Klinkt heel reeël allemaal... behalve de laatste vind ik wat minder. Stop hem dan in een gekkenhuis omdat die is doorgedraaid van zijn eigen hyper zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners over 5 jaar....
Nathalie - haar vriend Joost gaat van haar af, Nath gaat langzaam maar zeker meer drinken. Hierdoor heeft ze haar baan als account-manager verloren
Roel - verslaafd aan drugs, heeft hij het huis van zijn ouders verbouwd. Gevangenis in, gevangenis uit, objectief redenerend tussen de daklozen, die hem professor Roeland noemen.
Ingrid - zit depressief in een psychiatrische instelling
Lieske - heeft nog 3 studies afgebroken, en woont in huize Befkont in Amsterdam, mega relaxed
Joost - overleden tijdens een auto-ongeluk, op de terugweg naar huis, nadat hij hoorde BB te hebben gewonnen
Dat beloofd niet veel goeds pfewquote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners over 5 jaar....
Nathalie - haar vriend Joost gaat van haar af, Nath gaat langzaam maar zeker meer drinken. Hierdoor heeft ze haar baan als account-manager verloren
Roel - verslaafd aan drugs, heeft hij het huis van zijn ouders verbouwd. Gevangenis in, gevangenis uit, objectief redenerend tussen de daklozen, die hem professor Roeland noemen.
Ingrid - zit depressief in een psychiatrische instelling
Lieske - heeft nog 3 studies afgebroken, en woont in huize Befkont in Amsterdam, mega relaxed
Joost - overleden tijdens een auto-ongeluk, op de terugweg naar huis, nadat hij hoorde BB te hebben gewonnen
Geen idee, ik luister hier echt niet naar......quote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Lamon het volgende:
Noemde Roel Lieske nou heel verbloemd een hoer?
Of lees ik teveel tussen de regels?
Zo kan je het ook zeggen jaquote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Lamon het volgende:
Noemde Roel Lieske nou heel verbloemd een hoer?
Of lees ik teveel tussen de regels?
Weet ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zei het zomaar ff klein tippietussendoor
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Minouishere het volgende:
Af en toe verlang ik zo terug naar Tanja, die gewoon zei: ik doe niet mee aan die kringgesprekjes, heb ik geen zin in, dahaaaag.......
Kwestie van perspectief denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Minouishere het volgende:
Ingrid en Lieske zijn toch wel heel oprecht he, itt de rest.......die zijn toch vooral gemaakt !!! Merk ik nu pas eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |