De bron van Zijonline staat onderaan: Talpa.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7814
LOLquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef Foreverblue het volgende:
Whahahaha, ik zie dat mijn cap van Nathalie op bed veel stof heeft doen opwaaien.
* Foreverblue gaat maar extra camera's voor zijn deur plaatsen nu.
"Nathalie mag het op dat moment wel gezellig hebben gevonden zo in haar eentje op het Big Brother bed toen zij echter vandaag hoorde dat de bewuste opname voor iedereen te zien is, daalde haar humeur aanzienlijk. De gewaagde foto maakte haar vertrek uit het Big Brother-huis extra wrang... "
Bron: http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=7814
Dat naat aan het turnen is op bed... zonder slipquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef Felixje het volgende:
Welke Foto hebben jullie het over?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Reactie van Naat toen ze de foto zag:
"Nouuuu jaaaaaaaaa zeg... mijn haar ziet er niet uit op die foto"![]()
kijk even op de link van zijonlinequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:17 schreef Felixje het volgende:
Welke Foto hebben jullie het over?
Als ze daar achter willen komen doen ze dat toch wel, maar ik maak me er geen zorgen om.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
LOL, je hebt toch nergens je naw gegevens achtergelaten hé
![]()
schaamlippen gymnasticsquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat naat aan het turnen is op bed... zonder slip
Anders komt regenworm en vrienden je wel even helpen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze daar achter willen komen doen ze dat toch wel, maar ik maak me er geen zorgen om.
Regenworm en zijn mattiesquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Anders komt regenworm en vrienden je wel even helpen.
Niet er over heen lullen. Dat screenshot van hullie verwijst regelrecht naar de BBB van Fok, mag dat wel dan ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:21 schreef Foreverblue het volgende:
Ze moeten gaan fietsen voor 50.000 euro...
50 uur gezamenlijk. Ieder 12,5 uur dus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:22 schreef I_doubt het volgende:
Dat fietsen
Dat wordt heel zwaar
twee dagen (50 uur) is heel lang
zonder slaap dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |