Dat klopt, maar dan blijft het raar dat dat korte afstandsvliegtuigje over de stille oceaan vloog.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef FremantleDockers het volgende:
Overigens, die nigerianen hoeven natuurlijk niet per sé in Nigeria opgestegen te zijn.
jij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:16 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
iemand?
Een theorie die ik terugvond in het NL topic is deze: als je 4 8 15 16 23 42 als coördinaten gebruikt (lat. 4.815 long. 162.342) vind je een eilandengroep genaamd The Marshall Islands. Dat is niets nieuws, dat weet iedereen in dit topic volgens mij allang. Wat (iig voor mij) wel nieuw was, is het feit dat Nigeria exact aan de andere kant van de wereldbol ligt. De theorie die genoemd werd, was dat er een soort van warp naar de andere kant van de wereld heeft plaatsgevonden, met als gevolg dat de Nigerianen neerstortten op een eiland terwijl ze in werkelijkheid gewoon over hun eigen land vlogen...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan blijft het raar dat dat korte afstandsvliegtuigje over de stille oceaan vloog.
Het is niet zo dat je op al die onbewoonde eilandjes daar bij kunt tanken...
ik heb de nieuwe link-list al 2 keer aangeleverd, waaronder 1e pagina van dit topic), maar dan moet die wel opgenomen worden in de OP, liefst in de tekstfile, die nu in de OP gelinkt staat. Wie host die? Of moeten we die naar de wiki verplaatsen (zoals ik zag bij stargate atlantis)quote:
Simpsons... grapje...quote:
Ik verveel me, dus heb ik het even nagezocht...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Een theorie die ik terugvond in het NL topic is deze: als je 4 8 15 16 23 42 als coördinaten gebruikt (lat. 4.815 long. 162.342) vind je een eilandengroep genaamd The Marshall Islands. Dat is niets nieuws, dat weet iedereen in dit topic volgens mij allang. Wat (iig voor mij) wel nieuw was, is het feit dat Nigeria exact aan de andere kant van de wereldbol ligt.
Oh op die fiets. Ik wil hem wel hosten op m'n UvA accountquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe link-list al 2 keer aangeleverd, waaronder 1e pagina van dit topic), maar dan moet die wel opgenomen worden in de OP, liefst in de tekstfile, die nu in de OP gelinkt staat. Wie host die? Of moeten we die naar de wiki verplaatsen (zoals ik zag bij stargate atlantis)
Je moet ergens beginnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:35 schreef FCDB het volgende:
Ik zie net op IMDB dat onze EKO in de film van 50 Cent heeft gespeeltDas dan wel weer triest..
De nr 38 van de slechtste films op imdb... knap!
De connecties die je legt zijn niet geheel "correct", maar I get the point. En ja, dat gaat doorquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:33 schreef BlueCurl het volgende:
even een vraagke. ik heb geheel seizoen 1 gezien afgelopen week. maar komt er nog meer zooi van dat iedereen toch wel voor het ongeluk iets met elkaar te maken heeft. Saywers pap met Jack's pap gepraat, Hurley's gekke vriend en diens maat hebben op een eiland nummers uitgezonden waarop die franse vrouw afkwam. Die nummers gaven Hurley weer die lotto, we zagen een keer dat Saywer werd gearresteerd toen Boone bij politie zat met zorgen over zijn zus... Hurley had een Box company... En John werkte voor een box company enzo.
Gaat dat in seizoen 2 door?
Dat is op t moment juist zo'n beetje het belangrijkste.. En je krijgt meer terugblikken naar verleden van mensen, maar dat maakt het juist interessant. En dat mensen in elkaars 'terugblik' voorkomen is gewoon leuk, verder niet erg belangrijk voor het verhaal(meeste dan, zoals boone/saywer op politiebureau).quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:33 schreef BlueCurl het volgende:
even een vraagke. ik heb geheel seizoen 1 gezien afgelopen week. maar komt er nog meer zooi van dat iedereen toch wel voor het ongeluk iets met elkaar te maken heeft. Saywers pap met Jack's pap gepraat, Hurley's gekke vriend en diens maat hebben op een eiland nummers uitgezonden waarop die franse vrouw afkwam. Die nummers gaven Hurley weer die lotto, we zagen een keer dat Saywer werd gearresteerd toen Boone bij politie zat met zorgen over zijn zus... Hurley had een Box company... En John werkte voor een box company enzo.
Gaat dat in seizoen 2 door?
Hoe weet je dat? ff gemist dan..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo blijkt dat Jack's vrouw de vader van Boone & Shannon heeft doodgereden. En dan is er natuurlijk Desmond... [insert mysterieus deuntje]
Wordt al duidelijk in ep 1 en bevestigd in Shannon's ep.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:46 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dat is op t moment juist zo'n beetje het belangrijkste.. En je krijgt meer terugblikken naar verleden van mensen, maar dat maakt het juist interessant. En dat mensen in elkaars 'terugblik' voorkomen is gewoon leuk, verder niet erg belangrijk voor het verhaal(meeste dan, zoals boone/saywer op politiebureau).
[..]
Hoe weet je dat? ff gemist dan..
Musta missed that.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:25 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Wel leuk overigens bij 'What did Kate'. Dan komt ze bij die pa toch aan in dat recruiting bureau voor het leger, moet je eens op die TV kijken die aanstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
Ow, wist niet dat dat algemeen gedachtegoed was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef FCDB het volgende:
Sjonge jonge... we weten nou ook wel dat said daar op tv was...![]()
Ja, sommige mensen hier verwachten dat iedereen alles weet enzo. Moet je je verder weinig van aantrekken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Ow, wist niet dat dat algemeen gedachtegoed was.
Dat was geenszins het gevalquote:
mm, dat heb ik ook gemist denk ik..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo blijkt dat Jack's vrouw de vader van Boone & Shannon heeft doodgereden. En dan is er natuurlijk Desmond... [insert mysterieus deuntje]
Jawel, Mr. Rutherford werd aangereden door die vriendin/vrouw van Jack, en hij overleed om 8:15 in de ER.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef Robzilla het volgende:
[..]
mm, dat heb ik ook gemist denk ik..![]()
Knap.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef Robzilla het volgende:
[..]
mm, dat heb ik ook gemist denk ik..![]()
dat zie je dan toch echt verkeerd hoor. Greg Grunberg heeft (tot nu toe althans) alleen de piloot in de pilot (heh) gespeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:09 schreef kwakveense het volgende:
maar dat zal wel komen omdat ik in de jonge degroot meteen zie dat hij gespeeld wordt door jj.abrams goede vriedn greg grunberg en de man op de boot die walt meeneemt duidelijk een andere acteur is...
Dus de oprichter van The Dharma Initiative was de pilootquote:It is believed, but not confirmed, that Grunberg returned again, in an uncredited role, to Lost to play the character of Gerald DeGroot, co-creator of The Dharma Initiative, in the second season episode entitled Orientation.
Het schiet niet echt op om midden in een topic de OP te veranderen he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe link-list al 2 keer aangeleverd, waaronder 1e pagina van dit topic), maar dan moet die wel opgenomen worden in de OP, liefst in de tekstfile, die nu in de OP gelinkt staat. Wie host die? Of moeten we die naar de wiki verplaatsen (zoals ik zag bij stargate atlantis)
nee, maar daarom had ik het voor het eind van het vorige topic ook al voorgesteld. Hoe dan ook, blij dat er nu actie ondernomen is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op om midden in een topic de OP te veranderen he?
Het nieuwe topic zal de aangepaste OP hebben.
quote:Dat tekeningetje met die baard...
Onzin, die komt volgende week pasquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:53 schreef SuperBosch het volgende:
Is deel 10 al uit? Want ik ben iets aan het downloaden wat E10 zou moeten zijn.
Maar ik dacht dat die dus pas volgende week kwam.
Ik zie het net: Het is een filmpje van 1,20 minuten reclame voor één of andere vuige site.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Onzin, die komt volgende week pas
Reken er maar wel op zou ik haast zeggen. Seizoen 2 heeft op de eerste afleveringen na het niveau van seizoen 1 niet weten te halen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef phish852 het volgende:
Hier ook een trouwe kijker, alleen ben het wachten onderhand óók meer dan zat.
En hopen dat het niet net zo'n zelfde tegenvaller wordt, zoals het geval bij de vorige 'pauze' die gehouden werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |