag![]()
2de keer is alles veel makkelijker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef League het volgende:
ik heb geen idee, maar dan zou ik ook alles opnieuw moeten unlocken lijkt mij
Speel anders nog maar een paar keer tegen mijquote:Op woensdag 28 december 2005 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
11 wins, 15 losses, langzaam loop ik in
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zolang je niet met Lexie speelt is er niets aan de hand
11-16quote:Op woensdag 28 december 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zolang je niet met Lexie speelt is er niets aan de hand
Een zuigende vrouw, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef nipeng het volgende:
Help mijn vrouw sucked@Mario Kart!
Een kans voor Noot om te winnenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef nipeng het volgende:
Help mijn vrouw sucked@Mario Kart!
Heerlijk, tegen Liz, Strol en Mmarsu gamen, +3 wins voor Royquote:
Ik zal je wel even toevoegen, mijn friendcode zie je wel staan,quote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef Egamer het volgende:
Mijn code:
524047
716495
Voeg me toe.
Heb ook last van de snakers, als ik het doe, bots ik telkens.
]quote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zal je wel even toevoegen, mijn friendcode zie je wel staan,![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk, tegen Liz, Strol en Mmarsu gamen, +3 wins voor Roy
vooruitquote:Op donderdag 29 december 2005 16:12 schreef arucard het volgende:
[..]
]
Voeg je mij ook toe ?![]()
Ik heb friends nodig.
Omdat het niets te maken heeft met racen.. Misschien een nieuwe catagorie in NintendoWiFi: snakers only.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Retarded het volgende:
ik snap dat hele snakers gedoe niet? Ik heb het spel zelf niet hoor, maar als je hierdoor snellere tijden haalt.. wat is er dan mis mee
omdat het gewoon niet leuk is, mariokart is en party game geen realistische race sim waar je trucjes voor moet kennen. Het moet gewoon voor iedereen even toegankelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Retarded het volgende:
ik snap dat hele snakers gedoe niet? Ik heb het spel zelf niet hoor, maar als je hierdoor snellere tijden haalt.. wat is er dan mis mee
inderdaad dat is nog geen stom idee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Omdat het niets te maken heeft met racen.. Misschien een nieuwe catagorie in NintendoWiFi: snakers only.
1) WiFi -> Friend Code -> confirm friendcodequote:Op zondag 1 januari 2006 12:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even aan aantal vragen:
1) Waar kan ik me eigen Friend Code zien?
2) Als je je eigen Emblem maakt bij Paint krijgen online racers die dan te zien boven mijn kart wanneer ik online speel?
3) Waar kun je je eigen scores zien (wins, loses)
thnx
Uhmm ja Liz wordt langzaamaan beter.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk, tegen Liz, Strol en Mmarsu gamen, +3 wins voor Roy
Duidelijk! Thnx!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
1) WiFi -> Friend Code -> confirm friendcode
2) ja
3.Records in het hoofdmenu.
ik heb wel zin.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef stefmans het volgende:
iemand toevallig en potje racen?
had ik je friendcode toegevoegd anders moet ik dat nog even doen dan kunnen we racequote:
ik ga nu zoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
had ik je friendcode toegevoegd anders moet ik dat nog even doen dan kunnen we race![]()
voeg me even toe BMH dat heb je volgens mij niet gedaan.
sorry wacht even ik heb de foute friendcode in me sig wacht even.quote:
dan voeg ik jou ook wel even toe.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Marina1 het volgende:
Ik wil ook wel een potje racen! Heb je toegevoegd stefmans, mijn code is: 1417-9649-4418.
dat was wel mijn plan als je nog zo dicht achter me zat om je als 1ste door die item box te laten gaan, zodat ik en goed item zou krijgen nu was het en blauw schild maar anders was het wel en rood geweest.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:08 schreef Marina1 het volgende:
haha stefmans, klinkt indrukwekkend, wel credits geven aan dat laatste blauwe schild hègoed gedaan hoor!
![]()
nog steeds zin om en potje te racen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef BMH het volgende:
LOL
ik voeg je nieuwe code toe. Van jullie allebei.
Nummer 2 vind altijd in 1vs1 races. Je kunt pas echt "racen" als je met 3 of 4 spelers speelt. Met zen 2-en is het meer een gevecht om de items.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:34 schreef stefmans het volgende:
wat kreeg ik en rot items zeg in die laatste race toen ik 2de lag, 2x en intvis ding en en banaan. Maar even goed goed geraced BHM, op het laatst begon ik je tacktiek door te krijgen met het remmen voor itemboxes.
