ben benieuwd of je hem ook in 2,5 uur kan lezen, aantekeningen kan maken en wel antwoord krijgt op de 'open brief'.quote:Op zondag 18 december 2005 15:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb vandaag zijn boek gekocht. Ga hem straks even lezen
Astrale seksgodin, wie is dát dan?quote:Op zondag 18 december 2005 14:48 schreef seriewoordenaar het volgende:
Er is overal wel iets te vinden over Robert van den Broeke, hij houdt den mensch bezig. Op Grenswetenschap.nl hebben ze het vandaag ook over deze topicreeksen.
Vertel wat je ervan vindt!quote:Op zondag 18 december 2005 15:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb vandaag zijn boek gekocht. Ga hem straks even lezen
Ja, die zijn sinds ik post over Robbert wat omhoog gegaan, bedoel je dat?quote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef KoudeVrouw het volgende:
Heb je de page-views op je site al gezien, Stenny?
Jep, fort voor de buis (zweepjequote:Op zondag 18 december 2005 20:44 schreef 7eVeNL het volgende:
dat programma begint zo weer, ben benieuwd over dat item van carré...
Zou zo'n figuur vrouwen kunnen krijgen met zo'n eng hoofd en die rare tics van hemquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:46 schreef funkmaster het volgende:
opeens heb je het.....je wordt medium![]()
(money for nothing and your chicks for free)
zou een beetje dom zijn, je bent dan veel makkelijker te zien...en de meeste mensen willen juist niet gezien wordenquote:Op zondag 18 december 2005 21:42 schreef schatje het volgende:
Ja, zijn er eigenlijk graancirkels bekend die overdag zijn gedaan? Ik vond het wel een goede vraag van die boerin waarom het altijd 's nachts gebeurde en nooit overdags. Vandaar mijn vraag.
er zijn ook formaties overdag gevomd,quote:Op zondag 18 december 2005 21:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
zou een beetje dom zijn, je bent dan veel makkelijker te zien...en de meeste mensen willen juist niet gezien wordenanders is de grap eraf
Echt? Heb je een linkje ofzo? Vind ik interessant om te lezenquote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef huupia34 het volgende:
[..]
er zijn ook formaties overdag gevomd,
Ja, ik zag het ook duidelijk. Tot op dat moment kon ik alles nog wel redelijk wegredeneren, maar die lichten waren opmerkelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef manou het volgende:
nou het was duidelijk te zien!!
linkje heb ik niet zo 1, 2,3 maar er zijn ook boeken over geschreven.waarvan ik er een aantal heb gelezen.quote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt? Heb je een linkje ofzo? Vind ik interessant om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |