Die 4 maand zijn aan mij voorbij gevlogen...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:05 schreef Minouishere het volgende:
Zou leuk zijn als er nou buiten in een hoogwerker Andre Hazes zou staan ofzo........
Bartoliquote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hazes zal lastig gaan maar met Frans Bauer, Gerard Joling, Gordon, Marco Borsato, Jannis, Jantje Shit enzo keus genoeg![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die gaan zo slapen ze zijn weer doodmoe van een dag hard werken.
Het is inderdaad erg snel gegaan, het heeft mij eigenlijk veel te veel tijd gekost.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die 4 maand zijn aan mij voorbij gevlogen...
Reality kicks in...![]()
Je moet voor de gein de eerste aflevering op Talpa nog eens gaan kijken...
LOL, ik las dat wat te snelquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Sjet het volgende:
He gadverIk vind het al zo'n kut nummer
![]()
En nou gaan hunnie ook weer zingen![]()
![]()
Idem!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg snel gegaan, het heeft mij eigenlijk veel te veel tijd gekost.
Als BB5 is afgelopen eb dat is voor mij al snel, dan heb ik veel tijd om de ge wonen dingen te doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef PC eend het volgende:
Deze fervente kersthater zet hem net aan
Niet veel gemist beetje slapgeouwehoer alleen maarquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef PC eend het volgende:
Dit is zo'n nummer die deze dagen 10.000 x te horen is op sky radioquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef PC eend het volgende:
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Lamon het volgende:
Ze zijn in ieder geval van tafel..
Ze circuleren ieder jaar exact dezelfde dertig nummers, en 28 ervan kan ik niet meer horenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit is zo'n nummer die deze dagen 10.000 x te horen is op sky radio
Ehm... wat is een kanonnetje?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:12 schreef Lamon het volgende:
Ik ga een kanonnetje pakken, want anders trek ik die lui echt niet meer.
ENORME Dido-Modusquote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Lamon het volgende:
Als ze straks Mariah Carey gaan draaien met dat jeukkerstnummer, dan ben ik er helemaal klaar mee trouwens.
Da's voor alcoholisten waarbij normaal bier geen impact genoeg meer heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ehm... wat is een kanonnetje?
Roel is wel aangeschoten maar niet dronken denk ik. Josti is er erger aan toequote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef regenworm het volgende:
Roel mist nu Dido op een verschrikkelijke manier en volgens mij is hij stom dronken.
Die van Destiny's Child - 8 Days Of Christmas is nog het mooist!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze circuleren ieder jaar exact dezelfde dertig nummers, en 28 ervan kan ik niet meer horen![]()
Oh... gelukkig maar.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's voor alcoholisten waarbij normaal bier geen impact genoeg meer heeft.
Neem je Roel dan even met je mee, wie weet troost ie je welquote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Lamon het volgende:
Als ze straks Mariah Carey gaan draaien met dat jeukkerstnummer, dan ben ik er helemaal klaar mee trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |