quote:Op donderdag 15 december 2005 14:56 schreef TC03 het volgende:
Beetje onoriginele titel, out-dated ook. Maargoed, weer een nieuw topic. Vijftien delen al, sjonge.
Heb jij tijd teveel zeg..quote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heb de box ook, en inmiddels ook alles gekeken..![]()
Erg leuk die interviews enzo.. Die 'making of' met de ijsbeer en de zwijnen..![]()
En AL, Eko en die derde nieuwe erin. (die zijn nu toch ook main cast?)quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef FCDB het volgende:
Wat is er mis met de TT? Wie weet komt ie nog meerdere malen terug.. En niet orgineel? Ik heb em anders nergens anders gezien?
Idd voorzover ik me kon herinneren (tijdje terug dat ik die aflevering voor het laatst zag) was hij op bezoek bij een vriend die in die inrichting zat en die bleef die getallen maar herhalen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hurley was denk ik geen patient, maar kwam daar of om te werken (eten rondbrengen ofzo) of op bezoek. Maar hij was denk ik geen psych en geen patient.
Maar die is al geweest.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef FCDB het volgende:
4,8,15,16,23,42 zou ook kunnen... Is al even oud.. maar nog steeds gebruikt! En het blijft een misterie!
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
Toch heb ik nog steeds niet van iemand het onomstotelijke bewijs gehoord dat Hurley daadwerkelijk als patiënt in die inrichting zat.![]()
Vind ik wel aardig onomstotelijk.quote:HURLEY: Awhile ago I was in this kind of psych ward, and there was this guy, Leonard -- and all the time I knew him all he ever said were these numbers -- 4, 8, 15, 16, 23, 42 -- over and over and over again. And they kind of got stuck in my head. So, when I got out -- well, actually a couple of months after I got out -- I was buying a frozen burrito and I thought, hey, I should play the lottery.
JACK: You were in a psych ward?
HURLEY: I'm not crazy.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel aardig onomstotelijk.
Nu is de vraag natuurlijk waarvoor hij in behandeling was.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Misschien dacht hij dat hij de wereld om zich heen met zijn gedachten kon manipuleren, dieren laten verschijnen, etc.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu is de vraag natuurlijk waarvoor hij in behandeling was.
Voor vraatzucht natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&cat=40quote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef Scarface_ het volgende:
Hoi, ik zoek een foto van Desmond, dankje alvast!
Mijn dvdspelerquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:45 schreef shaun81 het volgende:
hoelaat en op welke zender? dan weet ik het meteen voor devolgende afleveringen?
Die OP (de tekst achter de OP-link bedoel ik) is niet van mij hoor. Ik kan wel deze OP aanpassen, maar de tekst in dat linkje moet dan ook nog ververst worden voor permanente verandering en dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
hey Zhenar, ga je misschien nog ff de OP aanpakken met die voorgestelde wijzigingen? Thanks!
Heb je zelf geen host? Dan verander je hem en host je zelf ergens een txttje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die OP (de tekst achter de OP-link bedoel ik) is niet van mij hoor. Ik kan wel deze OP aanpassen, maar de tekst in dat linkje moet dan ook nog ververst worden voor permanente verandering en dat kan ik niet.![]()
wtf?quote:I was buying a frozen burrito
Kwam laatst een vriend ook met zo een vraag van: "Hey, ze zijn bezig met het bouwen van een boot. Gaan ze nou echt van het eiland af?"quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vond het wel stoer om zo ver voor te lopen en dan tegen iedereen die de Nederlandse uitzendingen volgde zeggen: "Ja, sorry. Dat wil ik wel zeggen, maar dan verraad ik het voor je."![]()
![]()
Ik zou zeggen: Maak je eigen Lostquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kwam laatst een vriend ook met zo een vraag van: "Hey, ze zijn bezig met het bouwen van een boot. Gaan ze nou echt van het eiland af?"
![]()
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Lost (USA)? Je moet in het Nederlandse topic zijn. Wij wachten hier vol smart op aflevering 10, 'jullie' lopen 8 afleveringen achter.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:39 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
't Was weer een spannende aflevering vanavond
Die OP staat bij mij gehost, zeg maar wat er gewijzigd moet worden, dan pas ik het wel even aan...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef splendor het volgende:
[..]
Heb je zelf geen host? Dan verander je hem en host je zelf ergens een txttje.
AL erin.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die OP staat bij mij gehost, zeg maar wat er gewijzigd moet worden, dan pas ik het wel even aan...
Voor nu kan ik dit veranderen:
- Shannon eruit
- Mr. Eko er in
- Links veranderen
Anders nog iets?
Of je probeert gewoon eens aardig tegen iemand te zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Lost (USA)? Je moet in het Nederlandse topic zijn. Wij wachten hier vol smart op aflevering 10, 'jullie' lopen 8 afleveringen achter.
Idd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja, joh wat een revolutionaire beelden die ik nog nooit heb gezien 15 topics lang.
Wacht maar geduldig net5 kennende zenden ze dan leuk 2 afleveringen van Seizoen 2 uit en dan gaan ze of herhalen of kappen er helemaal mee tot ze weer voldoende afleveringen hebben. 1 van de redenen waarom ik maar ben gaan downloadenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
wtf?
Anyway, ik zag een promofilmpje op NET5 en volgens mij gaan ze vanavond aan het tweede seizoen beginnen. Binnenkort lopen ze nog maar een paar afleveringen achter
Ik vond het wel stoer om zo ver voor te lopen en dan tegen iedereen die de Nederlandse uitzendingen volgde zeggen: "Ja, sorry. Dat wil ik wel zeggen, maar dan verraad ik het voor je."![]()
![]()
Haha zag ik gister ook, moest wel even goed kijken of het hem nou wel of neit wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:39 schreef Symer het volgende:
Sawyer niet, ik heb Locke net wel gezien. Die was op RTL7 in Silver Bullet te zien. Met haar.
Ik probeer ze alleen maar te beschermen tegen spoilers hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon eens aardig tegen iemand te zijn.
Maar lezen is ook lastig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon eens aardig tegen iemand te zijn.
2 woorden: Truman Show.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:31 schreef G-Mart het volgende:
[afbeelding]
Dharma logo op de haai die Sawyer en Michael aanviel in S02E02..
hmzzz
En deze kwam uit deel 14:
[afbeelding]
Wat laat de moter exploderen?
En deze is ook vaag:
[afbeelding]
Dude, volgens welke kalender leef jij?quote:Op maandag 19 december 2005 20:16 schreef FCDB het volgende:
Het komt toch altijd op woensdagen? en de 21e is op een zaterdag dus kan niet of het moet een HH zijn.
FCDB denkt aan 21 januari, wat idd op een zaterdag is. 21 december is op een woensdag.quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, volgens welke kalender leef jij?
Soms vraag ik me af of de mensen in dit topic wel intelligent genoeg zijn om Lost te volgen![]()
21 jan is op een zaterdag sjaak... 21 dec is idd op een woe.. ik dacht dat mrSPLIFFY januari bedoelde...quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of de mensen in dit topic wel intelligent genoeg zijn om Lost te volgen![]()
heel goed!quote:Op maandag 19 december 2005 21:41 schreef Symer het volgende:
[..]
FCDB denkt aan 21 januari, wat idd op een zaterdag is. 21 december is op een woensdag.
Hey! Niet zo he! Anders ga je maar buitenspelen!quote:Op maandag 19 december 2005 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die acteur heeft trouwens een prachtige naam!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef erkel het volgende:
En wie dacht nog meer toen Mr Eko voor het eerst in beeld kwam: 'Wat doet Adebisi in Lost'![]()
(Mr Eko speelde Adebisi is de serie 'Oz', die gevangenis serie)
Het is een goeie acteur. In Lost heeft hij altijd iets goedaardigs over zich, dat straalt ie dan uit. En in Oz had hij altijd iets onheilspellends, kwaadaardigs over zich. Dat lukt niet iedereen, dunkt mijquote:
Prachtig vind ik niet echt het goede woordquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die acteur heeft trouwens een prachtige naam!Adewale Akinnuoye-Agbaje
![]()
![]()
Laat dat kut Eiland ff een nieuwe ep regelen jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat een onrust hier. Dit is niet wat het Eiland wil.
Moest ff wennen dat die grote kale neger die mensen in hun reet neemt nu is te zien in lostquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:12 schreef erkel het volgende:
En wie dacht nog meer toen Mr Eko voor het eerst in beeld kwam: 'Wat doet Adebisi in Lost'![]()
(Mr Eko speelde Adebisi is de serie 'Oz', die gevangenis serie)
Haha ja, the uppergod van Oz (met bijbehorende privilegesquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moest ff wennen dat die grote kale neger die mensen in hun reet neemt nu is te zien in lost. Geweldige serie OZ
.
Nu w8en op de volgende episode van lost dan maar
Ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:44 schreef Jaytonism het volgende:
Michael was toch die gast in die rolstoel?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:57 schreef FCDB het volgende:
Schijnbaar is het eiland op wintervakantie ofzo en zijn ze pas 11 januari weer terug van het skieen..
Ik hoop dat het eiland niks breekt op wintersport anders hebben we dalijk 2 eilanden is het helemaal niet bij te houden
ach je moet wat om de tijd door te komen
Ik geloof niet in toeval. This is destiny damn it!quote:
Stoer man.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:23 schreef splendor het volgende:
Ik had gedroomd dat er weer een nieuwe aflevering was en die was echt onwijs heftig en heel erg vernieuwd en goed en ik zat met open mond voor de televisie.. het wordt tijd dat ze weer gaan uitzenden denk ik, dit duurt te lang..
Waarom zou je die willen lezen?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op JoBlo staan korte samenvattingen van de volgende 3 afleveringen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet in toeval. This is destiny damn it!
Ja deze rolstoel dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:44 schreef Jaytonism het volgende:
Michael was toch die gast in die rolstoel?
Overigens goede serie, maar overtreft Lost niet.
Echt? WOW! Misschien iemand van Dharma? Moet haast wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef erkel het volgende:
Meneer G-mart mag nog een gif-file toevoegen aan het vage momenten lijstje. Ik heb het over een moment in epiosde 9, wanneer Kate dat paard voor de 2e keer ziet samen met Sawyer. Je ziet dan een soort van zwarte hand, dat ongeveer wijst naar het paard, wegtrekken aan de rechterkant van het scherm. Heel vaag als je het mij vraagt, maar ik kan er ook helemaal naast zitten.
Misschien dat iemand anders dit voorvalletje kan bevestigen of zo'n mooi gif-filetje maakt![]()
Mêeeeeeen hej, dat dat niemand opgevallen is! Omgwtfomgwtfdfrefefdsfdsalkjb!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Echt? WOW! Misschien iemand van Dharma? Moet haast wel!
Je ziet die hand toch wijzen he? Ik denk dat het een soort teken is aan Sawyer. Hij is heel erg verzwakt en het eiland wijst hem op deze manier de weg naar de dichtsbijzijnde snackbar om ff aan te sterken...quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef erkel het volgende:
Meneer G-mart mag nog een gif-file toevoegen aan het vage momenten lijstje. Ik heb het over een moment in epiosde 9, wanneer Kate dat paard voor de 2e keer ziet samen met Sawyer. Je ziet dan een soort van zwarte hand, dat ongeveer wijst naar het paard, wegtrekken aan de rechterkant van het scherm. Heel vaag als je het mij vraagt, maar ik kan er ook helemaal naast zitten.
Misschien dat iemand anders dit voorvalletje kan bevestigen of zo'n mooi gif-filetje maakt![]()
Ik heb idee dat jij ons in de maling neemt!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef erkel het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat ik in de maling genomen wordIs zo'n hand al eens eerder in beeld geweest ofzo? Of is dit al eerder besproken hier?
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef erkel het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat ik in de maling genomen wordIs zo'n hand al eens eerder in beeld geweest ofzo? Of is dit al eerder besproken hier?
![]()
Ahaaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb idee dat jij ons in de maling neemt!![]()
Maar je bedoelt dit dus serieus? Ja, de hand is al besproken. Het is simpelweg een productiefoutje: de hand van de verzorgen van het filmpaard. Niets om je druk over te maken dus.![]()
Kun je niets aan doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:12 schreef erkel het volgende:
[..]
AhaaProductiefoutje dus, neem mij niet kwalijk dat ik nog maar net in dit topic meekijk
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef erkel het volgende:
![]()
Spreek voor jezelf, ik kan gewoon niet tegen domme mensenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef Nuna het volgende:
Erkel, neem het maar niet serieus. Sommigen van ons krijgen ontwenningsverschijnselen als ze niet langer dan 2 weken Lost kunnen kijken
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je niets aan doen.![]()
Maar pas op voor "sommige mensen" die daar wel zwaar aan tillen. Je herkent ze aan de stellige overtuiging waarmee ze hun vergezochte theorieën posten en aan de aggressiviteit waarmee ze mensen uikafferen wanneer deze een klein detail uit de serie vergeten zijn.Mijn advies: mijdt ze!
![]()
![]()
Quod Erat Demonstrandum.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik kan gewoon niet tegen domme mensen![]()
Behalve dat die hand met dat suikerklontje al tienduizend keer is besproken is het toch achterlijk om te denken dat dit bij het verhaal hoort
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Behalve dat die hand met dat suikerklontje al tienduizend keer is besproken is het toch achterlijk om te denken dat dit bij het verhaal hoort
Uuhm..Ik heb eigenlijk geen enkel idee hoe je uit mijn reactie hebt kunnen filteren dat ik denk dat het bij het verhaal hoortquote:Op donderdag 22 december 2005 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik kan gewoon niet tegen domme mensen![]()
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef FremantleDockers het volgende:
Het is wellicht wat overtrokken, maar als je zo halverwege een topic binnen komt vallen is het vaak wel prettig dat je eerst ten minste een beetje de vorige dingen doorleest. Common decency enzo.
Yeah, anarchy!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:52 schreef Boondock_Saint het volgende:
This topic is falling apart. Ik hoop dat we het redden tot 12 januari
12 januari ja!
quote:Michelle Rodriguez Is A Tad Wacko
Filed under: Crazy , Michelle Rodriguez
It looks like the always charming Michelle Rodriguez turned it up a notch during her arrest for drunken driving.
Lost star Michelle Rodriguez had a few words for cops after her arrest for drunken driving in Hawaii earlier this month, according to a police report from the incident.
Police described Rodriguez as "very argumentative" and said she kept interrupting the officer who was explaining drunk driving sanctions to her. The 27-year-old actress allegedly told an officer: "I don't (expletive) belong here! Why don't you just put a gun to my head and shoot me! You've already taken my freedom! You might as well take my life too!"
Later, at the police station where Rodriguez was allowed to use her cell phone to make bail calls, she "continually hit herself in the head and punched at the wall in the interview room," according to the police report. She settled down, however, after having her mug shot taken.
Ah yes, flashing lights tend to have a very calming effect on most people.
quote:
Ja ik wist ook al dat ze was opgepakt voor een DUI, maar niet dat ze in de cel zichzelf sloegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:01 schreef Steve-O het volgende:
Dat is nieuws van 2 weken oud ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Geen spoiler eigenlijk, maar goed, sommige mensen kunnen mijn mogelijke verklaring verkeerd interpreteren.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:14 schreef Molluck het volgende:
Ja 2004-2005 was het afgelopen seizoen toch, wie heeft het over terugzien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje warrig verhaal, maar goed.
2000 light years from home
Dat valt nou ook wel weer meequote:Op vrijdag 23 december 2005 08:06 schreef FoXje het volgende:
Die Walt is sowieso een eikeltje;laat de Others hem maar lekker BBQ-en.
Zijn vader is ook een jankerd: has anyone seen my boy my boy blabla blaaaaaaaaaaaaaat.
Afknallen.
![]()
Ik kan het je ook niet kwalijk nemen, ik heb beide foto's al een keer gepost in het vorige topic. Maar dat kan natuurlijk niet iedereen wetenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:05 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
Ja ik wist ook al dat ze was opgepakt voor een DUI, maar niet dat ze in de cel zichzelf sloeg
en tegen de muur stompte.![]()
![]()
Charlie? Die ook jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee
Laat ze liever die junk ombrengen met ze gejank en gebemoei
Ze hebben blijkbaar weinig vertrouwen in het geheugen van hun kijkers.quote:Special Recap: Lost: Revelations
Airdate: January 11, 2006 at 8 p.m.
Discover the complete story of the grueling first 48 days on the island for the fuselage survivors and tailies after the crash of Oceanic flight 815. Since the beginning, "Lost" has mystified and intrigued viewers with its interesting characters and unique style of storytelling. Season One dealt with the fuselage survivors, the hatch and a failed attempt to get off the island. Season Two continues these stories and also introduces viewers to the survivors of the tail section. "Lost: Revelation" puts these two seasons together in a linear fashion that provides an illuminating view on one compelling story. See the sequence of the aftermath of the failed raft attempt, the opening of the hatch, how the tail section and fuselage survivors lived separately and the unwitting intersections of their lives, and how both groups ultimately collided in one catastrophic moment. "Lost: Revelation" offers new and avid viewers a fresh perspective, comprehensive and enlightening, in one of television's most intriguing series. Source: ABC
quote:Dominic Monaghan and Matthew Fox are obviously in love, as shown by these photos. Josh Holloway is seemingly elated for them.
Gelukkig nietquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
De samenvatting wordt om 8 uur uitgezonden, de gewone aflevering meteen daarna, om 9 uur.
Gelukkig maar, begon al boos te wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
De samenvatting wordt om 8 uur uitgezonden, de gewone aflevering meteen daarna, om 9 uur.
Gelukkig maar, dan is het juist alleen maar leuk dat ze die samenvatting uitzenden, al zal ik hem niet gaan downloadenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Hurley een psycholoog !?..hahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Hells_Angel het volgende:
Hoe kan je nou denken dat hurley een psycholoog is geweest....
Beetje erg dom hoor!
ja erg herkenbaarquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ken het verschijnselHeb net in 2 dagen 15 afleveringen 24 seizoen 4 gekeken
daar·en·te·gen (bw.)quote:Op woensdag 28 december 2005 22:33 schreef Proper_fucked het volgende:
vind Ana-Lucia helemaal niets btw, die mr Eko daarintegen..
Als je alles dubbel kijkt kom je al snel tijd tekort jaquote:Op donderdag 29 december 2005 02:53 schreef Dos37 het volgende:
Ik krijg straks nog een probleem alles te volgen Sopranos, 24, lost, CSI New York, CSI miami, CSI New York en de gewone C.S.I.
Ehm ... hij werkte daar toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ehm ... hij werkte daar toch?
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
Toch heb ik nog steeds niet van iemand het onomstotelijke bewijs gehoord dat Hurley daadwerkelijk als patiënt in die inrichting zat.
Hurley werkte daar niet, maar was dus patiënt.quote:HURLEY: Awhile ago I was in this kind of psych ward, and there was this guy, Leonard -- and all the time I knew him all he ever said were these numbers -- 4, 8, 15, 16, 23, 42 -- over and over and over again. And they kind of got stuck in my head. So, when I got out -- well, actually a couple of months after I got out -- I was buying a frozen burrito and I thought, hey, I should play the lottery.
JACK: You were in a psych ward?
HURLEY: I'm not crazy.
Agh nu weet ik tenminst ook hoelaat ik in huis wasquote:Op donderdag 29 december 2005 09:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als je alles dubbel kijkt kom je al snel tijd tekort ja![]()
Maar je ziet hem in S1 eten ronddelen en in een uniform lopen (die flashback waar hij de code hoort van die kerel) ....quote:Op donderdag 29 december 2005 10:49 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hurley werkte daar niet, maar was dus patiënt.
Dat was alleen maar omdat ie hem niet mocht spreken volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar je ziet hem in S1 eten ronddelen en in een uniform lopen (die flashback waar hij de code hoort van die kerel) ....
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat ie hem niet mocht spreken volgens mij.
Hmmmz... ja daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Symer het volgende:
Hurley heeft dan wel rare woordkeuzes.
"A while ago, I was in this kind of psych ward..."
"when I got out..."
Dat zijn toch zinnen die je niet verwacht van iemand die daar gewerkt heeft. Bovendien spreekt hij de dokter aan met 'doc' in plaats van met zijn voornaam.
Hurley had trouwens geen uniform aan en bracht ook geen eten rond (zover ik me herinner), hij had alleen een naamplaatje op zoals bezoekers wel vaker hebben.
Tenslotte zegt Hurley ter verdediging van zijn verblijf in de kliniek: "I'm not crazy". Iemand die daar gewerkt heeft zou op z'n minst die zin aanvullen met "I just worked there" oid.
Maar goed, ik word nu wel steeds nieuwsgieriger naar de volgende Hurley aflevering.
De zin "when I got out" toont voor mij aan dat hij daar als patiënt zat en niet als werknemer. Tenzij hij daar tegen zijn zin werkte... dan zou hij dat ook kunnen zeggen. Maar vooralsnog ben ik overgeschakeld op de mening dat hij patiënt was.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Symer het volgende:
Hurley heeft dan wel rare woordkeuzes.
"A while ago, I was in this kind of psych ward..."
"when I got out..."
Dat zijn toch zinnen die je niet verwacht van iemand die daar gewerkt heeft. Bovendien spreekt hij de dokter aan met 'doc' in plaats van met zijn voornaam.
Hurley had trouwens geen uniform aan en bracht ook geen eten rond (zover ik me herinner), hij had alleen een naamplaatje op zoals bezoekers wel vaker hebben.
Tenslotte zegt Hurley ter verdediging van zijn verblijf in de kliniek: "I'm not crazy". Iemand die daar gewerkt heeft zou op z'n minst die zin aanvullen met "I just worked there" oid.
Maar goed, ik word nu wel steeds nieuwsgieriger naar de volgende Hurley aflevering.
Als men had gezegd dat Locke in een rolstoel had gezeten tot op het moment dat hij op het eiland aankwam, had ook niemand het geloofd. In deze serie is alles mogelijk, zelfs Hurley als psychiater. (al geloof ik nu niet meer dat dat het geval is)quote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Hells_Angel het volgende:
Hoe kan je nou denken dat hurley een psycholoog is geweest....
Beetje erg dom hoor!
Ja, dat had Locke gedaan. Heeft hij Sayid ook verteld.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:00 schreef CrookedEye het volgende:
ik zat trouwens season 1 op dvd te kijken en zag dat toen sayihd kate en saywer die uitzending van de franse vrouw wouden traceren dat hij bewusteloos werd geslagen is dat eigenlijk ooit nog opgehelderd ik heriner het me in ieder geval niet.
waarom ookalweer?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ja, dat had Locke gedaan. Heeft hij Sayid ook verteld.
Hehe, was al bang dat die vraag zou komen.. Dat weet ik niet meer precies. Locke was bang dat het vinden van de bron van de Franse oproep paniek zou zaaien, aangezien het toch al 16 jaar oud was. Een discussie voeren zou geen zin hebben, dus moest Locke het maar zo oplossen.quote:
Wat jij schrijft klopt zo ongeveer wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hehe, was al bang dat die vraag zou komen.. Dat weet ik niet meer precies. Locke was bang dat het vinden van de bron van de Franse oproep paniek zou zaaien, aangezien het toch al 16 jaar oud was. Een discussie voeren zou geen zin hebben, dus moest Locke het maar zo oplossen.
Toen hij dit later aan Sayid vertelde, was Sayid niet eens boos..
Iemand die het preciezer weet?
quote:Locke: The first week after the crash there was a cave in. Jack was trapped. Do you remember that?
Sayid: Of course.
Locke: You, Kate and Sawyer went out into the jungle to try and triangulate a signal.
Sayid: Yes.
Locke: You were hit from behind - knocked unconscious? When you woke up your transceiver, your equipment was destroyed. That was me.
[Sayid grabs Locke by the neck and puts the gun to his throat.]
Sayid: This is one time you'd better not be telling the truth.
Locke: I did what was in everyone's best interest.
Sayid: You ruined my chance to find the source.
Locke: The source of a distress call that kept saying they're dead, it killed them all, over and over? Is that a place you really want to lead people to?
Sayid: Why wait all this time? Why not tell me then?
Locke: Because back then you wouldn't have engaged in reasonable debate, and nobody else would have. You were all so focused on getting off the island that you weren't seeing things clearly. It's like what's happening now with the raft.
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat jij schrijft klopt zo ongeveer wel.
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Locke was bang dat het vinden van de bron van de Franse oproep paniek zou zaaien, aangezien het toch al 16 jaar oud was. Een discussie voeren zou geen zin hebben, dus moest Locke het maar zo oplossen.
Toen hij dit later aan Sayid vertelde, was Sayid niet eens boos..
quote:[Sayid grabs Locke by the neck and puts the gun to his throat.]
Het lijken me idd dezelfde of nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:
De links die ik hier geef leiden naar afbeeldingen die slechts speculatief zijn (maar wel te zien zijn geweest in de serie). Mocht het gespeculeerde inderdaad het geval zijn, dan kan het spoilerish zijn.
In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
Lijkt die vriendin ergens op of niet?
En de twee onderzoekers in dat filmpje, kwamen die ook bekend voor?
quote:OK, heb net even de source van die pagina bekeken en heb het wachtwoord te pakken.
Mocht je dus wat meer informatie over Hanso willen kijk dan even, maar er zitten waarschijnlijk de nodige spoilers in...
http://www.thehansofoundation.org/
Ga naar 'Active projects', dan naar 'The Hanso Life-Extension Project'.
Je vindt hier in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien.
Overigens wel leuk te zien als je links op 'Terms of Use' klikt.
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:43 schreef Darklight het volgende:
Dat is al eens gepost volgens mij
Nog 10 dagen![]()
Daar verheug ik me veel meer op.quote:
Hm... wellicht dat Sayid dan opeens toch niet zo vergevingsgezind blijkt te zijn als momenteel lijkt...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef bob1234 het volgende:
'Lost' actress Michelle Rodriguez may face jail time
UPI News Service, 12/30/2005
The Los Angeles City Attorney's office says ABC "Lost" star Michelle Rodriguez could wind up in the county jail if she violated her probation.
We believe Ms. Rodriguez violated the terms of her probation," spokesman Frank Mateljan was quoted as saying Thursday by People magazine. "She now potentially faces up to 18 months in county jail."
Rodriguez was arraigned in Honolulu Thursday on a charge of drunken driving, her second DUI arrest in two years. Her trial was set for March 30.
Rodriguez, 27, was sentenced in Los Angeles to 36 months of probation stemming from a DUI in November 2003 and a hit-and-run the previous July.
Mateljan said his office will charge Rodriguez with parole violation Jan. 24, but a hearing on the charge will not happen until after her Honolulu trial.
The actress' attorney Steve Barta, told People he had no comment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een vraag: http://www.thehansofoundation.org, is dat nu een officiele site van de makers, of is het een fan-site?Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef FremantleDockers het volgende:
Overigens, die nigerianen hoeven natuurlijk niet per sé in Nigeria opgestegen te zijn.
Zo ga ik er ook niet vanuit dat die nigeriaan die ik gister in lijn 3 richting Osdorp tegenkwam in Lagos was ingestapt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:21 schreef greatgonzo het volgende:
En nog een vraag: http://www.thehansofoundation.org, is dat nu een officiele site van de makers, of is het een fan-site?
Ik neem dus aan dat die site van de makers is aangezien de fans op 18 juli The Hanso Foundation nog niet kenden.quote:Domain Name:THEHANSOFOUNDATION.ORG
Created On:18-Jul-2005 19:25:55 UTC
Last Updated On:17-Sep-2005 04:05:12 UTC
Klik maar eens op 'Terms of Use' onder het menu...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:21 schreef greatgonzo het volgende:
En nog een vraag: http://www.thehansofoundation.org, is dat nu een officiele site van de makers, of is het een fan-site?
Dat klopt, maar dan blijft het raar dat dat korte afstandsvliegtuigje over de stille oceaan vloog.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef FremantleDockers het volgende:
Overigens, die nigerianen hoeven natuurlijk niet per sé in Nigeria opgestegen te zijn.
jij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:16 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
iemand?
Een theorie die ik terugvond in het NL topic is deze: als je 4 8 15 16 23 42 als coördinaten gebruikt (lat. 4.815 long. 162.342) vind je een eilandengroep genaamd The Marshall Islands. Dat is niets nieuws, dat weet iedereen in dit topic volgens mij allang. Wat (iig voor mij) wel nieuw was, is het feit dat Nigeria exact aan de andere kant van de wereldbol ligt. De theorie die genoemd werd, was dat er een soort van warp naar de andere kant van de wereld heeft plaatsgevonden, met als gevolg dat de Nigerianen neerstortten op een eiland terwijl ze in werkelijkheid gewoon over hun eigen land vlogen...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan blijft het raar dat dat korte afstandsvliegtuigje over de stille oceaan vloog.
Het is niet zo dat je op al die onbewoonde eilandjes daar bij kunt tanken...
ik heb de nieuwe link-list al 2 keer aangeleverd, waaronder 1e pagina van dit topic), maar dan moet die wel opgenomen worden in de OP, liefst in de tekstfile, die nu in de OP gelinkt staat. Wie host die? Of moeten we die naar de wiki verplaatsen (zoals ik zag bij stargate atlantis)quote:
Simpsons... grapje...quote:
Ik verveel me, dus heb ik het even nagezocht...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Een theorie die ik terugvond in het NL topic is deze: als je 4 8 15 16 23 42 als coördinaten gebruikt (lat. 4.815 long. 162.342) vind je een eilandengroep genaamd The Marshall Islands. Dat is niets nieuws, dat weet iedereen in dit topic volgens mij allang. Wat (iig voor mij) wel nieuw was, is het feit dat Nigeria exact aan de andere kant van de wereldbol ligt.
Oh op die fiets. Ik wil hem wel hosten op m'n UvA accountquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe link-list al 2 keer aangeleverd, waaronder 1e pagina van dit topic), maar dan moet die wel opgenomen worden in de OP, liefst in de tekstfile, die nu in de OP gelinkt staat. Wie host die? Of moeten we die naar de wiki verplaatsen (zoals ik zag bij stargate atlantis)
Je moet ergens beginnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:35 schreef FCDB het volgende:
Ik zie net op IMDB dat onze EKO in de film van 50 Cent heeft gespeeltDas dan wel weer triest..
De nr 38 van de slechtste films op imdb... knap!
De connecties die je legt zijn niet geheel "correct", maar I get the point. En ja, dat gaat doorquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:33 schreef BlueCurl het volgende:
even een vraagke. ik heb geheel seizoen 1 gezien afgelopen week. maar komt er nog meer zooi van dat iedereen toch wel voor het ongeluk iets met elkaar te maken heeft. Saywers pap met Jack's pap gepraat, Hurley's gekke vriend en diens maat hebben op een eiland nummers uitgezonden waarop die franse vrouw afkwam. Die nummers gaven Hurley weer die lotto, we zagen een keer dat Saywer werd gearresteerd toen Boone bij politie zat met zorgen over zijn zus... Hurley had een Box company... En John werkte voor een box company enzo.
Gaat dat in seizoen 2 door?
Dat is op t moment juist zo'n beetje het belangrijkste.. En je krijgt meer terugblikken naar verleden van mensen, maar dat maakt het juist interessant. En dat mensen in elkaars 'terugblik' voorkomen is gewoon leuk, verder niet erg belangrijk voor het verhaal(meeste dan, zoals boone/saywer op politiebureau).quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:33 schreef BlueCurl het volgende:
even een vraagke. ik heb geheel seizoen 1 gezien afgelopen week. maar komt er nog meer zooi van dat iedereen toch wel voor het ongeluk iets met elkaar te maken heeft. Saywers pap met Jack's pap gepraat, Hurley's gekke vriend en diens maat hebben op een eiland nummers uitgezonden waarop die franse vrouw afkwam. Die nummers gaven Hurley weer die lotto, we zagen een keer dat Saywer werd gearresteerd toen Boone bij politie zat met zorgen over zijn zus... Hurley had een Box company... En John werkte voor een box company enzo.
Gaat dat in seizoen 2 door?
Hoe weet je dat? ff gemist dan..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo blijkt dat Jack's vrouw de vader van Boone & Shannon heeft doodgereden. En dan is er natuurlijk Desmond... [insert mysterieus deuntje]
Wordt al duidelijk in ep 1 en bevestigd in Shannon's ep.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:46 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dat is op t moment juist zo'n beetje het belangrijkste.. En je krijgt meer terugblikken naar verleden van mensen, maar dat maakt het juist interessant. En dat mensen in elkaars 'terugblik' voorkomen is gewoon leuk, verder niet erg belangrijk voor het verhaal(meeste dan, zoals boone/saywer op politiebureau).
[..]
Hoe weet je dat? ff gemist dan..
Musta missed that.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:25 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Wel leuk overigens bij 'What did Kate'. Dan komt ze bij die pa toch aan in dat recruiting bureau voor het leger, moet je eens op die TV kijken die aanstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
Ow, wist niet dat dat algemeen gedachtegoed was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef FCDB het volgende:
Sjonge jonge... we weten nou ook wel dat said daar op tv was...![]()
Ja, sommige mensen hier verwachten dat iedereen alles weet enzo. Moet je je verder weinig van aantrekken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Ow, wist niet dat dat algemeen gedachtegoed was.
Dat was geenszins het gevalquote:
mm, dat heb ik ook gemist denk ik..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo blijkt dat Jack's vrouw de vader van Boone & Shannon heeft doodgereden. En dan is er natuurlijk Desmond... [insert mysterieus deuntje]
Jawel, Mr. Rutherford werd aangereden door die vriendin/vrouw van Jack, en hij overleed om 8:15 in de ER.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef Robzilla het volgende:
[..]
mm, dat heb ik ook gemist denk ik..![]()
Knap.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef Robzilla het volgende:
[..]
mm, dat heb ik ook gemist denk ik..![]()
dat zie je dan toch echt verkeerd hoor. Greg Grunberg heeft (tot nu toe althans) alleen de piloot in de pilot (heh) gespeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:09 schreef kwakveense het volgende:
maar dat zal wel komen omdat ik in de jonge degroot meteen zie dat hij gespeeld wordt door jj.abrams goede vriedn greg grunberg en de man op de boot die walt meeneemt duidelijk een andere acteur is...
Dus de oprichter van The Dharma Initiative was de pilootquote:It is believed, but not confirmed, that Grunberg returned again, in an uncredited role, to Lost to play the character of Gerald DeGroot, co-creator of The Dharma Initiative, in the second season episode entitled Orientation.
Het schiet niet echt op om midden in een topic de OP te veranderen he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe link-list al 2 keer aangeleverd, waaronder 1e pagina van dit topic), maar dan moet die wel opgenomen worden in de OP, liefst in de tekstfile, die nu in de OP gelinkt staat. Wie host die? Of moeten we die naar de wiki verplaatsen (zoals ik zag bij stargate atlantis)
nee, maar daarom had ik het voor het eind van het vorige topic ook al voorgesteld. Hoe dan ook, blij dat er nu actie ondernomen is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op om midden in een topic de OP te veranderen he?
Het nieuwe topic zal de aangepaste OP hebben.
quote:Dat tekeningetje met die baard...
Onzin, die komt volgende week pasquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:53 schreef SuperBosch het volgende:
Is deel 10 al uit? Want ik ben iets aan het downloaden wat E10 zou moeten zijn.
Maar ik dacht dat die dus pas volgende week kwam.
Ik zie het net: Het is een filmpje van 1,20 minuten reclame voor één of andere vuige site.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Onzin, die komt volgende week pas
Reken er maar wel op zou ik haast zeggen. Seizoen 2 heeft op de eerste afleveringen na het niveau van seizoen 1 niet weten te halen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef phish852 het volgende:
Hier ook een trouwe kijker, alleen ben het wachten onderhand óók meer dan zat.
En hopen dat het niet net zo'n zelfde tegenvaller wordt, zoals het geval bij de vorige 'pauze' die gehouden werd.
Deel je mening geheel. Ik hoop dat het vanaf nu stukken beter zal worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Reken er maar wel op zou ik haast zeggen. Seizoen 2 heeft op de eerste afleveringen na het niveau van seizoen 1 niet weten te halen.
Ik deel die mening niet. Ik denk dat je als kijker na het eerste seizoen (onbewust) meer verwacht van het tweede seizoen, omdat je in het 1e seizoen steeds verrast wordt en vanaf het 2e seizoen mee gaat denken met de schrijvers.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Deel je mening geheel. Ik hoop dat het vanaf nu stukken beter zal worden.
Ik had het ook niet over héél deel 2 natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:22 schreef kwakveense het volgende:
nou..ik vind het wel meevallen...maar ik ben zo iemand die strontziek wordt dat bij elke serie die ik kijk andere mensen gaan zitten zeiken dat het tweede/derde/zesde seizoen nooit zo goed is als het eerste...
De makers van de serie hebben wel eens gezegd dat ze daar ook niet blij mee zijn, maar ze kunnen daar niets aan doen. Uitzendschema's en promo's en dergelijke worden gemaakt door ABC, niet door de makers van Lost.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:06 schreef phish852 het volgende:
Wat ik bedoelde was, dat ze na de vorige lange stop de eerst volgende aflevering aankondigden als: Dé aflevering van het jaar, waar iedereen het over zal hebben!
Nee, ik ben absoluut geen zeikerd. En ik snap je frustratie ook heel goed. Maar als je ziet wat er gebeurt per aflevering, dan is het echt hééééééééééééééél langdradig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:22 schreef kwakveense het volgende:
nou..ik vind het wel meevallen...maar ik ben zo iemand die strontziek wordt dat bij elke serie die ik kijk andere mensen gaan zitten zeiken dat het tweede/derde/zesde seizoen nooit zo goed is als het eerste...
misshcien moeten voor dat soort zeikerds alle leuek series voortaan maar na 1 seizoen stoppen...
Ik snap je punt, maar er gebeurt gewoon geen reet in seizoen 2. Dat schiet niet op. Waar is de spanning? 90% van de afleveringen van seizoen 2 hebben geen cliffhanger. Zegt genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik deel die mening niet. Ik denk dat je als kijker na het eerste seizoen (onbewust) meer verwacht van het tweede seizoen, omdat je in het 1e seizoen steeds verrast wordt en vanaf het 2e seizoen mee gaat denken met de schrijvers.
In het 1e seizoen kan het verhaal ook nog alle kanten op, terwijl in volgende seizoenen steeds meer mogelijkheden afgeschreven worden, wat telleurstellend kan zijn omdat het niet meer overeenkomt met je verwachtingen.
Ja dat ook, 'de aflevering waar iedereen over door zal praten'. Ik weet nu al niet meer waar die over ging.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:06 schreef phish852 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over héél deel 2 natuurlijk
al had ik dat idee wel een tijd, maar dat kwam vooral omdat ik seizoen 1, in één week tijd gezien had en niet steeds hoefde te wachten, zoals nu.
Wat ik bedoelde was, dat ze na de vorige lange stop de eerst volgende aflevering aankondigden als: Dé aflevering van het jaar, waar iedereen het over zal hebben!
Dat vond ik behoorlijk overdreven, want ik vond het nogal tegenvallen.
...vandaar.
Seizoen 1 had 8 of 9 cliffhangers tegenover (tot nu toe) vijf van de negen afleveringen in seizoen 2:quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef TC03 het volgende:
Ik snap je punt, maar er gebeurt gewoon geen reet in seizoen 2. Dat schiet niet op. Waar is de spanning? 90% van de afleveringen van seizoen 2 hebben geen cliffhanger. Zegt genoeg.
Volkomen mee eens!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Symer het volgende:
Ik blijf erbij dat kwaliteitsverschil bij de waarnemer ligt, niet bij de serie.
Idd.. ben ik het ook mee eens. Het verhaal krijgt nu een andere wending waardoor ik het juist interessanter vind. En die aflevering van de taillies vond ik juist erg vet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef FCDB het volgende:
[..]
Volkomen mee eens!
Ik kan niet zeggen dat ik het 2e seizoen slechter vind dan het 1e... Beiden boeien me even veel!
Hmm, oké. Maar dan nog gebeuren de echt spannende dingen past de laatste twee minuten, in elke aflevering zo wat. Ik blijf erbij dat er veel minder tempo in zit dan in seizoen 1.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Seizoen 1 had 8 of 9 cliffhangers tegenover (tot nu toe) vijf van de negen afleveringen in seizoen 2:
Jack met You?! (afl 1)
The Others die eraan kwamen (afl 2)
Twee cliffhangers over Shannon. (afl 6 en 7)
En Dad? (afl 9)
Ik blijf erbij dat kwaliteitsverschil bij de waarnemer ligt, niet bij de serie.
Dat is wel waar, dan zie je iets superspannends in die promo en dan heb je 35 minuten gekeken en dan is er eigenlijk nog niets gebeurd, dan weet je wat er aan gaat komen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hmm, oké. Maar dan nog gebeuren de echt spannende dingen past de laatste twee minuten, in elke aflevering zo wat. Ik blijf erbij dat er veel minder tempo in zit dan in seizoen 1.
Dat bedoel ik. Mensen hier zijn soms lyrisch terwijl er niks gebeurd is. Die laatste aflevering bijvoorbeeld, afgezien van het befaamde 'Dad?' is er werkelijk niks boeiends gebeurd. Maar toch wordt het hier gezien als een hele goede aflevering.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is wel waar, dan zie je iets superspannends in die promo en dan heb je 35 minuten gekeken en dan is er eigenlijk nog niets gebeurd, dan weet je wat er aan gaat komen...
Of als ik dit topic lees voordat ik de nieuwste aflevering heb gezien zie ik vaak staan "supervette ep weer!" en dan zit ik 40 minuten te kijken en dan heb ik eigenlijk nog niets gezien...dan gebeurt er de laatste 2 minuten iets wat alles weer goed maakt, maar de spanning wordt hier en daar wat teveel uitgesteld...verder nog steeds geen kritieken van mijn kant over het uitblijven ervan...
Ik vond het juist supervet dat die Eko en Locke elkaar zo vonden en dat Eko dus nog nieuwe informatie had...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Mensen hier zijn soms lyrisch terwijl er niks gebeurd is. Die laatste aflevering bijvoorbeeld, afgezien van het befaamde 'Dad?' is er werkelijk niks boeiends gebeurd. Maar toch wordt het hier gezien als een hele goede aflevering.
Inderdaad. Ik heb liever dat ze in 1 aflevering veel antwoorden geven en dan die afleveringen daarop weer naar een cliffhanger toe werken, dan dat ze alle antwoorden verspreiden over de afleveringen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:28 schreef FCDB het volgende:
Ik denk dat het stilte voor de storm is. Dat er dalijk zoveel gebeurt dat je het eigenlijk niet meer bij kan houden en stevig in je stoel wordt gedrukt!
(hoop ik, er zal toch uiteindelijk wel weer meer actie in komen lijkt me)
Maar dat is nou juist de cliffhanger op dit moment,quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vond het juist supervet dat die Eko en Locke elkaar zo vonden en dat Eko dus nog nieuwe informatie had...
Maar ik vond het 'ontbrekende' stukje dus wel totaal onboeiend...Ik had liever willen weten waarom die code telkens ingetypt moest worden, kan mij het wat schelen dat die computer voor niets anders dan execute drukken bedoeld is![]()
quote:Dad?
Wat raar, ik kan 'em zelf niet meer editen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
De OP is weer ge-update!
En nog steeds HIER te vinden!
We downloaden het van internet. Op Fok mag je helaas geen torrents posten, maar Google eens op 'BitTorrent'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef shaun81 het volgende:
Dus maw ik kan hem niet zien ofzo of ergens online bekijken ofzo. Dacht misschien ontvangen we enkele zenders net als we turkse zenders ontvangen, cnn,surinaamse, duitse, franse, spaanse, portugeese
dharmaindustries is geen officiele site, die past bij 'overige sites'quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
De OP is weer ge-update!
En nog steeds HIER te vinden!
Misschien een domme vraag, maar wat is een camio? En waar moet ik die Greg Grunberg van kennen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef kwakveense het volgende:
degroot is zeker weten een camio van grunberg...
zie de gelijkenis:
[afbeelding]
[afbeelding]
nog duidelijker met een kleine paint actie:
[afbeelding]
vooral de onderlip en de ogen verraden hem.
t was een echte camio, dus hij staat ws. niet op imdb vermeld...
http://en.wikipedia.org/wiki/Cameo_appearancequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is een camio? En waar moet ik die Greg Grunberg van kennen?
Zeiksnorquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dharmaindustries is geen officiele site, die past bij 'overige sites'
whatever. Ik probeer alleen maar correcte informatie te geven. Er is zoveel onzin in omloop wat betreft deze serie, en er zijn genoeg mensen die alleen meteen geloven als ze het ergens lezen.quote:
Na deze post nog 16quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bijna toch?
Niet gelezen. En ga ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben trouwens benieuwd of die "spoiler' over het einde van Seizoen 2 nou klopt
mmkay naja hij werd gegeven door de schrijvers maar die vertrouw ik allang niet meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet gelezen. En ga ik ook niet doen.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef FCDB het volgende:
Op naar het volgende topic en het 3e hatch!
Leuke spoiler als nieuwe TT
Dat was ook meer een "waag het eens een spoiler in de TT te zetten"-smileyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef FCDB het volgende:
Zhenar... Dat is niet de spoiler die CrazyDutchPunk bedoelt waarschijnlijk...?
Bring it onquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was ook meer een "waag het eens een spoiler in de TT te zetten"-smiley![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was ook meer een "waag het eens een spoiler in de TT te zetten"-smiley![]()
quote:
Moet toch wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe makkelijk, zo'n topic volkrijgen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |