* BONG4002 gebruikt nu momenteel Emule/Kad en downed een stevig groot bestandjequote:Op woensdag 14 december 2005 23:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk dat je broertje wel uit kijken mag met limewireniet zo'n lekker zuiver leuk om te downen maar minder leuk voor andere dingen
![]()
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 december 2005 23:31 schreef Dropkick het volgende:
Speciaal voor de Naat liefhebbers,ik kon er nog een paar vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
......omdat je alle media-aandacht na je BB verblijft niet meer hebt aangekund en daardoor aan de drank bent geraakt omdat je zonodig op alle feestjes en openingen je opwachting moest maken...want je was per slot van rekening een sterquote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef Lamon het volgende:
Vragen om geslijm dit.
Alsof iemand gaat zeggen "Over 5 jaar denk ik dat je eenzaam in de goot ligt, met je driepotige hond als enige metgezel.
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 gebruikt nu momenteel Emule/Kad en downed een stevig groot bestandje
Wat een maanlandschapquote:
Mooi, kan niet anders zeggenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:31 schreef Dropkick het volgende:
Speciaal voor de Naat liefhebbers,ik kon er nog een paar vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners over 5 jaar....
Lieske - heeft nog 3 studies afgebroken, en woont in huize Befkont in Amsterdam, mega relaxed
Joost - overleden tijdens een auto-ongeluk, op de terugweg naar huis, nadat hij hoorde BB te hebben gewonnen
Nathalie - haar vriend Joost gaat van haar af, Nath gaat langzaam maar zeker meer drinken. Hierdoor heeft ze haar baan als account-manager verloren
Roel - verslaafd aan drugs, heeft hij het huis van zijn ouders verbouwd. Gevangenis in, gevangenis uit, objectief redenerend tussen de daklozen, die hem professor Roeland noemen.
Ingrid - zit depressief in een psychiatrische instelling
Lieske - heeft nog 3 studies afgebroken, en woont in huize Befkont in Amsterdam, mega relaxed
Joost - overleden tijdens een auto-ongeluk, op de terugweg naar huis, nadat hij hoorde BB te hebben gewonnen
Dat laatste gaat me nou net effe te verquote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie - haar vriend Joost gaat van haar af, Nath gaat langzaam maar zeker meer drinken. Hierdoor heeft ze haar baan als account-manager verloren
Roel - verslaafd aan drugs, heeft hij het huis van zijn ouders verbouwd. Gevangenis in, gevangenis uit, objectief redenerend tussen de daklozen, die hem professor Roeland noemen.
Ik zei het zomaar ff klein tippiequote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 gebruikt nu momenteel Emule/Kad en downed een stevig groot bestandje
And that's putting it mildlyquote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Klinkt heel reeël allemaal... behalve de laatste vind ik wat minder. Stop hem dan in een gekkenhuis omdat die is doorgedraaid van zijn eigen hyper zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Dat beloofd niet veel goeds pfewquote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Geen idee, ik luister hier echt niet naar......quote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Lamon het volgende:
Noemde Roel Lieske nou heel verbloemd een hoer?
Of lees ik teveel tussen de regels?
Zo kan je het ook zeggen jaquote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Lamon het volgende:
Noemde Roel Lieske nou heel verbloemd een hoer?
Of lees ik teveel tussen de regels?
Weet ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zei het zomaar ff klein tippietussendoor
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Minouishere het volgende:
Af en toe verlang ik zo terug naar Tanja, die gewoon zei: ik doe niet mee aan die kringgesprekjes, heb ik geen zin in, dahaaaag.......
Kwestie van perspectief denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Minouishere het volgende:
Ingrid en Lieske zijn toch wel heel oprecht he, itt de rest.......die zijn toch vooral gemaakt !!! Merk ik nu pas eigenlijk...
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef F4iTH het volgende:
Mijn god...Ik denk dat Lieske straks nog wordt onderbroken door De Haan.
Wrom? Je moet mij eens in zo'n huis zetten. Ik doe lekker nergens aan meequote:
PIquote:
je zou net als roel 112 dagen min of meer gaan platliggenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wrom? Je moet mij eens in zo'n huis zetten. Ik doe lekker nergens aan mee![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef F4iTH het volgende:
Mijn god...Ik denk dat Lieske straks nog wordt onderbroken door De Haan.
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Minouishere het volgende:
Af en toe verlang ik zo terug naar Tanja, die gewoon zei: ik doe niet mee aan die kringgesprekjes, heb ik geen zin in, dahaaaag.......
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef Sjet het volgende:
Pfiieeuuwwww....... waar ben ik nu dan toch in de beland?De 'steek elkaar heel veel veren in de reet'-show?
![]()
Hallo trouwens allemaal, BEW![]()
Tuurlijk niet. Maar ik kan slecht tegen dingen die van 'hogerhand' worden opgelegd. Dan ga ik juist het tegenovergestelde doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je zou net als roel 112 dagen min of meer gaan platliggen![]()
Zoiets Sjet hallo trouwensquote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef Sjet het volgende:
Pfiieeuuwwww....... waar ben ik nu dan toch in de beland?De 'steek elkaar heel veel veren in de reet'-show?
![]()
Hallo trouwens allemaal, BEW![]()
Precies, we zijn op vakantie nietwaarquote:Op woensdag 14 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wrom? Je moet mij eens in zo'n huis zetten. Ik doe lekker nergens aan mee![]()
he Sjet, voor elke kritische noot krijgen de bewoners 2000 euro boete.....vandaar dit..quote:Op woensdag 14 december 2005 23:46 schreef Bartoli het volgende:
hai sjet, het spreekuurtje ik steek veren in andermans kont is bijna afgelopen
Sorry, moest ff... ik heb normaal niks tegen Lieske... maar nu draafde ze doorquote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
Lekker rustig dat Mute
Denk dat Roel onderhand echt hoopt dat hij eruit mag morgen anders wordt hij echt gek...je weet/ziet gewoon dat hij het echt niet meer trektquote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef Bartoli het volgende:
iedereen vind het een te gek diner behalve Roel. Die vraagt zich nu af shut up stelletje uit je nek lullers
Jammer dat 'ie het niet gewoon zegt, beetje hypocriet ..quote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef Bartoli het volgende:
iedereen vind het een te gek diner behalve Roel. Die vraagt zich nu af shut up stelletje uit je nek lullers
Kom op... het is toch een stoere kraker? Dan kan dat ene weekje er ook nog wel bij...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk dat Roel onderhand echt hoopt dat hij eruit mag morgen anders wordt hij echt gek...je weet/ziet gewoon dat hij het echt niet meer trekt
Sinds vanavond zou ik het ook niet meer trekken...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk dat Roel onderhand echt hoopt dat hij eruit mag morgen anders wordt hij echt gek...je weet/ziet gewoon dat hij het echt niet meer trekt
Ja, ik ook, ze vraagt enorm veel bevestiging en vaak ookquote:Op woensdag 14 december 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry, moest ff... ik heb normaal niks tegen Lieske... maar nu draafde ze door![]()
josti en lies eruit en roel voelt zich wel weer enigszins op het gemakquote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Roel boven op Naat springen misschienquote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef Lamon het volgende:
Ze zijn wel lekker door aan het drinken.
Alleen kan het nergens meer toe leiden nu..
Dido is er niks tegen met het bevestiging vragenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ze vraagt enorm veel bevestiging en vaak ook![]()
En dat blijft me verbazen, omdat hij een studie psychologie zo goed als afgerond heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef farceman het volgende:
[de-ik-trap-overal-in-modus]Oh is het echt waar?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef farceman het volgende:
[..]
he Sjet, voor elke kritische noot krijgen de bewoners 2000 euro boete.....vandaar dit..
Oh, die caps dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry, moest ff... ik heb normaal niks tegen Lieske... maar nu draafde ze door![]()
Dido's vraag naar bevestiging had ook meer entertainmentwaarde.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:52 schreef Bartoli het volgende:
Dido is er niks tegen met het bevestiging vragen
Ik denk het merendeel van de streamers ondertussenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, die caps dat moet je zelf weten.
Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik het geluid op mute heb gezet omdat ik van dat gelul erg moe werd.
Nah... vind ik wel meevallen............................ Toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ze vraagt enorm veel bevestiging en vaak ook![]()
na 112 dagen in een "gesloten inrichting" denk zelfs iemand die een vorm van psychologie nog studeert niet meer rationeel. Maar daar denken jullie ook niet aan hé?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat blijft me verbazen, omdat hij een studie psychologie zo goed als afgerond heeft.
Dan kan je toch jezelf vermanen, en relativeren, en beseffen dat het nog maar ruim een week is. En dat er in die ruime week minimaal 250.000 euro te verdienen is.
Van Lieske kan ik het dan nog wel snappen, ze is 19, maar nu mag ze weer even haar snatertje houdenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dido is er niks tegen met het bevestiging vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |