Nou ehhhh ik heb 'm in de picture uploader gedaan en met succes, nou moet ik alleen nog dat hele riedeltje kopieren naar profiel onder webicon, maar volgens mij moet ik maar een gedeelte van dat verhaal hebben want hij geeft aan dat er iets met de url is ofzo....ik ben echt een kluns met dit soort dingen dus....quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je je avatar op bv filedum hebt geplaatst moet je de onderste link in je profiel onder webicon wegzetten, dan moet het lukken.
quote:
Geeft niet hoor... ze weten wel wie er bedoeld wordt... sommige noemen me ook FBquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef White_Pearl het volgende:
Foreverblue bedoel ikzal wel komen omdat het Vrijdag is
![]()
gelukt en ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef essie05 het volgende:
ff kijken of die van mij gelukt is
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef essie05 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk....goedemiddag trouwens allen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:24 schreef essie05 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk....goedemiddag trouwens allen![]()
Je moet ff dat laatste achter .gif weghalen, die haakjes en die img tag. Dan moet het werken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:22 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Nou ehhhh ik heb 'm in de picture uploader gedaan en met succes, nou moet ik alleen nog dat hele riedeltje kopieren naar profiel onder webicon, maar volgens mij moet ik maar een gedeelte van dat verhaal hebben want hij geeft aan dat er iets met de url is ofzo....ik ben echt een kluns met dit soort dingen dus....
Een heel plezierig weekend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zo ik ga dit weekend weg dus kan helaas niet de streams en BB5 op FOK volgen dus jullie zullen me moeten missen tot zondagavond ergens.
Het kan zijn dat ik misschien wel een losse post plaats ergens in dit weekend maar dat valt niet echt binnen de lijn der verwachtingen
Wel jammer dat ik het laatste weekend van BB moet missen maar ik ga ervanuit dat het toch niet echt heel spectaculair gaat worden, en mocht het wel zo zijn dan heb ik gewoon zeer zware pech
Goed,
* BONG4002 doet de groetjes aan iedereen en ook een![]()
voor een aantal mensen!
Bye bye![]()
Thanks...ik heb er even over gedaan..ik snaptte er echt geen hout van,maar ik heb ff mijn doorzettingsvermogen aangesproken en zie daar...de aanhouder wint.quote:
Oké maar ja ik dacht voordat we weer het verhaal van de spellings fouten krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet hoor... ze weten wel wie er bedoeld wordt... sommige noemen me ook FB
Zeg, Bommie, wat ben je dan aan het doen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:27 schreef Felixje het volgende:
Hoi klunzen:)
Hier ook jiet hoor (: nog steeds geen plaatje (:
terwijl ik vrij handig ben met PC 's ..
ik vin mezelf nu redelijke dombo en ramp
Is goed hoor... WPquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oké maar ja ik dacht voordat we weer het verhaal van de spellings fouten krijgen![]()
doe ik voortaan ook FB, is wel makkelijk![]()
quote:
Zoek naar avatars op het net, kopieer de url en plak die bij icon en klaar is kees of jan loll wat je maar wiltquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef Felixje het volgende:
plaatje van 60x51 ergens zien te uploaden ergens op internet.
en dat lukt niet......
quote:
photobucket? putfile?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:30 schreef Felixje het volgende:
plaatje van 60x51 ergens zien te uploaden ergens op internet.
en dat lukt niet......
Ja hoor is wel goed, ik ben even een boterham eten tot zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Nee hoor... ik noem jou gewoon Pareltje, ok?
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hoor is wel goed, ik ben even een boterham eten tot zomaar weer
![]()
Moet je dit ff in je profiel als webicon plakken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:35 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeee dat ben ik !!! hoe doe je dat??? Ik wil ook !!!![]()
Heb je het in je profiel ingevoerd bij webicon ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:38 schreef Felixje het volgende:
http://www.badongo.com/pi(...)5-12-16_Felixjuh.jpg
zou toch moeten werken ?
als user icon?
maar dus nog steeds x kruisje en geen felixje foto (:
Daar heb ik nu ff geen tijd voor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef Foreverblue het volgende:
Bewoners moeten zich terugTREKKEN naar de rode slaapkamer
Not yetquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef Felixje het volgende:
PH52 ...Yep... Niegoe?
Weinig gebeurd... de boodschappen zijn net doorgegeven aan het antwoordapparaat... in 6 etappesquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef Bartoli het volgende:
nog wat gemist? ik ben nu bezig met beleidsplan aan het maken dus ff weinig tijd om veel te lezen
Het gaat je vast lukken Felix, als het mij ook lukt......met wat hulp van je medefokkers moet het gewoon goed gaanquote:
Die had ik weer weggehaald, anders herkennen we mekaar niet meer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:43 schreef Minouishere het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa, mijn plaatje is er ook, wat leuk dit ........Heeeeeee PH52, nou is die van jou weg hihi........oh sorry.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |