Haremquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef Felixje het volgende:
Bewoners moeten zich aftrekken in de vrouwenslaapkamer???
Felix, check de links die ik net heb doorgegeven, daar kan je allerlei shortcuts gebruiken waarmee het echt moet lukkenquote:
Nee ik zag net effe zo'n wit vlak met rood kruisje bij je icoontje staan, maar het is nu alweer goed...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die had ik weer weggehaald, anders herkennen we mekaar niet meer.![]()
Nee, neequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:46 schreef Foreverblue het volgende:
Na de cameraman... draait ook Lieske nu door![]()
[afbeelding]
Deze in je profiel onder webicon should do the trickquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Felixje het volgende:
PH52 ...Yep... Niegoe?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha, ik zie dat mijn cap van Nathalie op bed veel stof heeft doen opwaaien.
* Foreverblue gaat maar extra camera's voor zijn deur plaatsen nu.
"Nathalie mag het op dat moment wel gezellig hebben gevonden zo in haar eentje op het Big Brother bed toen zij echter vandaag hoorde dat de bewuste opname voor iedereen te zien is, daalde haar humeur aanzienlijk. De gewaagde foto maakte haar vertrek uit het Big Brother-huis extra wrang... "
Bron: http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7814
Da's goed, gaan we vandaag ipv 16:00 om 14:00 aan de bier en de nootjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:56 schreef Felixje het volgende:
APPLAUS! voor alle zo geduldige medewerkende Fokkers!
deze Oldbie is er uiteindelijk in geslaagd om een plaatje te hebben!
Ik deel kratten bier en Fondue uit in het forum.
Thanks Thanks Thanks
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
jouw wraak op Nathalie is wel erg hard, maar wel terecht.
Daar is BB een watje je bij gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:50 schreef Felixje het volgende:
[[url=http://img208.imageshack.us/img208/7936/felixjuh6ed.jpg]afbeelding][/URL]
Ok wat is er fout?
http://imageshack.us][IMG]http://img208.imageshack.us/img208/7936/felixjuh6ed.jpg
HIj doet het !!! wat een lieffie![]()
Moet je geld voor vragenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha, ik zie dat mijn cap van Nathalie op bed veel stof heeft doen opwaaien.
"Nathalie mag het op dat moment wel gezellig hebben gevonden zo in haar eentje op het Big Brother bed toen zij echter vandaag hoorde dat de bewuste opname voor iedereen te zien is, daalde haar humeur aanzienlijk. De gewaagde foto maakte haar vertrek uit het Big Brother-huis extra wrang... "
In huize Nath wel ben benieuwd of die Joost nog stappen gaat of laat ondernemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx... Misschien zal deze cap wel meer besproken worden dan de geboortefoto van JS
Ach... ik maak me er geen zorgen om... had ze maar niet zo dom moeten zijn om zonder slip te gaan liggen turnen op bed. De streams zijn welliswaar copyright van Talpa, maar publiek toegankelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
In huize Nath wel ben benieuwd of die Joost nog stappen gaat of laat ondernemen.
Maar ik had dit niet verwacht het geeft wel een hoop plezier om erg beroemd te worden.
Ja weet ik maar het is nooit te laat tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
de foto staat al een tijdje vrij op het internet.
Misschien wordt je nog beroemder als het vanavond bij RTL Boulevard komt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... ik maak me er geen zorgen om... had ze maar niet zo dom moeten zijn om zonder slip te gaan liggen turnen op bed. De streams zijn welliswaar copyright van Talpa, maar publiek toegankelijk.
Doei.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:07 schreef Minouishere het volgende:
Ben er effe vandoor mensen, hartstikke bedankt voor de hulp bij mijn avatar en tot latersssssssss.
Dan krijg je echt juridische problemen nu niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:05 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja weet ik maar het is nooit te laat toch![]()
Op de achtergrondschermen, als ze bij BvD zit... heeft Jan ook eens een leuke avondquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wordt je nog beroemder als het vanavond bij RTL Boulevard komt.
Hoop het eigenlijk wel want ik ben wel in voor een relletje.
Dat vind ik ook... aandacht om de cap is ff leuk... maar je moet niet van een muis een olifant maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef Felixje het volgende:
Wat ERRUG....
maar al die tiettuh Scanman wat zou Lieske denken.. en dat smoelenboek Natalie is echt wel veel meer WAT ERRUG dan die ene foto van dr ****
Welnee, ze hadden het dan niet uit moeten zenden, daar heb jij toch geen invlioed op ? Gaan ze lekker naar Talpa, die hebben het op de stream gegooid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hoop alleen maar dat Fok zelf geen problemen gaat krijgen door het plaatsen van de foto... maar dat denk ik niet.
Ik ben er weer,quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef Foreverblue het volgende:
Zou geen reden kunnen bedenken waarom fok daar problemen mee zou kunnen krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hoop alleen maar dat Fok zelf geen problemen gaat krijgen door het plaatsen van de foto... maar dat denk ik niet.
Reactie van Naat toen ze de foto zag:quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ben er weer,![]()
Dat kan je verwachten FBals je zo'n huis ingaat, ze vondt het toch altijd zo fijn om zichzelf
te bekijken, nou nu kan ze zelf eens aanschouwen hoe camerageilze was met alle
gevolgen van dien, het lachen zal haar nu wel vergaan zijn naja kan ze maar een Calimero
smoeltje trekken![]()
Het enige wat er kan gebeuren is dat de link naar de foto verwijdert moet worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op de achtergrondschermen, als ze bij BvD zit... heeft Jan ook eens een leuke avond
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7814quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef Aventura het volgende:
Wat is de bron van Zijonline zelf dan? Ik bedoel dus alleen dat bovenste stukje waarin staat dat Nathalie woest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |