"de hardcore gamer". Wat is dat nou weer. Bij deze generatie was de gamecube voor de hardcore gamer, omdat xbox en playstation voor een veel meer mainstream publiek gingen. Bij die moest je er vooral ook dvds mee af kunnen spelen, media centers zijn, besturingssystemen op kunnen draaien, en het moest een cool imago hebben, zodat hij als penisverlenger kon dienen voor al je andere pubervriendjes op school.quote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef peristilius het volgende:
Tja, dat is nou een van de dingen van de Revolution die me absoluut niet aanspreekt. Ze willen het apparaat geschikt maken voor iedereen, maar dat betekent dat er voor de hardcore gamer (waar ik mezelf ook maar even onder versta) minder beschikbaar is. Ik heb toch liever dat er geconcentreerd wordt op de echte doelgroep, gamers!
De termen hardcore gamer en casual gamer worden hier ook verkeerd gebruikt imo. Casual gamer is gewoon iemand die af en toe voor zijn plezier een spelletje speelt en de hardcore gamer die er echt zijn/haar hobbie van heeft gemaakt en waar ook veel tijd aan wordt besteed. Of je dan nu 80 uur in de week FIFA, Counterstrike of Mario speelt maakt dan niet zo veel uit en het soort spel zegt in mijn ogen vrij weinig over wie het speelt, maar Nintendo richt zich in mijn ogen wel meer op de gamer die af en toe een spelletje tussendoor speelt met de Revo en hierdoor komt het denk ik dat mensen nu opeens weer de Xbox en PlayStation als hardcore zien.quote:Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef speknek het volgende:
[..]
"de hardcore gamer". Wat is dat nou weer. Bij deze generatie was de gamecube voor de hardcore gamer, omdat xbox en playstation voor een veel meer mainstream publiek gingen. Bij die moest je er vooral ook dvds mee af kunnen spelen, media centers zijn, besturingssystemen op kunnen draaien, en het moest een cool imago hebben, zodat hij als penisverlenger kon dienen voor al je andere pubervriendjes op school.
Hardcore gamer, dat was volgens mij toch altijd als je het spel belangrijker vond dan de vorm waar het in gegoten zat. En nu zegt Nintendo zich meer op een brede markt te richten, en pardoes worden de xbox 360 en ps3 ineens "voor de hardcore gamer". En dat terwijl er geen enkele verandering in visie lijkt te hebben plaatsgevonden.
Het feit dat je op een gamesforum zit te discussieren over games maakt je al een hardcore gamer. Welkomquote:Op maandag 19 december 2005 11:33 schreef speknek het volgende:
Ik weet het niet, dan zou ik binnen een console generatie voortdurend wisselen tussen 'hardcore gamer', 'casual gamer' en 'non gamer', terwijl m'n opvatting over games hetzelfde blijft.
Ach, in mijn ervaring waren de bezitters van een gamecube degene die het langst meegingen in de consolewereld, en de mensen die een xbox kochten dat vooral deden 'omdat ze ook eens zo'n ding in huis wilden'.quote:Op maandag 19 december 2005 11:30 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij zit je hier verkeerd. De Xbox is juist in de markt gezet als hardcore gameapparaat en gericht op mannen tussen de 15 en 30. Daar is microsoft nu vanaf gestapt met de 360, want dat was wel een beetje een vergissing.
Laten we eerlijk zijn de gamecube is toch echt gericht op een jong publiek en dat dat nu als hardcore gamer publiek wordt bestempeld die door die leuke kleurtjes heen keken vind ik wel hilarisch.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:30 schreef Fliepke het volgende:
De revolution zal waarschijnlijk weer wat meer gericht zijn op een breed publiek door de grappige controller, maar als ze dan weer blijven haken in vrolijke games met nog blijere dialogen die nergens over gaan, dan is weer net zo'n kiddie apparaat. Het zal dus nogal aan de games gaan liggen.
Omdat Master Chief een vet realistische gozer is en Link is een homo is z'n strakke pakkie. [/xbox fanboy mode]quote:Op maandag 19 december 2005 12:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er alleen maar blij om. Moet er niet aan denken dat de gamecube/revo dezelfde soort games krijgt als de xbox360. Waarom willen sommige mensen toch dat alledrie de consoles precies hetzelfde zijn en dezelfde soort games krijgen? Nu is er tenminste nog enige differentiatie tussen de consoles.
Het woord 'soul' heb ik in het begin niet gebruikt, 'mechanisch' wel. Als je even kijkt zie je ook eenquote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef Steeven het volgende:
Gaat de Rev. nu voor een gelijktijdige wereldwijde lancering of komt eerst Japan en wij in 2007?
PS: PC Games geen 'soul'. Je hebt jezelf bij deze voor eeuwig belachelijk gemaakt
.
Oh, nee dan is t goedquote:Nogmaals, Retuobak zal hier niet meer reageren om ervoor te zorgen dat het weer ontopic kan gaan hier. En die ene post over mij die je erbij haalt, dat was gewoon komisch bedoelt...
Dat idee had ik ook. Van de mensen die ik ken en die ook nog eens games spelen (sinds lange tijd) hebben de meeste een NGC gehaald. Van de casual gamer vrienden en vreemden zijn het vooral Xboxen en PS2's. Maar goed, dat zegt verder vrij weinig.quote:Ach, in mijn ervaring waren de bezitters van een gamecube degene die het langst meegingen in de consolewereld, en de mensen die een xbox kochten dat vooral deden 'omdat ze ook eens zo'n ding in huis wilden'.
quote:Het feit dat je op een gamesforum zit te discussieren over games maakt je al een hardcore gamer. Welkom
Daar ben ik het niet mee eens. Want dan is Kameo voor peuters. De NGC heeft genoeg volwassen materiaal en daarnaast heeft de PS2 de meeste kiddy' troep'. Dat de marketing van Nintendo kont zuigt is daar de schuld van. De originele NGC ziet er niet echt volwassen uit neequote:Laten we eerlijk zijn de gamecube is toch echt gericht op een jong publiek en dat dat nu als hardcore gamer publiek wordt bestempeld die door die leuke kleurtjes heen keken vind ik wel hilarisch
Omdat je een bord voor je kop hebt. Je hebt gewoon niet genoeg PC games gespeeld om die mening te verdedigen, dus ik snap niet waarom je dat uberhaupt nog doet.quote:Voor wat betreft belachelijk maken, het zegt meer over jou dan over mij mr 'basher'. Sind wanneer is een mening belachelijk?
Nou ja, als Nintendo de doelgroep wil uitbreiden betekent dat dat er minder geconcentreerd kan worden op een bepaald marktsegment. Dus dat er minder rekening wordt gehouden met de specifieke wensen van een bepaalde groep. Nintendo brengt imo wel erg veel party- en "non"-games uit de laatste tijd en ik ben bang dat dat niet gaat veranderen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een drogredenering van jewelste..
Nou ja, als je bijna alleen nog maar met games als Mario party, Mario soccer, Mario baseball en Mario DDR komt kan je moeilijk zeggen dat de GC het platform voor de hardcore gamer is. Mijn definitie van hardcore gamer is zo ongeveer wat Tain omschrijft, gamers waarvan gamen een hobbie is waar ze veel tijd en geld in willen stoppen. Dat lijkt mij nou niet de ideale doelgroep voor party games.quote:Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef speknek het volgende:
[..]
"de hardcore gamer". Wat is dat nou weer. Bij deze generatie was de gamecube voor de hardcore gamer, omdat xbox en playstation voor een veel meer mainstream publiek gingen. Bij die moest je er vooral ook dvds mee af kunnen spelen, media centers zijn, besturingssystemen op kunnen draaien, en het moest een cool imago hebben, zodat hij als penisverlenger kon dienen voor al je andere pubervriendjes op school.
Hardcore gamer, dat was volgens mij toch altijd als je het spel belangrijker vond dan de vorm waar het in gegoten zat. En nu zegt Nintendo zich meer op een brede markt te richten, en pardoes worden de xbox 360 en ps3 ineens "voor de hardcore gamer". En dat terwijl er geen enkele verandering in visie lijkt te hebben plaatsgevonden.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik wil die roze, of de zwarte
Ik ook!quote:
Make it happen Segaquote:If you were lucky enough to get a chance to meet up with Reggie “The Regginator” Fils-Aime yesterday, then you might have overheard some comments he made regarding the Nintendo Revolution. Apparently, Reggie said “Sega is intrigued by the Nintendo Revolution’s ‘backwards compatibility’” although he didn’t say whether or not they were willing to go all the way and bring classic Sega titles to the console. He also mentioned that the game controller “shell” will look similar to the Gamecube’s Wavebird (IGN weren’t too far off after all).
Nintendo must be extremely excited at the possibility of having not one, but two online catalogues of classic games for the Revolution. The chance to have Sega’s game library as well as a history of Nintendo games available at our fingertips is also pretty exciting for us, frankly! Who could possibly ask for a better launch line-up?
Heb je ook onpraktisch geld?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat de classic shell in de vorm van de Wavebird krijgt wisten we al maanden, en dat andere ook. Alleen nu zegt Reggie ook dat Sega interesse heeft, maanden geleden had namelijk de baas van Sega gezegd dat de interesse hadden.Zeg dan gewoon of er Sega games komen ja of nee en doe niet zo fucking moeilijk, het is praktisch gratis geld.
Het is praktisch gratis geld.. dan slaat het praktisch niet op het geld, maar op het woord gratis..quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het is praktisch gratis geld.. dan slaat het praktisch niet op het geld, maar op het woord gratis..![]()
You win this time Ruzbeh! [/dr. claw]quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
DEZE KEER HEB IK GELIJK TOMASSO!!!
quote:http://revolution.ign.com/articles/677/677700p1.html
Revolution is included in the list, making AQ one of the first 3rd parties to commit support for Nintendo's new platform. The company is working on an original action title and a game based off a major comic license. Additional details were not provided at the press conference.
Jij je zinquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
DEZE KEER HEB IK GELIJK TOMASSO!!!
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
NIEUW
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8273
Twee Revogames van AQ Interactive, een nieuwe Japanse developer!
Rurouni Kenshin? PLZZZZZZZZ.quote:Revolution
Een game gebaseerd op een bekend stripboek
Misschien Broken Saints.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Rurouni Kenshin? PLZZZZZZZZ.Zal waarschijnlijk niet, maar goed.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
Doelgroep Nintendo Revolution bekend:
[afbeelding]
je kan gelijk niet meer typenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Seriruessssssss dat plaatje duikt echt overal op nu
OMGquote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
* gamedemon ziet staanquote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
die gast voorop is wel coolquote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
OH MY GODquote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=76298&page=2&pp=50
ROFL
Must see
Geweldigquote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
die gast voorop is wel cool
Hoe moet je je dan voelen als Reggie
ROFL
Must see
als je zo'n trui als die kerel linksvoor hebt ben je echt een loser... of niet Roy?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
als je zo'n trui als die kerel linksvoor hebt ben je echt een loser... of niet Roy?
Mario ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Een beetje laat, maar wat was de TT oorspronkelijk? Ik wil even lachen
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Steeven het volgende:
ROFL. En die ene gast lijkt idd op George uit Seinfeld
.
![]()
.
Damn, k zou me SKAMEN als ik drbij stondquote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
Je hebt dan wel reggie ontmoet.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Damn, k zou me SKAMEN als ik drbij stond![]()
Vooral blijven bashen jongens, als jullie willen dat ik hier regelmatig post vooral blijven bashenquote:
Mên jij bent wel erg snel op je pik getrapt zeg. Ik maak ook maar een grapje.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vooral blijven bashen jongens, als jullie willen dat ik hier regelmatig post vooral blijven bashen
Mja, alleen wordt hetzelfde grapje iets te vaak gemaakt terwijl Gamedemon elke keer dat hij zijn bek opentrekt wordt afgezeken.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mên jij bent wel erg snel op je pik getrapt zeg. Ik maak ook maar een grapje.
Nou sorry GD.. ik beloof dat ik het niet meer zal doen. Zijn we weer vriendjes?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, alleen wordt hetzelfde grapje iets te vaak gemaakt terwijl Gamedemon elke keer dat hij zijn bek opentrekt wordt afgezeken.
Volgens mij mag je voorlopig niet meer op zijn xbox spelenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nou sorry GD.. ik beloof dat ik het niet meer zal doen. Zijn we weer vriendjes?![]()
Volgens mij kan jij voorlopig nog niet op je revolution spelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij mag je voorlopig niet meer op zijn xbox spelen
Wat is de datum van de E3 in 2006?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef peristilius het volgende:
Wanneer is nou de volgende datum dat er *mogelijk* iets bekend gemaakt wordt?
Lekker volwassen weer.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vooral blijven bashen jongens, als jullie willen dat ik hier regelmatig post vooral blijven bashen
quote:
Dat is zo voorbijquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Owwwwwwww 138 dagen maar
klikquote:Op woensdag 21 december 2005 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Gevonden!
[afbeelding]
Dit moet in de OP.En dan wel met [cimg] tags.
vrouwen worden ook wel eens blij van dingen die nep zijn..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef mordradead het volgende:
dat is ook nep maar wel leuk al dat nepgebeuren
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
vrouwen worden ook wel eens blij van dingen die nep zijn..
Bedankt!quote:
...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
sorry, beetje erg slechte grap..![]()
Fake? Ik zeg niksquote:Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hollywood ? Ik zeg niks![]()
[[url=http://img254.imageshack.us/img254/8735/nintendoatifamitsupressslides1.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img322.imageshack.us/img322/729/nintendopressjp6ao8qj.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img322.imageshack.us/img322/3180/nintendopressjpslide21rh6vr.th.jpg]afbeelding][/URL]
(Klikbaar)
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Steeven het volgende:
ROFL. En die ene gast lijkt idd op George uit Seinfeld
.
![]()
.
haha hou op, ik ga kapot hierquote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je moet al die ander photoshops eens zien, fantastisch gewoon.
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
die gast voorop is wel cool
Hoe moet je je dan voelen als Reggie
ROFL
Must see
ROFL! Arme Reggie..
Die rode Nintendotrui, heeft Roy toch ook?
Yup, die trui heb ik ook.quote:
Maar jij hebt hem nooit aan.. toch? TOCH? Of.. alleen in het weekend?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, die trui heb ik ook.
Nee, hij hangt netjes in mn kastquote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem nooit aan.. toch? TOCH? Of.. alleen in het weekend?
Ja en die jap heeft vast ook nog hele kleine handjesquote:Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Deze foto heb ik nooit eerder gezien:
[afbeelding]
Hij is wel erg klein.
TSC TSC.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja en die jap heeft vast ook nog hele kleine handjes
Dat wordt pielen
CNN zei al dat ie opvallend klein was, maar zeker wel goedquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Fliepke het volgende:
Ja en die jap heeft vast ook nog hele kleine handjes
Dat wordt pielen
Ja, die gameboy micro is voor mij echt te kleinquote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niet zo negatief.Ik heb niks verkeerds gehoord over de formaat dus dat zal wel goed zitten, alsof Nintendo ooit een te kleine/te grote controller heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |