Je kijkt teveel films.quote:Op zondag 18 december 2005 15:01 schreef Kjew het volgende:
dat colbertje met gouden knopen is wel heel erg chique, maar zou het alleen aan doen op een chique boot of op een paard...
Het heeft ook wel iets weg van een uniform op scholen in Engeland. En ik zie die jasjes eigenlijk nooit zo, maar nogmaals een kwestie van smaak.quote:Op zondag 18 december 2005 15:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
Let er maar eens op, als je het ziet in het echt, dan straalt het chique er echt vanaf.Mits donkerblauw met gouden knopen. Andere colberts moeten wel single breasted zijn.
Ik zit hele dagen per week op chique boten en paarden. Duh.quote:
Ga jij nou maar huiswerk doen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef Avani het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets weg van een uniform op scholen in Engeland. En ik zie die jasjes eigenlijk nooit zo, maar nogmaals een kwestie van smaak.!
Oké, sorry danquote:Op zondag 18 december 2005 15:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat was toch ook alles wat ik zei?
Ik kan meerdere dingen tegelijk.quote:
Eigenlijk vind ik ze ook strontlelijk, maar als ze functioneel zijn (mensen die op een strand werken) dan is het aanvaardbaar.quote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef pberends het volgende:
Sandalen kunnen per definitie toch niet?
quote:
Cowboy laarzen ook niet.quote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef pberends het volgende:
Sandalen kunnen per definitie toch niet?
Je hoeft geen sorry te zeggen hooooooooorquote:
Bij een donker iemand vind ik een coltrui juist erg goed staan. Voorwaarde is wel dat het er niet te stijf uit gaat zien.quote:
Sorry ben niet TS maar een zegelring?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:14 schreef cultheld het volgende:
Bikkembergs voetballerlijn
Puta Madre
Sjaaltjes op een trui
Kralenkettingen
TS, wat is er nou weer mis met een zegelring dan ?
Ligt aan je seksuele geaardheid, zal ik maar zeggen. Voor de mensen die zich afvragen waarom er zo'n vreemde band naar achteren loopt, nou dat is niet zodat je gemakkelijk kan poepen zonder dat je slip uithoeft..quote:Op zondag 18 december 2005 16:18 schreef _Henry_ het volgende:
Dus deze mag ik niet meer aantrekken?![]()
[afbeelding]
Fok in een notedopquote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef groteglibber het volgende:
[..]
Sorry ben niet TS maar een zegelring?
Das toch een statussymbool voor kampers?
Wees gerust, ik heb beide nooit langer dan een minuut gedragenquote:Op zondag 18 december 2005 15:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Cowboy laarzen ook niet.
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:28 schreef Steijn het volgende:
Is deze al genoemd?
[afbeelding]
Het houthakkersoverhemd.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:50 schreef Casparovvv het volgende:outdoorschoenen onder alles. (lees: bergschoenen onder goudkleurig ribfluwelen pak icm een zwart shirt, leraar) rood geruite houthakker-kledij. Draag dat maar naar het tuincentrum op zondagmiddag. te lage broeken. (bilspleet trauma bij bukkende dikke mensen, je weet wel) zichtbaar boxershort. Dus geen shirt in short, geen afgezakte skaterbroeken en te korte shirts, etc. etc. nét niet combinaties. Vloekende kleuren, je kent het wel.
Thuis loop ik ook in vreselijke spullen rond.quote:Op zondag 18 december 2005 17:44 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nu een rood/grijze fleece-trui aan van The Noth Face
En ik ben ook in het bezit van 'Meindl' bergschoenen.
Overigens niet mijn dagelijkse kloffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |