Ja, maar wat moet hij zeggen dan en wat schiet hiuj ermee op? Dan moet hij dadelijk nog in discussie met die mensen ook..quote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Sinds vanavond zou ik het ook niet meer trekken...
Het is jammer dat hij het gewoon niet zegt...
19 of niet. Vroeg iemand van jullie op zijn/haar 19e al om zoveel bevestiging?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van Lieske kan ik het dan nog wel snappen, ze is 19, maar nu mag ze weer even haar snatertje houden![]()
Ow ja, dat vond ik laatst zo vreselijk leuk om te lezen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat blijft me verbazen, omdat hij een studie psychologie zo goed als afgerond heeft.
Dan kan je toch jezelf vermanen, en relativeren, en beseffen dat het nog maar ruim een week is. En dat er in die ruime week minimaal 250.000 euro te verdienen is.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:55 schreef Sjet het volgende:
Watskebeurt trouwens? Moet ik gaan terug lezen? Of is er niks noemenswaardig voorbij gekomen?
Melig is best ok holadiejeequote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nah... vind ik wel meevallen............................ Toch?
![]()
sorry, ben een beetje melig![]()
Zou zo in een cafe genomen kunnen zijnquote:
Ik heb hem al eens aan Joost horen vragen hoeveel belasting eraf moetquote:Op woensdag 14 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ow ja, dat vond ik laatst zo vreselijk leuk om te lezen.
Roel heeft een heel rekbaar idee van dat bedragHij gaat ervan op wereldreis, koopt een mooie auto, laat een huis neerzetten en koopt de hypotheek meteen maar af. En hij dacht ook nog geld over te hebben voor wat andere dingen
![]()
Moet kunnenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nah... vind ik wel meevallen............................ Toch?
![]()
sorry, ben een beetje melig![]()
Is 't niet gewéldig!!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens aan Joost horen vragen hoeveel belasting eraf moet(echt gehoord)
Dokters zijn notoir moeilijke patienten...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na 112 dagen in een "gesloten inrichting" denk zelfs iemand die een vorm van psychologie nog studeert niet meer rationeel. Maar daar denken jullie ook niet aan hé?
Het is volledig anders na 112 dagen in zo'n "gesloten inrichting" dan in de werkelijkheid
Kan jij ook weer lekker slapen vannachtquote:Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef Bartoli het volgende:
en de bilnaat van Lies was weer zichtbaar
Niet in beeld in elk gevalquote:Op woensdag 14 december 2005 23:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
19 of niet. Vroeg iemand van jullie op zijn/haar 19e al om zoveel bevestiging?
is dat een beledigingquote:Op woensdag 14 december 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan jij ook weer lekker slapen vannacht![]()
Ik denk dat als hij echt voor Psycholoog wil gaan, hij eerst zelf zijn eigen gevoelens wel eens beter onder controle mag krijgenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:58 schreef ART het volgende:
[..]
Dokters zijn notoir moeilijke patienten...
(en nogmaals: Roel wil geen praat-psycholoog zijn, maar (biologische) psychologische processen onderzoeken)
wat is er nu moeilijk aan de zin "hij wordt geen psycholoog die op mensen moet inpraten"quote:Op donderdag 15 december 2005 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij echt voor Psycholoog wil gaan, hij eerst zelf zijn eigen gevoelens wel eens beter onder controle mag krijgen![]()
Mwah, it takes one to know onequote:Op donderdag 15 december 2005 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij echt voor Psycholoog wil gaan, hij eerst zelf zijn eigen gevoelens wel eens beter onder controle mag krijgen![]()
Ja en wij maar wachten tot er iets leuks gebeurd ...... grrrrrrrrquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD middernacht en ze zitten nog steeds aan tafel![]()
Als ze nog een paar wijntjes drinken liggen ze zo onder de tafelquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD middernacht en ze zitten nog steeds aan tafel![]()
I know vandaar ook die tong smileyquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Foreverblue kennende was het een grapje
Gelukkig welquote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
Nog 7 dagen en dan is BB5 afgelopen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD Potjandorie middernacht en ze zitten nog steeds aan tafel![]()
iddquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat is er nu moeilijk aan de zin "hij wordt geen psycholoog die op mensen moet inpraten"![]()
Het onderzoeken van processen op dat gebied is toch heel wat anders![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef regenworm het volgende:
Die gaan zo slapen ze zijn weer doodmoe van een dag hard werken.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Als ze nog een paar wijntjes drinken liggen ze zo onder de tafel![]()
Dan ken je me gelukkig al aardig goedquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Foreverblue kennende was het een grapje
Dat zou niet leuk zijn, maar een wonderquote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Minouishere het volgende:
Zou leuk zijn als er nou buiten in een hoogwerker Andre Hazes zou staan ofzo........
Hazes zal lastig gaan maar met Frans Bauer, Gerard Joling, Gordon, Marco Borsato, Jannis, Jantje Shit enzo keus genoegquote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Minouishere het volgende:
Zou leuk zijn als er nou buiten in een hoogwerker Andre Hazes zou staan ofzo........
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
I know vandaar ook die tong smiley![]()
Meer een beetje macaber.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Minouishere het volgende:
Ja preciesquote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, it takes one to know oneDe beste agenten waren ooit zelf corrupt
![]()
ik denk dat Lieske er net 1 middagje Chanelshoppen mee haalt:)quote:Op woensdag 14 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ow ja, dat vond ik laatst zo vreselijk leuk om te lezen.
Roel heeft een heel rekbaar idee van dat bedragHij gaat ervan op wereldreis, koopt een mooie auto, laat een huis neerzetten en koopt de hypotheek meteen maar af. En hij dacht ook nog geld over te hebben voor wat andere dingen
![]()
Die 4 maand zijn aan mij voorbij gevlogen...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Minouishere het volgende:
Bartoliquote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hazes zal lastig gaan maar met Frans Bauer, Gerard Joling, Gordon, Marco Borsato, Jannis, Jantje Shit enzo keus genoeg![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die gaan zo slapen ze zijn weer doodmoe van een dag hard werken.
Het is inderdaad erg snel gegaan, het heeft mij eigenlijk veel te veel tijd gekost.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die 4 maand zijn aan mij voorbij gevlogen...
Reality kicks in...![]()
Je moet voor de gein de eerste aflevering op Talpa nog eens gaan kijken...
LOL, ik las dat wat te snelquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Sjet het volgende:
He gadverIk vind het al zo'n kut nummer
![]()
En nou gaan hunnie ook weer zingen![]()
![]()
Idem!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg snel gegaan, het heeft mij eigenlijk veel te veel tijd gekost.
Als BB5 is afgelopen eb dat is voor mij al snel, dan heb ik veel tijd om de ge wonen dingen te doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef PC eend het volgende:
Deze fervente kersthater zet hem net aan
Niet veel gemist beetje slapgeouwehoer alleen maarquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef PC eend het volgende:
Dit is zo'n nummer die deze dagen 10.000 x te horen is op sky radioquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef PC eend het volgende:
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Lamon het volgende:
Ze zijn in ieder geval van tafel..
Ze circuleren ieder jaar exact dezelfde dertig nummers, en 28 ervan kan ik niet meer horenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is zo'n nummer die deze dagen 10.000 x te horen is op sky radio
Ehm... wat is een kanonnetje?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Lamon het volgende:
Ik ga een kanonnetje pakken, want anders trek ik die lui echt niet meer.
ENORME Dido-Modusquote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Lamon het volgende:
Als ze straks Mariah Carey gaan draaien met dat jeukkerstnummer, dan ben ik er helemaal klaar mee trouwens.
Da's voor alcoholisten waarbij normaal bier geen impact genoeg meer heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ehm... wat is een kanonnetje?
Roel is wel aangeschoten maar niet dronken denk ik. Josti is er erger aan toequote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef regenworm het volgende:
Roel mist nu Dido op een verschrikkelijke manier en volgens mij is hij stom dronken.
Die van Destiny's Child - 8 Days Of Christmas is nog het mooist!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze circuleren ieder jaar exact dezelfde dertig nummers, en 28 ervan kan ik niet meer horen![]()
Oh... gelukkig maar.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's voor alcoholisten waarbij normaal bier geen impact genoeg meer heeft.
Neem je Roel dan even met je mee, wie weet troost ie je welquote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Lamon het volgende:
Als ze straks Mariah Carey gaan draaien met dat jeukkerstnummer, dan ben ik er helemaal klaar mee trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |