moet!quote:
Dan moet je hier zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik hou wel van een glas wijn en ik wil wel een boek lezen
Heeft iemand nog goede tips qua boeken?quote:
Wat voor soort boeken vind je leuk?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft iemand nog goede tips qua boeken?
Potter? Ik heb deel 1 van de film gezien. Leuk wel, maar of ik het boek wil lezen weet ik nietquote:
Terry Pratchet achtige fictie vind ik wel te pruimen en verder lees ik voornamelijk informatieve boeken. Ben momenteel bezig met een boek over de Nederlands-Japanse betrekkingen tussen 1945 en 1975 (ja, je verzint 't nietquote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor soort boeken vind je leuk?
Dan ga ik je niet echt antwoord kunnen geven helaasquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terry Pratchet achtige fictie vind ik wel te pruimen en verder lees ik voornamelijk informatieve boeken. Ben momenteel bezig met een boek over de Nederlands-Japanse betrekkingen tussen 1945 en 1975 (ja, je verzint 't niet).
Boeken zijn veel leukerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Potter? Ik heb deel 1 van de film gezien. Leuk wel, maar of ik het boek wil lezen weet ik niet
Verkeerde subforum, I knowquote:Op woensdag 14 december 2005 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik je niet echt antwoord kunnen geven helaas
Geschreven door Bloody Maryquote:
Wat wil je met zo'n forumnaam?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En TTK zit ook al geen leven in![]()
T is meer dat ik heel andere boeken leesquote:
Beetje sufkutten daar he? Kunnen beter op de bank een boek gaan lezen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 uitgebreid topic gemaakt
Weinig response dus ik kom er niet meer
Daaromquote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje sufkutten daar he? Kunnen beter op de bank een boek gaan lezen.
Gelukkig is er nog R&P
Wat leest u voor boeken? Soft-erotisch damesromannetjes misschien?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat ik heel andere boeken lees
Laatst begonnen in Reaper Manquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terry Pratchet achtige fictie vind ik wel te pruimen en verder lees ik voornamelijk informatieve boeken. Ben momenteel bezig met een boek over de Nederlands-Japanse betrekkingen tussen 1945 en 1975 (ja, je verzint 't niet).
Ik moet ook nog steeds recensies schrijven die ik ook in dat topic nog kan plempen, maar het komt er niet echt van.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom
Ik heel mooi cabaret topic gemaakt![]()
Ben er nog boos over
Zal hem weer is kicken![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat leest u voor boeken? Soft-erotisch damesromannetjes misschien?
Je moet nog recensies postenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laatst begonnen in Reaper Manop aanraden van m'n huisgenoot.
Verder kan ik je ook niet helpen ben ik bang.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds recensies schrijven die ik ook in dat topic nog kan plempen, maar het komt er niet echt van.
Verdulleme. Ik heb ook een laptop, maar vergeet nog steeds dat ik die mee naar bed kan slepen LOLquote:Op woensdag 14 december 2005 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
Ik lig al op bed
Ik ga zo wel even de laptop uit knallen
Hehe dat is stomquote:Op woensdag 14 december 2005 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verdulleme. Ik heb ook een laptop, maar vergeet nog steeds dat ik die mee naar bed kan slepen LOL
Heb je Good Omens van hem al gelezen?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook hoi. Nee en nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:28 schreef Pheno het volgende:
Hoi Christine. Ook ongesteld en sjaggie?
kan datquote:Op woensdag 14 december 2005 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben ongesteld volgens nixxx
Het schijnt?quote:
Waar komt het bloed uit?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens nixxxx wel
Ik vind het ook een enge gedachte
Waar moet ik dat ding in doen?
Jij zal een goede moeder zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar komt het bloed uit?
Daar moet ie in.
Nog niks gevondenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar komt het bloed uit?
Daar moet ie in.
Houd je bek mokkel!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je niet bloedt, dan ben je niet ongesteld.
Simpel toch?
Droom ze!quote:
Huh?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Houd je bek mokkel!
ik lig hier beetje vergaan van de pijn!
En jij maar een beetje lopen zeiken of ik je even wil beffen!
Ga lekker zelf zo een week liggen![]()
Phenoquote:
Komt die PMS de volgende keer ook nog?quote:
Zou kunnenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt die PMS de volgende keer ook nog?
De vrouwen gooien al hun bevliegingen daarop, dus het zou kunnen. Aanstelleritis imhoquote:
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vrouwen gooien al hun bevliegingen daarop, dus het zou kunnen. Aanstelleritis imho
Het betere wetenschappelijk onderzoek: it's a small step for godt, but a giant leap for men!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk het ook!
Als ik dat nou krijg heb ik bewijs
En ik kan het zo bij mezelf weghalenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het betere wetenschappelijk onderzoek: it's a small step for godt, but a giant leap for men!
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vrouwen gooien al hun bevliegingen daarop, dus het zou kunnen. Aanstelleritis imho
Niksquote:
You fucking addict.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:49 schreef Godlike02 het volgende:
Nog 9 min tot 12 uur
Dan gaat ie echt uit
Zegt diegene die om middernacht nog om de hoek komt kijkenquote:
Niet zo zeuren, het is al laat.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zegt diegene die om middernacht nog om de hoek komt kijken
Dat bloedverlies komt zeker uit de hersenenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld. Ik doeals ik daar zin in heb!
![]()
9 minquote:Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef dawg het volgende:
En het was trouwens 11 minuten, je zit in de ontkenningsfase, Godt.
Zeg dat nou niet trut!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld. Ik doeals ik daar zin in heb!
![]()
Recensie al klaar?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet trut!
Dan kun je nietdoen als je daar zin in hebt ook al ben je niet ongesteld.
![]()
Stiekum de klok verzetten he. Het is nog erger dan ik dacht.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
9 min
kijk maar naar mn post tijd
Heeft meer iets met de baarmoeder te maken...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat bloedverlies komt zeker uit de hersenen
Draai hem nu dan ook even 7 min naar vorenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Stiekum de klok verzetten he. Het is nog erger dan ik dacht.
De enige echte kutsmoes!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:55 schreef GF het volgende:
Ongesteld zijn is een kutsmoesje.
Schopje naar ONZquote:Op woensdag 14 december 2005 23:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heeft meer iets met de baarmoeder te maken...
Neequote:
Die is nog leeg zo te horenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee
Misschien dat ik er dit weekend tijd voor kan maken.
* Twisted_fok pakt to do list erbij.![]()
Dat is niet te merken aan het gedrag van de sc-ongestelde-vrouwen hierquote:Op woensdag 14 december 2005 23:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heeft meer iets met de baarmoeder te maken...
Ze zijn gewoon vervelendquote:Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet te merken aan het gedrag van de sc-ongestelde-vrouwen hier
Voorzover ik me kan herinneren heb ik niets gezegd over hoofdpijn, buikpijn en ander gezeik.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet te merken aan het gedrag van de sc-ongestelde-vrouwen hier
Kloptquote:Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vervelend
Maar past wwel bij R&P
En vervolgens het onophoudelijke kotsen...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef nixxx het volgende:
trusten!
hij is idd goed, vooral de dicks/pussy/asshole speech
Truste beeb!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga nog even lezen.
trusten alvast ongestelde sletjes en ander gespuis!
dat was echt om tequote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
En vervolgens het onophoudelijke kotsen...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat was echt om te![]()
![]()
....
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ook welterusten van mijn kant
Ik had het al gezien ja!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef nixxx het volgende:
btw.. je houdt je bazin :p
Meerderheid Kamer steunt Verdonk inzake kwestie Congo
altijd, behalve op dagen dat je naar het ziekenhuis meotquote:
Succes/sterkte dan dadelijk!quote:Op donderdag 15 december 2005 08:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
altijd, behalve op dagen dat je naar het ziekenhuis meot
Speciaal voor de dames hierquote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef Frezer het volgende:
Wat een aansprekende TT weer.![]()
Een goede morgen,![]()
dank je, nog een half uurtje werken en dan moet ik maar gaanquote:
Wat liefdevol!quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 08:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je, nog een half uurtje werken en dan moet ik maar gaan
ach ben 1 1/2 uur aanwezig geweest en wat lopen gooien met dvd'squote:Op donderdag 15 december 2005 08:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
was dat de moeite nog waard om nog te gaan werken.
tjah ongesteldheid hequote:Op donderdag 15 december 2005 08:54 schreef Breetai het volgende:
ik ben net wakker en de TT slaat weer een hoop.
Een hoop wat?quote:Op donderdag 15 december 2005 08:54 schreef Breetai het volgende:
ik ben net wakker en de TT slaat weer een hoop.
quote:
Zonder jou is er ook gewoon niets aanquote:Op donderdag 15 december 2005 09:05 schreef Pheno het volgende:
Shees, nog steeds dezelfde pagina als gisteren
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:05 schreef Pheno het volgende:
ik heb even op je gewachtquote:Op donderdag 15 december 2005 09:05 schreef Pheno het volgende:
Niet, ik zie me nog op dezelfde pagina staanquote:Op donderdag 15 december 2005 09:06 schreef Frezer het volgende:
Mogge iedereen,
[..]
dit is een nieuwe hoor.
Dank jequote:
t zijn lege doosjes dus dat boeit nietquote:
nee sorryquote:Op donderdag 15 december 2005 09:09 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al bloed af?
Yup!quote:Op donderdag 15 december 2005 09:09 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al bloed af?
300 posts per pagina zeker?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet, ik zie me nog op dezelfde pagina staan
quote:
sterkte!quote:
Hrmpf, ik was toch echt chagrijnig, onuitstaanbaar en recalcitrant hoor!quote:
Studeerse babe!quote:Op donderdag 15 december 2005 09:28 schreef Mokster het volgende:
Ik duik mn bedje weer ff in (met studieboek).
![]()
Yup. Staat zowel in 't Nederlandsch als het Engels in m'n kastquote:Op woensdag 14 december 2005 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je Good Omens van hem al gelezen?
Graag gedaan,..quote:
Ik gok dat jij een andere functie hebt als Pheno.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:24 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga werken en ik voorspel dat tot een uur of half 7 niets meer van mij vernomen wordt
Ja, ik neem niet aan dat er honderden van dat soort baantjes bestaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een andere functie hebt als Pheno.
Betaald niks doen lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 15 december 2005 10:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik neem niet aan dat er honderden van dat soort baantjes bestaan.![]()
Ja. Ik overweeg daarom ook sterk om van een uitkering te gaan leven.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:35 schreef Godlike02 het volgende:
Betaald niks doen lijkt mij ook wel wat
Ik ben nog dringend op zoek naar die uitkering die hoger is dan mijn huidige salarisquote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja. Ik overweeg daarom ook sterk om van een uitkering te gaan leven.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben nog dringend op zoek naar die uitkering die hoger is dan mijn huidige salaris
Dat is inderdaad een minpunt. Zouden ze toch eens iets aan moeten doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben nog dringend op zoek naar die uitkering die hoger is dan mijn huidige salaris
Nee, hij heeft na een uur fokken vijf minuten tijd om te werken.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:43 schreef het.ismij het volgende:
@Pheno, jij hebt ook na 10 min een half uur tijd om te fokken??
Tss, wat een pauperbaan heb jequote:Op donderdag 15 december 2005 10:43 schreef het.ismij het volgende:
@Pheno, jij hebt ook na 10 min een half uur tijd om te fokken??
Whahahahahaquote:Op donderdag 15 december 2005 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, wat een pauperbaan heb je
Ik werk keihard om de rest van de dag te kunnen fokken![]()
geloof het of niet, maar ze zijn idd blij met me. Ik ben vorige maand 100% billable geweest met klanten, ik heb ondertussen ook kunnen fokkenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whahahahaha
Je baas blij en jij blij,..![]()
Jawel, ik ben getrouwdquote:Op donderdag 15 december 2005 10:56 schreef het.ismij het volgende:
Whehehe,./.
Moet niet gekker worden,..
Hij vroeg er zelf om, ik moest een gekker voorbeeld meldenquote:
Is het dan zo bizar om getrouwd te zijn?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij vroeg er zelf om, ik moest een gekker voorbeeld melden
Blijkbaar wel hequote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het dan zo bizar om getrouwd te zijn?![]()
Nee, meer het feit dat IK getrouwd ben. Wat ben jij een flutfilosoof zegquote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het dan zo bizar om getrouwd te zijn?![]()
Sorry, ik hou me niet met zulke diepgaande zaken bezig. Ik ben slechts een eenvoudig politiek-filosoof.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, meer het feit dat IK getrouwd ben. Wat ben jij een flutfilosoof zeg
oh, dat is tegenwoordig makkelijk: hoe haal ik als minister zoveel mogelijk binnenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, ik hou me niet met zulke diepgaande zaken bezig. Ik ben slechts een eenvoudig politiek-filosoof.![]()
In mijn tijd waren er geen ministers en parlement, maar kwamen we iedere week met alle vrije mannelijke burgers van Athene op het marktplein bij elkaar om te vergaderen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh, dat is tegenwoordig makkelijk: hoe haal ik als minister zoveel mogelijk binnen
Met honkbalknuppelsquote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In mijn tijd waren er geen ministers en parlement, maar kwamen we iedere week met alle vrije mannelijke burgers van Athene op het marktplein bij elkaar om te vergaderen.![]()
Nee hoor, toen waren we nog beschaafd.quote:
Oh ja, Brad Pitt enzo die een potje gingen kaarten om landquote:Op donderdag 15 december 2005 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, toen waren we nog beschaafd.![]()
Zeker, toen was het nog geoorloofd om het met minderjarige jongetjes te doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, toen waren we nog beschaafd.![]()
Nu toch ook, gezien de pedoclub?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Zeker, toen was het nog geoorloofd om het met minderjarige jongetjes te doen.
Ik dacht toch te weten dat je anno 2005 aardig lang in de nor mag vertoeven als je je leuter in een klein ventje steekt.quote:
Dat was gewoon een deel van hun opvoeding.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Zeker, toen was het nog geoorloofd om het met minderjarige jongetjes te doen.
Maar vond je het ook lekker dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een deel van hun opvoeding.![]()
Ik hield me daar verre van, ik filosofeerde slechts.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar vond je het ook lekker dan?
Doelloos fokken?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:40 schreef Pheno het volgende:
En als we docenten vragen dan willen er 3 man van de 200. Ze weten niet wat ze missen
Noem het maar doelloosquote:
Dus je hebt geen opvoeding gehadquote:Op donderdag 15 december 2005 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hield me daar verre van, ik filosofeerde slechts.![]()
Nee, Plato doet daar niet aanquote:Op donderdag 15 december 2005 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen opvoeding gehad
Nee, je hebt gelijk dagenlang met Godt en mij discussiëren is inderdaad een buitengewoon nuttige ervaring. Als er een hogere macht is dan heeft hij dit met het leven bedoeld.quote:
Nee, want ik ben niet opgegroeid in Athene maar in Macedonië.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen opvoeding gehad
Je gaat dingen vergeten na een 10tal eeuwen hequote:Op donderdag 15 december 2005 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet opgegroeid in Athene maar in Macedonië.
Of was Aristoteles dat?![]()
Ja, de ouderdom komt met gebreken en het is al weer enige tijd geleden dat ik mijn eigen biografie gelezen heb.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat dingen vergeten na een 10tal eeuwen he
discussieren we danquote:Op donderdag 15 december 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk dagenlang met Godt en mij discussiëren is inderdaad een buitengewoon nuttige ervaring. Als er een hogere macht is dan heeft hij dit met het leven bedoeld.![]()
Hoe zou jij onze bezigheden dan willen omschrijven? Dagtherapie?quote:
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op donderdag 15 december 2005 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe zou jij onze bezigheden dan willen omschrijven? Dagtherapie?
Jij bent grappigquote:Op donderdag 15 december 2005 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand die nog wat tijd over heeft anders, hebben we hier nog wel wat te doen hoor
Zullen we het eens gaan hebben over het waarom daarvan?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hou niet van discussie
neequote:Op donderdag 15 december 2005 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zullen we het eens gaan hebben over het waarom daarvan?
Ik zag eens een hele mooie bumpersticker: 'Werken? Werken? M'n vader werkt!'quote:
Laten we eens gaan discussiëren over de vraag waarom jij niet van discussie houdt.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Ik hou niet van discussie
Matige grapquote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laten we eens gaan discussiëren over de vraag waarom jij niet van discussie houdt.![]()
Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
Godt, heb jij mijn cookie nog?
Hij was inderdaad te laat, maar dat had ik niet gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Matige grap
En vooral rijkelijk te laat gemaakt
Jij houdt ook niet van discussie?quote:
Die van mij niet, de luie kl*****kquote:Op donderdag 15 december 2005 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag eens een hele mooie bumpersticker: 'Werken? Werken? M'n vader werkt!'
Met zijwieltjes?quote:
Ah, echte vaderliefdequote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij niet, de luie kl*****k
Ik ook nietquote:
Ook nog steeds single?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef QyRoZ het volgende:
Zo.
Nog huizen gekocht?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef QyRoZ het volgende:
Zo.
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat denk je wel niet van me?
T is meer dat de idioot al 25 jaar een tuin op zijn buik heeft. Ligt gewoon een beetje te liggen en weg te rottenquote:
Juist..mijn idee.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Wat een aansprekende TT weer.![]()
Nog steeds last van buik, hoofd, etc?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Juist..mijn idee.
Goedemiddag, voor mij maar geen pauze.. ik werk door en ga op tijd naar huis...het gaat niet echt lekker..
Jij bent de inspiratiequote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Juist..mijn idee.
Goedemiddag, voor mij maar geen pauze.. ik werk door en ga op tijd naar huis...het gaat niet echt lekker..
* MissMSX verandert onderwerpquote:Op donderdag 15 december 2005 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat de idioot al 25 jaar een tuin op zijn buik heeft. Ligt gewoon een beetje te liggen en weg te rotten![]()
Ja ..quote:Op donderdag 15 december 2005 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds last van buik, hoofd, etc?
Nou das fraai.. ik zal me over een paar dagen wat leukers laten invallen..quote:
Koud!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX verandert onderwerp![]()
Lekker weer he?
Eigenlijk niet echt,quote:
Ja best welquote:Op donderdag 15 december 2005 12:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX verandert onderwerp![]()
Lekker weer he?
Das niet nodig,quote:Op donderdag 15 december 2005 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb momenteel een hartgrondige hekel aan mezelf..
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt,. Ik weet niet of dit nu zo'n positieve switch is...
![]()
Laat maar, blijkbaar vindt iedereen het wel lekker weer,
.
Niet doen hoor, is echt nergens nodig voor he.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja ..
Ik heb momenteel een hartgrondige hekel aan mezelf.. bah ik kom niet vooruit!!
Zaterdag krijg jij wel weer sneeuw. Wij hier niet hopelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
Het is nix gezellig buiten, ik ga dadelijk lekker met de verwarming omhoog knus op de bank...
Als het nu nog ging sneeuwen.. tja dat vond ik het wel leuk.. maar dit is niets..
Maak ze af dan, en daarna lekker op de bank hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
Lief van jullie heren..
Ik ga nog even iets proberen af te maken en dan ga ik naar huis...tot laters..(denk ik..)
Als dat zo is, dan ben ik zaterdag weer een klein kind...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zaterdag krijg jij wel weer sneeuw. Wij hier niet hopelijk![]()
Al bij 2 sneeuwvlokken hier in Nederland.quote:
Ook zonder die vlokken eigenlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:46 schreef Frezer het volgende:
Dag juffrouw C.
[..]
Al bij 2 sneeuwvlokken hier in Nederland.![]()
suc7.quote:
Iedereen weer aan het werkquote:Op donderdag 15 december 2005 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterkte Q!
Een notaris is dodelijk saai![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |