Als ik hem had klaarstaan had het topic wel een andere titel gehadquote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Mitt.
Stiekem had je het topic al een half uur klaar staan zeker. (was je nog te laat)
heb je dr al eentje op het oog?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef dndiek het volgende:
Dan kan ik volgende maand een nieuwe telefoon gaan uitzoeken
is het zondag al slopen in het Oosterpark? Wel lullig dat jullie nou net gaan verliezen zondagquote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb zin in het weekendMorgenavond verjaardag, zaterdag naar de kapper en lekker aanrommelen/naar zussie en zondag na het voetbal feestje in Oosterpark
Nee maar ik ben wel toe aan een nieuwequote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je dr al eentje op het oog?
Wel een souvenir meenemen uit het Oosterpark, hè.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb zin in het weekendMorgenavond verjaardag, zaterdag naar de kapper en lekker aanrommelen/naar zussie en zondag na het voetbal feestje in Oosterpark
Gewoon iets kopen wat je zelf mooi vindt. Oh en hier kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tips/ advies e.d. zijn/ is welkom
Ik Wordt ?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef golfer het volgende:
Kan ik mooi nog even in dit deel meeposten voordat ik morgen 'onvoert' wordt naar Texel.
Motorola V3 Razorquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel toe aan een nieuwe
en ontvoert moet ontvoerd zijnquote:
Ziet er te breekbaar uit voor mijquote:
de telefoon overleeft zelfs rubbereend dus.....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ziet er te breekbaar uit voor mij![]()
Deze is volgens mij ook al regelmatig voorbij gekomen in die 1005 keerquote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Als ik hem had klaarstaan had het topic wel een andere titel gehad
Samsung D600quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ziet er te breekbaar uit voor mij![]()
Het nummer van Denim22 lijkt op het mijne 11872 <--->118729quote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Misschien is het jullie al opgevallen, maar in dat overzicht van Arcee staat ene Denim22 als TS
Wel toevallig dat die Hools door DnDiek zijn geopend![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Misschien is het jullie al opgevallen, maar in dat overzicht van Arcee staat ene Denim22 als TS
Wel toevallig dat die Hools door DnDiek zijn geopend![]()
Doe ikquote:Op donderdag 15 december 2005 21:30 schreef rubbereend het volgende:
gooi het ff in het lijstjes topic, daar komt hij wel langs denk ik
jaquote:
Maar volgens mij zijn er meerdere foutjes in geslopen.....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Misschien dat iemand Arcee hier op kan wijzen, zodat hij dit kan aanpassen ?
Of hij moet deze post lezen
Ik zie het ja. nagenoeg hetzelfde euvel als bij jouquote:Op donderdag 15 december 2005 21:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn er meerdere foutjes in geslopen.....
Er staat een Hools geopend door rivella80, maar die is geopend door Maquiladora om maar eens een voorbeeld te noemen
Volgende week donderdag is er nog de bekerwedstrijd tegen Volendam, maar toen was alles voor het afscheid dus al geregeld. De loting was ons dus goed gezind en we mogen dan nog 1 keer in het Oosterpark staan. Veel stoelen op de lange zijde zijn eruit gehaald, ouderwets staan dus!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het zondag al slopen in het Oosterpark? Wel lullig dat jullie nou net gaan verliezen zondag
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jazitten we nog een week met Roel opgescheepd
Ik zeg het voor de laatste keer, neem je pilletje nu eens op het juiste moment in.quote:
Slopenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het zondag al slopen in het Oosterpark? Wel lullig dat jullie nou net gaan verliezen zondag
En voetbal is net zo goed volksvermaak hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Flikker op met BB man, kutpauper.
Waardeloos volksvermaak.
Normaal wel, maar je spreekt tegen een Feijenoorder hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
En voetbal is net zo goed volksvermaak hoor.
Niet zo achterlijk als wat er op Talpa verschijnt. Je kijkt zeker ook naar de veerkampjes op sbs6, waardeloze mod.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
En voetbal is net zo goed volksvermaak hoor.
Voor iemand die niet kijkt, weet je er toch een hoop vanaf.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet zo achterlijk als wat er op Talpa verschijnt. Je kijkt zeker ook naar de veerkampjes op sbs6, waardeloze mod.
Volendam is pas de laatste he.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Slopen
VerliezenDat kunnen de jongens niet maken!
![]()
Precies, dat zei ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Volendam is pas de laatste he.
Daarna blijft de FC er toch nog gewoon trainen, en de Jong FC blijft er ook zijn duels nog bevechten.
jaja luie lezer he....quote:
Internet is een bron van informatie..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor iemand die niet kijkt, weet je er toch een hoop vanaf.
Weet iemand of de SE W800i fijn in gebruik is ??quote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel toe aan een nieuwe
Mag ik ook een zakje kniepertjes?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:54 schreef tuindwerg het volgende:
Ik stink. En nu is de douche bezet.
Maar de knieperties die ik "per ongeluk" kapot liet vallen waren érg lekker!![]()
Jij hebt je tentamen vast niet op een zaterdag ochtendquote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog 1 tentamen + congres en dan vakantie
Dat doet me denken aan de verhalen van mijn vader die nog op zaterdag school hadquote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Jij hebt je tentamen vast niet op een zaterdag ochtend![]()
Nee morgen om 13.00quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Jij hebt je tentamen vast niet op een zaterdag ochtend![]()
Vinden ze leuk op de uni ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 21:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de verhalen van mijn vader die nog op zaterdag school hadHoe komt dat??
Nee ik krijg ondernemingsrecht komend trimesterquote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee morgen om 13.00
Zaterdag mag ik voetballen, maar jij hebt vast geen romeins recht
Inderdaad, goed bezig.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Heerlijke sport nu bij SS de Handvbaldames die ich bij de wereldtop schaart.
quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Internet is een bron van informatie..
Nee, ze zat helemaal aan de andere kant van de zaak. Ik blijf het jammer vinden dat VI niet zo goed loopt als haar programma's destijds hier bij de lokale omroep.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je Babs nog wat tips voor VI gegeven AZ?
Ik ben er nog wel hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Als ik hem had klaarstaan had het topic wel een andere titel gehad
iets met iemand missen ofzo![]()
ze was niet alleen nee. kennelijk kijkt niet iedreeen VIquote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Gollemrulez het volgende:
Zat ze er in dr eentje? of heeft ze wel vrienden?
Hahaha, helaas.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Egmond hoerenjong
Als Gyan zo cult is gebruik dan ook een cult plaatje:quote:
Wat een klootzak is die gast zeg, geel bij doorgebroken speler neerhalen, zuivere penalty "ziet" hij niet. Bij de wedstrijd van ons tegen jong ajax 2 jaar terug ook al.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Als Gyan zo cult is gebruik dan ook een cult plaatje:
[afbeelding]
Geen dank.
Shit happens, twee keer zo te lezen.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een klootzak is die gast zeg, geel bij doorgebroken speler neerhalen, zuivere penalty "ziet" hij niet. Bij de wedstrijd van ons tegen jong ajax 2 jaar terug ook al.
Helmond wilde nog komen maar ze durfden het trainingveldje niet over te steken
Beetje lastig met een hek van 4 meter hoog voor jequote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef Cart_man het volgende:
Shit happens, twee keer zo te lezen.
Ga dan zelf als Hellmond niet durfde
En de nickname van de jongste zoon (jouw leeftijd) van Bluezz.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Vegeta das toch zo'n figuur van dragon bal z
Ik dacht je al zien te lopen tussen de allochtonen bevolking daarquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:23 schreef appelsientje het volgende:
Hebben jullie trouwens nog wat mee gekregen van de rellen in Sydney ??
Ik was het niet
Ja die ene met die snorquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik dacht je al zien te lopen tussen de allochtonen bevolking daar
Neuh,volgens mij niet maar ik ben geen echte HOOLer dus ik kan er naast zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:40 schreef appelsientje het volgende:
Heb ik trouwens nog wat gemist in HOOLS ?? wat echt belangrijk is enzo ?
1000 x HOOLS = Lijstjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 02:52 schreef appelsientje het volgende:
hehe ik ben ook geen echte HOOL-er meer![]()
Maar ik hoorde van eend dat ik wel in de top 11 zit van HOOL spammers
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ga eens vroeg slapen voor de verandering,wel te rusten een ieder die dit leest en AS,nog veel plezier daar in Koalaland
hhhmmmmmmmm.....kan heeeeel erg lekker zijn !quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:21 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen
AZ weer gewonnen, netjes hoor
Vanmiddag weer warme ballen?
zitten daar ook de clubs in van de CLquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Gehaktballen met ui in de kantine
![]()
die bedoel ik iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zitten daar ook de clubs in van de CL
hoe laat begint die ellende eigenlijk ?quote:
www.uefa.comquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef Bjoro het volgende:
gaan we ff in de gaten houden !
denk dat fok sneller isquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:28 schreef DeTolk het volgende:
koffie voor Vom
Heb je ook al een valhem op en veiligheidsbril?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Lekker![]()
Kan het op dit moment wel gebruiken.
* Vom plakt sticker op z'n hoofd: Pas op Instortingsgevaar.
Ik kan hier ongeveer alleen maar op een matras vallen dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb je ook al een valhem op en veiligheidsbril?
Volgende week is Kerst dus dat valt toch wel meequote:
tsunamiquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ouders, schoonouders.....??
Ik ook trouwens![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
en dan weten we wie we weer gaan verslaan
Dan heb ik tentamenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
en dan weten we wie we weer gaan verslaan
Ja inderdaad. Godsteringquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben jullie die prijzen btw al gezien voor de 1/8e finales...
trieste commerciele bende zeg !quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Al lang. Ik had Bos81 en SCH had tong.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
hebben we al geloot ?
PSV Lyonquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
hebben we al geloot ?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Al lang. Ik had Bos81 en SCH had tong.
Texel, leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef golfer het volgende:
* golfer zwaait even naar alle Hoolers.
Sta op het punt te vertrekken naar Texel. Tot maandagavond.
ik vind hem helemaal prima deze opmerking Suijkie !!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Al lang. Ik had Bos81 en SCH had tong.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef golfer het volgende:
veel plezier.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef golfer het volgende:
Voor Ajax welquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:26 schreef FrankyMcG het volgende:
In Maart begint het Europees voetbal weer, nietwaar?
Een maandje voor het einde van het seizoen........ MOOI!
oh ohhh....omgeving Den Bosch nog onveiligerquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu is het compleet! Rijbewijs binnen
jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
De Amsterdammers zullen eerst voor eigen publiek spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:26 schreef FrankyMcG het volgende:
In Maart begint het Europees voetbal weer, nietwaar?
Een maandje voor het einde van het seizoen........ MOOI!
wel als ik een kaartje kan regelen,a.s. zondag maar eens eerst gaan slijmen bij wat Engelse vriendenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:22 schreef methodmich het volgende:
Real Madrid uit, daar ga je heen toch DG?
Onderschatting is dodelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Loop de hele dag al met een stijve in de broek
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Loop de hele dag al met een stijve in de broek
Ik hoop het voor je dan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wel als ik een kaartje kan regelen,a.s. zondag maar eens eerst gaan slijmen bij wat Engelse vrienden![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:31 schreef Lionheaad het volgende:
Hij mag nu alleen een auto besturen
Mich,quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je dan!
Is TerroRobbie jarig, dat men hem feliciteert?
Fernando Picun van Feyenoord? Kan me er verder weinig herinneren, samen met Bruno Silva.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Mich,
wie was de 1e uruguayaan in de eredivisie ???
ff voor http://www.galba.nl/Sportweek.htm
Ah, dat is leuk dan. Of het veilig is, is een tweede.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:31 schreef Lionheaad het volgende:
Hij mag nu alleen een auto besturen
komen ze dan niet een pakket te kort zometeen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
goede middag
zo dat was m'n laatste werkdag, nog mooi even 'n kerstpakket meegepikt
Maandag beginnen bij m'n nieuwe baas
nee, elk pakket is voorzien van naam, ik hoorde er ook nog bijquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
komen ze dan niet een pakket te kort zometeen?![]()
wat voor een toetsquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:04 schreef VoreG het volgende:
Klaar met de toets, nu angstvallig wachten op de uitslag
Privaatrecht en Romeins Rechtquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
wat voor een toets
*geen zin heeft in teruglezen
eind volgende week zit ik thuis, volgende week nog 2 dagenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
dat heb je goed getimed zo Pascal, kan je eind volgende week ook nog een pakketje meepikken bij je nieuwe baas
mag je ze ook nog bezorgen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zooo, bijna weekend. De krant gaat huis-aan-huis morgen dus we zijn alles nu aan het afronden.
mijn high score was 45 sec....quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Suijk het volgende:
Bel ik naar UPC, verwacht ik natuurlijk ongeveer een uur in de wacht te worden gezet, word ik gewoon binnen 10 seconden geholpen!
Lijkt me echt iets voor SCHs Loof en Prijsquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Suijk het volgende:
Bel ik naar UPC, verwacht ik natuurlijk ongeveer een uur in de wacht te worden gezet, word ik gewoon binnen 10 seconden geholpen!
*ril*quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:07 schreef VoreG het volgende:
Privaatrecht en Romeins Recht
Precies, je zal het maar in je rug krijgen van die lage brievenbussen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:01 schreef Bjoro het volgende:
die bussen hangen te laag voor Vaduz !!!
nog 1 kwartier en dan gaat hier ook de weekendklok in !quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef tha_dark het volgende:
En het is weer weekend!
Mooie loting trouwens!
Feyenoord was toch altijd een arbeidersclub?quote:
was!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:08 schreef Superheld het volgende:
Feyenoord was toch altijd een arbeidersclub?![]()
arbeid met de hand hequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:08 schreef Superheld het volgende:
[..]
Feyenoord was toch altijd een arbeidersclub?![]()
Een palmpke lust ik wel, ook al heb ik zelf nog geen weekend, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:21 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Rondje van mijomdat het weekend is
kut is een te positieve associatie met dit vervoersmiddel.quote:
En was ie strak?quote:
Ja,quote:
Ja, zal denk ik wel lukken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, dat heeft geld gekost. Morgen voor zover het kan de schade inhalen natuurlijk.
Ik zou het niet doen als ik er zelf niet enig plezier aan beleefde natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bewonderenswaardig wat je allemaal met Desmond onderneemt.![]()
Geilquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een hondeweer vandaag zeg, getverdemme. Ben wel 3 keer nat geregend volgens mij
niks is onmogelijk, alleen zie ik Ajax het over 2 wedstrijden niet reddenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef JaWi het volgende:
Moet ik nog zien, over 2 wedstrijden zeker niet onmogelijk.
Al blijven het Italianen.
Je moet gewoon een A-junior opstellen en die gelijk Adriano de kanker in laten trappen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niks is onmogelijk, alleen zie ik Ajax het over 2 wedstrijden niet redden
Zit er niemand in kleedkamer 2?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je moet gewoon een A-junior opstellen en die gelijk Adriano de kanker in laten trappen.
Dan kan je het daarna afmaken.
Wordt een uitschakeling natuurlijk. Inter zorgt dat ze winnen of gelijkspelen in de arena en gooien in Milaan de weg naar het doel dicht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef JaWi het volgende:
Moet ik nog zien, over 2 wedstrijden zeker niet onmogelijk.
Al blijven het Italianen.
Feijenoord is ook een klasse beter dan ajax, dus ja...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord kon ook winnen van Inter, dus wie weet...
Super hè, moet snel werk vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef SCH het volgende:
Gezellig dat je hier weer wat vaker bent Cart
Kopje lindebloesemthee?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef pascalheister het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/porn_blooper_18336.html![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |