Volledig mee eens. Het riekt verdacht veel naar jaloezie, maar dat had ik al eerder gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:36 schreef Meslier het volgende:
Stennie, je bent echt iemand die door de mand valt hier voor velen...
Accepteer gewoon dat anderen meer kwaliteiten in huis hebben dan jou. Wat je nu doet, staat erg zielig voor mensen die zich in jou herkende ......
Stumperd!
Nee ik heb een man, en nee, daar heb ik niet genoeg aan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Charalatans..zoals zij inderdaad!
neucken met geesten het zou toch wat zeg
Sten had toch een vriend heeft ze daar niet genoeg aan ofzo?
Eigenlijk ben ik blij met je aanval, ik ambieer in tegenstelling tot wat jij en een paar anderen denken namelijk geen volgelingenschap, een beetje tegengas is heel gezond, dus: bedankt!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja stuur us wat in
al je promotie rondom je zelf op fok is echt intens triest zo blijkt nu wel
Je maakt iemand belachelijk maar in feite ben je zelf geen ene haar beter danwel
zelfs oneerlijker dan hij!
shame on YOU STEN!
tig keer kwamen jouw linken voorbij danwel je zg boek hier voorbij
zodat men eventueel interesse zou tonen in jouw sites danwel schrijfsels
hoe trots en arrogant kun je zijn
na dit gelezen te hebben
heb ik nu eindelijk mijn oordeel klaar over jou
je bent stikkens jaloers op Robbert ten broeke
en doet zo enorm je best om beter te zijn over te komen maar in feite
heb jij geen enkel bewijs!
geen ene foto geen niets en nada om te bewijzen wie jij bent danwel dat wat jij beweerd berust op enige waarheid!
red jij je nu hier maar eens uit!
je bent sneu!
Dit antwoord van jou zegt zoveel over jouzelf..zo intens veel je hebt jezelf hier verraden als zijnde een vrouw die enkel zoekt naar erkenning en waarheid omtrent haar persoonlijkheid
maar in feite..
berust je trots die op niks gebasseerd is op werkelijk niets en niemandal
oh tenzij je je stamboom bedoeld op je website
je hele beroemde familie staat erop nml voel je je soms wat minderwaardig?
![]()
Hoezo zich niet kunnen verweren? Dat klopt niet hoor, ik heb op meerdere manieren mijn vragen naar Robbert gestuurd, ik ben niet laf en ben niet kritisch achter zijn rug, waarom denk je dat ik onder mijn eigen naam post, in tegenstelling tot jij? Dat moet dan wel lef zijn he, want ik ben makkelijk terug te vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:59 schreef Messlier het volgende:
Zeker weten, maar tegengas is wat anders dan anderen belachelijk maken die zich niet kunnen verweren. Dat is een teken van zwakte, en dat springt uit elke bijdrage van jou naar voren! Je ambieert -net als vele anderen- geen volgelingenschap zeg je, en dat is maar goed ook. Maar tussen volgelingenschap, kritiek en redelijkheid zit een groot wezenlijk verschil.
Je had een punt toen je het over 'het kijkerseffect' had, maar maakte je daarna meteen zelf schuldig aan datzelfde effect voor de kijkers hier, en op een wel veel minder charmante wijze.
Staak je stumperige actie cq uitdrukkingsvaardigheid aub, je maakt je echt volstrekt belachelijk...
Er zijn anders genoeg mensen die zich verweren hier, alleen gaat ze dat niet echt goed af. En die uithalen naar Stenny zijn pas stumperig, en je gaat er ook nog mee off-topic ook. Dus gelieve iets constructiefs bij te dragen dan alleen maar bodemloze kritiek te leveren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:59 schreef Messlier het volgende:
Zeker weten, maar tegengas is wat anders dan anderen belachelijk maken die zich niet kunnen verweren.
Staak je stumperige actie cq uitdrukkingsvaardigheid aub, je maakt je echt volstrekt belachelijk...
Daar hadden wel meer mensen problemen mee, wist je nog in het vorige topic?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Laat ik juist vinden dat ik mij helder uitdruk, misschien is dat jouw probleem, ik ben een beetje te helder voor je?![]()
Ach laat ze ook maar, het is toch nooit goed, te goedgelovig (was ik bij Char), te sceptisch (was ik bij Robbert), mensen proberen me in een hokje te douwen maar het lukt ze niet. En dan ben ik gewoon jaloers, ja dat is het. Ik ben altijd jaloers, of ik nou positief, negatief of neutraal ben, Stenny is jaloers. BASTA!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar hadden wel meer mensen problemen mee, wist je nog in het vorige topic?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:46 schreef funkmaster het volgende:
opeens heb je het.....je wordt medium![]()
(money for nothing and your chick for free)
Ja je kan van Stenny alles zeggen, maar ik vind haar wel helder en eerlijk. Dat andere daar niet mee om kunnen gaan is niet haar probleem volgens mijquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Daar hadden wel meer mensen problemen mee, wist je nog in het vorige topic?![]()
Ik ben wel een typische Boogschutter (kan ik ook niet helpen dat dit kloptquote:Op zondag 18 december 2005 13:02 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ja je kan van Stenny alles zeggen, maar ik vind haar wel helder en eerlijk. Dat andere daar niet mee om kunnen gaan is niet haar probleem volgens mij![]()
Bedankt, Sebas en Funkmaster, ik ben al zo gewend in de verdomhoek te zitten, dat ik soms helemaal vergeet hoe het is als je mening en persoonlijkheid wel gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef funkmaster het volgende:
ik sluit me erbij aan dat Stenny zich goed weet te verwoorden, ik geloof er zelf helemaal niet in...maar ik vind dat je je mening op een goeie manier laat blijken, mag ook gezegd worden toch?
Bedankt!quote:Op zondag 18 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
"Ik ben te open, te eerlijk, te tactloos, te scherp kennelijk in mijn meningen" --> dat zijn allemaal positieve karaktereigenschappen naar mijn mening![]()
Dat bedoel ik ook met dat het dan niet uitmaakt waar je achter staat, ik kan dan wel niet dezelfde meningen hebben over dit onderwerp maar je bent welbesproken en je bent niet bang je mening te geven over iets waar je misschien niet door iedereen gesteund zal worden. dat verdiend alleen maar respect!
Inderdaad een goede tip om ook te googlen op 'Robert van den Broeke' ipv. 'Robbert van den Broeke'.quote:Op zondag 18 december 2005 14:48 schreef seriewoordenaar het volgende:
Er is overal wel iets te vinden over Robert van den Broeke, hij houdt den mensch bezig. Op Grenswetenschap.nl hebben ze het vandaag ook over deze topicreeksen.
ik ben ff naar de site van stenny gegaan.quote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Inderdaad een goede tip om ook te googlen op 'Robert van den Broeke' ipv. 'Robbert van den Broeke'.
ben benieuwd of je hem ook in 2,5 uur kan lezen, aantekeningen kan maken en wel antwoord krijgt op de 'open brief'.quote:Op zondag 18 december 2005 15:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb vandaag zijn boek gekocht. Ga hem straks even lezen
Astrale seksgodin, wie is dát dan?quote:Op zondag 18 december 2005 14:48 schreef seriewoordenaar het volgende:
Er is overal wel iets te vinden over Robert van den Broeke, hij houdt den mensch bezig. Op Grenswetenschap.nl hebben ze het vandaag ook over deze topicreeksen.
Vertel wat je ervan vindt!quote:Op zondag 18 december 2005 15:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb vandaag zijn boek gekocht. Ga hem straks even lezen
Ja, die zijn sinds ik post over Robbert wat omhoog gegaan, bedoel je dat?quote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef KoudeVrouw het volgende:
Heb je de page-views op je site al gezien, Stenny?
Jep, fort voor de buis (zweepjequote:Op zondag 18 december 2005 20:44 schreef 7eVeNL het volgende:
dat programma begint zo weer, ben benieuwd over dat item van carré...
Zou zo'n figuur vrouwen kunnen krijgen met zo'n eng hoofd en die rare tics van hemquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:46 schreef funkmaster het volgende:
opeens heb je het.....je wordt medium![]()
(money for nothing and your chicks for free)
zou een beetje dom zijn, je bent dan veel makkelijker te zien...en de meeste mensen willen juist niet gezien wordenquote:Op zondag 18 december 2005 21:42 schreef schatje het volgende:
Ja, zijn er eigenlijk graancirkels bekend die overdag zijn gedaan? Ik vond het wel een goede vraag van die boerin waarom het altijd 's nachts gebeurde en nooit overdags. Vandaar mijn vraag.
er zijn ook formaties overdag gevomd,quote:Op zondag 18 december 2005 21:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
zou een beetje dom zijn, je bent dan veel makkelijker te zien...en de meeste mensen willen juist niet gezien wordenanders is de grap eraf
Echt? Heb je een linkje ofzo? Vind ik interessant om te lezenquote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef huupia34 het volgende:
[..]
er zijn ook formaties overdag gevomd,
Ja, ik zag het ook duidelijk. Tot op dat moment kon ik alles nog wel redelijk wegredeneren, maar die lichten waren opmerkelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef manou het volgende:
nou het was duidelijk te zien!!
linkje heb ik niet zo 1, 2,3 maar er zijn ook boeken over geschreven.waarvan ik er een aantal heb gelezen.quote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt? Heb je een linkje ofzo? Vind ik interessant om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |