Dit is zo'n nummer die deze dagen 10.000 x te horen is op sky radioquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef PC eend het volgende:
Deze fervente kersthater zet hem net aan
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Lamon het volgende:
Ze zijn in ieder geval van tafel..
Ze circuleren ieder jaar exact dezelfde dertig nummers, en 28 ervan kan ik niet meer horenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is zo'n nummer die deze dagen 10.000 x te horen is op sky radio
Ehm... wat is een kanonnetje?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Lamon het volgende:
Ik ga een kanonnetje pakken, want anders trek ik die lui echt niet meer.
ENORME Dido-Modusquote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Lamon het volgende:
Als ze straks Mariah Carey gaan draaien met dat jeukkerstnummer, dan ben ik er helemaal klaar mee trouwens.
Da's voor alcoholisten waarbij normaal bier geen impact genoeg meer heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ehm... wat is een kanonnetje?
Roel is wel aangeschoten maar niet dronken denk ik. Josti is er erger aan toequote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef regenworm het volgende:
Roel mist nu Dido op een verschrikkelijke manier en volgens mij is hij stom dronken.
Die van Destiny's Child - 8 Days Of Christmas is nog het mooist!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze circuleren ieder jaar exact dezelfde dertig nummers, en 28 ervan kan ik niet meer horen![]()
Oh... gelukkig maar.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's voor alcoholisten waarbij normaal bier geen impact genoeg meer heeft.
Neem je Roel dan even met je mee, wie weet troost ie je welquote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Lamon het volgende:
Als ze straks Mariah Carey gaan draaien met dat jeukkerstnummer, dan ben ik er helemaal klaar mee trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |