abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 11:17:57 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_33213119
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef peristilius het volgende:
Tja, dat is nou een van de dingen van de Revolution die me absoluut niet aanspreekt. Ze willen het apparaat geschikt maken voor iedereen, maar dat betekent dat er voor de hardcore gamer (waar ik mezelf ook maar even onder versta) minder beschikbaar is. Ik heb toch liever dat er geconcentreerd wordt op de echte doelgroep, gamers!
"de hardcore gamer". Wat is dat nou weer. Bij deze generatie was de gamecube voor de hardcore gamer, omdat xbox en playstation voor een veel meer mainstream publiek gingen. Bij die moest je er vooral ook dvds mee af kunnen spelen, media centers zijn, besturingssystemen op kunnen draaien, en het moest een cool imago hebben, zodat hij als penisverlenger kon dienen voor al je andere pubervriendjes op school.

Hardcore gamer, dat was volgens mij toch altijd als je het spel belangrijker vond dan de vorm waar het in gegoten zat. En nu zegt Nintendo zich meer op een brede markt te richten, en pardoes worden de xbox 360 en ps3 ineens "voor de hardcore gamer". En dat terwijl er geen enkele verandering in visie lijkt te hebben plaatsgevonden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33213263
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef speknek het volgende:

[..]

"de hardcore gamer". Wat is dat nou weer. Bij deze generatie was de gamecube voor de hardcore gamer, omdat xbox en playstation voor een veel meer mainstream publiek gingen. Bij die moest je er vooral ook dvds mee af kunnen spelen, media centers zijn, besturingssystemen op kunnen draaien, en het moest een cool imago hebben, zodat hij als penisverlenger kon dienen voor al je andere pubervriendjes op school.

Hardcore gamer, dat was volgens mij toch altijd als je het spel belangrijker vond dan de vorm waar het in gegoten zat. En nu zegt Nintendo zich meer op een brede markt te richten, en pardoes worden de xbox 360 en ps3 ineens "voor de hardcore gamer". En dat terwijl er geen enkele verandering in visie lijkt te hebben plaatsgevonden.
De termen hardcore gamer en casual gamer worden hier ook verkeerd gebruikt imo. Casual gamer is gewoon iemand die af en toe voor zijn plezier een spelletje speelt en de hardcore gamer die er echt zijn/haar hobbie van heeft gemaakt en waar ook veel tijd aan wordt besteed. Of je dan nu 80 uur in de week FIFA, Counterstrike of Mario speelt maakt dan niet zo veel uit en het soort spel zegt in mijn ogen vrij weinig over wie het speelt, maar Nintendo richt zich in mijn ogen wel meer op de gamer die af en toe een spelletje tussendoor speelt met de Revo en hierdoor komt het denk ik dat mensen nu opeens weer de Xbox en PlayStation als hardcore zien.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 december 2005 @ 11:30:49 #103
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33213315
Volgens mij zit je hier verkeerd. De Xbox is juist in de markt gezet als hardcore gameapparaat en gericht op mannen tussen de 15 en 30. Daar is microsoft nu vanaf gestapt met de 360, want dat was wel een beetje een vergissing.
Laten we eerlijk zijn de gamecube is toch echt gericht op een jong publiek en dat dat nu als hardcore gamer publiek wordt bestempeld die door die leuke kleurtjes heen keken vind ik wel hilarisch .

De revolution zal waarschijnlijk weer wat meer gericht zijn op een breed publiek door de grappige controller, maar als ze dan weer blijven haken in vrolijke games met nog blijere dialogen die nergens over gaan, dan is weer net zo'n kiddie apparaat. Het zal dus nogal aan de games gaan liggen.
  maandag 19 december 2005 @ 11:32:13 #104
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_33213340
Even weer een photoshop gedaan:

Ziet er leuk uit.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 19 december 2005 @ 11:33:10 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_33213363
Ik weet het niet, dan zou ik binnen een console generatie voortdurend wisselen tussen 'hardcore gamer', 'casual gamer' en 'non gamer', terwijl m'n opvatting over games hetzelfde blijft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 19 december 2005 @ 11:33:44 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33213368
Hier het door mij bedoelde artikel uit de Edge: http://www.edge-online.co.uk/archives/2005/12/awe_have_the_be.php
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 19 december 2005 @ 11:34:18 #107
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33213378
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:33 schreef speknek het volgende:
Ik weet het niet, dan zou ik binnen een console generatie voortdurend wisselen tussen 'hardcore gamer', 'casual gamer' en 'non gamer', terwijl m'n opvatting over games hetzelfde blijft.
Het feit dat je op een gamesforum zit te discussieren over games maakt je al een hardcore gamer. Welkom
  maandag 19 december 2005 @ 11:38:02 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_33213486
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:30 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij zit je hier verkeerd. De Xbox is juist in de markt gezet als hardcore gameapparaat en gericht op mannen tussen de 15 en 30. Daar is microsoft nu vanaf gestapt met de 360, want dat was wel een beetje een vergissing.
Laten we eerlijk zijn de gamecube is toch echt gericht op een jong publiek en dat dat nu als hardcore gamer publiek wordt bestempeld die door die leuke kleurtjes heen keken vind ik wel hilarisch .
Ach, in mijn ervaring waren de bezitters van een gamecube degene die het langst meegingen in de consolewereld, en de mensen die een xbox kochten dat vooral deden 'omdat ze ook eens zo'n ding in huis wilden'.
Maar dat is beside the point, als je naar doelstellingen kijkt, kun je inderdaad zeggen dat Nintendo zich meer op vrolijke familiespellen richt, en Microsoft zich op jonge mannen (met acné problemen ). Maar dat wil in het geheel niet zeggen dat dat de 'hardcore gamer groep' is. Want dat beschrijft namelijk sowieso 80% van de markt! Microsoft heeft vanaf het begin laten weten de markt te willen domineren, dus in elk huishouden terug te komen, niet een leuk apparaat voor en door de connaisseurs.
  maandag 19 december 2005 @ 12:26:13 #109
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_33214294
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:30 schreef Fliepke het volgende:
De revolution zal waarschijnlijk weer wat meer gericht zijn op een breed publiek door de grappige controller, maar als ze dan weer blijven haken in vrolijke games met nog blijere dialogen die nergens over gaan, dan is weer net zo'n kiddie apparaat. Het zal dus nogal aan de games gaan liggen.

Ik ben er alleen maar blij om. Moet er niet aan denken dat de gamecube/revo dezelfde soort games krijgt als de xbox360. Waarom willen sommige mensen toch dat alledrie de consoles precies hetzelfde zijn en dezelfde soort games krijgen? Nu is er tenminste nog enige differentiatie tussen de consoles.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 19 december 2005 @ 15:39:30 #110
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33218211
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:26 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik ben er alleen maar blij om. Moet er niet aan denken dat de gamecube/revo dezelfde soort games krijgt als de xbox360. Waarom willen sommige mensen toch dat alledrie de consoles precies hetzelfde zijn en dezelfde soort games krijgen? Nu is er tenminste nog enige differentiatie tussen de consoles.
Omdat Master Chief een vet realistische gozer is en Link is een homo is z'n strakke pakkie. [/xbox fanboy mode]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_33218798
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef Steeven het volgende:
Gaat de Rev. nu voor een gelijktijdige wereldwijde lancering of komt eerst Japan en wij in 2007?

PS: PC Games geen 'soul' . Je hebt jezelf bij deze voor eeuwig belachelijk gemaakt .
Het woord 'soul' heb ik in het begin niet gebruikt, 'mechanisch' wel. Als je even kijkt zie je ook een staan achter dat woord wat zoveel betekende als; ik ga mee met die term ondanks dat ik wat anders bedoelde.

Voor de rest is het mijn mening, zoals ik al zei. Ik vind ze over het algemeen 'mechanischer' dan console games. Op het moment dat er spellen zoals ICO & Zelda zijn op de PC zal ik misschien mn mening veranderen. Maar WOW of het gros van de shooters veranderen mijn mening allerdings, sterker nog, ze versterken ze.

Voor wat betreft belachelijk maken, het zegt meer over jou dan over mij mr 'basher'. Sind wanneer is een mening belachelijk?
quote:
Nogmaals, Retuobak zal hier niet meer reageren om ervoor te zorgen dat het weer ontopic kan gaan hier. En die ene post over mij die je erbij haalt, dat was gewoon komisch bedoelt...
Oh, nee dan is t goed .
Doe volgende keer dan wel even moeite het sarcasme aan ons duidelijk te maken.
pi_33219893
quote:
Ach, in mijn ervaring waren de bezitters van een gamecube degene die het langst meegingen in de consolewereld, en de mensen die een xbox kochten dat vooral deden 'omdat ze ook eens zo'n ding in huis wilden'.
Dat idee had ik ook. Van de mensen die ik ken en die ook nog eens games spelen (sinds lange tijd) hebben de meeste een NGC gehaald. Van de casual gamer vrienden en vreemden zijn het vooral Xboxen en PS2's. Maar goed, dat zegt verder vrij weinig.
quote:
Het feit dat je op een gamesforum zit te discussieren over games maakt je al een hardcore gamer. Welkom
.
quote:
Laten we eerlijk zijn de gamecube is toch echt gericht op een jong publiek en dat dat nu als hardcore gamer publiek wordt bestempeld die door die leuke kleurtjes heen keken vind ik wel hilarisch
Daar ben ik het niet mee eens. Want dan is Kameo voor peuters. De NGC heeft genoeg volwassen materiaal en daarnaast heeft de PS2 de meeste kiddy' troep'. Dat de marketing van Nintendo kont zuigt is daar de schuld van. De originele NGC ziet er niet echt volwassen uit nee .

offtopic
quote:
Voor wat betreft belachelijk maken, het zegt meer over jou dan over mij mr 'basher'. Sind wanneer is een mening belachelijk?
Omdat je een bord voor je kop hebt. Je hebt gewoon niet genoeg PC games gespeeld om die mening te verdedigen, dus ik snap niet waarom je dat uberhaupt nog doet.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_33220011
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:05 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een drogredenering van jewelste..
Nou ja, als Nintendo de doelgroep wil uitbreiden betekent dat dat er minder geconcentreerd kan worden op een bepaald marktsegment. Dus dat er minder rekening wordt gehouden met de specifieke wensen van een bepaalde groep. Nintendo brengt imo wel erg veel party- en "non"-games uit de laatste tijd en ik ben bang dat dat niet gaat veranderen.
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou ja, als je bijna alleen nog maar met games als Mario party, Mario soccer, Mario baseball en Mario DDR komt kan je moeilijk zeggen dat de GC het platform voor de hardcore gamer is. Mijn definitie van hardcore gamer is zo ongeveer wat Tain omschrijft, gamers waarvan gamen een hobbie is waar ze veel tijd en geld in willen stoppen. Dat lijkt mij nou niet de ideale doelgroep voor party games.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33221083
@ Ruzbeh's photoshop job:

Die roze Revolution is echt ownage. Nee serieus, vet mooi samen met het blauwe streepje. Niet dat ik hem zou kopen, maar als Nintendo non-gamers en girlgamers wil aanspreken, MOET deze er echt komen. ALs ik Satoru was, zou ik launchen met zwart en wit, en een paar maanden later roze uitbrengen. Nog later (met kerst 2007 ) komen dan rood en groen uit.
pi_33226839
Ik wil die roze, of de zwarte
  maandag 19 december 2005 @ 21:51:57 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33227977
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:24 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik wil die roze, of de zwarte
Ik neem een zwarte
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_33229862
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik neem een zwarte
Wit for teh win
pi_33229921
Ik neem geen zwarte meer, mijn GC is ook zwart.. en echt top vond ik die console niet..

Nieuwe start, nieuwe kansen
  maandag 19 december 2005 @ 23:46:53 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33232767
Ik wil een babyblauwe
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_33240997
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil een babyblauwe
Ik ook!

Zondag een DS bij een t-mobile abo gekregen, ik wacht nu met wat meer geduld op de rev
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_33248682
quote:
If you were lucky enough to get a chance to meet up with Reggie “The Regginator” Fils-Aime yesterday, then you might have overheard some comments he made regarding the Nintendo Revolution. Apparently, Reggie said “Sega is intrigued by the Nintendo Revolution’s ‘backwards compatibility’” although he didn’t say whether or not they were willing to go all the way and bring classic Sega titles to the console. He also mentioned that the game controller “shell” will look similar to the Gamecube’s Wavebird (IGN weren’t too far off after all).

Nintendo must be extremely excited at the possibility of having not one, but two online catalogues of classic games for the Revolution. The chance to have Sega’s game library as well as a history of Nintendo games available at our fingertips is also pretty exciting for us, frankly! Who could possibly ask for a better launch line-up?
Make it happen Sega
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:01:52 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33248797
2 min te laat
pi_33248903
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 min te laat
Je wilde het niet van GAF kopieren he.
Want daar heb ik het ook gepost
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:06:27 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33248928
Ik heb het van 4CR die het weer van Nintendojo had
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:08:32 #125
65330 Ruzbeh
pi_33248981
Dat de classic shell in de vorm van de Wavebird krijgt wisten we al maanden, en dat andere ook. Alleen nu zegt Reggie ook dat Sega interesse heeft, maanden geleden had namelijk de baas van Sega gezegd dat de interesse hadden. Zeg dan gewoon of er Sega games komen ja of nee en doe niet zo fucking moeilijk, het is praktisch gratis geld.
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:21:32 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33249411
OUD !
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:22:48 #127
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33249450
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat de classic shell in de vorm van de Wavebird krijgt wisten we al maanden, en dat andere ook. Alleen nu zegt Reggie ook dat Sega interesse heeft, maanden geleden had namelijk de baas van Sega gezegd dat de interesse hadden. Zeg dan gewoon of er Sega games komen ja of nee en doe niet zo fucking moeilijk, het is praktisch gratis geld.
Heb je ook onpraktisch geld?

Maar dat van die shell was nog lang niet zeker, dat hij er zo uit zou gaan zien, net als dat Sega ook een catalogus opzet, dat lijkt nu toch wel wat zekerder
pi_33249532
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Heb je ook onpraktisch geld?
Het is praktisch gratis geld.. dan slaat het praktisch niet op het geld, maar op het woord gratis..
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:30:14 #129
65330 Ruzbeh
pi_33249705
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:25 schreef Oksel het volgende:

[..]

Het is praktisch gratis geld.. dan slaat het praktisch niet op het geld, maar op het woord gratis..

DEZE KEER HEB IK GELIJK TOMASSO!!!
pi_33250195
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

You win this time Ruzbeh! [/dr. claw]
pi_33250570
quote:
http://revolution.ign.com/articles/677/677700p1.html

Revolution is included in the list, making AQ one of the first 3rd parties to commit support for Nintendo's new platform. The company is working on an original action title and a game based off a major comic license. Additional details were not provided at the press conference.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:21:28 #132
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33251157
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Jij je zin
  woensdag 21 december 2005 @ 13:50:33 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33273171
NIEUW

http://games.fok.nl/news.php?newsid=8273

Twee Revogames van AQ Interactive, een nieuwe Japanse developer!
  woensdag 21 december 2005 @ 14:01:43 #134
65330 Ruzbeh
pi_33273471
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
NIEUW

http://games.fok.nl/news.php?newsid=8273

Twee Revogames van AQ Interactive, een nieuwe Japanse developer!
quote:
Revolution
Een game gebaseerd op een bekend stripboek
Rurouni Kenshin? PLZZZZZZZZ. Zal waarschijnlijk niet, maar goed.
  woensdag 21 december 2005 @ 14:02:23 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33273485
Bericht is inmiddels wel wegomdat we het al hadden staan
pi_33276409
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Rurouni Kenshin? PLZZZZZZZZ. Zal waarschijnlijk niet, maar goed.
Misschien Broken Saints.
Je weet wel, waar al die Rev rumors zijn begonnen
  woensdag 21 december 2005 @ 15:52:05 #137
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33276932
Doelgroep Nintendo Revolution bekend:

The line is a dot to you!
  woensdag 21 december 2005 @ 15:54:20 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33277010
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef kepler het volgende:

[afbeelding]
!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 december 2005 @ 15:55:31 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33277056
Seriruessssssss dat plaatje duikt echt overal op nu
  woensdag 21 december 2005 @ 15:56:26 #140
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33277093
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Seriruessssssss dat plaatje duikt echt overal op nu
je kan gelijk niet meer typen
The line is a dot to you!
pi_33278427
quote:

[afbeelding]
OMG
  woensdag 21 december 2005 @ 16:51:31 #142
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33279073
quote:

[afbeelding]
* gamedemon ziet staan
  woensdag 21 december 2005 @ 16:55:13 #143
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33279218
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:51 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

* gamedemon ziet staan
pi_33279738
quote:

[afbeelding]
die gast voorop is wel cool

Hoe moet je je dan voelen als Reggie

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=76298&page=2&pp=50
ROFL
Must see

[ Bericht 19% gewijzigd door Xrenity op 21-12-2005 17:17:46 ]
  woensdag 21 december 2005 @ 18:43:10 #145
65330 Ruzbeh
pi_33282559
quote:
OH MY GOD
pi_33283737
ROFL . En die ene gast lijkt idd op George uit Seinfeld . .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_33283800
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Xrenity het volgende:

[..]

ROFL
Must see
Geweldig
Reggie heeft wel een coole DS trouwens
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 21 december 2005 @ 19:24:03 #148
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33283905
quote:

[afbeelding]
als je zo'n trui als die kerel linksvoor hebt ben je echt een loser... of niet Roy?
Bernie en ik zijn tof.
pi_33284389
pi_33284647
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef mordradead het volgende:

[..]

als je zo'n trui als die kerel linksvoor hebt ben je echt een loser... of niet Roy?

orgineel
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 21 december 2005 @ 20:14:52 #151
65330 Ruzbeh
pi_33285687
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef Roi het volgende:

[..]

[afbeelding]
orgineel

Briljant.
pi_33285874
Een beetje laat, maar wat was de TT oorspronkelijk? Ik wil even lachen
pi_33286209
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Een beetje laat, maar wat was de TT oorspronkelijk? Ik wil even lachen
Mario ofzo
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_33287464
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Steeven het volgende:
Houd van een lijntje.
  woensdag 21 december 2005 @ 21:05:18 #156
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33287636
Erwin bedankt
pi_33287872
quote:

[afbeelding]
Damn, k zou me SKAMEN als ik drbij stond
  woensdag 21 december 2005 @ 21:12:47 #158
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33287908
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Damn, k zou me SKAMEN als ik drbij stond
Je hebt dan wel reggie ontmoet.
pi_33287917
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:51 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

* gamedemon ziet staan
Vooral blijven bashen jongens, als jullie willen dat ik hier regelmatig post vooral blijven bashen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 21 december 2005 @ 21:14:27 #160
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33287981
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Vooral blijven bashen jongens, als jullie willen dat ik hier regelmatig post vooral blijven bashen
Mên jij bent wel erg snel op je pik getrapt zeg. Ik maak ook maar een grapje.
pi_33288018
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:14 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Mên jij bent wel erg snel op je pik getrapt zeg. Ik maak ook maar een grapje.
Mja, alleen wordt hetzelfde grapje iets te vaak gemaakt terwijl Gamedemon elke keer dat hij zijn bek opentrekt wordt afgezeken.
  woensdag 21 december 2005 @ 21:16:46 #162
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33288055
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef peristilius het volgende:

[..]

Mja, alleen wordt hetzelfde grapje iets te vaak gemaakt terwijl Gamedemon elke keer dat hij zijn bek opentrekt wordt afgezeken.
Nou sorry GD.. ik beloof dat ik het niet meer zal doen. Zijn we weer vriendjes?
pi_33288117
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:16 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Nou sorry GD.. ik beloof dat ik het niet meer zal doen. Zijn we weer vriendjes?
Volgens mij mag je voorlopig niet meer op zijn xbox spelen
Houd van een lijntje.
pi_33288225
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Volgens mij mag je voorlopig niet meer op zijn xbox spelen
Volgens mij kan jij voorlopig nog niet op je revolution spelen.

Wanneer is nou de volgende datum dat er *mogelijk* iets bekend gemaakt wordt?
pi_33288287
E3

ik vermaak me overigens nog prima met de cube, xbox en ds, dus dat wachten is geen probleem voor mij.
Houd van een lijntje.
pi_33288323
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef peristilius het volgende:

Wanneer is nou de volgende datum dat er *mogelijk* iets bekend gemaakt wordt?
Wat is de datum van de E3 in 2006?
pi_33288368
9-11 mei zijn de conferenties
expo is van 10-12
  woensdag 21 december 2005 @ 21:25:49 #168
65330 Ruzbeh
pi_33288414
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Lekker volwassen weer.
pi_33288447
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Lekker volwassen weer.
  woensdag 21 december 2005 @ 21:34:08 #170
65330 Ruzbeh
pi_33288728
Gevonden!

Dit moet in de OP. En dan wel met [cimg] tags.
pi_33288805
Owwwwwwww 138 dagen maar
Houd van een lijntje.
  woensdag 21 december 2005 @ 21:38:11 #172
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_33288898
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Owwwwwwww 138 dagen maar
Dat is zo voorbij
pi_33289170
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Gevonden!

[afbeelding]

Dit moet in de OP. En dan wel met [cimg] tags.
klik
pi_33290210
Hollywood ? Ik zeg niks

(Klikbaar )
pi_33290391
Iwata heeft pas nog in een interview gezegd dat er voor E3 ook nog dingen bekend gemaakt zullen worden (en dat was na het statement dat er *helemaal* geen nieuws meer zou komen).

Lol @ pictues, hoewel de gebruikte graphics denk ik ongeveer zullen worden wat de Rev kan.
Mooi genoeg wat mij betreft.
pi_33290446
quote:
b]Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:[/b]
Hollywood ? Ik zeg niks
Zo, dat zou voor mij genoeg zijn.
pi_33290472
Hoop maar dat we veel regen in de games krijgen dan
Houd van een lijntje.
pi_33290622
Ik zeg FAKE!!111!!een

Maar zal wel een beetje in de buurt komen, het is grafisch niet heel indrukwekkend.

[ Bericht 34% gewijzigd door peristilius op 21-12-2005 22:34:20 ]
  woensdag 21 december 2005 @ 22:29:14 #179
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_33290810
dat is ook nep maar wel leuk al dat nepgebeuren
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 21 december 2005 @ 22:35:10 #180
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_33291031
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef mordradead het volgende:
dat is ook nep maar wel leuk al dat nepgebeuren
vrouwen worden ook wel eens blij van dingen die nep zijn..
pi_33291076
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

vrouwen worden ook wel eens blij van dingen die nep zijn..
....

.....
  woensdag 21 december 2005 @ 23:11:51 #182
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_33292607
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

....

.....
sorry, beetje erg slechte grap..
  woensdag 21 december 2005 @ 23:54:05 #183
65330 Ruzbeh
pi_33294319
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef peristilius het volgende:

[..]

klik
Bedankt!
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

sorry, beetje erg slechte grap..
...
pi_33297622
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Steeven het volgende:

Je moet al die ander photoshops eens zien, fantastisch gewoon.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_33299866
quote:
Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

[afbeelding]
Je moet al die ander photoshops eens zien, fantastisch gewoon.
haha hou op, ik ga kapot hier

het is m gewoon!
Houd van een lijntje.
pi_33300426
Donderdag 22 december 2005 | Externe ontwikkelaars hebben zich in de laatste uitgave van het magazine Nintendo Power uitgelaten over de nieuwe spelcomputer van Nintendo: de Nintendo Revolution.

John Schapper, de general manager bij I/O Interactive, bekend van onder andere de Hitman-serie, verwelkomt de innovatie en creativiteit die de Revolution-controller te bieden heeft. Als Nintendo-fan staat Schapper dan ook achter de controller. 'De controller geeft enorm veel ideeën voor nieuwe spelmogelijkheden', vertelde Schapper, 'het is mogelijk om een compleet nieuwe spellen rond de controller te bouwen, of om nieuwe mogelijkheden rond bestaande series te ontwikkelen'.

Steve Pearce, de vice president van technologie bij Activision, geeft aan dat Activision met ontwikkelaars onderzoekt hoe men de controller het best kan gebruiken voor haar eigen spellen, bijvoorbeeld hoe Spider-Man zijn net kan wegsmijten, hoe granaten moeten worden gegooid in Call of Duty, of hoe je met draaien in Tony Hawk (suggereert Activision hiermee de ontwikkeling van deze spellen?).

Codemasters, die de GameCube behoorlijk links liet liggen deze generatie, wist ook commentaar te geven. De CEO van Codemasters, Rod Cousens, vind dat de controller de speler meer verbind met het spel. Bij de standaard controllers word de controller als schakel gebruikt tussen de speler en het spel. Bij de Revolution-controller ben je meer 'het personage', dan dat je het personage alleen maar bestuurt. Daarnaast vind Cousens dat de controller ontwikkelaars moet inspireren om vernieuwingen te brengen die verveelde spelers terug moeten brengen.

De vice president van THQ, Jack Sorenson, heeft al een aantal mogelijkheden voor ogen. Sorenson zegt dat de mogelijkheden van de huidige controller té beperkt zijn, en dat de barrière word doorbroken met de Revolution-controller. Daarnaast vind Sorenson het prettig dat de Revolution-controller ook als een soort muis kan worden gebruikt, bijvoorbeeld voor strategiespellen. Verder word, dankzij de controller, de spelcomputer weer vriendelijke tegenover consumenten.

De vice president van product development bij Sega, Bill Petro, zegt dat de role-playing games op belangrijke wijzen zullen worden verbeterd door de nieuwe stijl van de controller. Met de controller manoeuvreren door grote omgevingen word bijvoorbeeld uiterst simpel, vooral als de speler een wapen vast heeft.

Michael Ryder, de vice president van Buena Vista Games worldwide production vind de controller innovatief en is ervan verzekerd dat het ook tot innovatieve concepten zal leiden. 'Ontwikkelaars kunnen, door de Revolution-controller te gebruiken, de handbewegingen die een allerdaags iemand gebruikt als voordeel gebruiken in een ontwikkelproces', aldus Ryder.

De director of design bij Crystal Dynamics (bekend van Tomb Raider), Noah Hughes, vind het fijn dat er producten zoals de Nintendo Revolution-controller op de markt zijn. Dit soort producten openen namelijk veel compleet nieuwe wegen.

Jean Marcel Nicolai, de vice president van worldwide content bij Atari, vind de controller eveneens innovatief, en de interface revolutionair. 'Men zou het massapubliek kunnen aanspreken, en daarmee de markt uitbreiden'. Daarnaast zullen de ontwikkelaars veel plezier hebben met het onderzoeken van de controller, aldus Nicolai. 'Net als de consumenten die spelen'.

Nicolas Eypert, de creative director bij Ubisoft, vind dat de Revolution-controller door de essentie van de videogame-ervaring breekt, die bekend is bij de concurrenten van de Revolution. Daar moet de speler op 'abstracte manier' knoppen indrukken om een actie uit te voeren, aldus Eypert. Bij de Revolution is dit compleet natuurlijk en fysiek, waardoor nieuwe vormen van interactie kunnen worden gebracht, maar die wel simpel blijven. Men kan alle bouwstenen voor een interactie in een videogame simpel in het spel plaatsen, aangezien men als voorbeeld gewoon het menselijk lichaam neemt om de speler actie te laten ondergaan. 'De controller opent zoveel mogelijkheden dat men téveel ideeën heeft', aldus Eypert, 'alle ontwikkelaars bij Ubisoft hebben fantastische ideeën'.

Bill Gardner, de president van Eidos. Hij ziet vele mogelijkheden voor de klassieke spellen, bijvoorbeeld platformspellen, voor de Nintendo Revolution. Hij denkt dat zoveel jong als oud hier plezier in zal hebben. Eidos heeft al gedacht aan een aantal spellen, die nu in de planning staan. Elk 3D-spel van Eidos zal voordeel hebben van de Revolutionaire-mogelijkheden die de Revolution bied, aldus Gardner. Zo zullen vliegspellen bijvoorbeeld wilder en leuker dan ooit, vertelde Gardner.

Toshihiro Nagoshi, de producer van onder andere Super Monkey Ball en F-Zero GX/AX, gaf aan verrast te zijn door de verschijning van de controller, net als de mogelijke spellen. Elke spelontwikkelaar zal volgens Nagoshi geïnspireerd worden zodra ze de controller onder handen hebben genomen
Houd van een lijntje.
  donderdag 22 december 2005 @ 09:46:47 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33300449
Ik heb wel genoeg commentaar gehoord eigenlijk Ik wil games zien
pi_33301187
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Xrenity het volgende:

[..]

ROFL
Must see

ROFL! Arme Reggie..

Die rode Nintendotrui, heeft Roy toch ook?
  donderdag 22 december 2005 @ 10:23:34 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33301274
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:19 schreef Oksel het volgende:

[..]
Yup, die trui heb ik ook.
pi_33301538
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup, die trui heb ik ook.
Maar jij hebt hem nooit aan.. toch? TOCH? Of.. alleen in het weekend?
  donderdag 22 december 2005 @ 10:36:14 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33301601
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef Oksel het volgende:

[..]

Maar jij hebt hem nooit aan.. toch? TOCH? Of.. alleen in het weekend?
Nee, hij hangt netjes in mn kast
pi_33301648
"Ontwikkelaars kunnen", "behoort to de mogelijkheden", "andere ontwikkelaars zouden".

Concrete dingen stelletje slappe ontwikkelaars, niet dat gedraai om de pot!
pi_33302321
quote:
'alle ontwikkelaars bij Ubisoft hebben fantastische ideeën'.
UBI
pi_33302373
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef Xrenity het volgende:

[..]

UBI
Rayman Revolution
  donderdag 22 december 2005 @ 11:19:26 #196
65330 Ruzbeh
pi_33302731
Deze foto heb ik nooit eerder gezien:

Hij is wel erg klein.
  donderdag 22 december 2005 @ 11:22:47 #197
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33302817
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Deze foto heb ik nooit eerder gezien:

[afbeelding]

Hij is wel erg klein.
Ja en die jap heeft vast ook nog hele kleine handjes
Dat wordt pielen
  donderdag 22 december 2005 @ 11:31:34 #198
65330 Ruzbeh
pi_33303032
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat wordt pielen
TSC TSC.

Niet zo negatief. Ik heb niks verkeerds gehoord over de formaat dus dat zal wel goed zitten, alsof Nintendo ooit een te kleine/te grote controller heeft gemaakt.
pi_33303080
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Fliepke het volgende:
Dat wordt pielen
CNN zei al dat ie opvallend klein was, maar zeker wel goed
pi_33303099
quote:
Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Niet zo negatief. Ik heb niks verkeerds gehoord over de formaat dus dat zal wel goed zitten, alsof Nintendo ooit een te kleine/te grote controller heeft gemaakt.
Ja, die gameboy micro is voor mij echt te klein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')