Nu is de vraag natuurlijk waarvoor hij in behandeling was.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:52 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel aardig onomstotelijk.
Misschien dacht hij dat hij de wereld om zich heen met zijn gedachten kon manipuleren, dieren laten verschijnen, etc.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu is de vraag natuurlijk waarvoor hij in behandeling was.
Voor vraatzucht natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&cat=40quote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef Scarface_ het volgende:
Hoi, ik zoek een foto van Desmond, dankje alvast!
Mijn dvdspelerquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:45 schreef shaun81 het volgende:
hoelaat en op welke zender? dan weet ik het meteen voor devolgende afleveringen?
Die OP (de tekst achter de OP-link bedoel ik) is niet van mij hoor. Ik kan wel deze OP aanpassen, maar de tekst in dat linkje moet dan ook nog ververst worden voor permanente verandering en dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
hey Zhenar, ga je misschien nog ff de OP aanpakken met die voorgestelde wijzigingen? Thanks!
Heb je zelf geen host? Dan verander je hem en host je zelf ergens een txttje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die OP (de tekst achter de OP-link bedoel ik) is niet van mij hoor. Ik kan wel deze OP aanpassen, maar de tekst in dat linkje moet dan ook nog ververst worden voor permanente verandering en dat kan ik niet.![]()
wtf?quote:I was buying a frozen burrito
Kwam laatst een vriend ook met zo een vraag van: "Hey, ze zijn bezig met het bouwen van een boot. Gaan ze nou echt van het eiland af?"quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:54 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vond het wel stoer om zo ver voor te lopen en dan tegen iedereen die de Nederlandse uitzendingen volgde zeggen: "Ja, sorry. Dat wil ik wel zeggen, maar dan verraad ik het voor je."![]()
![]()
Ik zou zeggen: Maak je eigen Lostquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kwam laatst een vriend ook met zo een vraag van: "Hey, ze zijn bezig met het bouwen van een boot. Gaan ze nou echt van het eiland af?"
![]()
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Lost (USA)? Je moet in het Nederlandse topic zijn. Wij wachten hier vol smart op aflevering 10, 'jullie' lopen 8 afleveringen achter.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:39 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
't Was weer een spannende aflevering vanavond
Die OP staat bij mij gehost, zeg maar wat er gewijzigd moet worden, dan pas ik het wel even aan...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef splendor het volgende:
[..]
Heb je zelf geen host? Dan verander je hem en host je zelf ergens een txttje.
AL erin.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die OP staat bij mij gehost, zeg maar wat er gewijzigd moet worden, dan pas ik het wel even aan...
Voor nu kan ik dit veranderen:
- Shannon eruit
- Mr. Eko er in
- Links veranderen
Anders nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |