Ergens niets vanaf weten duidt op totale non-kennis van games danwel PCsoftware. Ik denk niet dat ik onder dat kopje val. Anyway...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je van iets niks afweet (wat je maar al te duidelijk maakt), probeer er dan in godsnaam niks over te zeggen. Consolegames hebben niet meer soul dan PC games, en PC games hebben niet meer soul dan console games. Zo simpel ligt het nou eenmaal.
Belachelijk argument, jij denkt dus dat de VS en DLD geen positieve connectie hebben met de Chinese markt? En je denkt ook dat Japan niet zo productiegericht is als DLD & USA?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waar de Japanse economie vooral gestimuleerd wordt door de opbloei van de Chinese economie schaadt deze groei de sterker productiegerichte economieėn van o.a. de VS en Duitsland.
[..]
Nee, dat is wat de huidige doelgroep wil, niet de gehele potentiele doelgroep.quote:Mainstream is wat de grootste groep mensen graag wil, en dat is voetbal, scheuren en knallen vrees ik.
[..]
Zeg dat tegen 80% van de bevolking en je wordt uitgelachen.quote:-Controle wordt op de PC als makkelijker beschouwd, immers men gebruikt sowieso al een PC, een console heeft een enge controller die niet lijkt op iets dat ze al kennen.
IMO = in my opinionquote:-Dat PC games mechanisch zijn is gewoon grote bullshit, als je je dat niet realiseert ken je de markt gewoon niet.
[..]
Ja straatlengte in specs en leuke toeters & bellen. Mechanisch noem ik ze tot het tegendeel is bewezenquote:PC games lopen met meer dan een straatlengte voor, nogmaals, als je dat niet ziet zou ik ff bij Hans Anders binnen lopen. En dat het artwork mechanisch is is en blijft grandioze bullshit. Maar goed, jij luistert niet naar de honderden voorbeelden die te noemen zijn want die tellen niet natuurlijk.
[..]
Ik zeg alleen maar dat de 'oppervlakte' van het speelbare veld voor deze nextgen genoeg is voor mij. Kilometers uitkijken in een game is erg cool hoor, dat geef ik je, maar het is niet zo dat ik dan ineens dolenthousiast wordt. Ik heb niemand tijdens LOTR horen zeggen in de zaal van 'jammer dat je niet nog verder uit kon kijken over de underworld'. Het is gewoon a no issue, natuurlijk heb ik liever en/en, maar de PS3 demos gaven me al prima blijk van de nieuwe mogelijkheden die de nieuwe horzion biedt. De leukste momenten van Zelda zijn wat mij betreft de kasteels, maar wel cool natuurlijk dat de overworld zo lekker stretched.quote:Jij zit niet te wachten op grotere omgevingen, nog veel anderen wel. En dat mechanische
Ik heb liever Retuobak vs. alex dan een dood topic.quote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef Tomasso het volgende:
alex4allforyou, waarom reageer je hier nog met die onzin?
En Retuobak heeft beloofd niet meer op je in te gaan, zodat het weer eens ontopic kan gaan.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb liever Retuobak vs. alex dan een dood topic.![]()
Als je het niet boeit ga je toch gewoon weg? Dan kom je gewoon terug als er wat nieuws is. Wat zou er nog over zijn als ze ophouden? Helemaal niks, dan kunnen we lekker weer met onzin geruchten beginnen. Nee, geef mij maar voor de verandering een stevige discussie waar ik (helaas) helemaal niks van begrijp!
Wat is de fun van MSN?quote:Op zondag 18 december 2005 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
Okay nu is het wel mooi genoeg geweest. Alex4allofyou, en retuobak ook. Als jullie graag willen discussieren add elkaar maar op msn
. Niet dat ik discussies niet waardeer, maar dit gaat me een beetje tever offtopic.
Heel goed dat jullie discussieren over de Revolution en gameplay en graphics, maar uiteindelijk ging het alleen nog over de economie van China en het gebrek aan soul (quote:
Jou reply op Retuobaks totaal ONTOPIC reageren (GC Turbo Topic)quote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef Tomasso het volgende:
alex4allforyou, waarom reageer je hier nog met die onzin?
En Retuobak heeft beloofd niet meer op je in te gaan, zodat het weer eens ontopic kan gaan.
Wie gaat er nou eigenlijk offtopicquote:Tomasso: Kabouter aka Retuobak is gewoon een vieze PC fanboy en een windoos fanboy. Daarom heeft hij nu ook een 360. Hij heeft per definitie iets tegen design, dus ik vraag me hoe het later bij hem met z'n vriendin zal gaan, en hij houdt van groot, dus hij zal wel een Olga van 2 meter 40 lang nemen als vriendin die log en lelijk is, want hij geeft immers niets om design. En mocht hij haar lelijk vinden, dan gooit hij er een nieuw likje verf overheen, want dat is grafische vooruitgang. Daarnaast zweert hij heilig aan de muis, dus ik denk dat hij een muizenfokker is. Niets kan volgens hem tegen de muis op, ik weet nu al zeker dat zijn Olga niet tegen de muis kan op boksen. Daarnaast moet hij voor Olga betalen om online te mogen, maar dat vindt hij geen punt en hij vindt het helemaal geweldig, wat ik me niet kan voorstellen.
Olga is ook nogal hot, daar heeft Kabouter echter geen problemen mee. Zolang het maar doet wat hij wilt, dus blijkbaar wilt hij dat Olga veel crashes heeft oid.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:17 schreef alex4allofyou het volgende:
Die reactie was inderdaad geheel off-topic en werd door meerdere mensen ook absoluut niet gewaardeerd.quote:Op zondag 18 december 2005 17:29 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Jou reply op Retuobaks totaal ONTOPIC reageren (GC Turbo Topic)
[..]
Wie gaat er nou eigenlijk offtopic![]()
![]()
?
Nintendo gaat zoveel mogelijk zich richten op een wereldwijde lancering. Ik denk dat wij in December 2006 aan de beurt zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef Steeven het volgende:
Gaat de Rev. nu voor een gelijktijdige wereldwijde lancering of komt eerst Japan en wij in 2007?
Ik heb er ook spijt van. Kabouterquote:Op zondag 18 december 2005 17:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die reactie was inderdaad geheel off-topic en werd door meerdere mensen ook absoluut niet gewaardeerd.
Dan pasquote:Op zondag 18 december 2005 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo gaat zoveel mogelijk zich richten op een wereldwijde lancering. Ik denk dat wij in December 2006 aan de beurt zijn.
Waarom?quote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dan pas. Maar ik wil Zelda op de Rev. spelen
.
Dan zul je het een lange tijd moeten laten om zelda in je cube te stoppen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dan pas. Maar ik wil Zelda op de Rev. spelen
.
M'n cube heeft disc read errors en ik wil niet dat 'ie vastloopt als ik nog niet heb gesavedquote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom?
Ik wil Zelda ook op de Rev. spelen, maar ik heb geen GC.
Daarom post ik ook niet meer in de revolution threads.quote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef Xrenity het volgende:
Leuk.
Een DISCUSSIE over of een DISCUSSIE OFF-TOPIC IS OF NIET.
IGN schijnt redelijk dicht in de buurt van de waarheid te zitten.quote:Op zondag 18 december 2005 18:34 schreef kanaiken het volgende:
Vriend van me had het over vermeende specs van de revo van IGN, is daar iets van waar, of wederom geruchten?
Bedanktquote:Op zondag 18 december 2005 18:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
IGN schijnt redelijk dicht in de buurt van de waarheid te zitten.
Verdubbel alles van de cube keer 2 en je zou ongeveer een Rev hebben
quote:In the latest issue of Nintendo Power magazine (February 2006), Mario Kart producer Hideki Konno discussed his thoughts on the Nintendo Revolution and the future of the Mario Kart franchise.
Nintendo Power: What do you like most about the Revolution controller?
Hideki Konno: We're doing a lot of experiments right now with the Revolution controller and obviously with the direct pointing device (DPD) and its ability to track movement and distance. You know, that's huge, because that's a brand-new thing that we've never seen before in any controller. Trying to envision all the different things we could do with that motion sensor, that DPD, is a little mind-boggling.
NP: Where do you think the Mario Kart series can go from here?
Konno: As you know, Mario Kart has appeared on all of Nintendo's platforms so far, and I think it's done its job on the DS, or at least I hope it will with what's new. So the next logical step, of course, is the Revolution. Really what we hope to do is continue to bring new and creative things to the franchise that appeal not only to our established user base, but also bring new people into the game.
For more of this interview, please read the February 2006 issue of Nintendo Power magazine.
Als je niet tegen je verlies kan wel ja.quote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef mordradead het volgende:
Straks gaat m'n vader nog van me winnenja, de pret zal er wel minder op worden.
Dat geschreeuw tegen elkaar, waarbij de een nog onzinniger doet dan de ander. Van dat gezochte nieuws dat nergens op lijkt etc etcquote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef mordradead het volgende:
Wat wil je, er word helemaal niks bekend gemaakt... gelukkig hebben we Ruzbeh nog deze oude kwaliteitsuser zorgt ervoor dat wij van alle nieuwtjes op de hoogte worden gehouden die niet waar zijn. Hulde aan Ruzbeh en graag 3 keer hoezee roepen:
Hoezee... Hoezee... Hoezee
Dit topic heeft alles wat een goede soap ook moet hebben... een boel gezeik zonder een eindquote:Op zondag 18 december 2005 22:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat geschreeuw tegen elkaar, waarbij de een nog onzinniger doet dan de ander. Van dat gezochte nieuws dat nergens op lijkt etc etc
quote:Hideo Kojima heeft in een interview met het Japanse magazine Famitsu aangegeven dat de Nintendo Revolution het goed zal gaan doen bij meisjes. Meer uitleg gaf hij niet bij zijn uitspraak.
Wel gaf hij aan dat de Revolution zich meer zal gaan richten op het "alledaagse". Nintendogs is hier al een goed voorbeeld van.
Of Hideo bedoelt dat de controller meer meisjes zal aanspreken of dat er meer games zullen komen die gericht zijn op een vrouwelijke doelgroep liet hij in het midden. Het is al bekend dat de Revolution een echt family entertainment systeem moet gaan worden dus daar passen meisjes goed bij.
Op 9 mei zal tijdens de E3 2006 meer informatie omtrent de Revolution bekend worden gemaakt en zal het apparaat ook getoond worden tijdens de beurs. Tot die tijd moeten we het doen met uitspraken als deze van Kojima.
Tja, dat is nou een van de dingen van de Revolution die me absoluut niet aanspreekt. Ze willen het apparaat geschikt maken voor iedereen, maar dat betekent dat er voor de hardcore gamer (waar ik mezelf ook maar even onder versta) minder beschikbaar is. Ik heb toch liever dat er geconcentreerd wordt op de echte doelgroep, gamers!quote:
Daarvoor moet je maar een ps3 of xbox360 nemen. Mij spreekt het wel aan. ik ga er vanuit dat de Revo niet duur wordt en dan neem ik die voor de partygames en de aparte dingen en de ps3 voor de hardcore games. Lijkt me prima verdeling.quote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja, dat is nou een van de dingen van de Revolution die me absoluut niet aanspreekt. Ze willen het apparaat geschikt maken voor iedereen, maar dat betekent dat er voor de hardcore gamer (waar ik mezelf ook maar even onder versta) minder beschikbaar is. Ik heb toch liever dat er geconcentreerd wordt op de echte doelgroep, gamers!
Da's de trilfunctie van de controller, lijkt me duidelijkquote:Hideo Kojima heeft in een interview met het Japanse magazine Famitsu aangegeven dat de Nintendo Revolution het goed zal gaan doen bij meisjes. Meer uitleg gaf hij niet bij zijn uitspraak.
Je zou eens een interview met Microsoft gasten moeten lezen. In de Edge met de 360 op de cover bijv. Zij willen ook meer mensen aanspreken, maar leveren ze hardcore gamers in? Nee, sowieso is die scheiding steeds vager.quote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja, dat is nou een van de dingen van de Revolution die me absoluut niet aanspreekt. Ze willen het apparaat geschikt maken voor iedereen, maar dat betekent dat er voor de hardcore gamer (waar ik mezelf ook maar even onder versta) minder beschikbaar is. Ik heb toch liever dat er geconcentreerd wordt op de echte doelgroep, gamers!
Maar de manier waarop Microsoft meer mensen lijkt te willen aanspreken, is door de Xbox 360 neer te zetten als een 'all-in' entertainment machine, waarop je niet alleen spellen kunt spelen, maar ook muziek kunt luisteren, films kunt kijken, video-chatten etc. Wat betreft het spelaanbod zie ik weinig verschil met de Xbox.quote:Op maandag 19 december 2005 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je zou eens een interview met Microsoft gasten moeten lezen. In de Edge met de 360 op de cover bijv. Zij willen ook meer mensen aanspreken, maar leveren ze hardcore gamers in? Nee, sowieso is die scheiding steeds vager.
Naar mijn weten is het nogsteeds een prototype hoor..quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef Wunk het volgende:
't mooie is altijd.., Nintendo weet 't altijd tot 't laatste moment een verassing te houden, bij de Xbox 360 en PS3 lekt er vantevoren vanalles naar buiten, bij Nintendo niet..
De DS was precies 't zelfde, niemand wist zeker hoe 'ie er uit zou gaan zien tot Nintendo ermee naar buiten kwam..
Nu weten we dan hoe 'ie d'r uit komt te zien en that's it![]()
Ze gokken ook voor een groot deel op Xbx Lv Arcade. Maar verder qua games is het iig vooral hetzelfde als de Xbox jaquote:Op maandag 19 december 2005 00:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
Maar de manier waarop Microsoft meer mensen lijkt te willen aanspreken, is door de Xbox 360 neer te zetten als een 'all-in' entertainment machine, waarop je niet alleen spellen kunt spelen, maar ook muziek kunt luisteren, films kunt kijken, video-chatten etc. Wat betreft het spelaanbod zie ik weinig verschil met de Xbox.
Ahgossiequote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een drogredenering van jewelste..quote:Op zondag 18 december 2005 23:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja, dat is nou een van de dingen van de Revolution die me absoluut niet aanspreekt. Ze willen het apparaat geschikt maken voor iedereen, maar dat betekent dat er voor de hardcore gamer (waar ik mezelf ook maar even onder versta) minder beschikbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |