Nou ja, ze hebben een superdoelsaldo natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
En door de sluwe Barry van Galen natuurlijk.
Verder viel Villarreal me toen wel tegen hoor, had ik meer van verwacht destijds.
Ook deze CL ben ik niet zo van die gasten onder de indruk, matige poule gebleken waar ze inzaten...
Ik heb deze lijst van een andere site gehaald, het is me niet eens opgevallen Calimeroquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bijzonder kinderachtig om PSV met kleine letters te typen en Ajax volledig in hoofdletters![]()
Calimero? Ja je toont je volwassenheid op een verkeerde manier hoor.... ik ben niet voor PSV... jammer joh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb deze lijst van een andere site gehaald, het is me niet eens opgevallen Calimero.
Potverdikkie dat is balenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Calimero? Ja je toont je volwassenheid op een verkeerde manier hoor.... ik ben niet voor PSV... jammer joh!
En toch was Chelsea - Barca een van de leukste wedstrijden die ik vorig seizoen gezien heb.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef pfaf het volgende:
Ajax en Barcelona tegen de lelijkste clubs ter wereld.
Inter is geen lelijke club, verdiep je even in de geschiedenisquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef pfaf het volgende:
Geweldige affiches.
Ajax en Barcelona tegen de lelijkste clubs ter wereld.
Alleen Rangers Villareal is natuurlijk een CL-onwaardige pot.
Inter nuummer 2 van Italie walst over Ajaks heenquote:
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef tong80 het volgende:
En Real gaat zo ongenadig onderuit dankzij Bergkamp en van Persie
Ik teken ookquote:
Dat denk ik ook maar Real is echt niet zo onverslaanbaar denk ik als iedereen denk ik denkt.quote:
Hoezoquote:
Als voetballiefhebber hoop ik het ook, finale tegen Ajax of Arsenal.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
Barcelona gaat het deze keer gewoon wel halen
Waarom eigenlijk???quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:53 schreef Shreyas het volgende:
De return van Ajax-Internazionale wordt een week later gespeeld dan de overige Champions League duels.
Als Ajax met 0-3 wint, is Ajax toch door?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:23 schreef WeebI het volgende:
Chelsea - Barcelona 2-1 0-2
Real Madrid - Arsenal 2-0 1-1
Werder Bremen - Juventus 2-1 0-0
Bayern München - AC Milan 1-1 0-0
PSV - Olympique Lyon 0-1 2-2
Ajax - Internazionale 0-1 0-3
Benfica - Liverpool 1-1 0-2
Glasgow Rangers - Villarreal 1-0 0-1 Villarreal door op penalties.
ik heb de uitwedstrijden effe opgedraaid anders lijkt het helemaal nergens meer opquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Als Ajax met 0-3 wint, is Ajax toch door?
But ofceurssssssss!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ac milan mot er dan nameluk ook in speeln'
Ik zie eerlijk gezegt niet hoe lichtgewicht Babel langs Materazzi wilt komenquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:11 schreef Apekoek het volgende:
ajax walst gewoon over elke ploeg heen!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegt niet hoe lichtgewicht Babel langs Materazzi wilt komen
Kijken als Marco hem heel laat
Hoe vaak trek jij je af op Materazzi?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegt niet hoe lichtgewicht Babel langs Materazzi wilt komen
Kijken als Marco hem heel laat
Scheer je weg VMBO tuig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe vaak trek jij je af op Materazzi?
Ik heb universiteit gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Scheer je weg VMBO tuig.
Ik ben jou niet.
Blijkbaar wel als je over zn opleiding begintquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat boeit
Dat komt door hetgeen wat hij brengt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als je over zn opleiding begint
de ene kan toch gewoon op Dinsdag en de ander op Woensdagquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef Radegast het volgende:
Waarom draaien ze Inter-Ajax niet om zodat Inter thuis speelt wanneer AC Milan in Munchen speelt?
Die wedstrijd van Ajax - PSV gaat naar zaterdagquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:30 schreef JaWi het volgende:
Zo 12/3/2006 competitie: Ajax - PSV
Di 14/3/2006 CL: Internazionale - Ajax
Dat gaat niet werken.
Bij voorbaat kansloos? Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:41 schreef bluzh het volgende:
Chelsea - Barcelona
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
Bayern München - AC Milan
PSV - Olympique Lyon
Ajax - Internazionale
Benfica - Liverpool
Glasgow Rangers - Villarreal
Ajax gaat het lastig krijgen maar maakt een kansje. psv is bij voorbaat al kansloos. Het grote uitkijken is natuurlijk naar Chelsea-Barca![]()
ik zal een kleine nuance aanbrengen... Lyon is zeker niet kansloos tegen psv. Omgekeerd is dit waarschijnlijk wel het gevalquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij voorbaat kansloos? Dat slaat natuurlijk nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |