Ja, maar wat moet hij zeggen dan en wat schiet hiuj ermee op? Dan moet hij dadelijk nog in discussie met die mensen ook..quote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Sinds vanavond zou ik het ook niet meer trekken...
Het is jammer dat hij het gewoon niet zegt...
19 of niet. Vroeg iemand van jullie op zijn/haar 19e al om zoveel bevestiging?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van Lieske kan ik het dan nog wel snappen, ze is 19, maar nu mag ze weer even haar snatertje houden![]()
Ow ja, dat vond ik laatst zo vreselijk leuk om te lezen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat blijft me verbazen, omdat hij een studie psychologie zo goed als afgerond heeft.
Dan kan je toch jezelf vermanen, en relativeren, en beseffen dat het nog maar ruim een week is. En dat er in die ruime week minimaal 250.000 euro te verdienen is.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:55 schreef Sjet het volgende:
Watskebeurt trouwens? Moet ik gaan terug lezen? Of is er niks noemenswaardig voorbij gekomen?
Melig is best ok holadiejeequote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nah... vind ik wel meevallen............................ Toch?
![]()
sorry, ben een beetje melig![]()
Zou zo in een cafe genomen kunnen zijnquote:
Ik heb hem al eens aan Joost horen vragen hoeveel belasting eraf moetquote:Op woensdag 14 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ow ja, dat vond ik laatst zo vreselijk leuk om te lezen.
Roel heeft een heel rekbaar idee van dat bedragHij gaat ervan op wereldreis, koopt een mooie auto, laat een huis neerzetten en koopt de hypotheek meteen maar af. En hij dacht ook nog geld over te hebben voor wat andere dingen
![]()
Moet kunnenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nah... vind ik wel meevallen............................ Toch?
![]()
sorry, ben een beetje melig![]()
Is 't niet gewéldig!!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens aan Joost horen vragen hoeveel belasting eraf moet(echt gehoord)
Dokters zijn notoir moeilijke patienten...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na 112 dagen in een "gesloten inrichting" denk zelfs iemand die een vorm van psychologie nog studeert niet meer rationeel. Maar daar denken jullie ook niet aan hé?
Het is volledig anders na 112 dagen in zo'n "gesloten inrichting" dan in de werkelijkheid
Kan jij ook weer lekker slapen vannachtquote:Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef Bartoli het volgende:
en de bilnaat van Lies was weer zichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |