tis maar goed dat je geen kinderwensen hebt...quote:op donderdag 15 december 2005 13:36 schreef pheno het volgende:
lol@ tt. van wie denk je dat ik het heb. het is erfelijk
ben te vroegquote:
dat is beter voor iedereen jaquote:op donderdag 15 december 2005 13:40 schreef mokster het volgende:
[..]
tis maar goed dat je geen kinderwensen hebt...
waren jouw ouders ook maar zo bijdehand geweest!quote:
nee, die konden hun lusten niet inde hand houdenquote:op donderdag 15 december 2005 13:51 schreef airwin het volgende:
[..]
waren jouw ouders ook maar zo bijdehand geweest!![]()
geil idee?quote:op donderdag 15 december 2005 13:55 schreef pheno het volgende:
[..]
nee, die konden hun lusten niet inde hand houden
iets wat ik trouwens niet voor me wil zien
over lusten gesproken... wij hadden hier zojuist onze tijdelijke receptioniste op bezoek. damn, die is lekker... daar wil ik best een kindje bij maken! met haar uiterlijk en mijn intelligentie moet dat wel een fantastisch kind worden...quote:op donderdag 15 december 2005 13:55 schreef pheno het volgende:
nee, die konden hun lusten niet inde hand houden
tenzij er iets misgaat... en het haar intelligentie en jouw uiterlijk krijgt natuurlijkquote:op donderdag 15 december 2005 13:58 schreef airwin het volgende:
[..]
over lusten gesproken... wij hadden hier zojuist onze tijdelijke receptioniste op bezoek. damn, die is lekker... daar wil ik best een kindje bij maken! met haar uiterlijk en mijn intelligentie moet dat wel een fantastisch kind worden...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |