abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33155591
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:36 schreef Meslier het volgende:
Stennie, je bent echt iemand die door de mand valt hier voor velen...
Accepteer gewoon dat anderen meer kwaliteiten in huis hebben dan jou. Wat je nu doet, staat erg zielig voor mensen die zich in jou herkende ......
Stumperd!
Volledig mee eens. Het riekt verdacht veel naar jaloezie, maar dat had ik al eerder gezegd.

[ Bericht 1% gewijzigd door iteejer op 24-02-2006 10:03:17 ]
Gaap Goals rulezzz!
pi_33155593
Echt heel jaloers
pi_33155628
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Charalatans..zoals zij inderdaad!
neucken met geesten het zou toch wat zeg
Sten had toch een vriend heeft ze daar niet genoeg aan ofzo?
Nee ik heb een man, en nee, daar heb ik niet genoeg aan. Ik ben namelijk een mannen en vrouwen verslindend monster ze staan elke dag hier in een rij voor de deur (want ze willen gaan verslonden worden)

[ Bericht 7% gewijzigd door Stenny op 17-12-2005 10:20:06 ]
pi_33156185
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ja stuur us wat in
al je promotie rondom je zelf op fok is echt intens triest zo blijkt nu wel
Je maakt iemand belachelijk maar in feite ben je zelf geen ene haar beter danwel
zelfs oneerlijker dan hij!
shame on YOU STEN!
tig keer kwamen jouw linken voorbij danwel je zg boek hier voorbij
zodat men eventueel interesse zou tonen in jouw sites danwel schrijfsels
hoe trots en arrogant kun je zijn
na dit gelezen te hebben
heb ik nu eindelijk mijn oordeel klaar over jou
je bent stikkens jaloers op Robbert ten broeke
en doet zo enorm je best om beter te zijn over te komen maar in feite
heb jij geen enkel bewijs!
geen ene foto geen niets en nada om te bewijzen wie jij bent danwel dat wat jij beweerd berust op enige waarheid!
red jij je nu hier maar eens uit!
je bent sneu!
Dit antwoord van jou zegt zoveel over jouzelf..zo intens veel je hebt jezelf hier verraden als zijnde een vrouw die enkel zoekt naar erkenning en waarheid omtrent haar persoonlijkheid
maar in feite..
berust je trots die op niks gebasseerd is op werkelijk niets en niemandal
oh tenzij je je stamboom bedoeld op je website
je hele beroemde familie staat erop nml voel je je soms wat minderwaardig?
Eigenlijk ben ik blij met je aanval, ik ambieer in tegenstelling tot wat jij en een paar anderen denken namelijk geen volgelingenschap, een beetje tegengas is heel gezond, dus: bedankt!
pi_33156244
Zeker weten, maar tegengas is wat anders dan anderen belachelijk maken die zich niet kunnen verweren. Dat is een teken van zwakte, en dat springt uit elke bijdrage van jou naar voren! Je ambieert -net als vele anderen- geen volgelingenschap zeg je, en dat is maar goed ook. Maar tussen volgelingenschap, kritiek en redelijkheid zit een groot wezenlijk verschil.

Je had een punt toen je het over 'het kijkerseffect' had, maar maakte je daarna meteen zelf schuldig aan datzelfde effect voor de kijkers hier, en op een wel veel minder charmante wijze.

Staak je stumperige actie cq uitdrukkingsvaardigheid aub, je maakt je echt volstrekt belachelijk...
pi_33156280
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 10:59 schreef Messlier het volgende:
Zeker weten, maar tegengas is wat anders dan anderen belachelijk maken die zich niet kunnen verweren. Dat is een teken van zwakte, en dat springt uit elke bijdrage van jou naar voren! Je ambieert -net als vele anderen- geen volgelingenschap zeg je, en dat is maar goed ook. Maar tussen volgelingenschap, kritiek en redelijkheid zit een groot wezenlijk verschil.

Je had een punt toen je het over 'het kijkerseffect' had, maar maakte je daarna meteen zelf schuldig aan datzelfde effect voor de kijkers hier, en op een wel veel minder charmante wijze.

Staak je stumperige actie cq uitdrukkingsvaardigheid aub, je maakt je echt volstrekt belachelijk...
Hoezo zich niet kunnen verweren? Dat klopt niet hoor, ik heb op meerdere manieren mijn vragen naar Robbert gestuurd, ik ben niet laf en ben niet kritisch achter zijn rug, waarom denk je dat ik onder mijn eigen naam post, in tegenstelling tot jij? Dat moet dan wel lef zijn he, want ik ben makkelijk terug te vinden.
Ik schrijf op Fok als ieder ander. Als ik nu een draad open over Beatrix in het kader van Truth en ik ben sceptisch, gaan jullie dan ook zeggen dat ik jaloers ben op Bea? Of over Balkenende? Ik schijn wel op iedereen jaloers te zijn waar ik een kritisch geluid over laat horen. Dat dit niet klopt, lijkt mij duidelijk. Ik zou voor geen goud met iemand willen ruilen, daarvoor ben ik te blij met mijzelf, mijn man, mijn veganisme, mijn liefde voor dieren enzovoort!
pi_33156340
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 10:59 schreef Messlier het volgende:
Zeker weten, maar tegengas is wat anders dan anderen belachelijk maken die zich niet kunnen verweren.

Er zijn anders genoeg mensen die zich verweren hier, alleen gaat ze dat niet echt goed af. En die uithalen naar Stenny zijn pas stumperig, en je gaat er ook nog mee off-topic ook. Dus gelieve iets constructiefs bij te dragen dan alleen maar bodemloze kritiek te leveren.

Anders ga je je maar beklagen in het feedback-topic.
JJ72 - Heat
pi_33156820
Laat ik juist vinden dat ik mij helder uitdruk, misschien is dat jouw probleem, ik ben een beetje te helder voor je?

[ Bericht 46% gewijzigd door iteejer op 24-02-2006 10:46:39 ]
pi_33156941
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:33 schreef Stenny het volgende:

[..]

Laat ik juist vinden dat ik mij helder uitdruk, misschien is dat jouw probleem, ik ben een beetje te helder voor je?
Daar hadden wel meer mensen problemen mee, wist je nog in het vorige topic?
pi_33156969
Mensen zijn ook goed in problemen zoeken, TB.
JJ72 - Heat
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:40:54 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33157000
ik zie dat ontsnapte tbs-ers nog steeds welkom zijn op fok...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33157069
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ach laat ze ook maar, het is toch nooit goed, te goedgelovig (was ik bij Char), te sceptisch (was ik bij Robbert), mensen proberen me in een hokje te douwen maar het lukt ze niet. En dan ben ik gewoon jaloers, ja dat is het. Ik ben altijd jaloers, of ik nou positief, negatief of neutraal ben, Stenny is jaloers. BASTA!
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:46:36 #163
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_33157127
opeens heb je het.....je wordt medium
(money for nothing and your chicks for free )

[ Bericht 3% gewijzigd door funkmaster op 17-12-2005 11:52:33 ]
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_33157145
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:46 schreef funkmaster het volgende:
(money for nothing and your chick for free )
pi_33186471
Vanavond weer, don't forget to watch.
pi_33187400
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:38 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ja je kan van Stenny alles zeggen, maar ik vind haar wel helder en eerlijk. Dat andere daar niet mee om kunnen gaan is niet haar probleem volgens mij
pi_33188447
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:02 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Ja je kan van Stenny alles zeggen, maar ik vind haar wel helder en eerlijk. Dat andere daar niet mee om kunnen gaan is niet haar probleem volgens mij
Ik ben wel een typische Boogschutter (kan ik ook niet helpen dat dit klopt ), tactloos en eerlijk. Boogschutters hebben écht niet in de gaten dat ze iets schokkends eerlijks zeggen, zij denken dat dit normaal is. Andere mensen zijn niet zo open(hartig).

Ik plan een sceptisch draadje over een andere beroemdheid te plaatsen, kijken of ik dan weer het verwijt krijg dat ik jaloers ben. Dit is kennelijk een mechanisme dat veel mensen op mij loslaten. Ik vraag me dan serieus af: bén ik wellicht jaloers op Robbert of Char of wie dan ook? Maar nee, ik zou niet met hen willen ruilen. Vreemd genoeg kreeg ik het verwijt niet bij Uri Geller (waar ik ook kritisch was), niemand zei: je bent jaloers op Uri Geller. Dar begrijp ik dan ook weer niet.

[ Bericht 15% gewijzigd door Stenny op 18-12-2005 13:55:48 ]
  zondag 18 december 2005 @ 13:58:43 #168
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_33188862
ik sluit me erbij aan dat Stenny zich goed weet te verwoorden, ik geloof er zelf helemaal niet in...maar ik vind dat je je mening op een goeie manier laat blijken, mag ook gezegd worden toch?
pi_33189337
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef funkmaster het volgende:
ik sluit me erbij aan dat Stenny zich goed weet te verwoorden, ik geloof er zelf helemaal niet in...maar ik vind dat je je mening op een goeie manier laat blijken, mag ook gezegd worden toch?
Bedankt, Sebas en Funkmaster, ik ben al zo gewend in de verdomhoek te zitten, dat ik soms helemaal vergeet hoe het is als je mening en persoonlijkheid wel gewaardeerd wordt.

(ik krijg namelijk al op een aantal fora (en trouwens ook in mijn eigen familie van zussen en broer ) al jaren de wind van voren. Ik ben te open, te eerlijk, te tactloos, te scherp kennelijk in mijn meningen)

[ Bericht 7% gewijzigd door Stenny op 18-12-2005 14:28:06 ]
  zondag 18 december 2005 @ 14:27:58 #170
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_33189915
"Ik ben te open, te eerlijk, te tactloos, te scherp kennelijk in mijn meningen" --> dat zijn allemaal positieve karaktereigenschappen naar mijn mening
Dat bedoel ik ook met dat het dan niet uitmaakt waar je achter staat, ik kan dan wel niet dezelfde meningen hebben over dit onderwerp maar je bent welbesproken en je bent niet bang je mening te geven over iets waar je misschien niet door iedereen gesteund zal worden. dat verdiend alleen maar respect!
pi_33189940
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:27 schreef funkmaster het volgende:
"Ik ben te open, te eerlijk, te tactloos, te scherp kennelijk in mijn meningen" --> dat zijn allemaal positieve karaktereigenschappen naar mijn mening
Dat bedoel ik ook met dat het dan niet uitmaakt waar je achter staat, ik kan dan wel niet dezelfde meningen hebben over dit onderwerp maar je bent welbesproken en je bent niet bang je mening te geven over iets waar je misschien niet door iedereen gesteund zal worden. dat verdiend alleen maar respect!
Bedankt!
pi_33190476
Er is overal wel iets te vinden over Robert van den Broeke, hij houdt den mensch bezig. Op Grenswetenschap.nl hebben ze het vandaag ook over deze topicreeksen.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_33190819
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:48 schreef seriewoordenaar het volgende:
Er is overal wel iets te vinden over Robert van den Broeke, hij houdt den mensch bezig. Op Grenswetenschap.nl hebben ze het vandaag ook over deze topicreeksen.
Inderdaad een goede tip om ook te googlen op 'Robert van den Broeke' ipv. 'Robbert van den Broeke'.
JJ72 - Heat
pi_33190848
Dubbele b? Weer wat geleerd.
  zondag 18 december 2005 @ 15:01:34 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33190863
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Inderdaad een goede tip om ook te googlen op 'Robert van den Broeke' ipv. 'Robbert van den Broeke'.
ik ben ff naar de site van stenny gegaan.
pi_33191667
Ik heb vandaag zijn boek gekocht. Ga hem straks even lezen
  zondag 18 december 2005 @ 15:30:44 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33191795
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:26 schreef ThomasBerge het volgende:
ben benieuwd of je hem ook in 2,5 uur kan lezen, aantekeningen kan maken en wel antwoord krijgt op de 'open brief'.
pi_33193798
Zo, en of jullie vanavond maar weer even willen opletten. Merk op hoe A: snel Robbert namen ziet en B: andere treffers die niet algemeen zijn en wel juist zijn.

Nogmaals, laat iedere coldreader dat maar eens op datzelfde niveau na proberen te doen. De 500 euro blijft staan.
Gaap Goals rulezzz!
pi_33198553
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:48 schreef seriewoordenaar het volgende:
Astrale seksgodin, wie is dát dan?
pi_33198586
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Vertel wat je ervan vindt!
pi_33198660
Heb je de page-views op je site al gezien, Stenny?
JJ72 - Heat
pi_33200146
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef KoudeVrouw het volgende:
Heb je de page-views op je site al gezien, Stenny?
Ja, die zijn sinds ik post over Robbert wat omhoog gegaan, bedoel je dat?

Groetjes,

Sten

Net een nieuw bericht in mijn fotoboek, iemand gelooft niet dat ik de 30 al gepasseerd ben (en het klonk waarachtig wel of hij kwaad was, dat kan ik toch niet helpen? ) en hij had het ook niet zo op Boogschutters.
Ik ben toch echt 38.

[ Bericht 38% gewijzigd door Stenny op 18-12-2005 20:49:35 ]
pi_33200194
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Stenny het volgende:

[..]

Astrale seksgodin, wie is dát dan?
Retoriek scoort altijd.
pi_33200266
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:26 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Retoriek scoort altijd.
pi_33200869
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:44 schreef 7eVeNL het volgende:
dat programma begint zo weer, ben benieuwd over dat item van carré...
Jep, fort voor de buis (zweepje )
pi_33200917
Ik bne wel benieuwd naar het gedeelte over de graancirkels.
  zondag 18 december 2005 @ 20:58:55 #188
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_33201124
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:46 schreef funkmaster het volgende:
(money for nothing and your chicks for free )
Zou zo'n figuur vrouwen kunnen krijgen met zo'n eng hoofd en die rare tics van hem . En dan nog maar te zwijgen van die waanbeelden die hij heeft. Duidelijk geval van schizofrenie .
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_33202233
Dat graan ligt allemaal zo mooi in een cirkel. Het is geen wirwar zoals je zou verwachten als iets recht naar beneden komt.
pi_33202244
kijk het voor de 1e keer nu....had er wat meer van verwacht...
buitengewoon ongeloofwaardig allemaal
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_33202458
Ja, zijn er eigenlijk graancirkels bekend die overdag zijn gedaan? Ik vond het wel een goede vraag van die boerin waarom het altijd 's nachts gebeurde en nooit overdags. Vandaar mijn vraag .
pi_33202683
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:42 schreef schatje het volgende:
Ja, zijn er eigenlijk graancirkels bekend die overdag zijn gedaan? Ik vond het wel een goede vraag van die boerin waarom het altijd 's nachts gebeurde en nooit overdags. Vandaar mijn vraag .
zou een beetje dom zijn, je bent dan veel makkelijker te zien...en de meeste mensen willen juist niet gezien worden anders is de grap eraf
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_33203155
altijd weer hetzelfde liedje...de overleden oud-directeur van Carre zou de lichten laten knipperen...helaas was het voor ons tv-kijkers niet te zien

maar irene en robbert zagen het wel
  zondag 18 december 2005 @ 22:02:54 #194
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33203201
nou het was duidelijk te zien!!
pi_33203220
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

zou een beetje dom zijn, je bent dan veel makkelijker te zien...en de meeste mensen willen juist niet gezien worden anders is de grap eraf
er zijn ook formaties overdag gevomd,
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_33203287
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef huupia34 het volgende:

[..]

er zijn ook formaties overdag gevomd,
Echt? Heb je een linkje ofzo? Vind ik interessant om te lezen .
pi_33203415
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef manou het volgende:
nou het was duidelijk te zien!!
Ja, ik zag het ook duidelijk. Tot op dat moment kon ik alles nog wel redelijk wegredeneren, maar die lichten waren opmerkelijk.
pi_33203421
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef schatje het volgende:

[..]

Echt? Heb je een linkje ofzo? Vind ik interessant om te lezen .
linkje heb ik niet zo 1, 2,3 maar er zijn ook boeken over geschreven.waarvan ik er een aantal heb gelezen.

o.a graancirkels,goden en hun geheimen van robert boerman
het raadsel van de graancirkels van eltje haselhoff graancirkels
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_33203436
leuke reclame voor carre zo voor de kerstdagen net nu er weer volop circus is. Hoe veel zal die directeur aan rtl betaald hebben? Ik vind de manier waarop RTL het programma maakt zo ongeloofwaardig. Waarom moet er een item gaan over een ex-cameraman van rtl en waarom bezoekt robbert alleen bekende plekken waar te veel info over te vinden is? Dat schept alleen maar ongeloof. Toen ik het boek van robbert las geloofde ik hem opzich wel, maar na het zien van deze productie van RTL ga ik zwaar twijfelen.
  zondag 18 december 2005 @ 22:09:19 #200
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33203456
ik vind het een toppertje! zou graag een reading van hem willen maar goed die wachtlijst is echt te lang!....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')