Ja dat is waar. ik race ook liever met 3 of 4.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nummer 2 vind altijd in 1vs1 races. Je kunt pas echt "racen" als je met 3 of 4 spelers speelt. Met zen 2-en is het meer een gevecht om de items.
Maar even trug op het onderwerp,je moet er wel een beetje rekening mee houden dat de meeste ds-gamers in japan en America zitten enz. Dus het kan goed zijn dat als jij overdag connectie zoekt dat je veel minder mensen online hebt en zeker bij rivals.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef Game_Error het volgende:
Sorryje snapt wel dat ik 4 spelers bedoelde
Ik moest laatst tegen iemand met 729 wins en 23 losses echt ziek die shit, was ook en jappaner trouwens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:51 schreef Game_Error het volgende:
ik zoek ook altijd op worldwide, anders vind ie vaak geen zakik kwam net nog een stel jappaners tegen, die gozers hebben echt geen leven, tis iets van 4 uur 's nachts daaro
![]()
Ik kan mij herinneren dat ik ooit iets gelezen heb dat ze per ''periode'' verschillende online levels doen, ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://media.putfile.com/TickTockClock-Via-Wifi-Short
Tik Tok Clock via NWFCMisschien dat Nintendo via een update (als dat kan) de overige levels ook vrijgeeft nu dit eenmaal is gehacked.
Geboortedatum: 1991-11-02 .quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:55 schreef Xenwolfie het volgende:
Ze zouden eigenlijk Mario Kart DS of op de PSP uit moeten brengen, of de N64 op internet brengen en hem dan met een DS laten communiceren!
Volgens mij voel jij je niet lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:55 schreef Xenwolfie het volgende:
Ze zouden eigenlijk Mario Kart DS of op de PSP uit moeten brengen,
En tevens zijn item effects die tegen je gebruikt wordt erger. Het heeft voor en nadelen. De item bar bestaat eigenlijk uit 3 stappen, 1, 2 of 3 waarbij 3 full is. Bij timetrail krijg je 'stap' aantal paddestoelen en de tegenwerking zie je bijv. aan het 'stap' aantal inkvlekken op je scherm als je door een inkvis geraakt wordt..quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoger = betere items. Dus geen banaan als je 2e bent, maar wel een rood schild.
dat meen je neitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat ik ooit iets gelezen heb dat ze per ''periode'' verschillende online levels doen, ofzoDat je bijvoorbeeld over een maand, andere levels kunt kiezen online.
moet eerlijk zeggen dat dat me wel redelijk snel afging. ik had in 6 dagen alle GP's compleed goud.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:48 schreef Webby het volgende:
yay, eindelijk sinds ik MKDS heb (25/12) heb ik alles gold
battle had online gemoeten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat dat me wel redelijk snel afging. ik had in 6 dagen alle GP's compleed goud.
En heb ook niet de behoefte om alles minimaal 1 ster (of 3) te halen. Ik vermaak mij nog wel even met de andere spelvarianten. (battle tegen een vriend is ook erg grappig)
kicke die hap.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:57 schreef Morthill het volgende:
Tsja, morgen met 8 man lannen, 1 persoon is heel goed in snaken en die zegt ook gelijk, als ik niet win ga ik snaken. >_< Das net alsof je zegt dat je standaard double damage cheat gaan invoeren of zo omdat je te slecht bent.
slecht is hij dus niet, want hij kan snakenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:57 schreef Morthill het volgende:
Tsja, morgen met 8 man lannen, 1 persoon is heel goed in snaken en die zegt ook gelijk, als ik niet win ga ik snaken. >_< Das net alsof je zegt dat je standaard double damage cheat gaan invoeren of zo omdat je te slecht bent.
Ze moeten wel waar moeten ze de AI dan verbeteren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef Morthill het volgende:
Ik wordt er zo gek van om in de 150 cc telkens genaaid te worden door de CPU.
Elke keer als ik ze inhaal worden ze in een keer veel sneller, en dat doen ze zonder mushrooms. Waarom kan Nintendo ipv een comeback mode niet gewoon een goede AI inbouwen, het is zo treurig dat ik een race niet win omdat ik na 4 keer 1e worden toch elke keer die 1e plaats verlies terwijl ik alles perfect doe maar de CPU die nb een langzamere kart heeft mij gewoon voorbij raast omdat hij plots een snellere kart heeft. Ik heb een race echt continue hier last van, ik haal ze in, ze worden sneller en halen mij in. Nee das leuk
Tsja, minder stuurfoutjes maken, dat soort kleine dingen. Ze doen het verkeerd, zodra een CPU drift heeft ie de turbo boost te pakken op 150CC, dit is gewoon onmogelijk voor een mens om te doen helaas, ik krijg het inmiddels aardig onder de knie, maar zelf op mijn best krijg ik het niet zo radicaal snel voor elkaar als de CPU. En opzich heb ik liever dat dat gebeurt dan dat wanneer ik er voorbij ben ze plots gewoon terug mogen komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ze moeten wel waar moeten ze de AI dan verbeteren.![]()
Wat kunnen ze verbeteren bijna niets, en als je en beetje powerboost in de bochten pown je die cpu's zo hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, minder stuurfoutjes maken, dat soort kleine dingen. Ze doen het verkeerd, zodra een CPU drift heeft ie de turbo boost te pakken op 150CC, dit is gewoon onmogelijk voor een mens om te doen helaas, ik krijg het inmiddels aardig onder de knie, maar zelf op mijn best krijg ik het niet zo radicaal snel voor elkaar als de CPU. En opzich heb ik liever dat dat gebeurt dan dat wanneer ik er voorbij ben ze plots gewoon terug mogen komen.
Heb jij 150CC wel gespeeld. Zodra ik ga powerboosten, of nog erger, zodra ik flink ga snaken, en geloof op sommige circuits ben ik daar goed in, gaan de CPU's dat ook doen, ze passen zich continue aan aan mij. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar het geeft een onrealistisch gevoel dat ik met dezelfde voorsprong win of ik nu 2 sterren haal of een A ranking.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat kunnen ze verbeteren bijna niets, en als je en beetje powerboost in de bochten pown je die cpu's zo hoor.![]()
ik heb hem helemaal uit met alles 2 sterren of meer. Ze kunnen niets anders als ze dan als de cpu's achter rijden bijv, en ster of en kogel geven dan gaat iedereen daar over zeuren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb jij 150CC wel gespeeld. Zodra ik ga powerboosten, of nog erger, zodra ik flink ga snaken, en geloof op sommige circuits ben ik daar goed in, gaan de CPU's dat ook doen, ze passen zich continue aan aan mij. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar het geeft een onrealistisch gevoel dat ik met dezelfde voorsprong win of ik nu 2 sterren haal of een A ranking.
Een ster of kogel is niks mis mee, zolang het niet elke race moet. En ik zeg ook niet dat het onmogelijk is om te winnen, ik zeg alleen dat ik me irriteer aan de comeback mode die geprogrammeerd is.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb hem helemaal uit met alles 2 sterren of meer. Ze kunnen niets anders als ze dan als de cpu's achter rijden bijv, en ster of en kogel geven dan gaat iedereen daar over zeuren.
Ja het is wel irritant maar ik bedoel maar liever en comeback mode als helemaal niets, dat heb je bij iedere race-game bijna die comeback mode.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een ster of kogel is niks mis mee, zolang het niet elke race moet. En ik zeg ook niet dat het onmogelijk is om te winnen, ik zeg alleen dat ik me irriteer aan de comeback mode die geprogrammeerd is.
dat bedoel ik dus ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word gewoon makkelijk overal 1e hoor. Ook op 150 cc. Als je ingehaald wordt suck je gewoon
Heb je al overal 3 sterren als ranking gehaald ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word gewoon makkelijk overal 1e hoor. Ook op 150 cc. Als je ingehaald wordt suck je gewoon
Ik ga nu heel hard lachen en hoop dat je dan weg bent, heb het niet zo op totaal onzinnige opmerkingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg de CPU cheat omdat hij plots sneller wordt zodra ik hem in haal.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:45 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind het een beetje een kul-argument dat de CPU vals speelt omdat hij goede items krijgt als jij eerste ligt. Als ik een klote-potje speel en lig dik laatste krijg ik ook de leuke items; zo werkt het spel nu eenmaal.
Dus jij zou willen dat alle races zoals 50 cc zijn, nee dat is erg leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg de CPU cheat omdat hij plots sneller wordt zodra ik hem in haal.
Laatst weer gedaan, en die versie blijft gewoon de allerbeste! (je kan niet snakenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Mario Kart op de SNES, dat was pas oneerlijke CPU.
Maar ook op de DS gaat het niet echt eerlijk vind ik.
wil je gewoon expres mijn mening omlaag halen of snap je het echt niet. Tuurlijk moet ie op 150 CC rijden. Ik zeg toch hij gaat harder zodra ik hem inhaal, en dan maakt het dus niet uit of ie met Bowser, Yoshi, Mario of Daisy rijdt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus jij zou willen dat alle races zoals 50 cc zijn, nee dat is erg leuk.![]()
Nee ik wil je mening niet omlaag halen, maar ik probeer uitteleggen dat ze zoiets wel MOETEN doen anders is iedere race zoals 50 cc, En de verschillende Characters maken zowiezo vrij weinig uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
wil je gewoon expres mijn mening omlaag halen of snap je het echt niet. Tuurlijk moet ie op 150 CC rijden. Ik zeg toch hij gaat harder zodra ik hem inhaal, en dan maakt het dus niet uit of ie met Bowser, Yoshi, Mario of Daisy rijdt.
Ik snap je probleem, maar de AI moet wel gewoon constant zijn, ik irriteer me aan inconsequente AI.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee ik wil je mening niet omlaag halen, maar ik probeer uitteleggen dat ze zoiets wel MOETEN doen anders is iedere race zoals 50 cc, En de verschillende Characters maken zowiezo vrij weinig uit.
Ja maar de AI veranderd niet als de cpu gewoon sneller word hoor, anders hebben de verschillende klassen ook geen nut.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik snap je probleem, maar de AI moet wel gewoon constant zijn, ik irriteer me aan inconsequente AI.
En chara's kunnen hoop uitmaken merkte ik tijdens lannen gisteravond.
Vandaag trouwens ff online geweest, 1e van de 4 races, ik lig de hele tijd 1e, en jawel, vlak voor de finish, 2 rode schilden. Nu begrijp ik waarom mensen snaken. Dat doe ik dan nog niet, ik gooi gewoon in wat bochten de boosts erdoorheen.
Tsja, behalve natuurlijk als het het totaal aan rode schilden op 4 brengt, en ze allebei in de laatste box opgepakt waren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:36 schreef Cheiron het volgende:
Well duh! Net voor de finish je beste items gooien is gewoon een strategie. Bochtjes maken is 1 deel van het spel, weten wanneer je de items gebruikt is een tweede. Anders moet je gewoon niet aan een funracer beginnen!
ken je het boosten in de bocht? je hebt mensen die kunnen dit ook op de rechte stukken daardoor krijgen ze dus hele tijd boosts. das snaken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef unstoppablemark het volgende:
Sorry voor deze vraag maar wat is snaken?![]()
snaken omdat het is alsof ze snake spelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
ken je het boosten in de bocht? je hebt mensen die kunnen dit ook op de rechte stukken daardoor krijgen ze dus hele tijd boosts. das snaken.![]()
Ja en omdat ze van ene kant van de weg na de andere gaan en dit op en slang beweging lijkt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
snaken omdat het is alsof ze snake spelen
Zodra de 2 van de teller helemaal groot is gassen => turbostartquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef lelibel het volgende:
Ik heb een paar hele domme vragen misschien hoor maar ik heb het spel nog maar pas. Ik krijg het niet voor elkaar een snelle start te maken werkt dit anders dan op n64 en gc ofzo? Moet ik eerder of juist later? Ik schijn de timing niet in de gaten te hebben.
En wat betekenen de sterren als je online speelt. Laatst speelde ik met 2 mensen die beiden 1 ster hadden en die gingen echt onwijs veel harder en die 'hopsten' ook raar naar links en rechts. Vond het een beetje apart.
schouderknop indrukken terwijl je stuurt en dan afwisselend links rechts sturen totdat je banden orange vonken achter laten, als je dan los laat ga je snel wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:50 schreef lelibel het volgende:
Ja kan ik dat ook dan dat hoppen? Raar op de 2 trouwens even proberen.
er achter gaan rijden.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:00 schreef lelibel het volgende:
Hoe blijf je achter iemand plakken dan?
je linker schouder button inhouden en dan heel snel op je d-pad van links naar rechts en dan je rechter schouder button inhouden en dan heel snel op je d-pad van link naar rechts. veel sucses met oefenen je zal het nodig hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:05 schreef lelibel het volgende:
En hoe hops je naar links en rechts dan, want ze bewegen gewoon de hele tijd heen en weer..
lees even 2 post hierboven, blijf het niet uitleggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef dapluiz het volgende:
Heb m zelf pas een paar dagen maar vind m errug tof
Vanavond ff online proberen (wanadoo livebox, iemand ervaring mee icm met DS ?)
Alleen dat snaken, wasda ?
het zei je vergeven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:06 schreef dapluiz het volgende:
Sorriew![]()
Had ff paar pagina's overgeslagen en had daardoor net die reactie gemist
en de R wel, ? anders is je ds kapot.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef lelibel het volgende:
Nou het zal maar ik krijg het dus niet voor elkaar hoor, die L button doet bij mij niet veel
gewoon beginnen bij 50 cc en daar alle cups winnen en dna krijg je er steeds meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef dapluiz het volgende:
Als ik de R indruk en dan links-rechts doe dan krijg ikwel vonken, maar dat staat ook gewon in de manual, als ik dat alleen met L doe gebeurt er nix.
Enne, hoe krijg ik meer tracks ?
Moet ik dan alles perse op 150cc winnen of moet je gewoon in een klasse alles winnen om een track te krijgen?
Of kan je die alleen bij een andere spelonderdeel vrijspelen ? Zie het namelijk zo gauw niet in de manual staan
En uiteindelijk krijg je allemaal prettige presentjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:47 schreef __Saviour__ het volgende:
de eerste 2 cups winnen, dan unlock unlock je de 3e. Win je die, dan krijg je de 4e.
zo voor allebei de grand prix (nitro en retro)
en voor elke snelheidsklasse (50/100/150), moet je het apart unlocken
valt best tegen.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
En uiteindelijk krijg je allemaal prettige presentjes.
Begrijp ik goed dat je met je 'schiet'-knop probeert te driften?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:19 schreef dapluiz het volgende:
Als ik de R indruk en dan links-rechts doe dan krijg ikwel vonken, maar dat staat ook gewon in de manual, als ik dat alleen met L doe gebeurt er nix.
Enne, hoe krijg ik meer tracks ?
Moet ik dan alles perse op 150cc winnen of moet je gewoon in een klasse alles winnen om een track te krijgen?
Of kan je die alleen bij een andere spelonderdeel vrijspelen ? Zie het namelijk zo gauw niet in de manual staan
't stomste vind ik nog dat je voor de missies niks krijgt.quote:
toen ik dat hoorde ben ik er meteen mee gestopt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
't stomste vind ik nog dat je voor de missies niks krijgt.
een vriend van mij heeft alles 3 sterrenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu tot level 3 overal 2 sterren. Maar ik ga er ook niet mee verder voorlopig, 't levert toch niks op
Na de volgende uitleg ja :quote:Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef League het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je met je 'schiet'-knop probeert te driften?
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
je linker schouder button inhouden en dan heel snel op je d-pad van links naar rechts en dan je rechter schouder button inhouden en dan heel snel op je d-pad van link naar rechts. veel sucses met oefenen je zal het nodig hebben.![]()
en noem het hopsen maar snaken.![]()
sorry daarvoor, ik heb het al lang niet meer gespeeld dus ik weet het niet meer precies maar ik meende dit wel. Zit nu meer in Tony hawk american sk8eland.quote:
Met Y kan je idd ook schieten, en met X misschien ook wel. Maar het makkelijkst is L.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef lelibel het volgende:
L blijft het niet doen en ik vind die uitleg toch nog te vaag. De R doet het prima. En bij mij is de schietknop Y of ik ben gek ofzo.
L klopt ook niet, het is alleen Rquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef lelibel het volgende:
L blijft het niet doen en ik vind die uitleg toch nog te vaag. De R doet het prima. En bij mij is de schietknop Y of ik ben gek ofzo.
jah dat kan ook dan moet je niet dat op en neer gaan op je d-pad en gewoon 1x op R klikken dan spring jequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef lelibel het volgende:
Ja maar het is toch iets anders dat ze doen want de springen meer inplaats van dat ze sliden.
Keigoei man!quote:Op zondag 26 maart 2006 13:02 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb gisteren Mario Kart DS uitgespeeld! Alle cups in alle klasses gewonnen, en alle missies gehaald, that is.
alles ook al op 3 sterren?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:02 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb gisteren Mario Kart DS uitgespeeld! Alle cups in alle klasses gewonnen, en alle missies gehaald, that is.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1641quote:Op zondag 28 mei 2006 21:26 schreef Frankeinstein het volgende:
bij gcshop.nl is mario kart nog maar ¤ 22,50!
Snaken in bochten lijkt me niet handigquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:17 schreef Maaark het volgende:
Hmm.. mag dat snaken wel in bochten?
Of ook niet
Kwantiteit van het aantal post zegt niets over de kwaliteit & houdbaarheid van de game.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:03 schreef Blinker het volgende:
Laatst gespeeld voor de eerste keer, echt een leuk spel
Aan het aantal topics te zien van Mario Kart DS is de houdbaarheidsdatum niet erg hoog
Vaak is het wel een indicatie, maar betekend niet dat het zo is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Kwantiteit van het aantal post zegt niets over de kwaliteit & houdbaarheid van de game.
Dit noemen we kunstmatige beademing.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Sammetje het volgende:
hmmm, wel bijzonder stil hier.........
Ga maar eens heel snel beginnen danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |