Echt? WOW! Misschien iemand van Dharma? Moet haast wel!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef erkel het volgende:
Meneer G-mart mag nog een gif-file toevoegen aan het vage momenten lijstje. Ik heb het over een moment in epiosde 9, wanneer Kate dat paard voor de 2e keer ziet samen met Sawyer. Je ziet dan een soort van zwarte hand, dat ongeveer wijst naar het paard, wegtrekken aan de rechterkant van het scherm. Heel vaag als je het mij vraagt, maar ik kan er ook helemaal naast zitten.
Misschien dat iemand anders dit voorvalletje kan bevestigen of zo'n mooi gif-filetje maakt![]()
Mêeeeeeen hej, dat dat niemand opgevallen is! Omgwtfomgwtfdfrefefdsfdsalkjb!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Echt? WOW! Misschien iemand van Dharma? Moet haast wel!
Je ziet die hand toch wijzen he? Ik denk dat het een soort teken is aan Sawyer. Hij is heel erg verzwakt en het eiland wijst hem op deze manier de weg naar de dichtsbijzijnde snackbar om ff aan te sterken...quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef erkel het volgende:
Meneer G-mart mag nog een gif-file toevoegen aan het vage momenten lijstje. Ik heb het over een moment in epiosde 9, wanneer Kate dat paard voor de 2e keer ziet samen met Sawyer. Je ziet dan een soort van zwarte hand, dat ongeveer wijst naar het paard, wegtrekken aan de rechterkant van het scherm. Heel vaag als je het mij vraagt, maar ik kan er ook helemaal naast zitten.
Misschien dat iemand anders dit voorvalletje kan bevestigen of zo'n mooi gif-filetje maakt![]()
Ik heb idee dat jij ons in de maling neemt!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef erkel het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat ik in de maling genomen wordIs zo'n hand al eens eerder in beeld geweest ofzo? Of is dit al eerder besproken hier?
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef erkel het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat ik in de maling genomen wordIs zo'n hand al eens eerder in beeld geweest ofzo? Of is dit al eerder besproken hier?
![]()
Ahaaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb idee dat jij ons in de maling neemt!![]()
Maar je bedoelt dit dus serieus? Ja, de hand is al besproken. Het is simpelweg een productiefoutje: de hand van de verzorgen van het filmpaard. Niets om je druk over te maken dus.![]()
Kun je niets aan doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:12 schreef erkel het volgende:
[..]
AhaaProductiefoutje dus, neem mij niet kwalijk dat ik nog maar net in dit topic meekijk
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef erkel het volgende:
![]()
Spreek voor jezelf, ik kan gewoon niet tegen domme mensenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef Nuna het volgende:
Erkel, neem het maar niet serieus. Sommigen van ons krijgen ontwenningsverschijnselen als ze niet langer dan 2 weken Lost kunnen kijken
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je niets aan doen.![]()
Maar pas op voor "sommige mensen" die daar wel zwaar aan tillen. Je herkent ze aan de stellige overtuiging waarmee ze hun vergezochte theorieën posten en aan de aggressiviteit waarmee ze mensen uikafferen wanneer deze een klein detail uit de serie vergeten zijn.Mijn advies: mijdt ze!
![]()
![]()
Quod Erat Demonstrandum.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik kan gewoon niet tegen domme mensen![]()
Behalve dat die hand met dat suikerklontje al tienduizend keer is besproken is het toch achterlijk om te denken dat dit bij het verhaal hoort
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Behalve dat die hand met dat suikerklontje al tienduizend keer is besproken is het toch achterlijk om te denken dat dit bij het verhaal hoort
Uuhm..Ik heb eigenlijk geen enkel idee hoe je uit mijn reactie hebt kunnen filteren dat ik denk dat het bij het verhaal hoortquote:Op donderdag 22 december 2005 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik kan gewoon niet tegen domme mensen![]()
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:03 schreef FremantleDockers het volgende:
Het is wellicht wat overtrokken, maar als je zo halverwege een topic binnen komt vallen is het vaak wel prettig dat je eerst ten minste een beetje de vorige dingen doorleest. Common decency enzo.
Yeah, anarchy!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:52 schreef Boondock_Saint het volgende:
This topic is falling apart. Ik hoop dat we het redden tot 12 januari
12 januari ja!
quote:Michelle Rodriguez Is A Tad Wacko
Filed under: Crazy , Michelle Rodriguez
It looks like the always charming Michelle Rodriguez turned it up a notch during her arrest for drunken driving.
Lost star Michelle Rodriguez had a few words for cops after her arrest for drunken driving in Hawaii earlier this month, according to a police report from the incident.
Police described Rodriguez as "very argumentative" and said she kept interrupting the officer who was explaining drunk driving sanctions to her. The 27-year-old actress allegedly told an officer: "I don't (expletive) belong here! Why don't you just put a gun to my head and shoot me! You've already taken my freedom! You might as well take my life too!"
Later, at the police station where Rodriguez was allowed to use her cell phone to make bail calls, she "continually hit herself in the head and punched at the wall in the interview room," according to the police report. She settled down, however, after having her mug shot taken.
Ah yes, flashing lights tend to have a very calming effect on most people.
quote:
Ja ik wist ook al dat ze was opgepakt voor een DUI, maar niet dat ze in de cel zichzelf sloegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:01 schreef Steve-O het volgende:
Dat is nieuws van 2 weken oud ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Geen spoiler eigenlijk, maar goed, sommige mensen kunnen mijn mogelijke verklaring verkeerd interpreteren.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:14 schreef Molluck het volgende:
Ja 2004-2005 was het afgelopen seizoen toch, wie heeft het over terugzien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje warrig verhaal, maar goed.
2000 light years from home
Dat valt nou ook wel weer meequote:Op vrijdag 23 december 2005 08:06 schreef FoXje het volgende:
Die Walt is sowieso een eikeltje;laat de Others hem maar lekker BBQ-en.
Zijn vader is ook een jankerd: has anyone seen my boy my boy blabla blaaaaaaaaaaaaaat.
Afknallen.
![]()
Ik kan het je ook niet kwalijk nemen, ik heb beide foto's al een keer gepost in het vorige topic. Maar dat kan natuurlijk niet iedereen wetenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:05 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
Ja ik wist ook al dat ze was opgepakt voor een DUI, maar niet dat ze in de cel zichzelf sloeg
en tegen de muur stompte.![]()
![]()
Charlie? Die ook jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee
Laat ze liever die junk ombrengen met ze gejank en gebemoei
Ze hebben blijkbaar weinig vertrouwen in het geheugen van hun kijkers.quote:Special Recap: Lost: Revelations
Airdate: January 11, 2006 at 8 p.m.
Discover the complete story of the grueling first 48 days on the island for the fuselage survivors and tailies after the crash of Oceanic flight 815. Since the beginning, "Lost" has mystified and intrigued viewers with its interesting characters and unique style of storytelling. Season One dealt with the fuselage survivors, the hatch and a failed attempt to get off the island. Season Two continues these stories and also introduces viewers to the survivors of the tail section. "Lost: Revelation" puts these two seasons together in a linear fashion that provides an illuminating view on one compelling story. See the sequence of the aftermath of the failed raft attempt, the opening of the hatch, how the tail section and fuselage survivors lived separately and the unwitting intersections of their lives, and how both groups ultimately collided in one catastrophic moment. "Lost: Revelation" offers new and avid viewers a fresh perspective, comprehensive and enlightening, in one of television's most intriguing series. Source: ABC
quote:Dominic Monaghan and Matthew Fox are obviously in love, as shown by these photos. Josh Holloway is seemingly elated for them.
Gelukkig nietquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
De samenvatting wordt om 8 uur uitgezonden, de gewone aflevering meteen daarna, om 9 uur.
Gelukkig maar, begon al boos te wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
De samenvatting wordt om 8 uur uitgezonden, de gewone aflevering meteen daarna, om 9 uur.
Gelukkig maar, dan is het juist alleen maar leuk dat ze die samenvatting uitzenden, al zal ik hem niet gaan downloadenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Hurley een psycholoog !?..hahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Hells_Angel het volgende:
Hoe kan je nou denken dat hurley een psycholoog is geweest....
Beetje erg dom hoor!
ja erg herkenbaarquote:Op woensdag 28 december 2005 20:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ken het verschijnselHeb net in 2 dagen 15 afleveringen 24 seizoen 4 gekeken
daar·en·te·gen (bw.)quote:Op woensdag 28 december 2005 22:33 schreef Proper_fucked het volgende:
vind Ana-Lucia helemaal niets btw, die mr Eko daarintegen..
Als je alles dubbel kijkt kom je al snel tijd tekort jaquote:Op donderdag 29 december 2005 02:53 schreef Dos37 het volgende:
Ik krijg straks nog een probleem alles te volgen Sopranos, 24, lost, CSI New York, CSI miami, CSI New York en de gewone C.S.I.
Ehm ... hij werkte daar toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel aardig onomstotelijk.
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ehm ... hij werkte daar toch?
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
Toch heb ik nog steeds niet van iemand het onomstotelijke bewijs gehoord dat Hurley daadwerkelijk als patiënt in die inrichting zat.
Hurley werkte daar niet, maar was dus patiënt.quote:HURLEY: Awhile ago I was in this kind of psych ward, and there was this guy, Leonard -- and all the time I knew him all he ever said were these numbers -- 4, 8, 15, 16, 23, 42 -- over and over and over again. And they kind of got stuck in my head. So, when I got out -- well, actually a couple of months after I got out -- I was buying a frozen burrito and I thought, hey, I should play the lottery.
JACK: You were in a psych ward?
HURLEY: I'm not crazy.
Agh nu weet ik tenminst ook hoelaat ik in huis wasquote:Op donderdag 29 december 2005 09:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als je alles dubbel kijkt kom je al snel tijd tekort ja![]()
Maar je ziet hem in S1 eten ronddelen en in een uniform lopen (die flashback waar hij de code hoort van die kerel) ....quote:Op donderdag 29 december 2005 10:49 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hurley werkte daar niet, maar was dus patiënt.
Dat was alleen maar omdat ie hem niet mocht spreken volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar je ziet hem in S1 eten ronddelen en in een uniform lopen (die flashback waar hij de code hoort van die kerel) ....
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was alleen maar omdat ie hem niet mocht spreken volgens mij.
Hmmmz... ja daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Symer het volgende:
Hurley heeft dan wel rare woordkeuzes.
"A while ago, I was in this kind of psych ward..."
"when I got out..."
Dat zijn toch zinnen die je niet verwacht van iemand die daar gewerkt heeft. Bovendien spreekt hij de dokter aan met 'doc' in plaats van met zijn voornaam.
Hurley had trouwens geen uniform aan en bracht ook geen eten rond (zover ik me herinner), hij had alleen een naamplaatje op zoals bezoekers wel vaker hebben.
Tenslotte zegt Hurley ter verdediging van zijn verblijf in de kliniek: "I'm not crazy". Iemand die daar gewerkt heeft zou op z'n minst die zin aanvullen met "I just worked there" oid.
Maar goed, ik word nu wel steeds nieuwsgieriger naar de volgende Hurley aflevering.
De zin "when I got out" toont voor mij aan dat hij daar als patiënt zat en niet als werknemer. Tenzij hij daar tegen zijn zin werkte... dan zou hij dat ook kunnen zeggen. Maar vooralsnog ben ik overgeschakeld op de mening dat hij patiënt was.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Symer het volgende:
Hurley heeft dan wel rare woordkeuzes.
"A while ago, I was in this kind of psych ward..."
"when I got out..."
Dat zijn toch zinnen die je niet verwacht van iemand die daar gewerkt heeft. Bovendien spreekt hij de dokter aan met 'doc' in plaats van met zijn voornaam.
Hurley had trouwens geen uniform aan en bracht ook geen eten rond (zover ik me herinner), hij had alleen een naamplaatje op zoals bezoekers wel vaker hebben.
Tenslotte zegt Hurley ter verdediging van zijn verblijf in de kliniek: "I'm not crazy". Iemand die daar gewerkt heeft zou op z'n minst die zin aanvullen met "I just worked there" oid.
Maar goed, ik word nu wel steeds nieuwsgieriger naar de volgende Hurley aflevering.
Als men had gezegd dat Locke in een rolstoel had gezeten tot op het moment dat hij op het eiland aankwam, had ook niemand het geloofd. In deze serie is alles mogelijk, zelfs Hurley als psychiater. (al geloof ik nu niet meer dat dat het geval is)quote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Hells_Angel het volgende:
Hoe kan je nou denken dat hurley een psycholoog is geweest....
Beetje erg dom hoor!
Ja, dat had Locke gedaan. Heeft hij Sayid ook verteld.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:00 schreef CrookedEye het volgende:
ik zat trouwens season 1 op dvd te kijken en zag dat toen sayihd kate en saywer die uitzending van de franse vrouw wouden traceren dat hij bewusteloos werd geslagen is dat eigenlijk ooit nog opgehelderd ik heriner het me in ieder geval niet.
waarom ookalweer?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ja, dat had Locke gedaan. Heeft hij Sayid ook verteld.
Hehe, was al bang dat die vraag zou komen.. Dat weet ik niet meer precies. Locke was bang dat het vinden van de bron van de Franse oproep paniek zou zaaien, aangezien het toch al 16 jaar oud was. Een discussie voeren zou geen zin hebben, dus moest Locke het maar zo oplossen.quote:
Wat jij schrijft klopt zo ongeveer wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hehe, was al bang dat die vraag zou komen.. Dat weet ik niet meer precies. Locke was bang dat het vinden van de bron van de Franse oproep paniek zou zaaien, aangezien het toch al 16 jaar oud was. Een discussie voeren zou geen zin hebben, dus moest Locke het maar zo oplossen.
Toen hij dit later aan Sayid vertelde, was Sayid niet eens boos..
Iemand die het preciezer weet?
quote:Locke: The first week after the crash there was a cave in. Jack was trapped. Do you remember that?
Sayid: Of course.
Locke: You, Kate and Sawyer went out into the jungle to try and triangulate a signal.
Sayid: Yes.
Locke: You were hit from behind - knocked unconscious? When you woke up your transceiver, your equipment was destroyed. That was me.
[Sayid grabs Locke by the neck and puts the gun to his throat.]
Sayid: This is one time you'd better not be telling the truth.
Locke: I did what was in everyone's best interest.
Sayid: You ruined my chance to find the source.
Locke: The source of a distress call that kept saying they're dead, it killed them all, over and over? Is that a place you really want to lead people to?
Sayid: Why wait all this time? Why not tell me then?
Locke: Because back then you wouldn't have engaged in reasonable debate, and nobody else would have. You were all so focused on getting off the island that you weren't seeing things clearly. It's like what's happening now with the raft.
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Wat jij schrijft klopt zo ongeveer wel.
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Locke was bang dat het vinden van de bron van de Franse oproep paniek zou zaaien, aangezien het toch al 16 jaar oud was. Een discussie voeren zou geen zin hebben, dus moest Locke het maar zo oplossen.
Toen hij dit later aan Sayid vertelde, was Sayid niet eens boos..
quote:[Sayid grabs Locke by the neck and puts the gun to his throat.]
Het lijken me idd dezelfde of nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Symer het volgende:
De links die ik hier geef leiden naar afbeeldingen die slechts speculatief zijn (maar wel te zien zijn geweest in de serie). Mocht het gespeculeerde inderdaad het geval zijn, dan kan het spoilerish zijn.
In de aflevering van gisteren stond Jack even te kijken naar een foto van Desmond en zijn vriendin.
Lijkt die vriendin ergens op of niet?
En de twee onderzoekers in dat filmpje, kwamen die ook bekend voor?
quote:OK, heb net even de source van die pagina bekeken en heb het wachtwoord te pakken.
Mocht je dus wat meer informatie over Hanso willen kijk dan even, maar er zitten waarschijnlijk de nodige spoilers in...
http://www.thehansofoundation.org/
Ga naar 'Active projects', dan naar 'The Hanso Life-Extension Project'.
Je vindt hier in de laatste alinea iets klikbaars, klik daar maar op. Hier kun je het wachtwoord invullen: 'Copenhagen'. Je krijgt nu een 'confidential letter' te zien.
Overigens wel leuk te zien als je links op 'Terms of Use' klikt.
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:43 schreef Darklight het volgende:
Dat is al eens gepost volgens mij
Nog 10 dagen![]()
Daar verheug ik me veel meer op.quote:
Hm... wellicht dat Sayid dan opeens toch niet zo vergevingsgezind blijkt te zijn als momenteel lijkt...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef bob1234 het volgende:
'Lost' actress Michelle Rodriguez may face jail time
UPI News Service, 12/30/2005
The Los Angeles City Attorney's office says ABC "Lost" star Michelle Rodriguez could wind up in the county jail if she violated her probation.
We believe Ms. Rodriguez violated the terms of her probation," spokesman Frank Mateljan was quoted as saying Thursday by People magazine. "She now potentially faces up to 18 months in county jail."
Rodriguez was arraigned in Honolulu Thursday on a charge of drunken driving, her second DUI arrest in two years. Her trial was set for March 30.
Rodriguez, 27, was sentenced in Los Angeles to 36 months of probation stemming from a DUI in November 2003 and a hit-and-run the previous July.
Mateljan said his office will charge Rodriguez with parole violation Jan. 24, but a hearing on the charge will not happen until after her Honolulu trial.
The actress' attorney Steve Barta, told People he had no comment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een vraag: http://www.thehansofoundation.org, is dat nu een officiele site van de makers, of is het een fan-site?Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef FremantleDockers het volgende:
Overigens, die nigerianen hoeven natuurlijk niet per sé in Nigeria opgestegen te zijn.
Zo ga ik er ook niet vanuit dat die nigeriaan die ik gister in lijn 3 richting Osdorp tegenkwam in Lagos was ingestapt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:21 schreef greatgonzo het volgende:
En nog een vraag: http://www.thehansofoundation.org, is dat nu een officiele site van de makers, of is het een fan-site?
Ik neem dus aan dat die site van de makers is aangezien de fans op 18 juli The Hanso Foundation nog niet kenden.quote:Domain Name:THEHANSOFOUNDATION.ORG
Created On:18-Jul-2005 19:25:55 UTC
Last Updated On:17-Sep-2005 04:05:12 UTC
Klik maar eens op 'Terms of Use' onder het menu...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:21 schreef greatgonzo het volgende:
En nog een vraag: http://www.thehansofoundation.org, is dat nu een officiele site van de makers, of is het een fan-site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |