moet!quote:
Dan moet je hier zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik hou wel van een glas wijn en ik wil wel een boek lezen
Heeft iemand nog goede tips qua boeken?quote:
Wat voor soort boeken vind je leuk?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft iemand nog goede tips qua boeken?
Potter? Ik heb deel 1 van de film gezien. Leuk wel, maar of ik het boek wil lezen weet ik nietquote:
Terry Pratchet achtige fictie vind ik wel te pruimen en verder lees ik voornamelijk informatieve boeken. Ben momenteel bezig met een boek over de Nederlands-Japanse betrekkingen tussen 1945 en 1975 (ja, je verzint 't nietquote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor soort boeken vind je leuk?
Dan ga ik je niet echt antwoord kunnen geven helaasquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terry Pratchet achtige fictie vind ik wel te pruimen en verder lees ik voornamelijk informatieve boeken. Ben momenteel bezig met een boek over de Nederlands-Japanse betrekkingen tussen 1945 en 1975 (ja, je verzint 't niet).
Boeken zijn veel leukerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Potter? Ik heb deel 1 van de film gezien. Leuk wel, maar of ik het boek wil lezen weet ik niet
Verkeerde subforum, I knowquote:Op woensdag 14 december 2005 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik je niet echt antwoord kunnen geven helaas
Geschreven door Bloody Maryquote:
Wat wil je met zo'n forumnaam?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En TTK zit ook al geen leven in![]()
T is meer dat ik heel andere boeken leesquote:
Beetje sufkutten daar he? Kunnen beter op de bank een boek gaan lezen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 uitgebreid topic gemaakt
Weinig response dus ik kom er niet meer
Daaromquote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje sufkutten daar he? Kunnen beter op de bank een boek gaan lezen.
Gelukkig is er nog R&P
Wat leest u voor boeken? Soft-erotisch damesromannetjes misschien?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat ik heel andere boeken lees
Laatst begonnen in Reaper Manquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terry Pratchet achtige fictie vind ik wel te pruimen en verder lees ik voornamelijk informatieve boeken. Ben momenteel bezig met een boek over de Nederlands-Japanse betrekkingen tussen 1945 en 1975 (ja, je verzint 't niet).
Ik moet ook nog steeds recensies schrijven die ik ook in dat topic nog kan plempen, maar het komt er niet echt van.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom
Ik heel mooi cabaret topic gemaakt![]()
Ben er nog boos over
Zal hem weer is kicken![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat leest u voor boeken? Soft-erotisch damesromannetjes misschien?
Je moet nog recensies postenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Laatst begonnen in Reaper Manop aanraden van m'n huisgenoot.
Verder kan ik je ook niet helpen ben ik bang.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds recensies schrijven die ik ook in dat topic nog kan plempen, maar het komt er niet echt van.
Verdulleme. Ik heb ook een laptop, maar vergeet nog steeds dat ik die mee naar bed kan slepen LOLquote:Op woensdag 14 december 2005 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
Ik lig al op bed
Ik ga zo wel even de laptop uit knallen
Hehe dat is stomquote:Op woensdag 14 december 2005 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verdulleme. Ik heb ook een laptop, maar vergeet nog steeds dat ik die mee naar bed kan slepen LOL
Heb je Good Omens van hem al gelezen?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook hoi. Nee en nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:28 schreef Pheno het volgende:
Hoi Christine. Ook ongesteld en sjaggie?
kan datquote:Op woensdag 14 december 2005 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben ongesteld volgens nixxx
Het schijnt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |