PSV - Olympique LyonOlympique zal zeer gedreven zijn om te winnen van PSV. En omdat ze simpelweg meer kwaliteit hebben dan PSV, zullen ze ook winnen. Daar komt bij dat Lyon ook echt speelt als een ploeg.
Maar zeker ben ik er niet van. PSV is zeker niet kansloos om de volgende ronde te halen. Juist tegen dit soort ploegen kan PSV het beste in zich naar boven halen.
Bayern München - AC MilanEen wedstrijd waar ik voor getekend had  
 Wordt een fantastisch duel. Al met al denk ik dat de Duitsers hier zullen winnen, hun vechtlust zal doorslaggevend zijn
Benfica-LiverpoolEen leuk duel, Benifca versloeg Manchester United, maar tegen Liverpool hoop ik (en denk ik) dat ze het wel zullen afleggen.
Real Madrid - Arsenal
Allebei ploegen die niet goed draaien. Omdat Arsenal toch nooit ver komt in de CL, denk ik dat ook deze keer Real Madrid door zal gaan. Spaanse ploegen doen het tegen de Engelse vaak toch iets beter.
Ajax - InternazionaleWaarschijnlijk zal Ajax in beide wedstrijden het spel maken, maar zullen ze beide duels met 1-0 verliezen. Internazionale heeft gewoon veel meer ervaring dat die jonge Ajax dat aanvallend veel te zwak is om iets tegen de stugge Italiaanse defensie te doen.
Chelsea - FC BarcelonaNatuurlijk is dit duel het leukste, na de uitschakeling van vorig jaar hoopte ik ook al dat Barcelona een herkansing zou krijgen tegen Chelsea. Als Barcelona de vorm behoudt die het dit seizoen (tot nu toe)  heeft, dan is Chelsea kansloos. Sowieso speelt Chelsea erg suf en mat voetbal, ze winnen steeds met 1-0 en in de CL spelen ze alles behalve indrukwekkend. Dit keer gaat Barcelona wel door!
Werder Bremen - JuventusDe duitsers zullen zeker wel gedreven zijn, maar Juventus is gewoon 2 klassen beter. Zal met niet al te veel moeite verdergaan.
Glasgow Rangers - VillarealDe minst aantrekkelijke wedstrijd in mijn ogen. Het is een wonder dat Glasgow de tweede ronde heeft gehaald en hoewel hun tegenstander niet indrukwekkend is geloof ik niet dat de Rangers verder kunnen komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 16-12-2005 17:51:20 ]

Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.