Was er al achterquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef PH52 het volgende:
Ja, eeheheh zo komen we er helemaal nooit, dit moet dus 949 zijn.![]()
Foreverblue in de Tanja Modusquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was er al achterFlugel of 1 van haar mod-vrienden zullen zo wel langskomen
![]()
De tafel van 1? ehhhhhhh ik weet niet tot hoever die gaatquote:
Niet dat ik weet... kan jij de TT aanpassen als je wil?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
Is Wup hier?
Zal even roepen: WUP WUP WAAR BEN JE.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
Is Wup hier?
Hier ben ik!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal even roepen: WUP WUP WAAR BEN JE.
Sorry, is niet mijn forum.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... kan jij de TT aanpassen als je wil?![]()
BEW terugquote:
Dat is een lief ding zegquote:
Wuppiequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een lief ding zeg
Hoe heet het eigenlijk?
Dat is een Wuppiequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een lief ding zeg
Hoe heet het eigenlijk?
Okee... geen probleem... de echte hardcore streamers weten dit topic toch wel te vinden... ook al klopt het nummer nietquote:
Je bent weer avatarloosquote:
Je bent 1 woord.... GEWELDIGquote:
Nee man, wuppies bestaan al sinds de oudheid ofzoquote:
Nee, deze zijn heel klein en hebben plakvoeten, zodat je ze op je bureau of dashboard van je auto kan plakken. Wuppies zijn uit mijn jeugd....quote:
Ja baasquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
en nou de volgende keer weer goed doen![]()
![]()
![]()
![]()
Wuppies zijn iets uit mijn dochters jeugd, weet je meteen hoe oud ik me voel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, deze zijn heel klein en hebben plakvoeten, zodat je ze op je bureau of dashboard van je auto kan plakken. Wuppies zijn uit mijn jeugd....
God, ben ik alweer zo oud![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef Felixje het volgende:
jammer van die scanman/apk toestand...
Ik ben nog niet zo oudquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, deze zijn heel klein en hebben plakvoeten, zodat je ze op je bureau of dashboard van je auto kan plakken. Wuppies zijn uit mijn jeugd....
God, ben ik alweer zo oud![]()
Zou maar oppassen want je hebt maandag een functioneringsgesprek met mij.quote:
Altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wuppies zijn iets uit mijn dochters jeugd, weet je meteen hoe oud ik me voel!![]()
Moet ik mijn bureaula al leeg hebben en in dozen gestopt voor ik dat gesprek ga hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo maar oppassen want je hebt maandag een functioneringsgesprek met mij.
Om 11:00 op mijn kantoor.
Zeg het maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef Felixje het volgende:
Hulp gevraagd bij plaatje user icon aanmaken!
uploaden via manager Fok lukt niet ik begreep dat ik ergens het platje moet neerzetten en dan.. heeft iemand even tijd in SC?
Dat hoor je maandag welquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet ik mijn bureaula al leeg hebben en in dozen gestopt voor ik dat gesprek ga hebben?
De usermanager werkt alleen voor users onder een bepaald usernummer. De oude hardcore users dus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef Felixje het volgende:
Hulp gevraagd bij plaatje user icon aanmaken!
uploaden via manager Fok lukt niet ik begreep dat ik ergens het platje moet neerzetten en dan.. heeft iemand even tijd in SC?
Oh ja, dat was toen Vader Abraham nog jong wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas natuurlijkWuppies zijn uit de tijd van de kleine smurfen die je bij BP kon kopen...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De usermanager werkt alleen voor users onder een bepaald usernummer. De oude hardcore users dus.
WBquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh ja, dat was toen Vader Abraham nog jong was![]()
(Eva moest nog gemaakt worden)
Heet jij Eva? Toch niet toevallig de vriendin van Lieske hequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh ja, dat was toen Vader Abraham nog jong was![]()
(Eva moest nog gemaakt worden)
Yep, irc.fok.nl geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Felixje het volgende:
bestaat er nog een irc fok chat kanaal?
scherp opgemerkt Foreverbluequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heet jij Eva? Toch niet toevallig de vriendin van Lieske he
Ik vind Eva wel een mooie naam.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heet jij Eva? Toch niet toevallig de vriendin van Lieske he
Probeer het hier... www.filedump.nl en dan de direct link copy pastenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef Felixje het volgende:
kan iemand mijn plaatje hosten? www.picserver werkt hier niet (:
Kan je rechts boven vinden onder het pulldown menu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Felixje het volgende:
bestaat er nog een irc fok chat kanaal?
Wie?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
een brandje tussen twee users, waarop er één vertrokken is.
Plaatje kan hier: http://uploader.phserver.net/?action=uploadquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef Felixje het volgende:
Joost mag hier ook in de tuin komen werken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
Joost stop de door de wind uitgeblazen grindkorrels terug in de bak
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Joost mag hier ook in de tuin komen werken.![]()
Er zijn een heleboel bladeren van de boom gewaaid.
En die fluisterden (ja ik kan de natuur horen en verstaan) dat ze weer terug aan de boom wilden.
Back to their roots
Eetsequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten mensen... tot later weer
Heel goed idee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef Foreverblue het volgende:
Als het plaatje op internet staat kan je hier de link wel even posten, dan zorg ik wel voor de upload, daarna plaats ik dan wel het linkje wat jij kan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:34 schreef Felixje het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef Felixje het volgende:
Plaatje kan hier: http://uploader.phserver.net/?action=upload
wat ik ook doe bestand betaat al (:
10 maal gerenamed....
ik ga even kijken of bij mij de chat werkt.
Succes!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:40 schreef Felixje het volgende:
Hey tot zover bedankt hulpvaardige luitjes! ik ga het even rustig uitzoeken en verlaat de SC even zit al wel op de irc fok chat.
Kom wel weer als alles gelukt is.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Heel goed idee.
En goed doen doet goed volgen![]()
Hier staat wat meer info: [FO] Naar Usericon Manager?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef Minouishere het volgende:
Sorry, dit is niet echt het goeie topic he....ik ga wel effe ergens anders kijken.....
Een fijn weekend!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zo ik ga dit weekend weg
* BONG4002 doet de groetjes aan iedereen en ook een![]()
voor een aantal mensen!
Bye bye![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zo ik ga dit weekend weg dus kan helaas niet de streams en BB5 op FOK volgen dus jullie zullen me moeten missen tot zondagavond ergens.
Het kan zijn dat ik misschien wel een losse post plaats ergens in dit weekend maar dat valt niet echt binnen de lijn der verwachtingen
Wel jammer dat ik het laatste weekend van BB moet missen maar ik ga ervanuit dat het toch niet echt heel spectaculair gaat worden, en mocht het wel zo zijn dan heb ik gewoon zeer zware pech
Goed,
voor een aantal mensen!
Bye bye![]()
Bye BONG, fijn weekend!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zo ik ga dit weekend weg dus kan helaas niet de streams en BB5 op FOK volgen dus jullie zullen me moeten missen tot zondagavond ergens.
Het kan zijn dat ik misschien wel een losse post plaats ergens in dit weekend maar dat valt niet echt binnen de lijn der verwachtingen
Wel jammer dat ik het laatste weekend van BB moet missen maar ik ga ervanuit dat het toch niet echt heel spectaculair gaat worden, en mocht het wel zo zijn dan heb ik gewoon zeer zware pech
Goed,
voor een aantal mensen!
Bye bye![]()
Tot zondag Bong en maak je maar geen zorgen, het wordt vast saaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Goed,
voor een aantal mensen!
Bye bye![]()
Veel plezier met wat je gaat doet Bong... tot in de SC After party topics dan maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Goed,
voor een aantal mensen!
Bye bye![]()
Als je je avatar op bv filedum hebt geplaatst moet je de onderste link in je profiel onder webicon wegzetten, dan moet het lukken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Tot zondag Bong en maak je maar geen zorgen, het wordt vast saaaaaaaaaai![]()
prettig weekendquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Goed,
voor een aantal mensen!
Bye bye![]()
Nou ehhhh ik heb 'm in de picture uploader gedaan en met succes, nou moet ik alleen nog dat hele riedeltje kopieren naar profiel onder webicon, maar volgens mij moet ik maar een gedeelte van dat verhaal hebben want hij geeft aan dat er iets met de url is ofzo....ik ben echt een kluns met dit soort dingen dus....quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je je avatar op bv filedum hebt geplaatst moet je de onderste link in je profiel onder webicon wegzetten, dan moet het lukken.
quote:
Geeft niet hoor... ze weten wel wie er bedoeld wordt... sommige noemen me ook FBquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef White_Pearl het volgende:
Foreverblue bedoel ikzal wel komen omdat het Vrijdag is
![]()
gelukt en ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef essie05 het volgende:
ff kijken of die van mij gelukt is
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef essie05 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk....goedemiddag trouwens allen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef essie05 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk....goedemiddag trouwens allen![]()
Je moet ff dat laatste achter .gif weghalen, die haakjes en die img tag. Dan moet het werken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:22 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Nou ehhhh ik heb 'm in de picture uploader gedaan en met succes, nou moet ik alleen nog dat hele riedeltje kopieren naar profiel onder webicon, maar volgens mij moet ik maar een gedeelte van dat verhaal hebben want hij geeft aan dat er iets met de url is ofzo....ik ben echt een kluns met dit soort dingen dus....
Een heel plezierig weekend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Goed,
voor een aantal mensen!
Bye bye![]()
Thanks...ik heb er even over gedaan..ik snaptte er echt geen hout van,maar ik heb ff mijn doorzettingsvermogen aangesproken en zie daar...de aanhouder wint.quote:
Oké maar ja ik dacht voordat we weer het verhaal van de spellings fouten krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet hoor... ze weten wel wie er bedoeld wordt... sommige noemen me ook FB
Zeg, Bommie, wat ben je dan aan het doen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:27 schreef Felixje het volgende:
Hoi klunzen:)
Hier ook jiet hoor (: nog steeds geen plaatje (:
terwijl ik vrij handig ben met PC 's ..
ik vin mezelf nu redelijke dombo en ramp
Is goed hoor... WPquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oké maar ja ik dacht voordat we weer het verhaal van de spellings fouten krijgen![]()
doe ik voortaan ook FB, is wel makkelijk![]()
quote:
Zoek naar avatars op het net, kopieer de url en plak die bij icon en klaar is kees of jan loll wat je maar wiltquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef Felixje het volgende:
plaatje van 60x51 ergens zien te uploaden ergens op internet.
en dat lukt niet......
quote:
photobucket? putfile?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef Felixje het volgende:
plaatje van 60x51 ergens zien te uploaden ergens op internet.
en dat lukt niet......
Ja hoor is wel goed, ik ben even een boterham eten tot zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Nee hoor... ik noem jou gewoon Pareltje, ok?
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hoor is wel goed, ik ben even een boterham eten tot zomaar weer
![]()
Moet je dit ff in je profiel als webicon plakken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:35 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeee dat ben ik !!! hoe doe je dat??? Ik wil ook !!!![]()
Heb je het in je profiel ingevoerd bij webicon ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:38 schreef Felixje het volgende:
http://www.badongo.com/pi(...)5-12-16_Felixjuh.jpg
zou toch moeten werken ?
als user icon?
maar dus nog steeds x kruisje en geen felixje foto (:
Daar heb ik nu ff geen tijd voor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef Foreverblue het volgende:
Bewoners moeten zich terugTREKKEN naar de rode slaapkamer
Not yetquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Felixje het volgende:
PH52 ...Yep... Niegoe?
Weinig gebeurd... de boodschappen zijn net doorgegeven aan het antwoordapparaat... in 6 etappesquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef Bartoli het volgende:
nog wat gemist? ik ben nu bezig met beleidsplan aan het maken dus ff weinig tijd om veel te lezen
Het gaat je vast lukken Felix, als het mij ook lukt......met wat hulp van je medefokkers moet het gewoon goed gaanquote:
Die had ik weer weggehaald, anders herkennen we mekaar niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef Minouishere het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa, mijn plaatje is er ook, wat leuk dit ........Heeeeeee PH52, nou is die van jou weg hihi........oh sorry.....
Haremquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef Felixje het volgende:
Bewoners moeten zich aftrekken in de vrouwenslaapkamer???
Felix, check de links die ik net heb doorgegeven, daar kan je allerlei shortcuts gebruiken waarmee het echt moet lukkenquote:
Nee ik zag net effe zo'n wit vlak met rood kruisje bij je icoontje staan, maar het is nu alweer goed...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die had ik weer weggehaald, anders herkennen we mekaar niet meer.![]()
Nee, neequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
Na de cameraman... draait ook Lieske nu door![]()
[afbeelding]
Deze in je profiel onder webicon should do the trickquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Felixje het volgende:
PH52 ...Yep... Niegoe?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha, ik zie dat mijn cap van Nathalie op bed veel stof heeft doen opwaaien.
* Foreverblue gaat maar extra camera's voor zijn deur plaatsen nu.
"Nathalie mag het op dat moment wel gezellig hebben gevonden zo in haar eentje op het Big Brother bed toen zij echter vandaag hoorde dat de bewuste opname voor iedereen te zien is, daalde haar humeur aanzienlijk. De gewaagde foto maakte haar vertrek uit het Big Brother-huis extra wrang... "
Bron: http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7814
Da's goed, gaan we vandaag ipv 16:00 om 14:00 aan de bier en de nootjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:56 schreef Felixje het volgende:
APPLAUS! voor alle zo geduldige medewerkende Fokkers!
deze Oldbie is er uiteindelijk in geslaagd om een plaatje te hebben!
Ik deel kratten bier en Fondue uit in het forum.
Thanks Thanks Thanks
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
jouw wraak op Nathalie is wel erg hard, maar wel terecht.
Daar is BB een watje je bij gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:50 schreef Felixje het volgende:
[[url=http://img208.imageshack.us/img208/7936/felixjuh6ed.jpg]afbeelding][/URL]
Ok wat is er fout?
http://imageshack.us][IMG]http://img208.imageshack.us/img208/7936/felixjuh6ed.jpg
HIj doet het !!! wat een lieffie![]()
Moet je geld voor vragenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha, ik zie dat mijn cap van Nathalie op bed veel stof heeft doen opwaaien.
"Nathalie mag het op dat moment wel gezellig hebben gevonden zo in haar eentje op het Big Brother bed toen zij echter vandaag hoorde dat de bewuste opname voor iedereen te zien is, daalde haar humeur aanzienlijk. De gewaagde foto maakte haar vertrek uit het Big Brother-huis extra wrang... "
In huize Nath wel ben benieuwd of die Joost nog stappen gaat of laat ondernemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx... Misschien zal deze cap wel meer besproken worden dan de geboortefoto van JS
Ach... ik maak me er geen zorgen om... had ze maar niet zo dom moeten zijn om zonder slip te gaan liggen turnen op bed. De streams zijn welliswaar copyright van Talpa, maar publiek toegankelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
In huize Nath wel ben benieuwd of die Joost nog stappen gaat of laat ondernemen.
Maar ik had dit niet verwacht het geeft wel een hoop plezier om erg beroemd te worden.
Ja weet ik maar het is nooit te laat tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
de foto staat al een tijdje vrij op het internet.
Misschien wordt je nog beroemder als het vanavond bij RTL Boulevard komt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... ik maak me er geen zorgen om... had ze maar niet zo dom moeten zijn om zonder slip te gaan liggen turnen op bed. De streams zijn welliswaar copyright van Talpa, maar publiek toegankelijk.
Doei.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:07 schreef Minouishere het volgende:
Ben er effe vandoor mensen, hartstikke bedankt voor de hulp bij mijn avatar en tot latersssssssss.
Dan krijg je echt juridische problemen nu niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:05 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja weet ik maar het is nooit te laat toch![]()
Op de achtergrondschermen, als ze bij BvD zit... heeft Jan ook eens een leuke avondquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wordt je nog beroemder als het vanavond bij RTL Boulevard komt.
Hoop het eigenlijk wel want ik ben wel in voor een relletje.
Dat vind ik ook... aandacht om de cap is ff leuk... maar je moet niet van een muis een olifant maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef Felixje het volgende:
Wat ERRUG....
maar al die tiettuh Scanman wat zou Lieske denken.. en dat smoelenboek Natalie is echt wel veel meer WAT ERRUG dan die ene foto van dr ****
Welnee, ze hadden het dan niet uit moeten zenden, daar heb jij toch geen invlioed op ? Gaan ze lekker naar Talpa, die hebben het op de stream gegooid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hoop alleen maar dat Fok zelf geen problemen gaat krijgen door het plaatsen van de foto... maar dat denk ik niet.
Ik ben er weer,quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef Foreverblue het volgende:
Zou geen reden kunnen bedenken waarom fok daar problemen mee zou kunnen krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hoop alleen maar dat Fok zelf geen problemen gaat krijgen door het plaatsen van de foto... maar dat denk ik niet.
Reactie van Naat toen ze de foto zag:quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ben er weer,![]()
Dat kan je verwachten FBals je zo'n huis ingaat, ze vondt het toch altijd zo fijn om zichzelf
te bekijken, nou nu kan ze zelf eens aanschouwen hoe camerageilze was met alle
gevolgen van dien, het lachen zal haar nu wel vergaan zijn naja kan ze maar een Calimero
smoeltje trekken![]()
Het enige wat er kan gebeuren is dat de link naar de foto verwijdert moet worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op de achtergrondschermen, als ze bij BvD zit... heeft Jan ook eens een leuke avond
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7814quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef Aventura het volgende:
Wat is de bron van Zijonline zelf dan? Ik bedoel dus alleen dat bovenste stukje waarin staat dat Nathalie woest is.
De bron van Zijonline staat onderaan: Talpa.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7814
LOLquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef Foreverblue het volgende:
Dat naat aan het turnen is op bed... zonder slipquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef Felixje het volgende:
Welke Foto hebben jullie het over?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Reactie van Naat toen ze de foto zag:
"Nouuuu jaaaaaaaaa zeg... mijn haar ziet er niet uit op die foto"![]()
kijk even op de link van zijonlinequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef Felixje het volgende:
Welke Foto hebben jullie het over?
Als ze daar achter willen komen doen ze dat toch wel, maar ik maak me er geen zorgen om.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
LOL, je hebt toch nergens je naw gegevens achtergelaten hé
![]()
schaamlippen gymnasticsquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat naat aan het turnen is op bed... zonder slip
Anders komt regenworm en vrienden je wel even helpen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze daar achter willen komen doen ze dat toch wel, maar ik maak me er geen zorgen om.
Regenworm en zijn mattiesquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anders komt regenworm en vrienden je wel even helpen.
Niet er over heen lullen. Dat screenshot van hullie verwijst regelrecht naar de BBB van Fok, mag dat wel dan ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
Ze moeten gaan fietsen voor 50.000 euro...
50 uur gezamenlijk. Ieder 12,5 uur dus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:22 schreef I_doubt het volgende:
Dat fietsen
Dat wordt heel zwaar
twee dagen (50 uur) is heel lang
zonder slaap dus
Sanctie... boze mail sturen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Niet er over heen lullen. Dat screenshot van hullie verwijst regelrecht naar de BBB van Fok, mag dat wel dan ?![]()
Foto is 100% echt... anders zou bb het zelf ook niet aan Nathalie laten zien c.q. vertellen lijkt me.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:23 schreef Felixje het volgende:
Nattelie gaat met dr Ralph gebluste doos zelf toch voor de bb cams liggen? Toch? dan kon ze ook weten dat dit zou gebeuren... tenzij de foto niet echt is en bewerkt...
als het een BB shot is is er volgens mij niets aan de hand. als de foto niet echt is is het begrijpelijk voor natte lie erg shockerend.
ze mogen afwisselen toch? dan kunnen ze zeker tussendoor slapen. Is wel te doen. 50uur delen door 4 is 12, 5 uur. Dat is wel te doen vind ik maja ik was het dan ook gewend om zoveel te fietsenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:22 schreef I_doubt het volgende:
Dat fietsen
Dat wordt heel zwaar
twee dagen (50 uur) is heel lang
zonder slaap dus
Heb de foto net afgedrukt op een A-4'tje, maar volgens mij heeft ze toch echt wel een string aan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:23 schreef Felixje het volgende:
Nattelie gaat met dr Ralph gebluste doos zelf toch voor de bb cams liggen? Toch? dan kon ze ook weten dat dit zou gebeuren... tenzij de foto niet echt is en bewerkt...
als het een BB shot is is er volgens mij niets aan de hand. als de foto niet echt is is het begrijpelijk voor natte lie erg shockerend.
andere foto plaatsenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sanctie... boze mail sturen...![]()
gezien de conditie van met name Joost en Roel lijkt me dat ook wel een strak plan om na 1u te wisselen. Langer lijkt me voor die 2 ook niet verantwoordquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef I_doubt het volgende:
Ze willen om het uur wisselen.....
Ja, maar dat klopt dus niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De bron van Zijonline staat onderaan: Talpa.
Jij bent blij zegquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze droeg toen een huidskleurig broekje, dus wel onderkledingquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:14 schreef Felixje het volgende:
Ik denk dat het al wel besproken is.. maar toen natte lie met haar handen vol paars zand zat en ze moest poepuh.. en Dido hielp (jahik ben verpleegster) stond zeook zonder onderkleding te kijk voor ons allen.. (op TV uitgezonden) .. zelf vond ik dat van Talpa wel te ver gaan...
Dan weet ik het ook niet. Er staat wel bij dat het gossip is... dus roddel. Het hoeft niet waar te zijn. Hoewel de foto zelf natuurlijk geen gossip isquote:
Lieske is niet zo'n preutse meid loopt thuis bloot.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:24 schreef Felixje het volgende:
Maaruh... Die Tietuh Scanman...
wat zou Lieske dr van vinden als ze ze ziet?
Ik wil graag vier lijken zienquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gezien de conditie van met name Joost en Roel lijkt me dat ook wel een strak plan om na 1u te wisselen. Langer lijkt me voor die 2 ook niet verantwoord
deze foto is meer gosslipsquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Er staat wel bij dat het gossip is... dus roddel. Het hoeft niet waar te zijn. Hoewel de foto zelf natuurlijk geen gossip is
Dat zal wel lukken, 50 uur is echt lang voor die vier, zeker gezien de 2 watjes Roel en Joost. Moeten Ing en Lies hier en daar wel een paar uur extra trappen.quote:
Dat onderste deel is wel regelrecht gequote van Talpa maar dat vetgedrukte paragraaf is gewoon suggestie volgens mij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Er staat wel bij dat het gossip is... dus roddel. Het hoeft niet waar te zijn. Hoewel de foto zelf natuurlijk geen gossip is
Ja dat klopt, hij staat er sonds gister al op, dus niks aan het handjequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Gelukkig staat Fok achter zijn users. Hulde![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/1234/
jij weet niet wat er in de dbk is gezegdquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is niet zo'n preutse meid loopt thuis bloot.
Ze zal het niet leuk vinden maar er wel gelijk over heen stappen.
Dat deed ze met de nokia cameraman ook.
Bron vermelding van de foto staat er nu in één keer bij en is in het andere artikel aangepast.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Gelukkig staat Fok achter zijn users. Hulde![]()
http://bigbrother.fok.nl/blog/1234/
en dat zou ik graag willen weten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij weet niet wat er in de dbk is gezegd
Ik zie het ja... beterquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bron vermelding van de foto staat er nu in één keer bij en is in het andere artikel aangepast.
Dat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef Gia het volgende:
Elk uur wisselen is vermoeiender dan om de 2 uur wisselen.
Als je elk uur wisselt, rust je steeds maar 3 uur, wat gewoon als nachtrust te weinig is.
Als je om de 2 uur wisselt, kun je gewoon 6 uur slapen.
sinds bedoel ik pfewww draai weer een beetje door vandaagquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat klopt, hij staat er sonds gister al op, dus niks aan het handje![]()
helemaal mee eens foreverbluequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie het ja... beterZo zou het eigelijk bij elke cap moeten vind ik. Van wie ze de cap ook gebruiken.
Maakt niet uit het is gewoon een leuke wraakactie van Foreverbluequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat onderste deel is wel regelrecht gequote van Talpa maar dat vetgedrukte paragraaf is gewoon suggestie volgens mij.
"Als een draaimolen die duizelig is geworden, draaien we de volgende ronde in..."quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
sinds bedoel ik pfewww draai weer een beetje door vandaag [afbeelding]![]()
de ene mod doet het wel en de andere mod doet het nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie het ja... beterZo zou het eigelijk bij elke cap moeten vind ik. Van wie ze de cap ook gebruiken.
De wraak van Nemoquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maakt niet uit het is gewoon een leuke wraakactie van Foreverblue
Ik mag hopen van niet... ik hou van mijn rust en privacyquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
btw je word nog landelijk bekend!
![]()
Harder dan de vorige keer begreep ik uit de streamverslagen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef regenworm het volgende:
Moeten ze hard fietsen om die lamp brandende te houden?
Ach het bloed wel weer dood als we een paar dagen verder zijn is iedereenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet... ik hou van mijn rust en privacy
Als je redelijk rustig kan fietsen dan zou ik de wissel om de twee uur doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Harder dan de vorige keer begreep ik uit de streamverslagen.
Zo denk ik er ook over, iedereen is het zo weer vergeten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach het bloed wel weer dood als we een paar dagen verder zijn is iedereen
het alweer vergeten, behalve Natte Lie zelf niet denk ik maar ja dat is haar
zorg![]()
Dan moet je dus verdeeld over 50 uur 2 uur fietsen en 6 uur rusten, en dat dan grofweg 6 keer. Best moeilijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je redelijk rustig kan fietsen dan zou ik de wissel om de twee uur doen.
Heb je meer tijd om te roelusten
het levert je wel 50.000 euro extra op.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dan moet je dus verdeeld over 50 uur 2 uur fietsen en 6 uur rusten, en dat dan grofweg 6 keer. Best moeilijk.![]()
grappig welk programma gebruik jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
Kijk, Regenworm... ik kan het ook
[afbeelding]
Paint Shop Pro X... geweldig programma.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
grappig welk programma gebruik jij
Is ook zo in dit landje wordt altijd van een mug een olifant gemaakt,quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, iedereen is het zo weer vergeten.
En dan slaan we hem platquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is ook zo in dit landje wordt altijd van een mug een olifant gemaakt,
maar voor je het weet is de olifant weer een mug![]()
Had je Nathalie gewild dan... die al fietsend, constant in de spiegels zit te kijken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef remlof het volgende:
Mijn god Lieske in paniek "Ik ga nu bijna huilen hoor"...
Erg jammer dat ze er nog in zit
gebruik ik ook heb jjj enig idee hoe je een zwarte rand op een caps krijgtquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Paint Shop Pro X... geweldig programma.
wel nee ik zou het lieske bash gaan missen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb hier de engelse versie... en daar is het:quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
gebruik ik ook heb jjj enig idee hoe je een zwarte rand op een caps krijgt
Ja om Nathalie kon ik wel lachen, Lieske wekt echt alleen maar irritaties bij mij op, wat een trutjequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had je Nathalie gewild dan... die al fietsend, constant in de spiegels zit te kijken?
Ach ja de meningen verschillen, en laat dat vooal zo blijvenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja om Nathalie kon ik wel lachen, Lieske wekt echt alleen maar irritaties bij mij op, wat een trutje
Lekker... wil je er ook 1 voor mij maken dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef I_doubt het volgende:
Ik denk dat ik even boodschappen ga doen:
een paar burgertjes, wat uitjes, ketchup een cola![]()
Ik lust er ook wel éénquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef I_doubt het volgende:
Ik denk dat ik even boodschappen ga doen:
een paar burgertjes, wat uitjes, ketchup een cola![]()
Dat is dan 2. 3quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker... wil je er ook 1 voor mij maken dan?
Nouhou... ik krijg wel trek jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat is dan 2. 3
Nog meer mensen die bij het zien van deze vurrukkullukke burgertjes honger krijgen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |