quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Wehehehe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:15 schreef the900 het volgende:
TrusteVindPost.
Sorryquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:16 schreef Janetje het volgende:
Iedereen, slapen.. nu --> Mietje!!
Jij ook hé!quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wehehehe..
Trusten mede postopkrikker en cijfergeiler!
quote:
Ik blijf nog.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:16 schreef Janetje het volgende:
Iedereen, slapen.. nu --> Mietje!!
Niet echt opgevallenquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Bijna had je een kwartet Q.
Ja maar jij bent sowieso een mietje..quote:
Heb jij de op wel eens gelezen meisje?quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:22 schreef Talietje het volgende:
hoi
ik ben niet blij met 3k posts hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:24 schreef Talietje het volgende:
IK ZIT AL 4 POSTS OVER DE 3000 HEEN!!! OHNOES![]()
[/pc-fr34k]
nou die andere josti's doen het ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb jij de op wel eens gelezen meisje?![]()
![]()
![]()
Hoi
"Die andere".. kijk.. daar ga je al.. jij bent geen josti..quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:29 schreef Talietje het volgende:
[..]
nou die andere josti's doen het ook!
goed puntquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Die andere".. kijk.. daar ga je al.. jij bent geen josti..
en praat normaal nederlands en niet met je runescape style 3k drieduizend dus gewoon hequote:Op vrijdag 16 december 2005 04:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ik ben niet blij met 3k posts hoor..
Ik heb zo zelden nog wel eens een goed punt..quote:
daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb zo zelden nog wel eens een goed punt..
Runescape.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:32 schreef Talietje het volgende:
[..]
en praat normaal nederlands en niet met je runescape style 3k drieduizend dus gewoon he
dwaasquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Runescape.. Zelfs ik ben niet laag genoeg daarvoor. En k voor duizend is normaal Engels.
.
Lijkt me prettig..quote:
Nee, nooit gehad ook. Runescape zuigt stierenstront.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:35 schreef Talietje het volgende:
[..]
dwaasik durf te wedden dat je een account hebt
whiggah
* pc-fr34k drinktquote:
*nog maar Mega Force opent..quote:
nog steeds.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*belt
Lekker.. dat taurine, gewonnen uit stierenballen..quote:
Taurine zorgt dat de affiene sneller door je bloed gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lekker.. dat taurine, gewonnen uit stierenballen..
tering wat bel je toch dan...quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*belt
Goeie vraag.. hmm.. minnaar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:46 schreef pc-fr34k het volgende:
J. Die gast vraagt om dit te vertalen maar hoe de neuk vertaal je lover goed voor in een Nederlandse zin?
With the fire from the fireworks up above me
With a gun for a lover and a shot for the pain at hand
You run for cover in the temple of love
You run for another but still the same
For the wind will blow my name across this land
Zoiets zat ik ook te gokken ja. Vertalen is kut. We moeten allemaal gewoon 1 taal spreken!quote:
doet de vis..quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:49 schreef Talietje het volgende:
blub
Een songtekst gebruiken is ook niet het allerslimste.. daar zitten veel te veel verborgen betekenissen in..quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zoiets zat ik ook te gokken ja. Vertalen is kut. We moeten allemaal gewoon 1 taal spreken!
Ja, hij wilde songteksten vertaald. Gelukkig wilde hij geen echte diepe poezie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een songtekst gebruiken is ook niet het allerslimste.. daar zitten veel te veel verborgen betekenissen in..
quote:
Woordgrappen zijn moeilijk te vertalen sowieso.. maar het allermoeilijkste is die te kunnen plaatsen binnen een zeer beperkt stukje waar die vertaling in moet.. tis echt kut.. ik kan het weten na die cursus.. We moesten namelijk een aflevering Fawlty Towers ondertitelen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, hij wilde songteksten vertaald. Gelukkig wilde hij geen echte diepe poezie..
Wat ik zo irritant vind aan films die ondertiteld zijn dat de ondertiteling de woordgrappen niet meeneemt, ik kijk een film altijd liever in het Engels dan met ondertiteling.
oh jij bent die 0906-0666 sexslet voor 1 euro per minuutquote:
Binnenkort mag je naar groep 2.quote:
Ja maar ik zit al in de 3equote:Op vrijdag 16 december 2005 04:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Binnenkort mag je naar groep 2..
was dat maar waar, dan liep het geld hier lekker binnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:57 schreef Talietje het volgende:
[..]
oh jij bent die 0906-0666 sexslet voor 1 euro per minuut
Hoe gemeen kunnen ze zijn! * pc-fr34k medeleiden heeft.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Woordgrappen zijn moeilijk te vertalen sowieso.. maar het allermoeilijkste is die te kunnen plaatsen binnen een zeer beperkt stukje waar die vertaling in moet.. tis echt kut.. ik kan het weten na die cursus.. We moesten namelijk een aflevering Fawlty Towers vertalen..
hou je bekquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Binnenkort mag je naar groep 2..
Zeker voor de oudere jongens. Heten die toevallig martijn?quote:
Het was tegen J. hoor niet tegen jou.quote:
wtf doe je dan om om vier uur snachts gebeld te wordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
was dat maar waar, dan liep het geld hier lekker binnen
contacten onderhouden met vriendenquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:00 schreef Talietje het volgende:
[..]
wtf doe je dan om om vier uur snachts gebeld te worden
ziekquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
contacten onderhouden met vrienden
Je hebt nog geen mobiel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, nodig.. overdag gewoon heel weinig tijd voor elkaar..
Krijg de teringquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe gemeen kunnen ze zijn! * pc-fr34k medeleiden heeft.
Ook moeilijk te vertalen: fuck you
Zo ingeburgert hier..
Ik moest de quote eventjes doorlezen, ik dacht van wat heb ik nou weer gedaan.quote:
Dit is onduidelijk, heb je er nou wel of niet een?quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik las: je hebt toch geen mobiel
ik heb er twee, maar word nu gewoon op mijn vaste lijn gebeld...quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit is onduidelijk, heb je er nou wel of niet een?.
Maar overdag heb je dan dus wel de tijd?quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb er twee, maar word nu gewoon op mijn vaste lijn gebeld...
tering waarom 2...quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb er twee, maar word nu gewoon op mijn vaste lijn gebeld...
kreeg eentje gratis bij mijn adsl-aansluiting.. en die gebruik ik alleen om vriendjes mee te plagenquote:
Als het niet in het stukje tijd en schermgrootte past, ja, dan moet je een alternatief verzinnen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik moest de quote eventjes doorlezen, ik dacht van wat heb ik nou weer gedaan..
Maar in zo'n geval moet je dus een alternatief nemen voor een echt goede vertaling?
oke geen verdere info graagquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kreeg eentje gratis bij mijn adsl-aansluiting.. en die gebruik ik alleen om vriendjes mee te plagen
verkapte doodsverwensingquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als het niet in het stukje tijd en schermgrootte past, ja, dan moet je een alternatief verzinnen..
Als 'krijg de tering" niet pas.. kun je gaan voor 'sterf'Wat ik op zich best mooi vind...
Mooi was ie he?quote:
Ik ben wakker geneog van de, uhmmm niks eigenlijk wat me energie zou kunnen geven. Op dadels na dan, die zijn nog een beetje zoet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:11 schreef Janetje het volgende:
*op de stierenballen doorgaat..
Ik sta stijf van de taurine...
echtwelquote:
Ja.quote:
* pc-fr34k pakt de popcorn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:12 schreef Talietje het volgende:
[..]
echtwelik zou haast verliefd op je worden
quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:12 schreef Talietje het volgende:
[..]
echtwelik zou haast verliefd op je worden
Is dat net zo ingeplant in je schema als woensdag gehakt dag zeg maar?quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:13 schreef Talietje het volgende:
JAAAAAAAAH ZONDAG NEUKDAG nog ZWEI nachten schlafen
Voor mij niet hoor..quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:13 schreef Talietje het volgende:
JAAAAAAAAH ZONDAG NEUKDAG nog ZWEI nachten schlafen
Dan laat je C. toch naar jou komen, de vorige keer ging jij naar hem toe.quote:
weljaquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat net zo ingeplant in je schema als woensdag gehakt dag zeg maar?
Het zal voor altijd over mij en c. gaan he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan laat je C. toch naar jou komen, de vorige keer ging jij naar hem toe.
Lucky you.quote:
Ja, tenzij je ineens iemand anders gaat neuken en dat zo erg en onverwacht is dat het C. helemaal overspoelt en dat gewoon een oud verhaal is dat zelden nog vertelt wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het zal voor altijd over mij en c. gaan he?
maar dan krijg je hetzelfde gelul met die andere gozertquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, tenzij je ineens iemand anders gaat neuken en dat zo erg en onverwacht is dat het C. helemaal overspoelt en dat gewoon een oud verhaal is dat zelden nog vertelt wordt.
Ja, maar niet meer over C. Dat is dan opgelost,. Problemen los je op met problemen, oplossingen zijn voor de sukkels(inkoppertje mag je weglaten talietje.)quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:19 schreef Talietje het volgende:
[..]
maar dan krijg je hetzelfde gelul met die andere gozert
Whehehe.. Denk je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, tenzij je ineens iemand anders gaat neuken en dat zo erg en onverwacht is dat het C. helemaal overspoelt en dat gewoon een oud verhaal is dat zelden nog vertelt wordt.
Sukkelquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer over C. Dat is dan opgelost,. Problemen los je op met problemen, oplossingen zijn voor de sukkels
Ik wist gewoon dat je het niet kon laten!quote:
tjaquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je het niet kon laten!
Je kan gewoon niet zonder me, geef het maar toe!quote:
you wishquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet zonder me, geef het maar toe!
Geef nou maar toe! Ik hebt gewoon iemand nodig die je constant af kan zeiken.quote:
Ok trusten, ik ga denk ik ook zo, ben nog niet moe maar toch ga ik zo maar denk ik.quote:
Ok, trusten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:40 schreef Janetje het volgende:
Schlapen
Ja, jullie zeggen niks en openen een multi.quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
en toen was het stil....
Waarom ben ik er nogsteeds?quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:40 schreef Janetje het volgende:
Schlapen
De multi, je bent fok-verslaafd en je wilt pizza.quote:
True.. TRUE.. true..quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De multi, je bent fok-verslaafd en je wilt pizza.
Ik ben er net ook achter gekomen dat als je sub en sup gebruikt het ertussenin zit:quote:
dat was immers een testje...quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, jullie zeggen niks en openen een multi..
Tes test testerdetestquote:Op vrijdag 16 december 2005 06:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat was immers een testje...
OMG, dan heb je echt niets te doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 06:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben er net ook achter gekomen dat als je sub en sup gebruikt het ertussenin zit:
Subtekst Suptekst Sup&sup-tekst
Tja.. het is tenslotte 10 voor 7quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
OMG, dan heb je echt niets te doen![]()
In een quote ziet het er helemaal raar uit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
OMG, dan heb je echt niets te doen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:51 schreef Janetje het volgende:
Je de tyfus dood schrikken omdat je wekker afgaat is wel graffig..
Je gevoel voor humor gaat er niet op vooruit he, met slaapgebrek?quote:
Niet echt nee. Maar ik heb wel los met iemand die heel de tijd goths loopt te verdedigen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor gaat er niet op vooruit he, met slaapgebrek?
Ik nog steeds niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:18 schreef Misstique het volgende:
Hebben jullie uberhaupt wel geslapen?
[mamamodus]quote:
Mijn mamma en pappa kijken daar allang niet meer raar van op hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
[mamamodus]
Wordt dat niet eens tijd dan?
[/mamamodus]
Wie ben ik dan om je te corrigeren?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn mamma en pappa kijken daar allang niet meer raar van op hoor..
Wat is er zonde aan niet slapen? Zo benut ik het toch alleen maar meer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie ben ik dan om je te corrigeren?![]()
wel zonde voor je weekend alleen..
Omdat je dan ergens dit weekend gaat instorten..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is er zonde aan niet slapen? Zo benut ik het toch alleen maar meer?
Op het moment dat ik op instorten sta dan ga ik naar bed, slaap ik wat ik nodig heb en ga ik weer vrolijk verder.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat je dan ergens dit weekend gaat instorten..
Dat zou mij gebeuren iig, maar ik ben ook oud en niks meer gewend natuurlijk![]()
[nostalgiemodus]quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Op het moment dat ik op instorten sta dan ga ik naar bed, slaap ik wat ik nodig heb en ga ik weer vrolijk verder.
Ik ga zo gewoon even douchen, daar kanp ik van op. Daarna ga ik wat eten want ik sterf zowat van de honger.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
[nostalgiemodus]
ach.. vroegah...
[/nostalgiemodus]
*ook ontbijtje paktquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon even douchen, daar kanp ik van op. Daarna ga ik wat eten want ik sterf zowat van de honger.
Ik ben nog steeds niet begonnen aan stappen hierboven omschreven.quote:
Ga es moven jij dan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet begonnen aan stappen hierboven omschreven..
Maar fok is zo verslavend.quote:
Er valt hier toch weinig meer te beleven nuquote:
Ik ga allemaal topics langs om te posten, ben ineens postverslaafd geworden. Best ziek. Nu iets minder dan 100 posts en ik heb vanaf 12 uur vanacht 500 posts gepaaltst. Ik begin echt een stoornis te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er valt hier toch weinig meer te beleven nu![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga allemaal topics langs om te posten, ben ineens postverslaafd geworden. Best ziek. Nu iets minder dan 100 posts en ik heb vanaf 12 uur vanacht 500 posts gepaaltst. Ik begin echt een stoornis te ontwikkelen..
Zo ongeveer. Alleen deed ik er helemaal geen moeite voor en nu doe ik moeite omdat ik niet kan stoppen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Ben je bezig met een recordpoging?
Nee, daar heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:14 schreef Misstique het volgende:
Heb je al vierkante ogen?
Nee, ik maak gewoon geen aanstalte tot.quote:Begin je te trillen bij de gedachte dat je weg moet bij de pc?
Nee, als ik moet zeiken doe ik dat wel in de wc.quote:Heb je een leeg pak melk bij je staan voor t geval je moet pissen?
Okay, je bent dus nog niet zo ver heen als ik dacht, anders had ik de hulptroepen ingeschakeldquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, als ik moet zeiken doe ik dat wel in de wc.
Hulptroepen halen niks uit tegen een fok-addict.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, je bent dus nog niet zo ver heen als ik dacht, anders had ik de hulptroepen ingeschakeld![]()
Dwangbuizen zijn anders heel effectief hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hulptroepen halen niks uit tegen een fok-addict.!
Jij kent de kracht van een fok-verslaafde niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dwangbuizen zijn anders heel effectief hoor![]()
Na een aantal dagen fokken ben je volledig verslapt, duw ik je met 1 vinger om..quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij kent de kracht van een fok-verslaafde niet..
Ik heb natuurlijk voorzorgmaatregelen genomen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Na een aantal dagen fokken ben je volledig verslapt, duw ik je met 1 vinger om..![]()
oja zucht bedoel je zo... tuurlijk wat jij wil hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geef nou maar toe! Ik hebt gewoon iemand nodig die je constant af kan zeiken..
Wat dacht je anders.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:27 schreef Talietje het volgende:
[..]
oja zucht bedoel je zo... tuurlijk wat jij wil hoor
quote:
Als je dat al scherp vindt, is het echt tijd om je nest op te zoeken!quote:
Ik heb postdrang, remember.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je dat al scherp vindt, is het echt tijd om je nest op te zoeken!![]()
Hoeveel uur zit je nu al te fokken?quote:
Geen idee, iig al een aantal uur voor 12 uur en vanaf 12 uur zowat non-stop. Gisteren wat eten fixen en jensen kijken ertussen gehad eigenlijk... En dan heel ff msn gesprekken ofzo tussendoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoeveel uur zit je nu al te fokken?
En die drang is zomaar opeens op komen zetten? Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen idee, iig al een aantal uur voor 12 uur en vanaf 12 uur zowat non-stop. Gisteren wat eten fixen en jensen kijken ertussen gehad eigenlijk... En dan heel ff msn gesprekken ofzo tussendoor.
ja je bent weer aardig aan het baggeren geweestquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok dit is m'n 502e post sinds 12 uur vanacht, niet echt gezond dus. Ik ga nu douchen end aarna ff wat eten ..
Ik heb zowaar net 3 uur geslapen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:18 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja je bent weer aardig aan het baggeren geweest![]()
heb je school/werk? kom je uberhaupt wel buitenlui fokzwijn
School, eigenlijk wel maar zit thuis met hoofdpijn, is nu alweer stukken minder gelukkig. En gelukkig werken beeldschermen in mijn geval altijd goed tegen hoofdpijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:18 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja je bent weer aardig aan het baggeren geweest![]()
heb je school/werk? kom je uberhaupt wel buitenlui fokzwijn
Hoi Litso.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:57 schreef the900 het volgende:
Goeiesmorges.
Je hebt niet geslapen vannacht?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
School, eigenlijk wel maar zit thuis met hoofdpijn, is nu alweer stukken minder gelukkig. En gelukkig werken beeldschermen in mijn geval altijd goed tegen hoofdpijn..
Oja, en ik heb niet heel de tijd lopen bggeren, ik heb nog wat nutteige discussies geouden in R&P en KLB.. Oja, en ik heb mensne geholpen in DIG!
Zo, douchen had ik wel ff nodig.
ik had het toch niet tegen jouquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb zowaar net 3 uur geslapen..
Klopt, nu nog steeds niet, maar douchen helpt heel goed.quote:
Hey, ben je er al. Nog goed geslapen?quote:
Om 5:30 hoorde ik een klap. Hek is omver gewaaid door de stormquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ben je er al. Nog goed geslapen?
ja en waarom zit jij niet op schoolquote:
Was wel schrikken zeker toen je belde voor een escort girl en ze stond er ineensquote:
School? Was is dat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja en waarom zit jij niet op school
tuurlijk...quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
School? Was is dat?
Ik heb wintervakantie![]()
Weet ikquote:
Leuk he, antwoord geven op vragen die niet aan jou gericht zijn.quote:
Ik lijk AMD wel..quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Leuk he, antwoord geven op vragen die niet aan jou gericht zijn..
Hoe gaat het met je hart?quote:
Hoi VM, ben je nu pas klaar met telefoneren?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*meldt zich
het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoi VM, ben je nu pas klaar met telefoneren?
En aan het eind van de maand de rekening.quote:
*twitchquote:
Je liegt toch niet he?quote:
Ja,,ik had hem eerst met een stille achtergrond gemaakt maar ik dacht ik moet hem wat vrolijker maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
OMG, pc'tje... als je die kleuren niet zo liet flikkeren had ik je ava vast mooi kunnen vinden
die arme janet met haar zwakke hartquote:
dus je dacht ik maak er een "je-krijgt-er-spontaan-een-epilepsie-aanval-van" avatar van...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja,,ik had hem eerst met een stille achtergrond gemaakt maar ik dacht ik moet hem wat vrolijker maken.
Ik verlangde stiekem terug naar mijn eerste icon die alleen maar die flitsende kleuren had.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef Talietje het volgende:
[..]
dus je dacht ik maak er een "je-krijgt-er-spontaan-een-epilepsie-aanval-van" avatar van...
En térecht..quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
die arme janet met haar zwakke hartik heb zo'n medelij
Ik bedoel natuurlijk: Auw, mijn hartquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef Talietje het volgende:
[..]
dus je dacht ik maak er een "je-krijgt-er-spontaan-een-epilepsie-aanval-van" avatar van...
DL, sterfquote:
Puike UI.quote:
4 mensen met van zulke ava's in 1 topic en je wordt gekquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:14 schreef the900 het volgende:
Wat een kut icon DL
tofquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
4 mensen met van zulke ava's in 1 topic en je wordt gek![]()
![]()
Voor de verandering ben ik het met je eensquote:
je bent het zovaak met me eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:17 schreef the900 het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het met je eens
daar ben ik het niet mee eens.quote:
Ik poste vanacht een kwarter met mijn flashy icon, dat was ook erg, uhmmm, flitsend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
4 mensen met van zulke ava's in 1 topic en je wordt gek![]()
![]()
Vervelend, eerder.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik poste vanacht een kwarter met mijn flashy icon, dat was ook erg, uhmmm, flitsend.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef Dagonet het volgende:
Haal jij die epilepsie avatar weg offe....
Flitsendquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:22 schreef DeLeider het volgende:
1
Flitsenderquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:22 schreef DeLeider het volgende:
2
whehehequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef Dagonet het volgende:
Nog flitsenderquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:22 schreef DeLeider het volgende:
3
Flitsend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef DeLeider het volgende:
4
Dreigende FA'squote:Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef Dagonet het volgende:
kanker nou eens een eind heen lelijke tering jood met je fucking baggerposts zoek vrienden... sterker nog zoek een leven... je bent zoooooooooooooooo triestquote:
Boze BeFdames..quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
kanker nou eens een eind heen lelijke tering jood met je fucking baggerposts zoek vrienden... sterker nog zoek een leven... je bent zoooooooooooooooo triest[/pissig]
Je bent het mooist als je boos bentquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
kanker nou eens een eind heen lelijke tering jood met je fucking baggerposts zoek vrienden... sterker nog zoek een leven... je bent zoooooooooooooooo triest[/pissig]
Zeg je kan veel zeggen, maar een jood ben ik niet he.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je bent het mooist als je boos bent
over BeF dames gesprokenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je bent het mooist als je boos bent
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef Talietje het volgende:
[..]
over BeF dames gesprokenwaar is DD
oja westside whiggah... almost forgotquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg je kan veel zeggen, maar een jood ben ik niet he.. Ben een rasechte Rotterdammer!
Dat vraag ik me nou ook regelmatig af..quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef Talietje het volgende:
[..]
over BeF dames gesprokenwaar is DD
Eigenlijk he, kom ik uit zuid-rotterdam.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef Talietje het volgende:
[..]
oja westside whiggah... almost forgot
En nee ik ben niet kaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook regelmatig af..
ik mis haar
O jesus, ben jij d'r zo een?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg je kan veel zeggen, maar een jood ben ik niet he.. Ben een rasechte Rotterdammer!
Als shrooms post ze wel vaker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook regelmatig af..
ik mis haar
val gewoon dood wil jequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eigenlijk he, kom ik uit zuid-rotterdam.
Hell yeah.quote:
Weet ik, maar dan nog zie ik haar nooit in BeF.quote:
quote:
Ooit ooit, en dan zal ik hem opdragen aan iedereen die me ooit heeft doodgewenst.quote:
moomphsquote:
Die conjo weet niet eensch wat ie praat.... fucking [insert random terminale ziekte] nerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef Talietje het volgende:
[..]
oja westside whiggah... almost forgot
Wheheheheheehe, heb ik weer he.quote:
Je nick lijkt op paddo'squote:
Neen. Beertje is en beertje blijft.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef Misstique het volgende:
Sjesus, gaat iedereen nou van die klotekoppijnava's nemen??!!??![]()
ja duidelijk triest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hell yeah.. Feyenoord, Rotterdam.
.
Ik loop niet meer constant papiamentu te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Die conjo weet niet eensch wat ie praat.... fucking [insert random terminale ziekte] nerd
ja tuurlijk... en jij bent zeker hersendoodquote:
Zeker.quote:
Dat komt van al dat posten en die klote flitsende avatar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:33 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja tuurlijk... en jij bent zeker hersendood
Wat is er triest aan voetbalfan zijn? En mag ik niet trots zijn op m'n stad?quote:
papiamentO en conjo is gewoon spaans voor kutquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik loop niet meer constant papiamentu te gebruiken..
Ik had t ook niet tegen jou teddyquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:32 schreef the900 het volgende:
[..]
Neen. Beertje is en beertje blijft.
*barf*quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had t ook niet tegen jou teddy![]()
Ik reageer iig nog minder goed dan normaal en gooi een hoop dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat komt van al dat posten en die klote flitsende avatar.
Die avatar van Repeat laatst was pas klote en flitsend. Zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat komt van al dat posten en die klote flitsende avatar.
nee gewoon de post in het algemeen n00bquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is er triest aan voetbalfan zijn? En mag ik niet trots zijn op m'n stad?
voorspelbaar!quote:
Die van DL was net anders ook bar vervelend. Gelukkig greep Dagonet inquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:35 schreef moomphs het volgende:
[..]
Die avatar van Repeat laatst was pas klote en flitsend. Zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit.
Niet alleen een krullevaar, ook nog een voorspelbarbaar.quote:
Heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Die van DL was net anders ook bar vervelend. Gelukkig greep Dagonet in
Slechts 5 minuten geledenquote:
Dude, Op Curacao zeggen ze papiamentu, op aruba papiamento, en op Bonaire papiamen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef Talietje het volgende:
[..]
papiamentO en conjo is gewoon spaans voor kut
Stoned of trippend?quote:
neukbaar zal nooit een woord zijn dat bij jou past jongenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:37 schreef the900 het volgende:
Neukbaar. Voorspelbaar.
Neukbaar. Vóórspel-baar. Daar zou ik wel eens voorspel mee willen plegen. Voorspelbaar.
Goed woord.
Nederlands 14.gifquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude, Op Curacao zeggen ze papiamentu, op aruba papiamento, en op Bonaire papiamen.
En raad eens wat een van de hoofdtalen daarvan zijn..
Ik hing er tussenin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef the900 het volgende:
[..]
Stoned of trippend?
"kut! mijn oren smelten!"
Ik had het eigenlijk ook gewoon over het woord in het algemeen, niet over mezelf. Neukbaar was gewoon een woord om bij te dragen aan de andere betekenis van voorspelbaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef Talietje het volgende:
[..]
neukbaar zal nooit een woord zijn dat bij jou past jongen
"OMG! er staan allemaal papoea's op de wc!"quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:40 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ik hing er tussenin..
"Whaaaa, mijn broek staat in de fik!"
Compliment zekerquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:40 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk ook gewoon over het woord in het algemeen, niet over mezelf. Neukbaar was gewoon een woord om bij te dragen aan de andere betekenis van voorspelbaar.
Maar toch bedankt voor het comliment Tietje
Dan is conjo nog steeds spaans...quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude, Op Curacao zeggen ze papiamentu, op aruba papiamento, en op Bonaire papiamen.
Jep, oa, maar het is ontstaan uit spaans en portugees voornamelijk, later Nederlands en Engels erbij gemixed.quote:
Zo zie je maar. Je brent me helemaal van mijn aproposquote:
Zonde dat ze vaak uit de kroeg getieft worden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:41 schreef the900 het volgende:
[..]
"OMG! er staan allemaal papoea's op de wc!"
Trippende mensen zeggen de leukste dingen.
oh tochwel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep, oa, maar het is ontstaan uit spaans en portugees voornamelijk, later Nederlands en Engels erbij gemixed.
Interesseert me niet, kan me geen fuck schelen en lekker boeiend?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ook papiamentu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan is conjo nog steeds spaans...
duidelijke taal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Interesseert me niet, kan me geen fuck schelen en lekker boeiend?
Doe mij er ook twee!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:43 schreef Quatertemper het volgende:
Zo, en nu een frikadel.
Trippen in de kroeg!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:42 schreef moomphs het volgende:
[..]
Zonde dat ze vaak uit de kroeg getieft worden..
Reageer jij altijd op vragen die niet aan jou gericht zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Interesseert me niet, kan me geen fuck schelen en lekker boeiend?
Ik heb er ook al twee op vandaag.quote:
je zegt net zelf dat papiamentOOOO bestaat uit verschillende talen...quote:
Ik heb er nog een die bewaar ik voor vanavond, m'n pa gaat morgen pas weer boodschappen doen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:43 schreef Quatertemper het volgende:
Zo, en nu een frikadel.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:37 schreef the900 het volgende:
Neukbaar. Voorspelbaar.
Neukbaar. Vóórspel-baar. Daar zou ik wel eens voorspel mee willen plegen. Voorspelbaar.
Goed woord.
Spelen met taal is een nuttige bezigheid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik dat woord nog nooit gelezen. Mijn dank voor dit nieuwe inzicht.
Wat ben jij een lui jongetje zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb er nog een die bewaar ik voor vanavond, m'n pa gaat morgen pas weer boodschappen doen.
Dude ik doe het keivaak maar ik word er altijd uit getieft.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:43 schreef the900 het volgende:
[..]
Trippen in de kroeg!!
Dat ga ik nog eens proberen
Maar hopelijk binnenkort eerst in het bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |