Dat zou net zo belachelijk zijn als dat PSV nog door gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Arsenal mag en kan dit toch niet meer weggeven?
Dat vind ik ook maar Arsenal in Europa....quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Arsenal mag en kan dit toch niet meer weggeven?
Geen zin om te schrijvenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Juve
DG, waar staat de posts over jouw verslag over Arsenal en hoe je het hebt gehad? Geen zin om te zoeken
Doe uuuuus. Ben wel benieuwd. Iig erg gaaf voor je, ook al schakelt de ene schijtclub de andere schijtclub uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geen zin om te schrijven
Vraag maar aan Mindlight,die kan anders heel goed schrijven
Ik was net van plan om er aan te beginnen totdat jij met deze opmerking kwam,plotsklaps is al mijn zin verdwenenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
ook al schakelt de ene schijtclub de andere schijtclub uit
Inderdaad, want als keeper sta je ook te kijken, schiet de speler die niet buitenspeld stond zelf, of passt ie de bal breed (wat gebeurde).quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was natuurlijk gewoon buitenspel.
Niet direct maar hij haalt wel voordeel uit zijn indirecte buitenspel waardoor de grens dus had moeten vlaggen.
Die verdediging van Werder is toch wel gatenkaas, alleen heeft Juve dat te weinig afgestraft.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk kan Werder dit vast houden. Uit in turijn
Gisteren zei je nog dat Juve met 0-5 van dit Real Madrid had gewonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die verdediging van Werder is toch wel gatenkaas, alleen heeft Juve dat te weinig afgestraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |