Shocking.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef KoudeVrouw het volgende:
Beetje onbegrijpelijk ook dat die foto's op de site zijn geplaatst. Dan zou je toch op z'n minst betere foto's uitzoeken die wat meer te raden over laten.
ZIjn inderdaad niet echt foto's met een bepaald "bewijs-gehalte".quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef Stenny het volgende:
De website van Robbert van den Broeke is aangevuld, ik sta trouwens exact naast Robbert in Google, zo zie je maar weer:: Toch wel lachen dat zijn eigen site pas op pagina 4 van Google staat, Google is onverbiddelijk!
![]()
![]()
Google resultaten voor Robbert van den Broeke
Hij heeft nu foto's van mensen op zijn site gezet: (knullige site helaas...):
http://www.robbertvandenbroeke.com/page1/page1.html
G*oddamn, allemaal orb foto's net zoals Jeroen met de Glassex! maakte, ik vind dit wel zwak hoor.
Misschien moet ik de foto's van Jeroen ook maar insturen.
Ja, maar waarom zorgen ze dan niet voor een fatsoenlijke site, poen zat toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:20 schreef Vortexs het volgende:
Hey Stenny.....ik denk dat rtl deze site voor hem gemaakt heeft..i.v.m. het programma.....Robbert zelf heeft helemaal niks met computers..en is A-technisch...of hoe zeg je dat.Vraag me af of jhij uberhaupt wel eens er achter zit....denk alleen met zijn foto's...te vergroten enzo...meer ook niet.
Heb ook foto's gemaakt tijden aperitivi...gewoon op rolletje...ben benieuwd of er iets interessants opstaat dan enkel bollen....inderdaad.
Groeten...!!
Een nachtelijke barbeque bij de buren?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef Stenny het volgende:
As we speak wordt de site van Robbert aangepast, er stond net opeens een andere foto in mijn draad, url aangepast!
Wat van deze foto van de site van Robbert te denken?:
[afbeelding]
weet je zeker dat ie niet van jou is, of aangepast door jou?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:33 schreef Stenny het volgende:
As we speak wordt de site van Robbert aangepast, er stond net opeens een andere foto in mijn draad, url aangepast!
Wat van deze foto van de site van Robbert te denken?:
[afbeelding]
Inderdaad, ik moet teogeven na een paar gekeken te hebben dat het niet echt op rook lijkt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef Enyalius het volgende:
dat lijkt mij niet op rook dat er op een natuurlijke manier voorbij komt. zelfs "geesten"rook lijkt niet op zo iets. het lijkt net alsof het er later als een extra laag bovenop is gelegd als ik naar de randen kijk
Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst danquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:09 schreef Enyalius het volgende:
ten eerste heb ik het "gevoel" erbij dat het nep is. geen gevoel van hoger af ofzo, gewoon kijken naar de kleur van de wolk en de randen en dan zie je het al. als je vaak genoeg met foto bewerkingssoftware werkt en weet hoe ze werken kun je het al zien. aan het zien van bepaalde effecten kun je bedenken hoe jij het zou maken en klaar. zonder het te laden in een programma.
maar ik heb wel de neiging om die foto te laden en die randen eens op pixel niveau te bekijken voor de zekerheid. maar zit nu op me werk dus gaat helaas niet. en moet thuis alles opnieuw instaleren dus wellicht morgen dat ik dat doe.
Gewoon een kwestie van nummertjes veranderen. Ze 'staan' wel degelijk op de site. Maar deze staat inderdaad niet bij de foto's van die orbs.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef Marietje_34 het volgende:
Zeg, ff voor mijn info, als je op die site van Robbert kijkt, zie je bij foto's toch maar 1 pagina? Beginnende bij een foto van ene A.de Groot, en als laatste een foto van Sylvia van Doorn?
Ik zie de foto die Stenny laat zien er nml helemaal niet bij staan? Of kijk ik niet goed?
maar waar dan wel? Ik zie alleen maar 1 pagina bij 'foto's' en daarop staan alleen maar orbsquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van nummertjes veranderen. Ze 'staan' wel degelijk op de site. Maar deze staat inderdaad niet bij de foto's van die orbs.
ah, ik heb m door, als digibeetje zijndequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:22 schreef KoudeVrouw het volgende:
http://www.robbertvandenb(...)/page1-1022-full.jpg
Gewoon de cijfers veranderen. Soort van open directory idee. Maar meer staan er niet op denk ik. Heb nog niet verder gezocht.
Wij barbequen nooit, we zijn veganist en nee hoor, ik vind het té flauw onze zeer geslaagde Glassex orb foto's in te sturen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
weet je zeker dat ie niet van jou is, of aangepast door jou?
wat zag je dan precies?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:46 schreef Stenny het volgende:
Het beslagen ruit fotootje is verwijderd, kennelijk leest de redactie aldaar hier ook mee. Ik heb hem ook niet opgeslagen dus ik kan hem niet meer tonen.
Ik niet alleen hoor, iedereen die mijn bericht op tijd aanklikte inclusief Jeroen, een foto met een entiteit in de vorm van een beslagen ruitje.quote:
ok!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef Stenny het volgende:
Zullen we eens een weddenschap afsluiten: de wolk komt in de uitzending?![]()
Deal. Het ruitje is weg, dat klopt. Ja misschien heb je gelijk en zijn ze bang voor barbeque grappen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ok!
Ik denk niet dat ze 2 twijfelachtige foto's die zijn ingezonden door weet ik veel wie interessant voor de uitzending vinden![]()
Niet echter dan die van Jeroen, daar zat zelfs nog een betere structuur in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:00 schreef Marietje_34 het volgende:
Die van Jose Morssink vind ik er overigens wel redelijk 'echt' uitzien. Boven dat hondje.
aan die op jullie foto kun je zien dat het kleine druppeltjes zouden kunnen zijn, door de hoeveelheid en de grootte. Maar dit is dan 1 druppel of stofdeeltje? Daarbij is ie erg groot en anders van kleur.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Niet echter dan die van Jeroen, daar zat zelfs nog een betere structuur in.
Dichter bij de lens.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Daarbij is ie erg groot en anders van kleur.
Vind ik![]()
Zou kunnen. Maar op die foto ervoor staat ie ook, en ik vind 'm er toch heel anders uitzien dan de glassex-orbs van Stenny.quote:
Welke, die met die wolk? Moet je geen na prater vragen he!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Persoonlijk zou ik dit nou een interessante foto vinden om voor te leggen aan een fotograaf.
Juist en juist door die verschillen in grootte zie je hoe de 'orbs' ontstaan zijn, namelijk door vloeistofdeeltjes in de lucht. Robbert's redactie kiest natuurlijk alleen foto's uit van 'naïeve' huisgezinnen, zodat ze zeker weten dat ze niet genept worden. Maar dat wil niet zeggen dat de foto's van de doorsnee huisgezinnetjes andere orbs bevatten dan die van Jeroen en mij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
aan die op jullie foto kun je zien dat het kleine druppeltjes zouden kunnen zijn, door de hoeveelheid en de grootte. Maar dit is dan 1 druppel of stofdeeltje? Daarbij is ie erg groot en anders van kleur.
Vind ik![]()
Ja stuur us wat inquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef Stenny het volgende:
De website van Robbert van den Broeke is aangevuld, ik sta trouwens exact naast Robbert in Google,
sorry maar waar speel jij mee?
zo zie je maar weer:: Toch wel lachen dat zijn eigen site pas op pagina 4 van Google staat, Google is onverbiddelijk!
![]()
![]()
laat jij je zelf nu niet onmogelijk kennen als een jaloers ding? arghhhhhhhh het valt zo op..
ik heb ook sites maar mij hoor je nie zeiken hier op fok dude
Google resultaten voor Robbert van den Broeke
Hij heeft nu foto's van mensen op zijn site gezet: (knullige site helaas...):nou nou ken sten bah bah wat ben je min zeg!
http://www.robbertvandenbroeke.com/page1/page1.html
G*oddamn, allemaal orb foto's net zoals Jeroen met de Glassex! maakte, ik vind dit wel zwak hoor.Ja slap he? meis? nee dan jouw geile storys over geesten die jou verkrachten snachts das pas geloofwaardig triest ben je anders niet
Misschien moet ik de foto's van Jeroen ook maar insturen.
Charalatans..zoals zij inderdaad!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:33 schreef Messlier het volgende:
En als Stennie wat verder komt, laat ze dat wel achter zich. Er is hoop! Voor Char(latans) en voor haar! :-)
I am..quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:39 schreef Messlier het volgende:
Oproep: Iedereen die boven Stennie komt op Google met de zoekmachine, krijgt van mij 5 euro! (als die mensen tenminste de moeitenemen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |