Ja tegen jou ga ik als eerste rijden zodra ik weer goed internet heb.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben mn wifistick vergeten mee te nemen
Ben trouwens bezig om alle mirror cups op goud te krijgen, zo lastig als je alles de andere kant op gewend bent
Daar zou je een flauwe grap over kunnen maken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef BMH het volgende:
Ik zoek naar friends.
Toch horen ze in het spel, alleen af en toe 5 meter voor de finish blauw schild word je in 1x 4dequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
die blauwe zijn echt rete-irritant
Jij.. jij!! Jij hoort erbij! www.fanboy.nl <- vul daar je friendcode in.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef Wunk het volgende:
Jaah, ik heb gisteren even bij m'n neef op z'n DS gespeeld (ik moest z'n Wlan komen instellen), dus ik heb vandaag ook maar een Mario kart DS pack + Mario 64 gehaald...
Geweldig spel![]()
BMH recruteert.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij.. jij!! Jij hoort erbij! www.fanboy.nl <- vul daar je friendcode in.
Hij doet worldwide mode, dus je hoeft niet in Amerika te wonen om tegen om te racen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:05 schreef Xrenity het volgende:
Je kan tegen Reggie racen binnekort.
Als je in de VS woont iig.
quote:When: Monday, December 19, 4:00 -- 5:30pm Pacific Time
Where: Bellevue Square McDonald's, Bellevue WA
If you can't make it to Bellevue Square, you can still take part in the fun. Connect to Nintendo Wi-Fi Connection beginning at 4:00pm Pacific Time. I'll be racing in "Worldwide" mode, so be sure to select the same Nintendo Wi-Fi Connection mode for your chance to race me. Bring your A game, because I've been practicing.
Zal ik vandaag ook nog wel even doen, even het topic openen en alle codes invoeren met de stylus. Nu nog even geen tijd. En ik moet nog veel oefenen in de singleplayer mode, ik ken de circuits nog niet en Mario Kart heb ik wel op m'n Gamecube liggen, maar die heb ik maar 2x gespeeld ofzo. Wel redelijk wat Mario Kart 64 gedaan JAREN geleden... dus ik ben nog onervaren ook in dit spel (en dan nog het eerste online potje winnen ook nogquote:Op zondag 18 december 2005 09:11 schreef Cutie het volgende:
Wunk & JK, ik heb jullie toegevoegd aan m'n friends list.
Ik heb jou ook toegevoegd.., ik ben gisteren in m'n eerste potjes tegen anderen wel gruwelijk ingemaakt trouwens.., maar ik word langzaam maar zeker beterquote:Op zondag 18 december 2005 09:11 schreef Cutie het volgende:
Wunk & JK, ik heb jullie toegevoegd aan m'n friends list.
Er zijn nog wel verschillen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel XP
Ik heb nu alle Grand Prixs gehaaldJe kan dan kiezen uit alle karts voor een character (36 stuks), het maakt vanaf dan toch ook niet meer uit met wie je rijdt of wel? Het rijgedrag hangt immers af van je kart toch?
gewicht enzo verschilt nog welquote:Op zondag 18 december 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel XP
Ik heb nu alle Grand Prixs gehaaldJe kan dan kiezen uit alle karts voor een character (36 stuks), het maakt vanaf dan toch ook niet meer uit met wie je rijdt of wel? Het rijgedrag hangt immers af van je kart toch?
Wat voor internet heb je thuis? Zit je bijv achter een router oid?quote:Op maandag 19 december 2005 20:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb recent een wi-fi stick gekocht. Gisteren geprobeerd te installeren en dat is uiteindelijk gelukt. Maar nu krijg ik telkens een 52003 error (unable to optain IP address). De eerste keer ik deze error ook , daarna deed hij het opeens en nu dus weer niet.
Is er misschien een of andere poort die ik open moet zetten op de router? Ik heb de wi-fi instellingen in XP ook al proberen te wijzigen in 'automatically obtain ip address' maar dat mag ook niet baten.
Ik heb nog nooit problemen met mijn netwerk gehad, maar dit 'eenvoudige' apparaatje gaat mijn verstand te boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrij
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Ja, maar geen wireless router. Gewoon een sitecom router. Normaal gesproken moet je een poort o.i.d. opengooien, maar daar kan ik ook niks over vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor internet heb je thuis? Zit je bijv achter een router oid?
Kan je niet configureren?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef JK het volgende:
Wanneer komt er een online Fok! wedstrijd?Niet dat ik 'm nog veel heb gespeeld hoor, maar tis wel leuk als je weet wanneer iedereen een beetje online is.
Jammer dat je niet de button config kan veranderen.. ik wil met een andere knop gasgeven, niet met de Japanse knop
kan aan mij liggen.......maar hier is A altijd doorgaan en B annulerenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef JK het volgende:
Nee, ik heb op mijn Europese Mario Kart DS geen mogelijkheid om de controls te veranderen....
Japanners hebben de A knop als 'doorgaan' en de B knop als 'annuleren', wij hier dus andersom. Ook gas geven doe je dan met A ipv B.
bij mij is a altijd doorgaan en b annuleren hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef JK het volgende:
Nee, ik heb op mijn Europese Mario Kart DS geen mogelijkheid om de controls te veranderen....
Japanners hebben de A knop als 'doorgaan' en de B knop als 'annuleren', wij hier dus andersom. Ook gas geven doe je dan met A ipv B.
Nu klinkt het van zelf sprekend dat A gas geven is, maar de layout van de knoppen 'klopt' dan niet...
Kan je die van jou wel configureren dan.... ik kan alleen WiFi settings veranderen en highscores wissen ofzo of weet ik het... tis gewoon de Europese want er zat een NL VIP-sterren kaartje in het doosje.
Hoger = betere items. Dus geen banaan als je 2e bent, maar wel een rood schild.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat doet de statistiek 'items' voor een wagen?
Ik heb het over de layout van de knoppen. B hoort op A te zitten en A op B....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
bij mij is a altijd doorgaan en b annuleren hoor.![]()
Zal ik je online troosten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb weer online gespeeld net, 4 man, 2 snakersEn elke keer kozen die twee Delfino Plaza, trieste figuren
Wat hebben we hier? Een disconnectorquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:05 schreef BMH het volgende:
Ik speelde net tegen jesse. Wat een vuile snaker is dat. Delete ik gelijk uit me friendslist.
Ik ben ook gewoon gekapt tijdens de game.
Met 35 losses in totaal. En 3 keer zoveel wins. Dit was de eerste keer dat ik disconnecte. Maar als iemand alleen maar snakent wil winnen dan krijgt ie van mij een puntje. Daar verspil ik dan ook helemaal geen moeite aan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:11 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Wat hebben we hier? Een disconnector![]()
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:58 schreef JK het volgende:
[..]
Bij de eerste wedstrijd (won ik overigens wel) reed ik dus bij de start direct vol gas naar achter...
En dat zal wel vaker gebeuren omdat ik de controls van de andere consoles al jaren gewend ben.
Snaken is toch gewoon een tactiek?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Met 35 losses in totaal. En 3 keer zoveel wins. Dit was de eerste keer dat ik disconnecte. Maar als iemand alleen maar snakent wil winnen dan krijgt ie van mij een puntje. Daar verspil ik dan ook helemaal geen moeite aan.
Vandaar dat ik al een tijd niet online speel. Gelukkig heb ik thuis 2 ds-jes en ik ken nog wat mensen met Mariokart.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:12 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Snaken is toch gewoon een tactiek?
Ik kan het niet echt goed, maar online is het toch gewoon een onmisbare techniek aangezien ontzettend veel mensen het gebruiken.
Als je een paddo gebruikt gaat het er van afquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:39 schreef Roi het volgende:
Ik heb trouwens in reviews altijd gelezen dat je de olie van die squid kan wegvegen op je screen maar daar klopt niks van.
Ik zie snaken niet per se als cheaten, en ik doe het ook alleen op stukjes waar dat een beetje kan. En dat si lang niet overal. Verder boost ik in elke bocht, en aangezien er op sommige stukjes veel bochten achterelkaar zitten lijkt dat dan ookal op snaken ja. Ik kan me voortellen dat je het vervelend vind, en als je nog eens tegen me wilt racen zal ik het niet meer doen. En hoewel ik een beetje snakete liep jij gewoon voor hoor (ik won alleen omdat ik een blauw schild had). Maargoed, ik heb je ook maar gedelete want ik vond het een beetje flauw dat je disconnecte. Ik dacht dat je het deed omdat je verloor dankzij mijn blauwe schild, maar nu snap ik je iets beter. Desalniettemin, ik ken je toch niet echt, en dat was ook een reden om je te verwijderen.quote:Ik speelde net tegen jesse. Wat een vuile snaker is dat. Delete ik gelijk uit me friendslist.
Ik ben ook gewoon gekapt tijdens de game.
Ik heb overigens 65 losses en 2 keer zoveel wins. En krijg ik een puntje als iemand disconnect? Weet je dat zeker, want ik checkte het een keer, maar toen had ik er volgens mij geen puntje bij gekregen. Ik kan het ook fout hebben...quote:Met 35 losses in totaal. En 3 keer zoveel wins. Dit was de eerste keer dat ik disconnecte. Maar als iemand alleen maar snakent wil winnen dan krijgt ie van mij een puntje. Daar verspil ik dan ook helemaal geen moeite aan.
Mijn regel: Als de anderen niet snaken, doe je het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:53 schreef 2Dcube het volgende:
[..]
Ik zie snaken niet per se als cheaten, en ik doe het ook alleen op stukjes waar dat een beetje kan. En dat si lang niet overal. Verder boost ik in elke bocht, en aangezien er op sommige stukjes veel bochten achterelkaar zitten lijkt dat dan ookal op snaken ja. Ik kan me voortellen dat je het vervelend vind, en als je nog eens tegen me wilt racen zal ik het niet meer doen. En hoewel ik een beetje snakete liep jij gewoon voor hoor (ik won alleen omdat ik een blauw schild had). Maargoed, ik heb je ook maar gedelete want ik vond het een beetje flauw dat je disconnecte. Ik dacht dat je het deed omdat je verloor dankzij mijn blauwe schild, maar nu snap ik je iets beter. Desalniettemin, ik ken je toch niet echt, en dat was ook een reden om je te verwijderen.
Ik krijg overigens geen pijn in mijn duim van snaken, je moet het gewoon op de juiste manier doen. Anyway, ik doe het ook alleen als ik tegen gasten speel die ook erg goed zijn.
[..]
Ik heb overigens 65 losses en 2 keer zoveel wins. En krijg ik een puntje als iemand disconnect? Weet je dat zeker, want ik checkte het een keer, maar toen had ik er volgens mij geen puntje bij gekregen. Ik kan het ook fout hebben...
- 2Dcube (Jesse)
totaal mee eens, alleen ik begrijp hem ook wel als je veel bochten achter elkaar hebt lijkt het op snaken terwijl het dat niet is, das gewoon optimaal gebruik maken van de bochten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn regel: Als de anderen niet snaken, doe je het niet.
En een recht stuk kun je ook zien als een stel "onzichtbare" bochten.quote:totaal mee eens, alleen ik begrijp hem ook wel als je veel bochten achter elkaar hebt lijkt het op snaken terwijl het dat niet is, das gewoon optimaal gebruik maken van de bochten.
Ach sowieso zijn de personen die janken de personen die het zelf niet goed kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:47 schreef 2Dcube het volgende:
[..]
En een recht stuk kun je ook zien als een stel "onzichtbare" bochten.
In ieder geval, de grens tussen echt snaken en gewoon gebruik maken van de bochten vind ik nogal vaag. Sommige levels zijn namelijk één en al bocht. :S
ik kan heel goed snaken,,,,, maar ik doe het niet omdat ik het niet leuk vind, Maar als mensen online gaan snaken ga ik het ook doen ik wil geen 50 losses krijgen door vieze snakers.quote:Op zondag 25 december 2005 00:43 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach sowieso zijn de personen die janken de personen die het zelf niet goed kunnen.
"Save data is corrupt" misschien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef League het volgende:
Zijn er hier ook mensen bij wie de cups gewoon gewist zijn? Ik start het spel op, krijg een bericht (dat ik niet gelezen heb omdat ik te snel doordrukte), het plaatje in het menu is weer standaard, en al mn cups waren gewist. Ik heb nog wel gewoon alles wat ik had ge-unlocked. Beetje vaag![]()
2de keer is alles veel makkelijker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef League het volgende:
ik heb geen idee, maar dan zou ik ook alles opnieuw moeten unlocken lijkt mij
Speel anders nog maar een paar keer tegen mijquote:Op woensdag 28 december 2005 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
11 wins, 15 losses, langzaam loop ik in
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zolang je niet met Lexie speelt is er niets aan de hand
11-16quote:Op woensdag 28 december 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zolang je niet met Lexie speelt is er niets aan de hand
Een zuigende vrouw, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef nipeng het volgende:
Help mijn vrouw sucked@Mario Kart!
Een kans voor Noot om te winnenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef nipeng het volgende:
Help mijn vrouw sucked@Mario Kart!
Heerlijk, tegen Liz, Strol en Mmarsu gamen, +3 wins voor Royquote:
Ik zal je wel even toevoegen, mijn friendcode zie je wel staan,quote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef Egamer het volgende:
Mijn code:
524047
716495
Voeg me toe.
Heb ook last van de snakers, als ik het doe, bots ik telkens.
]quote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zal je wel even toevoegen, mijn friendcode zie je wel staan,![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk, tegen Liz, Strol en Mmarsu gamen, +3 wins voor Roy
vooruitquote:Op donderdag 29 december 2005 16:12 schreef arucard het volgende:
[..]
]
Voeg je mij ook toe ?![]()
Ik heb friends nodig.
Omdat het niets te maken heeft met racen.. Misschien een nieuwe catagorie in NintendoWiFi: snakers only.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Retarded het volgende:
ik snap dat hele snakers gedoe niet? Ik heb het spel zelf niet hoor, maar als je hierdoor snellere tijden haalt.. wat is er dan mis mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |