Kun je het me ooit vergevenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
GVD,hoe durf je het in je hoofd te halen om mij met die dikkop te verwarren?![]()
En jij noemt iemand anders "dikkop"?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
GVD,hoe durf je het in je hoofd te halen om mij met die dikkop te verwarren?![]()
en voor de joodjes die weer naar San Siro willenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Het enige zekere is volgens mij nu Inter - Ajax op 14 maart...
Dat hoop ik voor deze keer ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:54 schreef Rekkie het volgende:
Ik hoop toch dat Tjelsie dr uit wordt geflikkert!![]()
Er liggen 8 Potentiele kanshebbers uit. Zijn wel de beste 16 van Europaquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:02 schreef Lionheaad het volgende:
Deze ronde dus gelijk 3 "potentiële kanshebbers" eruit
PSV en AJAX hadden het slechter kunnen treffen...
Zitten een paar zeer leuke affiches bij!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
Bayern München - AC Milan
PSV - Olympique Lyon
AJAX - Internazionale
Benfica - Liverpool
Glasgow Rangers - Villarreal
sorry, maar ik schat de kansen voor Ajax PSV benfica en Rangers om in de finale te komen heel laag inquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Er liggen 8 Potentiele kanshebbers uit. Zijn wel de beste 16 van Europa
Ze hadden gehoopt op meer tegenstand in de 2e ronde?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Inter heeft het niet getroffen
Hoe zeer ik op dat beide ploegen de 2e ronde overleven, vrees ik dat ze het allebei niet gaan redden helaas!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee ze hadden gehoopt op de kwartfinale
Dat zit er tegen Ajax natuurlijk niet in
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Inter heeft het niet getroffen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee ze hadden gehoopt op de kwartfinale
Dat zit er tegen Ajax natuurlijk niet in
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien dat Adriano binnenkort zijn been breekt dan hebben we nog een kansje
En op het moment dat je dit zegt is Blind al 3 minuten aan het blaten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef twi het volgende:
Even Calimero'en trouwens. Wat zitten ze bij Studio Lamp de laatste jaren de hele tijd in Eindhoven bij lotingen voor reacties? Dan jammeren die lampjes dat ze nooit genoeg aandacht krijgenKan me de laatste jaren niet meer herinneren dat er na of zelfs tijdens een loting ergens anders is nagepraat dan op de Herdgang. Met als dieptepunt natuurlijk die Joep Schreuder die met Theo Lucius tijdens de loting een enorm dom interview houdt.
quote:Blind denkt dat Ajax Inter kan verslaan
16/12/2005 13:17
Ajax stuit op Internazionale in de achtste finale van de Champions League. 'Ik denk dat het een mooie affiche is', reageerde coach Danny Blind via Studio Sport.
'Je weet dat er een een aantal grote namen zit. Het is geen gemakkelijke klus, maar een heel lastige tegenstander. Met veel gerenommeerde namen zoals Luis Figo, Juan Veron en Adriano. Dat maakt het interessant voor onze spelers om tegen te spelen.'
Blind is voorzichtig met de kansen voor zijn ploeg. 'Het blijft een knock-outsysteem en dat maakt het interessant. Dat zorgt ervoor dat niet altijd de ploeg met de meeste kwaliteit verder gaat. Inter is een grote naam en verkeert momenteel in goeden doen. Maar een Ajax in goeden doen is ook in staat om Inter in goeden doen te verslaan. En daar gaan we voor.'
In 1972 trof Ajax Internazionale voor het eerst in een Europees toernooi. Destijds waren de Amsterdammers dankzij twee goals van Johan Cruijff te sterk in de finale van de Europa Cup I, die gespeeld werd in de Kuip.
Sindsdien stonden de viervoudig Nederlandse Europa Cup I-winnaar en de tweevoudig Italiaanse winnaar alleen nog in de groepsfase van het seizoen 2002/03 tegenover elkaar. In beide wedstrijden bleken de Milanezen iets uitgekookter: 0-1 en 1-2 en alle Italiaanse goals gemaakt door Hernan Crespo.
In totaal ontmoette Inter dertien keer een Nederlandse club in Europees verband, goed voor vijf dubbele partijen in knock-outrondes. Daarin bleken de nerazzurri succesvol tegen AZ (1982/83, Europa Cup II), FC Groningen (1983/84, UEFA Cup) en Vitesse (2000/01, UEFA Cup), terwijl FC Amsterdam (1974/75, UEFA Cup) en Feyenoord (UEFA Cup) te sterk waren voor Inter.
die straf is al voorbij geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:35 schreef HomerJ het volgende:
Wordt Inter-Ajax niet voor een leeg stadion gespeeld?
Volgens mij was die loting al anderhalf uur terug, met enkel een verslaggever en cameraploeg ter plaatse in Eindhoven met directe reactie, zoals eind augustus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En op het moment dat je dit zegt is Blind al 3 minuten aan het blaten.
Piep piep dus.
Studio Sport eert altijd de landskampioen. Als ze het overdreven zouden doen, is het om die reden. En terecht natuurlijk, een nummer twee uit een inferieur voetballand als het onze zou eigenlijk niet in een kampioenencompetitie moeten deelnemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij was die loting al anderhalf uur terug, met enkel een verslaggever en cameraploeg ter plaatse in Eindhoven met directe reactie, zoals eind augustus.
Geen ramp hoor, alsof ik op die politieke antwoorden van Blind zit te wachten. Dat ik het sportjournaal van net zelfs niet kijk ervoor zegt genoeg. Maar gewoon vrij typisch met het oog op al die jammerende lampjes wanneer er weer eens aandacht aan Ajax wordt gegeven.
Lekker een keertje terug-calimero'en is best ok
Ben ik compleet met je eens. PSV had natuurlijk gewoon nooit deel mogen nemen aan de CL van vorig jaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:47 schreef okee6 het volgende:
Studio Sport eert altijd de landskampioen. Als ze het overdreven zouden doen, is het om die reden. En terecht natuurlijk, een nummer twee uit een inferieur voetballand als het onze zou eigenlijk niet in een kampioenencompetitie moeten deelnemen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef -Wolf- het volgende:
Hoe gaat het schema verder eigenlijk? Of wordt er weer geloot voor de 1/4-finales?
goeie vraag, volgens mij wordt er weer gelootquote:
Ik denk dat Barca graag revanche wil voor de uitschakeling vorig jaar.... en ik denk niet dat Tjelsie het makelijk gaat maken, maar ze zullen wel verliezen schat ik zo in!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:19 schreef Zwansen het volgende:
Lullig voor Barca, komen ze weer niet ver.
Eindelijk komt Arsenal óf Real nu wel een ronde verder.
Met Ronaldinho in vorm moet het zeker lukken voor Barcelona.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca graag revanche wil voor de uitschakeling vorig jaar.... en ik denk niet dat Tjelsie het makelijk gaat maken, maar ze zullen wel verliezen schat ik zo in!
Rangers is echt wel kansloos.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef BB-King het volgende:
Niemand is kansloos al zal het voor sommige ploegen lastiger zijn.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Drie prachtige wedstrijden:
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Villarreal is van grote klasse. Juan Roman Riquelme is de dirigent en Senna, Guayre, Forlán, Figueroa, Tacchinardi en Sorín zijn diens hulptroepen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom zijn de rangers kansloos, ze spelen tegen de makkelijkste tegenstander die ze hadden kunnen loten
Mwah, ik vind Villarreal ook de zwakste van de 16. Zelfs AZ heeft hun vorig jaar verslagenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Villarreal is van grote klasse. Juan Roman Riquelme is de dirigent en Senna, Guayre, Forlán, Figueroa, Tacchinardi en Sorín zijn diens hulptroepen.
En de kans isquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
Achtste finales
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
PSV - Olympique Lyon
AJAX - Internazionale
Benfica - Liverpool
Loting kwartfinales
Ajax - Glasgow Rangers
PSV - Liverpool
Bayern München - Barcelona
Juventus - Arsenal
Halve finales
Barcelona - Ajax
PSV - Juventus
Finale
Ajax - PSV
Dat zou heel tof zijn
- 0,1 %quote:
Jammer dat het in de halve finale ongeloofwaardig wordtquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
Achtste finales
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
PSV - Olympique Lyon
AJAX - Internazionale
Benfica - Liverpool
Loting kwartfinales
Ajax - Glasgow Rangers
PSV - Liverpool
Juventus - Arsenal
Halve finales
Barcelona - Ajax
PSV - Juventus
Finale
Ajax - PSV
Dat zou heel tof zijn
Zet er geld op in. Als je wint ben je rijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
Achtste finales
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
PSV - Olympique Lyon
AJAX - Internazionale
Benfica - Liverpool
Loting kwartfinales
Ajax - Glasgow Rangers
PSV - Liverpool
Juventus - Arsenal
Halve finales
Barcelona - Ajax
PSV - Juventus
Finale
Ajax - PSV
Dat zou heel tof zijn
Ik denk dat ze die op Belgie wel uitzendenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:14 schreef Irrem het volgende:
[..]
Hopelijk word het ergens live uitgezonden. Misschien op Belgie??![]()
Chelsea - Barcelona is op de speeldag van Ajax-Internazionale.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:14 schreef Irrem het volgende:
[..]
Hopelijk word het ergens live uitgezonden. Misschien op Belgie??![]()
ah mooiquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Chelsea - Barcelona is op de speeldag van Ajax-Internazionale.
De return van Ajax-Internazionale wordt een week later gespeeld dan de overige Champions League duels. Dus op die avond zal de NOS wel gewoon Barcelona-Chelsea uitzenden.![]()
Die zal de Belg wel hebben op het open net.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:07 schreef VoreG het volgende:
Kut kan ik de eerste wedstrijd van Barca niet zien
Ik bedoel meer dat Ajax dan moetquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die zal de Belg wel hebben op het open net.
Als je gelijk hebt, dan krijg jij een mars van mijquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:45 schreef Shreyas het volgende:
PSV - Olympique Lyon
Olympique zal zeer gedreven zijn om te winnen van PSV. En omdat ze simpelweg meer kwaliteit hebben dan PSV, zullen ze ook winnen. Daar komt bij dat Lyon ook echt speelt als een ploeg.
Maar zeker ben ik er niet van. PSV is zeker niet kansloos om de volgende ronde te halen. Juist tegen dit soort ploegen kan PSV het beste in zich naar boven halen.
Een wedstrijd waar ik voor getekend had![]()
Wordt een fantastisch duel. Al met al denk ik dat de Duitsers hier zullen winnen, hun vechtlust zal doorslaggevend zijn
Benfica-Liverpool
Een leuk duel, Benifca versloeg Manchester United, maar tegen Liverpool hoop ik (en denk ik) dat ze het wel zullen afleggen.
Real Madrid - Arsenal
Allebei ploegen die niet goed draaien. Omdat Arsenal toch nooit ver komt in de CL, denk ik dat ook deze keer Real Madrid door zal gaan. Spaanse ploegen doen het tegen de Engelse vaak toch iets beter.
Ajax - Internazionale
Waarschijnlijk zal Ajax in beide wedstrijden het spel maken, maar zullen ze beide duels met 1-0 verliezen. Internazionale heeft gewoon veel meer ervaring dat die jonge Ajax dat aanvallend veel te zwak is om iets tegen de stugge Italiaanse defensie te doen.
Chelsea - FC Barcelona
Natuurlijk is dit duel het leukste, na de uitschakeling van vorig jaar hoopte ik ook al dat Barcelona een herkansing zou krijgen tegen Chelsea. Als Barcelona de vorm behoudt die het dit seizoen (tot nu toe) heeft, dan is Chelsea kansloos. Sowieso speelt Chelsea erg suf en mat voetbal, ze winnen steeds met 1-0 en in de CL spelen ze alles behalve indrukwekkend. Dit keer gaat Barcelona wel door!
Werder Bremen - Juventus
De duitsers zullen zeker wel gedreven zijn, maar Juventus is gewoon 2 klassen beter. Zal met niet al te veel moeite verdergaan.
Glasgow Rangers - Villareal
De minst aantrekkelijke wedstrijd in mijn ogen. Het is een wonder dat Glasgow de tweede ronde heeft gehaald en hoewel hun tegenstander niet indrukwekkend is geloof ik niet dat de Rangers verder kunnen komen.
die ga ik zeker kijken danquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die zal de Belg wel hebben op het open net.
Idd.quote:
Ajax ook niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter kon het niet makkelijker treffen.
Lijkt me niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Radegast het volgende:
Nou, Villarreal was makkelijker geweest hoor.
Vraag echter niet hoe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach kom, zelfs AZ kon daar van winnen!![]()
Je wil toch niet zeggen dat Villarreal goed was hé, die wedstrijden? Mijn god, wat een bagger. Eén fatsoenlijke aanval van die gasten in Spanje (mooie goal, dat wel), en één vrije trap van Riquelme op de paal in Alkmaar. Dat was het.quote:
Maar AZ zat toen al in hun mindere periode en zelfs toen versloegen ze Villarreal. Villarreal is me erg tegen gevallen destijds. Ze gaan overigens wel van die schijt-Rangersquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben AZ toen in Alkmaar van het veld geveegd en het kwam slechts door Henk Timmer dat ze stand hielden hoor.
En door de sluwe Barry van Galen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben AZ toen in Alkmaar van het veld geveegd en het kwam slechts door Henk Timmer dat ze stand hielden hoor.
Bijzonder kinderachtig om PSV met kleine letters te typen en Ajax volledig in hoofdlettersquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef JaWi het volgende:
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
Bayern Munchen - AC Milan
psv - Olympique Lyonnais
AFC AJAX - Inter Milan
Benfica - Liverpool
Glasgow Rangers - Villareal.
Nou ja, ze hebben een superdoelsaldo natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
En door de sluwe Barry van Galen natuurlijk.
Verder viel Villarreal me toen wel tegen hoor, had ik meer van verwacht destijds.
Ook deze CL ben ik niet zo van die gasten onder de indruk, matige poule gebleken waar ze inzaten...
Ik heb deze lijst van een andere site gehaald, het is me niet eens opgevallen Calimeroquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bijzonder kinderachtig om PSV met kleine letters te typen en Ajax volledig in hoofdletters![]()
Calimero? Ja je toont je volwassenheid op een verkeerde manier hoor.... ik ben niet voor PSV... jammer joh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb deze lijst van een andere site gehaald, het is me niet eens opgevallen Calimero.
Potverdikkie dat is balenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Calimero? Ja je toont je volwassenheid op een verkeerde manier hoor.... ik ben niet voor PSV... jammer joh!
En toch was Chelsea - Barca een van de leukste wedstrijden die ik vorig seizoen gezien heb.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef pfaf het volgende:
Ajax en Barcelona tegen de lelijkste clubs ter wereld.
Inter is geen lelijke club, verdiep je even in de geschiedenisquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef pfaf het volgende:
Geweldige affiches.
Ajax en Barcelona tegen de lelijkste clubs ter wereld.
Alleen Rangers Villareal is natuurlijk een CL-onwaardige pot.
Inter nuummer 2 van Italie walst over Ajaks heenquote:
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef tong80 het volgende:
En Real gaat zo ongenadig onderuit dankzij Bergkamp en van Persie
Ik teken ookquote:
Dat denk ik ook maar Real is echt niet zo onverslaanbaar denk ik als iedereen denk ik denkt.quote:
Hoezoquote:
Als voetballiefhebber hoop ik het ook, finale tegen Ajax of Arsenal.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
Barcelona gaat het deze keer gewoon wel halen
Waarom eigenlijk???quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:53 schreef Shreyas het volgende:
De return van Ajax-Internazionale wordt een week later gespeeld dan de overige Champions League duels.
Als Ajax met 0-3 wint, is Ajax toch door?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef WeebI het volgende:
Chelsea - Barcelona 2-1 0-2
Real Madrid - Arsenal 2-0 1-1
Werder Bremen - Juventus 2-1 0-0
Bayern München - AC Milan 1-1 0-0
PSV - Olympique Lyon 0-1 2-2
Ajax - Internazionale 0-1 0-3
Benfica - Liverpool 1-1 0-2
Glasgow Rangers - Villarreal 1-0 0-1 Villarreal door op penalties.
ik heb de uitwedstrijden effe opgedraaid anders lijkt het helemaal nergens meer opquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Als Ajax met 0-3 wint, is Ajax toch door?
But ofceurssssssss!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ac milan mot er dan nameluk ook in speeln'
Ik zie eerlijk gezegt niet hoe lichtgewicht Babel langs Materazzi wilt komenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Apekoek het volgende:
ajax walst gewoon over elke ploeg heen!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegt niet hoe lichtgewicht Babel langs Materazzi wilt komen
Kijken als Marco hem heel laat
Hoe vaak trek jij je af op Materazzi?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegt niet hoe lichtgewicht Babel langs Materazzi wilt komen
Kijken als Marco hem heel laat
Scheer je weg VMBO tuig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe vaak trek jij je af op Materazzi?
Ik heb universiteit gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Scheer je weg VMBO tuig.
Ik ben jou niet.
Blijkbaar wel als je over zn opleiding begintquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat boeit
Dat komt door hetgeen wat hij brengt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als je over zn opleiding begint
de ene kan toch gewoon op Dinsdag en de ander op Woensdagquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef Radegast het volgende:
Waarom draaien ze Inter-Ajax niet om zodat Inter thuis speelt wanneer AC Milan in Munchen speelt?
Die wedstrijd van Ajax - PSV gaat naar zaterdagquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:30 schreef JaWi het volgende:
Zo 12/3/2006 competitie: Ajax - PSV
Di 14/3/2006 CL: Internazionale - Ajax
Dat gaat niet werken.
Bij voorbaat kansloos? Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:41 schreef bluzh het volgende:
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
PSV - Olympique Lyon
Ajax - Internazionale
Benfica - Liverpool
Ajax gaat het lastig krijgen maar maakt een kansje. psv is bij voorbaat al kansloos. Het grote uitkijken is natuurlijk naar Chelsea-Barca![]()
ik zal een kleine nuance aanbrengen... Lyon is zeker niet kansloos tegen psv. Omgekeerd is dit waarschijnlijk wel het gevalquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij voorbaat kansloos? Dat slaat natuurlijk nergens op.
een 0-0 uit is prima bij Milanquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die wedstrijd van Ajax - PSV gaat naar zaterdag
of bedoel je dat jullie geen goal zullen scoren deze 2 wedstrijden
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef Jajong het volgende:
Inter mist een paar basisspelers, misschien kan Ajax er iets uitslepen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
sommige tegenstanders kunnen wat mij betreft allemaal de vinketering krijgen, de 1 wat erger dan de ander
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
PSV - Olympique Lyon
AJAX - Internazionale
Benfica - Liverpool
Mooi, net iets leuker dan PSV Lyon denk ik zoquote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Di 21/2 20:30 Sporza voetbal
1/8 e finales van de Champions League voetbal met live Real Madrid - Arsenal en samenvattingen van de andere drie wedstrijden.
Geblesseerd?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef Suijk het volgende:
Die doet niet mee helaas.
dat wordt zeker kijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Di 21/2 20:30 Sporza voetbal
1/8 e finales van de Champions League voetbal met live Real Madrid - Arsenal en samenvattingen van de andere drie wedstrijden.
Wo 22/2 20:30 Sporza voetbal
1/8 e finales van de Champions League voetbal met live Chelsea - Barcelona en samenvattingen van de andere drie wedstrijden.
je kan nog beter naar een Oost-Europese club kijken dan naar België.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:32 schreef Fukjoeman het volgende:
Tis inderdaad maar goed dat die Belgische clubjes al uitgeschakeld zijn, moet er niet aan denken Chelsea-Barca te missen
Ze werden gedwongen om over de vleugels te spelen. Wat een kukel is die Ismael, wat een onnodige handsbal was dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een lelijk veld bij Bayern
Benfica gaat er echt aan hoor op Anfield...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:50 schreef DrDentz het volgende:
zie die koeman weer ownen in zn eerste seizoen.. hij gaat tot de halve finales!
hierna komen pas de miskopen de boel weer verzieken
Ja, heb net in m'n glazen bol gekeken. 3-0quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:55 schreef DrDentz het volgende:
echt waar?
Gelijkspelletje. De return over twee weken wordt een spektakelstuk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:11 schreef DrDentz het volgende:
wat zegt de glazen bol over Chelsea - Barcelona?
Was natuurlijk gewoon buitenspel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef WeebI het volgende:
Waterreus paar mooie reddingen
En Forlán stond niet buitenspel gek genoeg. Het zag er wel zo uit, maar de bal die werd gespeeld toen hij buitenspel stond ging niet naar hem. De bal werd teruggelegd door een andere speler, en OP DAT MOMENT stond Forlán nét niet buitenspel.
Zag er wel gek uit, 3 spelers die er staan van 'schiet jij of schiet ik?'
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
3-2 werder
10 minuten gelden was het nog 1-2
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Werder heeft 2-0 voorgestaan...
Dan stond het verkeerd op LiveScore.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef Dos37 het volgende:
39' [1 - 0] C. Schulz
73' [1 - 1] P. Nedved
82' [1 - 2] D. Trezeguet
87' [2 - 2] T. Borowski
90' [3 - 2] J. Micoud
Ze hebben niet met 2-0 voorgestaan
TT was ook van slag. Op de karakteristiekenpagina stond het al 2-2 terwijl het op 811 nog 1-1 stond.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan stond het verkeerd op LiveScore.
TT is wel vaker van slag. Ze meldden gisteren 10 minuten lang dat PSV van Olympique Marseille had verloren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
TT was ook van slag. Op de karakteristiekenpagina stond het al 2-2 terwijl het op 811 nog 1-1 stond.
Vooral Milan en Liverpool moet ik nog zien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:48 schreef ErikT het volgende:
Dat worden dus Lyon, Milan, Liverpool, Arsenal, Inter, Barcelona, Juventus en Villareal.
Jij denkt dat Benfica stand zal houden op Anfield? Ik geloof er niks van...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vooral Milan en Liverpool moet ik nog zien.
en Arsenalquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Milan hoeft niet eens te voetballen. Zo hebben ze het het liefst.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het resultaat ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef H.Flick het volgende:
Mooie wedstrijden vandaag! De tweede helft van Chelsea - Barca was ongeëvenaard.
Dat zou net zo belachelijk zijn als dat PSV nog door gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Arsenal mag en kan dit toch niet meer weggeven?
Dat vind ik ook maar Arsenal in Europa....quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Arsenal mag en kan dit toch niet meer weggeven?
Geen zin om te schrijvenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Juve
DG, waar staat de posts over jouw verslag over Arsenal en hoe je het hebt gehad? Geen zin om te zoeken
Doe uuuuus. Ben wel benieuwd. Iig erg gaaf voor je, ook al schakelt de ene schijtclub de andere schijtclub uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geen zin om te schrijven
Vraag maar aan Mindlight,die kan anders heel goed schrijven
Ik was net van plan om er aan te beginnen totdat jij met deze opmerking kwam,plotsklaps is al mijn zin verdwenenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
ook al schakelt de ene schijtclub de andere schijtclub uit
Inderdaad, want als keeper sta je ook te kijken, schiet de speler die niet buitenspeld stond zelf, of passt ie de bal breed (wat gebeurde).quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was natuurlijk gewoon buitenspel.
Niet direct maar hij haalt wel voordeel uit zijn indirecte buitenspel waardoor de grens dus had moeten vlaggen.
Die verdediging van Werder is toch wel gatenkaas, alleen heeft Juve dat te weinig afgestraft.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk kan Werder dit vast houden. Uit in turijn
Gisteren zei je nog dat Juve met 0-5 van dit Real Madrid had gewonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die verdediging van Werder is toch wel gatenkaas, alleen heeft Juve dat te weinig afgestraft.
Kom je goed weg, die had jij toch als een van de kanshebbers getipt aan het begin.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:53 schreef cultheld het volgende:
Villarreal op 1-1
Klopt en zo denk ik er nog steeds over. Een echte toernooiploeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kom je goed weg, die had jij toch als een van de kanshebbers getipt aan het begin.
Die is er al uit gehaald.quote:
Sorry, foutjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef nednil het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Juve zal er nog 2 moeten maken.
Ja ik zit het ook na te kijken maar idd.quote:
1quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef nednil het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Juve zal er nog 2 moeten maken.
88e minuut, luckyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
Niet echt verrassend van Juve.
quote:
Wat is er nou weer mis met moffen?quote:
wat niet.quote:
Het zijn moffen. Dat is er misquote:
Wij zijn geen limburgers.quote:
20 jaar geleden was het precies andersom geweest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef tong80 het volgende:
Arme Duitse doelman keept de wedstrijd van z'n leven maar blundert in de laatste minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |