abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33129483
Ja sorry ga ik weer, can't help myself. Ik wil echt graag dat Robbert foto's gaat maken onder het toeziende oog van Tom Schoepen en andere sceptici en wetenschappers. Kan ik eindelijk weer gewoon doen wat betreft Robbert. Want ik vind mezelf zo ook een bitch

[ Bericht 8% gewijzigd door Stenny op 16-12-2005 12:12:18 ]
pi_33129630
Beetje onbegrijpelijk ook dat die foto's op de site zijn geplaatst. Dan zou je toch op z'n minst betere foto's uitzoeken die wat meer te raden over laten.
JJ72 - Heat
pi_33129647
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
Beetje onbegrijpelijk ook dat die foto's op de site zijn geplaatst. Dan zou je toch op z'n minst betere foto's uitzoeken die wat meer te raden over laten.
Shocking.
pi_33131466
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef Stenny het volgende:
De website van Robbert van den Broeke is aangevuld, ik sta trouwens exact naast Robbert in Google, zo zie je maar weer: : Toch wel lachen dat zijn eigen site pas op pagina 4 van Google staat, Google is onverbiddelijk!

Google resultaten voor Robbert van den Broeke

Hij heeft nu foto's van mensen op zijn site gezet: (knullige site helaas...):

http://www.robbertvandenbroeke.com/page1/page1.html

G*oddamn, allemaal orb foto's net zoals Jeroen met de Glassex! maakte, ik vind dit wel zwak hoor.

Misschien moet ik de foto's van Jeroen ook maar insturen.
ZIjn inderdaad niet echt foto's met een bepaald "bewijs-gehalte".
Ja
pi_33131911
Hey Stenny.....ik denk dat rtl deze site voor hem gemaakt heeft..i.v.m. het programma.....Robbert zelf heeft helemaal niks met computers..en is A-technisch...of hoe zeg je dat.Vraag me af of jhij uberhaupt wel eens er achter zit....denk alleen met zijn foto's...te vergroten enzo...meer ook niet.

Heb ook foto's gemaakt tijden aperitivi...gewoon op rolletje...ben benieuwd of er iets interessants opstaat dan enkel bollen....inderdaad.

Groeten...!!
pi_33132074
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Vortexs het volgende:
Hey Stenny.....ik denk dat rtl deze site voor hem gemaakt heeft..i.v.m. het programma.....Robbert zelf heeft helemaal niks met computers..en is A-technisch...of hoe zeg je dat.Vraag me af of jhij uberhaupt wel eens er achter zit....denk alleen met zijn foto's...te vergroten enzo...meer ook niet.

Heb ook foto's gemaakt tijden aperitivi...gewoon op rolletje...ben benieuwd of er iets interessants opstaat dan enkel bollen....inderdaad.

Groeten...!!
Ja, maar waarom zorgen ze dan niet voor een fatsoenlijke site, poen zat toch?
pi_33132258
As we speak wordt de site van Robbert aangepast, er stond net opeens een andere foto in mijn draad, url aangepast!

Wat van deze foto van de site van Robbert te denken?:

pi_33132751
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef Stenny het volgende:
As we speak wordt de site van Robbert aangepast, er stond net opeens een andere foto in mijn draad, url aangepast!

[afbeelding]
Een nachtelijke barbeque bij de buren?

Geen idee, lijkt op het eerste gezicht op rook. Maar een andere uitleg is welkom.
JJ72 - Heat
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:53:32 #109
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33132810
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef Stenny het volgende:

[afbeelding]
weet je zeker dat ie niet van jou is, of aangepast door jou?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:53:47 #110
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33132833
dat lijkt mij niet op rook dat er op een natuurlijke manier voorbij komt. zelfs "geesten"rook lijkt niet op zo iets. het lijkt net alsof het er later als een extra laag bovenop is gelegd als ik naar de randen kijk
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_33132887
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef Enyalius het volgende:
dat lijkt mij niet op rook dat er op een natuurlijke manier voorbij komt. zelfs "geesten"rook lijkt niet op zo iets. het lijkt net alsof het er later als een extra laag bovenop is gelegd als ik naar de randen kijk
Inderdaad, ik moet teogeven na een paar gekeken te hebben dat het niet echt op rook lijkt.

Hoe zit dat met die 2e laag? Hoe is deze erop gelegd denk je?
JJ72 - Heat
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:56:22 #112
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33132894
Ik vind 'm ook niet zo overtuigend.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:01:24 #113
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33133039
normaal zou ik het nog serieus nemen en allerlei dingen uit gaan sluiten voordat ik voor mij persoonlijk zou concluderen of het echt is en wat het is. maar nu is het iets TE duidelijk dat ik al die stappen kan overslaan.

in photoshop werk je met lagen. de blending opties zijn niet echt geweldig toegepast om de randen wat meer 1 te lijken met de foto zelf. het steekt te veel tegen elkaar af.

daarnaast krijg ik ook het gevoel dat die rook geen reek is maar met de filter Cloud en dan wat eruit te knippen/gummen om het vervolgens met smudge uit elkaar te smeren voor verschil in dikte e.d. te vormen.

dat idee krijg ik er bij. ik weet hoe photoshop werkt en kan er redelijke dingen uithalen. echt geweldig ben ik er verder niet in. kan een webdesign maken en wat signatures/avatars en dan houd het op hehe
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_33133145
Ah, op die fiets. Ik heb helaas geen verstand van dat photoshop gedoe, maar is dat te zien aan de foto? Of moet je dan allerlei progamma's erop loslaten?
JJ72 - Heat
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:09:03 #115
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_33133272
ten eerste heb ik het "gevoel" erbij dat het nep is. geen gevoel van hoger af ofzo, gewoon kijken naar de kleur van de wolk en de randen en dan zie je het al. als je vaak genoeg met foto bewerkingssoftware werkt en weet hoe ze werken kun je het al zien. aan het zien van bepaalde effecten kun je bedenken hoe jij het zou maken en klaar. zonder het te laden in een programma.

maar ik heb wel de neiging om die foto te laden en die randen eens op pixel niveau te bekijken voor de zekerheid. maar zit nu op me werk dus gaat helaas niet. en moet thuis alles opnieuw instaleren dus wellicht morgen dat ik dat doe.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:15:02 #116
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33133442
Zeg, ff voor mijn info, als je op die site van Robbert kijkt, zie je bij foto's toch maar 1 pagina? Beginnende bij een foto van ene A.de Groot, en als laatste een foto van Sylvia van Doorn?

Ik zie de foto die Stenny laat zien er nml helemaal niet bij staan? Of kijk ik niet goed?
pi_33133461
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef Enyalius het volgende:
ten eerste heb ik het "gevoel" erbij dat het nep is. geen gevoel van hoger af ofzo, gewoon kijken naar de kleur van de wolk en de randen en dan zie je het al. als je vaak genoeg met foto bewerkingssoftware werkt en weet hoe ze werken kun je het al zien. aan het zien van bepaalde effecten kun je bedenken hoe jij het zou maken en klaar. zonder het te laden in een programma.

maar ik heb wel de neiging om die foto te laden en die randen eens op pixel niveau te bekijken voor de zekerheid. maar zit nu op me werk dus gaat helaas niet. en moet thuis alles opnieuw instaleren dus wellicht morgen dat ik dat doe.
Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst dan
pi_33133483
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef Marietje_34 het volgende:
Zeg, ff voor mijn info, als je op die site van Robbert kijkt, zie je bij foto's toch maar 1 pagina? Beginnende bij een foto van ene A.de Groot, en als laatste een foto van Sylvia van Doorn?

Ik zie de foto die Stenny laat zien er nml helemaal niet bij staan? Of kijk ik niet goed?
Gewoon een kwestie van nummertjes veranderen. Ze 'staan' wel degelijk op de site. Maar deze staat inderdaad niet bij de foto's van die orbs.
JJ72 - Heat
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:18:08 #119
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33133553
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Gewoon een kwestie van nummertjes veranderen. Ze 'staan' wel degelijk op de site. Maar deze staat inderdaad niet bij de foto's van die orbs.
maar waar dan wel? Ik zie alleen maar 1 pagina bij 'foto's' en daarop staan alleen maar orbs
pi_33133703
http://www.robbertvandenb(...)/page1-1022-full.jpg

Gewoon de cijfers veranderen. Soort van open directory idee. Maar meer staan er niet op denk ik. Heb nog niet verder gezocht.
JJ72 - Heat
pi_33133727
tvp
Strawberry Flavour..
pi_33134297
Die foto's van jeroen idd maar insturen. Ben benieuwd of ze daar tussen komen. Ik ga ook maar eens m'n entiteiten foto's opsturen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:42:15 #123
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33134397
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:22 schreef KoudeVrouw het volgende:
http://www.robbertvandenb(...)/page1-1022-full.jpg

Gewoon de cijfers veranderen. Soort van open directory idee. Maar meer staan er niet op denk ik. Heb nog niet verder gezocht.
ah, ik heb m door, als digibeetje zijnde
pi_33136243
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

weet je zeker dat ie niet van jou is, of aangepast door jou?
Wij barbequen nooit, we zijn veganist en nee hoor, ik vind het té flauw onze zeer geslaagde Glassex orb foto's in te sturen...
pi_33136401
Het beslagen ruit fotootje is verwijderd, kennelijk leest de redactie aldaar hier ook mee. Ik heb hem ook niet opgeslagen dus ik kan hem niet meer tonen.
pi_33136545
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:46 schreef Stenny het volgende:
Het beslagen ruit fotootje is verwijderd, kennelijk leest de redactie aldaar hier ook mee. Ik heb hem ook niet opgeslagen dus ik kan hem niet meer tonen.
wat zag je dan precies?
Strawberry Flavour..
pi_33136605
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:51 schreef -moi- het volgende:

[..]

wat zag je dan precies?
Ik niet alleen hoor, iedereen die mijn bericht op tijd aanklikte inclusief Jeroen, een foto met een entiteit in de vorm van een beslagen ruitje.

PS: de wolk foto nu wel opgeslagen, je moet alert zijn in deze tijden...

vrijdag 16 december 2005 @ 16:00:50 #128
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33136846
Die van Jose Morssink vind ik er overigens wel redelijk 'echt' uitzien. Boven dat hondje.
pi_33136854
Die wolk foto bewaren ze voor de uitzending! De mooiste mogen wij natuurlijk nog niet zien, is een foutje dat ik hem meteen hier gelinkt heb, dat willen ze niet!

Ja ja, ik ben dan ook razend snel, te snel voor sommige webmasters.
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:02:26 #130
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33136896
Nee, die wolk en idd dat vieze ruitje leken mij ook nep.
pi_33137336
Zullen we eens een weddenschap afsluiten: de wolk komt in de uitzending?
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:21:44 #132
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33137487
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef Stenny het volgende:
Zullen we eens een weddenschap afsluiten: de wolk komt in de uitzending?
ok!
Ik denk niet dat ze 2 twijfelachtige foto's die zijn ingezonden door weet ik veel wie interessant voor de uitzending vinden
pi_33137554
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ok!
Ik denk niet dat ze 2 twijfelachtige foto's die zijn ingezonden door weet ik veel wie interessant voor de uitzending vinden
Deal. Het ruitje is weg, dat klopt. Ja misschien heb je gelijk en zijn ze bang voor barbeque grappen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Stenny op 16-12-2005 16:30:10 ]
pi_33137815
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:00 schreef Marietje_34 het volgende:
Die van Jose Morssink vind ik er overigens wel redelijk 'echt' uitzien. Boven dat hondje.
Niet echter dan die van Jeroen, daar zat zelfs nog een betere structuur in.
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:36:14 #135
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33137947
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef Stenny het volgende:

[..]

Niet echter dan die van Jeroen, daar zat zelfs nog een betere structuur in.
aan die op jullie foto kun je zien dat het kleine druppeltjes zouden kunnen zijn, door de hoeveelheid en de grootte. Maar dit is dan 1 druppel of stofdeeltje? Daarbij is ie erg groot en anders van kleur.
Vind ik
pi_33138151
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Daarbij is ie erg groot en anders van kleur.
Vind ik
Dichter bij de lens.
JJ72 - Heat
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:49:08 #137
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33138347
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Dichter bij de lens.
Zou kunnen. Maar op die foto ervoor staat ie ook, en ik vind 'm er toch heel anders uitzien dan de glassex-orbs van Stenny.
pi_33138554
Glassex is ook geen stof. Maar hoe dat precies zit met fotograferen weet ik niet.
JJ72 - Heat
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:02:06 #139
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33138770
Persoonlijk zou ik dit nou een interessante foto vinden om voor te leggen aan een fotograaf.
pi_33143303
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Persoonlijk zou ik dit nou een interessante foto vinden om voor te leggen aan een fotograaf.
Welke, die met die wolk? Moet je geen na prater vragen he!
pi_33143360
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

aan die op jullie foto kun je zien dat het kleine druppeltjes zouden kunnen zijn, door de hoeveelheid en de grootte. Maar dit is dan 1 druppel of stofdeeltje? Daarbij is ie erg groot en anders van kleur.
Vind ik
Juist en juist door die verschillen in grootte zie je hoe de 'orbs' ontstaan zijn, namelijk door vloeistofdeeltjes in de lucht. Robbert's redactie kiest natuurlijk alleen foto's uit van 'naïeve' huisgezinnen, zodat ze zeker weten dat ze niet genept worden. Maar dat wil niet zeggen dat de foto's van de doorsnee huisgezinnetjes andere orbs bevatten dan die van Jeroen en mij.
pi_33150569
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef Stenny het volgende:
De website van Robbert van den Broeke is aangevuld, ik sta trouwens exact naast Robbert in Google,
sorry maar waar speel jij mee?

zo zie je maar weer: : Toch wel lachen dat zijn eigen site pas op pagina 4 van Google staat, Google is onverbiddelijk!
laat jij je zelf nu niet onmogelijk kennen als een jaloers ding? arghhhhhhhh het valt zo op..
ik heb ook sites maar mij hoor je nie zeiken hier op fok dude
Google resultaten voor Robbert van den Broeke

Hij heeft nu foto's van mensen op zijn site gezet: (knullige site helaas...): nou nou ken sten bah bah wat ben je min zeg!

G*oddamn, allemaal orb foto's net zoals Jeroen met de Glassex! maakte, ik vind dit wel zwak hoor. Ja slap he? meis? nee dan jouw geile storys over geesten die jou verkrachten snachts das pas geloofwaardig triest ben je anders niet

Misschien moet ik de foto's van Jeroen ook maar insturen.
Ja stuur us wat in
al je promotie rondom je zelf op fok is echt intens triest zo blijkt nu wel
Je maakt iemand belachelijk maar in feite ben je zelf geen ene haar beter danwel
zelfs oneerlijker dan hij!
shame on YOU STEN!
tig keer kwamen jouw linken voorbij danwel je zg boek hier voorbij
zodat men eventueel interesse zou tonen in jouw sites danwel schrijfsels
hoe trots en arrogant kun je zijn
na dit gelezen te hebben
heb ik nu eindelijk mijn oordeel klaar over jou
je bent stikkens jaloers op Robbert ten broeke
en doet zo enorm je best om beter te zijn over te komen maar in feite
heb jij geen enkel bewijs!
geen ene foto geen niets en nada om te bewijzen wie jij bent danwel dat wat jij beweerd berust op enige waarheid!
red jij je nu hier maar eens uit!
je bent sneu!
Dit antwoord van jou zegt zoveel over jouzelf..zo intens veel je hebt jezelf hier verraden als zijnde een vrouw die enkel zoekt naar erkenning en waarheid omtrent haar persoonlijkheid
maar in feite..
berust je trots die op niks gebasseerd is op werkelijk niets en niemandal
oh tenzij je je stamboom bedoeld op je website
je hele beroemde familie staat erop nml voel je je soms wat minderwaardig?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_33150700
Stennie is jaloers She Devill....
Juist van haar had ik sterker verwacht, om met haar eigen media methoden te spreken....
pi_33150736
Stennie heeft een ego probleem, en kan het niet hebben dat iemand beter is dan haar...
Vanavond toont de liefde haar ware gezicht............

You give love a bad name!
pi_33150776
En als Stennie wat verder komt, laat ze dat wel achter zich. Er is hoop! Voor Char(latans) en voor haar! :-)
pi_33150806
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:33 schreef Messlier het volgende:
En als Stennie wat verder komt, laat ze dat wel achter zich. Er is hoop! Voor Char(latans) en voor haar! :-)
Charalatans..zoals zij inderdaad!
neucken met geesten het zou toch wat zeg
Sten had toch een vriend heeft ze daar niet genoeg aan ofzo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_33150868
Stennie, je bent echt iemand die door de mand valt hier voor velen...
Accepteer gewoon dat anderen meer kwaliteiten in huis hebben dan jou. Wat je nu doet, staat erg zielig voor mensen die zich in jou herkende ......
Stumperd!
pi_33150934
Oproep: Iedereen die boven Stennie komt op Google met de zoekmachine, krijgt van mij 5 euro! (als die mensen tenminste de moeitenemen)
pi_33151046
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:39 schreef Messlier het volgende:
Oproep: Iedereen die boven Stennie komt op Google met de zoekmachine, krijgt van mij 5 euro! (als die mensen tenminste de moeitenemen)
I am..
pi_33151669
Ook met fake in het adres? ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')