Mario ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Een beetje laat, maar wat was de TT oorspronkelijk? Ik wil even lachen
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Steeven het volgende:
ROFL. En die ene gast lijkt idd op George uit Seinfeld
.
![]()
.
Damn, k zou me SKAMEN als ik drbij stondquote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef kepler het volgende:
Doelgroep Nintendo Revolution bekend:
[afbeelding]
Je hebt dan wel reggie ontmoet.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Damn, k zou me SKAMEN als ik drbij stond![]()
Vooral blijven bashen jongens, als jullie willen dat ik hier regelmatig post vooral blijven bashenquote:
Mên jij bent wel erg snel op je pik getrapt zeg. Ik maak ook maar een grapje.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vooral blijven bashen jongens, als jullie willen dat ik hier regelmatig post vooral blijven bashen
Mja, alleen wordt hetzelfde grapje iets te vaak gemaakt terwijl Gamedemon elke keer dat hij zijn bek opentrekt wordt afgezeken.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mên jij bent wel erg snel op je pik getrapt zeg. Ik maak ook maar een grapje.
Nou sorry GD.. ik beloof dat ik het niet meer zal doen. Zijn we weer vriendjes?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, alleen wordt hetzelfde grapje iets te vaak gemaakt terwijl Gamedemon elke keer dat hij zijn bek opentrekt wordt afgezeken.
Volgens mij mag je voorlopig niet meer op zijn xbox spelenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:16 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nou sorry GD.. ik beloof dat ik het niet meer zal doen. Zijn we weer vriendjes?![]()
Volgens mij kan jij voorlopig nog niet op je revolution spelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgens mij mag je voorlopig niet meer op zijn xbox spelen
Wat is de datum van de E3 in 2006?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:21 schreef peristilius het volgende:
Wanneer is nou de volgende datum dat er *mogelijk* iets bekend gemaakt wordt?
Lekker volwassen weer.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vooral blijven bashen jongens, als jullie willen dat ik hier regelmatig post vooral blijven bashen
quote:
Dat is zo voorbijquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Owwwwwwww 138 dagen maar
klikquote:Op woensdag 21 december 2005 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Gevonden!
[afbeelding]
Dit moet in de OP.En dan wel met [cimg] tags.
vrouwen worden ook wel eens blij van dingen die nep zijn..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef mordradead het volgende:
dat is ook nep maar wel leuk al dat nepgebeuren
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
vrouwen worden ook wel eens blij van dingen die nep zijn..
Bedankt!quote:
...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
sorry, beetje erg slechte grap..![]()
Fake? Ik zeg niksquote:Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hollywood ? Ik zeg niks![]()
[[url=http://img254.imageshack.us/img254/8735/nintendoatifamitsupressslides1.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img322.imageshack.us/img322/729/nintendopressjp6ao8qj.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img322.imageshack.us/img322/3180/nintendopressjpslide21rh6vr.th.jpg]afbeelding][/URL]
(Klikbaar)
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Steeven het volgende:
ROFL. En die ene gast lijkt idd op George uit Seinfeld
.
![]()
.
haha hou op, ik ga kapot hierquote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je moet al die ander photoshops eens zien, fantastisch gewoon.
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
die gast voorop is wel cool
Hoe moet je je dan voelen als Reggie
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=76298&page=2&pp=50
ROFL
Must see
ROFL! Arme Reggie..
Die rode Nintendotrui, heeft Roy toch ook?
Yup, die trui heb ik ook.quote:
Maar jij hebt hem nooit aan.. toch? TOCH? Of.. alleen in het weekend?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, die trui heb ik ook.
Nee, hij hangt netjes in mn kastquote:Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem nooit aan.. toch? TOCH? Of.. alleen in het weekend?
Ja en die jap heeft vast ook nog hele kleine handjesquote:Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Deze foto heb ik nooit eerder gezien:
[afbeelding]
Hij is wel erg klein.
TSC TSC.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja en die jap heeft vast ook nog hele kleine handjes
Dat wordt pielen
CNN zei al dat ie opvallend klein was, maar zeker wel goedquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Fliepke het volgende:
Dat wordt pielen
Ja, die gameboy micro is voor mij echt te kleinquote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niet zo negatief.Ik heb niks verkeerds gehoord over de formaat dus dat zal wel goed zitten, alsof Nintendo ooit een te kleine/te grote controller heeft gemaakt.
ik vind de 360 controller al te kleinquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat wordt pielen
Je zeurtquote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind de 360 controller al te klein
Ik ben benieuw hoe deze dan in mijn handen ligt...
Het ziet er gelukkig ook lekker betrouwbaar uitquote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef alex4allofyou het volgende:
Mogelijke gameshots van REVgame No End Soon.
Komt van een blog maar is iig weer iets nieuws.
[afbeelding]
ik vind het serieus knap dat iemand nog wat uit dat plaatje kan halenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het zelfs triest dat men nog steeds dit soort dingen pshoppedquote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef Tain het volgende:
[..]
ik vind het serieus knap dat iemand nog wat uit dat plaatje kan halen
Het is te onduidelijk om te zien of het echt is, of een in elkaar geknutseld ding van papier.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[afbeelding]
Misschien was filmen/foto's maken niet toegestaan? CryEngine2 filmpje was ook met een kutcamera opgenomen, ws. een op een telefoon.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:03 schreef H.Flick het volgende:
Het is net zo'n UFO foto... Als je echt zo'n primeur hebt dan zorg je toch wel voor een behoorlijke camera.
Zou het niet komen omdat EA kutsequels maakt en dat de wereld dat nu onder ogen zietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef alex4allofyou het volgende:
Dus de verkopen van een heel jaar vallen tegen omdat er in de laatste twee maanden van het jaar een nieuwe console uit is gekomen?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef alex4allofyou het volgende:
He, vinden jullie het ook niet frappant dat EA (hardcore games producer) geen goed boekjaar heeft doordat de 360 undershipped is en deze generatie bijna afloopt? Is dit misschien bewijs dat de huidige industrie zichzelf afhankelijk heeft gemaakt aan toeters en bellen (= graphics)?
Daar mogen wij allemaal er van uitgaan ja. Als de hardware gewoon niet zo megasterk is ofzo als bij X360 of PS3, zie ik geen problemen. Misschien zal de controller wel wat problemen op kunnen leveren omdat dat sensor technologie niet echt veel wordt gebruikt ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Als de revolution een eenvoudiger productieproces heeft
Die fanboys moeten zich toch eens laten nakijken denk ikquote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus de verkopen van een heel jaar vallen tegen omdat er in de laatste twee maanden van het jaar een nieuwe console uit is gekomen?
De laatste 2 maanden zijn natuurlijk wel de topmaanden qua verkopen, dus als die tegenvallen zal ook het hele jaar tegenvallen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus de verkopen van een heel jaar vallen tegen omdat er in de laatste twee maanden van het jaar een nieuwe console uit is gekomen?
Fifa en die ...... wordt meteen verkocht bij uitkomst, waarom staan de charts er anders vol mee? Natuurlijk zijn de kerstinkopen belangrijk, maar bij EAhebben ze elk spel op tig platformen, dus dan is de pijn toch wat zachter.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De laatste 2 maanden zijn natuurlijk wel de topmaanden qua verkopen, dus als die tegenvallen zal ook het hele jaar tegenvallen.
Ja maar het is onzin om te stellen dat dat alleen komt door de 360. Meeste mensen met een PS2 of Cube gaan al geen 360 halen, dus die halen de EA spellen wel voor hun huidige console.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De laatste 2 maanden zijn natuurlijk wel de topmaanden qua verkopen, dus als die tegenvallen zal ook het hele jaar tegenvallen.
Nee, de aankondiging van de next gen consoles waren bekend in dit boekjaar. Dat zal dus sowieso al invloed hebben gehad.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Natuurlijk verkoopt FIFA goed, maar dat was ook gecalculeerd. Waarschijnlijk verkoopt ie echter wel minder, en dat is waar het om gaat.quote:Fifa en die ...... wordt meteen verkocht bij uitkomst, waarom staan de charts er anders vol mee? Natuurlijk zijn de kerstinkopen belangrijk, maar bij EAhebben ze elk spel op tig platformen, dus dan is de pijn toch wat zachter.
Mario Smash Voetbal Pwnt ze allebeiquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef alex4allofyou het volgende:
Who needs FIFA anyway, PES is VEEL beter![]()
IDDquote:Op donderdag 22 december 2005 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Smash Voetbal Pwnt ze allebei
Jammer genoeg niet, Nintendo is niet meer foutloos binnen de Mario titels.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Smash Voetbal Pwnt ze allebei
Jawel. Smash Voetbal is de beste Mario Sports titel tot nog toe op de Cube.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:02 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, Nintendo is niet meer foutloos binnen de Mario titels.
Ik ga het ook nog een keer halen als het goedkoper wordt. Ben even wat op de centen aan het lettenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Smash Voetbal is de beste Mario Sports titel tot nog toe op de Cube.
Lijkt meer op dat papieren N-gamer dingquote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[afbeelding]
OMGWTFBBQquote:Back in September, Nintendo announced: "Out development team has decided to take extra time to add some incredible elements." These were elements that Miyamoto and Zelda director Aonuma said were "simply far too good to leave out." And they weren't wrong.
NGC can exclusively reveal that Twilight Princess will be playable on the forthcoming Revolution using the upcoming console's unique controller.
[...*snip* they say its still coming out on Gamecube basically then...]
However, when you insert the disc into your Revolution, you'll be given the option to use the Revolution's controller, with all the advantages this will bring.
Gebeurd waarschijnlijk niet, maar het zou me niet kunnen schelenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:38 schreef H.Flick het volgende:
De volgende stap is natuurlijk dat ze hem cancellen voor de GC en als launchtitel voor de revo uitbrengen.
Ze zouden er wel mee bereiken dat ik een revo koop bij de launchquote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gebeurd waarschijnlijk niet, maar het zou me niet kunnen schelen
BELIEVE!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef Retuobak het volgende:
Ja Roy, de Revolution is vast te koop in April, en dan kondigen ze een maandje later op de E3 de games aan en maken ze de laatste details bekend
En nu weet je al dat hij dus speelbaar is op de revolution. In alle glorie voor de revolution. Het is dus een pre release game. Dus dan ligt hij in de buget bakken als de rev uitkomt. Een rev game in de aanbieding als de rev uitkomt. Wat wil je nog meer.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze zouden er wel mee bereiken dat ik een revo koop bij de launch
Ik heb het al eerder geroepen: cancel Zelda voor de GC en maak m voor de REV. Het is de ultieme launchtitel.quote:
Oh nee toch!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8294
Het Kameo-principe, maar dan 100 keer zo goed.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder geroepen: cancel Zelda voor de GC en maak m voor de REV. Het is de ultieme launchtitel.
GOTM!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het Kameo-principe, maar dan 100 keer zo goed.
quote:[...*snip* they say its still coming out on Gamecube basically then...]
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Het Kameo-principe gaat natuurlijk niet werken met een game als Zelda. De controller Xbox en Xbox 360 verschillen amper, dus de enige wat er hoeft gebeuren is een upgrade in graphics meer niet. Als de Kameo-principe nou toegepast zou worden op Twilight Princess (van GC naar REV) gaat dat niet lukken. Zelda verdient dankzij de controller een hele nieuwe Zelda dat vanaf het begin al ontwikkeld is met de Revolution controller gedachte. Als het een 1 of andere boutgame van EA was ofzo zou het prima zijn, maar je hebt het over Zelda. Alles moet perfect zijn.
Gewoon op de Gamecube, en dat begrijpt Nintendo:
[..]
Dus het is gewoon een aangepaste mode ofzo?quote:they expressly say that its a seperate mode, and that its coming out for Gamecube, but near Revolution release.
En dan kopen alle Kameo fanboys meteen die nieuwe consolequote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
Het Kameo-principe is gewoon een titel op console x aankondigen en na een tijd ontwikkelen besluiten ze om 1 of andere reden dat console x niet meer voldoet en komt het spel op console y
Niet, BMH heeft nog steeds geen 360 geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En dan kopen alle Kameo fanboys meteen die nieuwe console
Precies, en dat moet niet gebeuren met Zelda, want dan gaat de kwaliteit eraan. Ik wil niet dat Zelda goed is, ik wil dat Zelda perfect is.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
Het Kameo-principe is gewoon een titel op console x aankondigen en na een tijd ontwikkelen besluiten ze om 1 of andere reden dat console x niet meer voldoet en komt het spel op console y
Net als Wind Waker zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 15:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wil niet dat Zelda goed is, ik wil dat Zelda perfect is.
Het zou dus ook zomaar een zwaardvecht minigame kunnen zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef Xrenity het volgende:
Overigens:
[..]
Dus het is gewoon een aangepaste mode ofzo?
het blijven exttra'squote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou dus ook zomaar een zwaardvecht minigame kunnen zijn
niet dat ik bedoel dat je zeiktquote:Op donderdag 22 december 2005 15:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het blijven exttra's
Laten we niet gaa zeiken![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niet dat ik bedoel dat je zeikt
Waarom weer zo onduidelijk ? Nep dus...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[afbeelding]
Met dien verstande dat het in werkelijkheid pas op console z verschijnt.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Tain het volgende:
En dan te bedenken dat het gewoon SEGA Soccer Slam is die al 2 jaar uit is maar dan in een Mario jasje.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Smash Voetbal is de beste Mario Sports titel tot nog toe op de Cube.
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het gewoon SEGA Soccer Slam is die al 2 jaar uit is maar dan in een Mario jasje.
Het is van dezelfde makers, zelfde spel, zelfde moves alleen die fokking loodgieter he.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De twee games lijken op elkaar, maar ze bieden duidelijk wat anders. Niet alleen het uiterlijk.
Nee, die fokking Sega fanboysquote:Op donderdag 22 december 2005 16:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het is van dezelfde makers, zelfde spel, zelfde moves alleen die fokking loodgieter he.
Tuurlijk! Laat gelijk alle vrienden van Mario buiten beschouwing!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het is van dezelfde makers, zelfde spel, zelfde moves alleen die fokking loodgieter he.
Zeik eens niet zo. Zelda TTP zal precies hetzelfde spel spelen, je zeikt werkelijk om het zeiken. Het enige wat ze erin stoppen is dat mocht je een Revolution hebben (insert flauwe grap over Ruzbeh en kopen), dat je dan Zelda TTP ook met de Revo. controller kan spelen, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Precies, en dat moet niet gebeuren met Zelda, want dan gaat de kwaliteit eraan. Ik wil niet dat Zelda goed is, ik wil dat Zelda perfect is.
quote:There is about a page and a half of speculation of how the game would be adapted to the controls re: movement, certain weapons, the horse etc and their ideas certainly make it seem as though adapting the controls is a fairly simple concept.
The European date was always going to be towards the summer or just after, the American Zelda release may be Q2 or something, we don't know yet. I don't really see how this could make someone less anticipated for Zelda... its a SEPERATE MODE. If you're not planning on buying a Revolution you still have the fully fledged Gamecube mode on the disk, I don't see what the big deal is. Even if this represents a delay for all of us in the US and Europe, the controls aren't the only thing packed in there - theres 100 hours of gameplay, orchestrated soundtrack, the 'look' that everyone has been whining for (except me and a few other Celda fans of course)...
This is the first thing I've read thats made me *more* interested. It has more value for me now. I don't mind so much that its coming so late in spite of Europes GC release schedule being so barren for so long.
Dat lijkt me stug.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:19 schreef Steeven het volgende:
Volgens mij is ie gewoon uitgesteld om een aangepaste Rev.versie te maken die anders te besturen valt.
Graphicshoer!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
Eerlijk is eerlijk...een Zelda met 2x zo mooie graphics als op de Gamecube is me een Revolution waard.![]()
Ik begin er ook naar de neigen ja. En een Revo-versie van Okami graagquote:Op donderdag 22 december 2005 21:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik zie hem eigenlijk liever op de revo dan op de GC. GC is dood, tijd voor iets nieuws.
Hoe lang roep ik dat al nietquote:Op donderdag 22 december 2005 20:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens NGC magazine zal de Revolution heel waarschijnlijk in November uitkomen in de United Kingdom.In andere woorden, November 2006 wordt een heel waarschijnlijk launchdatum voor Europa!
Klik.
Het lijkt soms wel of Capcom een beetje klaar is met Nintendo...quote:Op donderdag 22 december 2005 21:07 schreef H.Flick het volgende:
Okami zou er ook perfect op passen natuurlijk. Dan heb ik meteen 2 must-haves.
Maar ja, dat gaat toch niet gebeuren.
Domquote:Op donderdag 22 december 2005 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
*revolution controller naar hoofd van Flick smijt*
Die komt terug in mijn eigen gezicht!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:26 schreef Retuobak het volgende:
Dom
Nu ben je je Revo controller kwijt, gebruik dan de PS3 controller......
Volgens mij verkocht Killer 7 en Viewtiful Joe (2) toch echt een stuk beter op de Gamecube. Ik durf te wedden dat een titel als Okami het beter zou doen met de Nintendo userbase dan de Playstaton 2 userbase.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ze hebben echt topgames op de GC uitgebracht. Geweldige reviews maar teleurstellende verkoopcijfers.
Procentueel wel. Maar in absolute aantallen denk ik van niet. Heel Japan heeft volgens mij ook een PS2 in huis en dat is toch vooral het afzetgebied van games als Okami.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij verkocht Killer 7 en Viewtiful Joe (2) toch echt een stuk beter op de Gamecube. Ik durf te wedden dat een titel als Okami het beter zou doen met de Nintendo userbase dan de Playstaton 2 userbase.
Nee, K7, VJ2, VJ1 verkochten alle drie gewoon meer op de Cube dan op de PS2, in elk gebied. Enige game waarbij dat niet het geval was (voor Japan) was Tales of Symphonia. Voor RE4 weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Procentueel wel. Maar in absolute aantallen denk ik van niet. Heel Japan heeft volgens mij ook een PS2 in huis en dat is toch vooral het afzetgebied van games als Okami.
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef H.Flick het volgende:
Oh, mij boeit het eigenlijk allemaal niet. Ik speel de games toch wel, op welk systeem ze ook komen.
Het gaat erom dat Capcom niet Nintendo moet negeren.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:55 schreef H.Flick het volgende:
Oh, mij boeit het eigenlijk allemaal niet. Ik speel de games toch wel, op welk systeem ze ook komen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:19 schreef Steeven het volgende:
Tja, Zelda naar de Rev. schuiven? Nee, dan naai je teveel klanten. Volgens mij is ie gewoon uitgesteld om een aangepaste Rev.versie te maken die anders te besturen valt.
Maar het waren wel een leuke poep en scheet.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef Herr.Flick het volgende:
luigi's mansion die je in een poep en een scheet uit speelde!
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef chibibo het volgende:
Maar het waren wel een leuke poep en scheet.
Fuck it hey, sommige mensen moeten werken.quote:
andere mensen niet, die hebben dan ook geen DS of revo, laat staan op de launchquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck it hey, sommige mensen moeten werken.
Sorry.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck it hey, sommige mensen moeten werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |