Kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef Hugster het volgende:
VOLVOMEISTER, beetje geilen op onze Muuk eh?!
wat lief ik heb een broertje erbijquote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef Hugster het volgende:
VOLVOMEISTER, beetje geilen op onze Muuk eh?!
De vriendin van mn broertje bedankte me laatst dat ik haar het gevoel gaf een grote broer voor haar te zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat lief ik heb een broertje erbij
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat lief ik heb een broertje erbij
Hoezo, hij ontkent toch niks?quote:
in Utrecht.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef PeuRac het volgende:
hey Hugo, waar werk je ook alweer?
dat geeft wel aan dat ze zichzelf als familie beschouwdquote:Op woensdag 14 december 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De vriendin van mn broertje bedankte me laatst dat ik haar het gevoel gaf een grote broer voor haar te zijnik mag haar meer als mn broertje
![]()
quote:
quote:
Had ik gezienquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat geeft wel aan dat ze zichzelf als familie beschouwd
Fijn voor haar
belslet.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat bedoel ik niet, wat voor n werk doe je
nopequote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
ooh, komt er nog wat op tv zodadelijk?
geen moerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
ooh, komt er nog wat op tv zodadelijk?
Wie reed er het afgelopen jaar Alfaquote:
Hij zal wel een blauwtje gelopen hebbenquote:
ik ben in een pest bui, veelste druk op werk, veel gezeik en ik wil nou weleens bericht over die Alfa.quote:
niet dat ik er nog naar zal kijken maar bedankt in ieder geval, en nog een hele fijne avondquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef M5 het volgende:
zoo.. plaatjes bij de OP gevoegt..
ben weer ff weg nu
hou op met eikelenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zal wel een blauwtje gelopen hebben![]()
dvdtjequote:
Heb je Paul al gebeld?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben in een pest bui, veelste druk op werk, veel gezeik en ik wil nou weleens bericht over die Alfa.
voor jou dan de volgende keer alleen een droge lap tekstquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet dat ik er nog naar zal kijken maar bedankt in ieder geval, en nog een hele fijne avond
We zitten je maar te plagenquote:
wanneer zou je normaliter wat te horen krijgen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben in een pest bui, veelste druk op werk, veel gezeik en ik wil nou weleens bericht over die Alfa.
morgenvroeg dusquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Oew! Laat even weten hoe hij was
Ik hoop voor je dat dat ook zo blijftquote:
jij doet niet aan sextoys?quote:
hij zou vandaag voor APK gaan, dan zou ie me bellen om de prijs kort te sluiten voor mij is dan pas de deal echt gesloten nu blijf ik het gevoel houden nog dat het niet door gaat. En als ik ergens niet tegen kan...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
wanneer zou je normaliter wat te horen krijgen dan?
ik val niemand hier toch aan? behalve die volvonichtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef Hugster het volgende:
ey Bo, je bent niet bezig met een poging matig rellen eh?
oe das wel leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
ze gaf mijn ouders ook een cadeau met vader en moederdag.
Ik kan me niet voorstellen dat Paul em zomaar aan iemand anders zou verkopen, anders kan hij in iedergeval de eerst komende tijd zijn gezicht niet meer laten zien op meetingsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij zou vandaag voor APK gaan, dan zou ie me bellen om de prijs kort te sluiten voor mij is dan pas de deal echt gesloten nu blijf ik het gevoel houden nog dat het niet door gaat. En als ik ergens niet tegen kan...
wachtenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij zou vandaag voor APK gaan, dan zou ie me bellen om de prijs kort te sluiten voor mij is dan pas de deal echt gesloten nu blijf ik het gevoel houden nog dat het niet door gaat. En als ik ergens niet tegen kan...
tuurlijk wel, wie ben ik?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Paul em zomaar aan iemand anders zou verkopen, anders kan hij in iedergeval de eerst komende tijd zijn gezicht niet meer laten zien op meetings
wat een lelijk ding zegquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef M5 het volgende:
zoo.. plaatjes bij de OP gevoegt..
ben weer ff weg nu
ik heb ECHT 0,0 geduld, haat dat echt van mezelf. Als ik wat wil hebben/kopen moet ik het gelijk hebben en niet wachten. Het vreet gewoon aan mequote:
nou dan laat maar weten of het idd net is zoals ze zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net na die gruwelijke tip van Tjabbo alle soorten fleshlights besteld![]()
Ga je morgen eerder weg van je werk en haal je em opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ECHT 0,0 geduld, haat dat echt van mezelf. Als ik wat wil hebben/kopen moet ik het gelijk hebben en niet wachten. Het vreet gewoon aan me![]()
nou mn wachtperiode voordat ik mn auto had ken je al en dan nu nog 8 weken wachten tot ik mn centen krijg van die achterlijke waalquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ECHT 0,0 geduld, haat dat echt van mezelf. Als ik wat wil hebben/kopen moet ik het gelijk hebben en niet wachten. Het vreet gewoon aan me![]()
Graaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef Alfisti het volgende:
Zal ik Paul maar even bellen peu? Anders blijven we met zo'n chago de hele avond zitten
neeh, het is Paul z'n schuld niet ofzo, het ligt aan mij dat ik niet kan wachtenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef Alfisti het volgende:
Zal ik Paul maar even bellen peu? Anders blijven we met zo'n chago de hele avond zitten
sjoewequote:
zondagquote:
ik kan niet eerder weg, die schijt desk draait op mij.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je morgen eerder weg van je werk en haal je em op![]()
Jij bent iemand waarvan de hele club al geruime tijd zegt dat die nodig een andere auto moetquote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
tuurlijk wel, wie ben ik?
First come first serve.
dat is pas echt kut ja, ik zou het niet overlevenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou mn wachtperiode voordat ik mn auto had ken je al en dan nu nog 8 weken wachten tot ik mn centen krijg van die achterlijke waal
rieleeaaksstquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef vlad het volgende:
[..]
zondag![]()
dus kan kerst met m'n vrouwtje vieren![]()
Ik ben morgen vrij, wil em wel voor je ophalen, is hij zeker weten goed warm als je em krijgtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan niet eerder weg, die schijt desk draait op mij.
kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent iemand waarvan de hele club al geruime tijd zegt dat die nodig een andere auto moeten je hebt toch gewoon de afspraak dat jij de auto koopt nadat hij APK gekeurd is voor een nog te bepalen bedrag? Dat is gewoon een rechtsgeldige overeenkomst (alleen lastig hard te maken zonder getuigen).
dat is pas een cadeau voor kerstquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef vlad het volgende:
[..]
zondag![]()
zo ga ik het al helemaal niet spelen, als ie verkocht is of hij wil hem niet verkopen dan heb ik gewoon pech en koop ik wel een opel om ze te pestenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent iemand waarvan de hele club al geruime tijd zegt dat die nodig een andere auto moeten je hebt toch gewoon de afspraak dat jij de auto koopt nadat hij APK gekeurd is voor een nog te bepalen bedrag? Dat is gewoon een rechtsgeldige overeenkomst (alleen lastig hard te maken zonder getuigen).
ik wil hem graag heel houdenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, wil em wel voor je ophalen, is hij zeker weten goed warm als je em krijgt
Het maakt niet uit wiens schuld het is, het gaat erom dat jij ongeduldig bent en je moet het zien dat we je willen helpen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
neeh, het is Paul z'n schuld niet ofzo, het ligt aan mij dat ik niet kan wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
hehquote:
Kerstkindje makenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef vlad het volgende:
[..]
zondag![]()
snel een knuffeljezelfjasje, hij draait doorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo ga ik het al helemaal niet spelen, als ie verkocht is of hij wil hem niet verkopen dan heb ik gewoon pech en koop ik wel een opel om ze te pesten![]()
![]()
Dat laatste geloof ik nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo ga ik het al helemaal niet spelen, als ie verkocht is of hij wil hem niet verkopen dan heb ik gewoon pech en koop ik wel een opel om ze te pesten![]()
![]()
i know, ik kijk ook discoveryquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef M5 het volgende:
[..]
hehidd. lelijk als de nacht, maar daar vliegt ie ook hoofdzakelijk. al zijn er wel plannen om missies overdag te gaan vliegen. stealth vliegtuig van de 1e generatie. nieuwe stealth kisten zijn wel mooier. zonder computers vliegt ie niet overigens.. maar wat wil je met zo'n piramide met vleugels
en hoezo sorry? maakt mij niet uit hoor
jij hebt mij daar heulemaal niet instaanquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef BoJo het volgende:
oke oke ik hou m'n ongeduldige bek wel, straks hou ik niemand over in m'n msn lijst![]()
ja he?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef BoJo het volgende:
oke oke ik hou m'n ongeduldige bek wel, straks hou ik niemand over in m'n msn lijst![]()
lekker rustig toch, wees blij vraag maar aan Alfistiquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij hebt mij daar heulemaal niet instaan![]()
* Alfisti heeft Bo nu geblocked......quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekker rustig toch, wees blij vraag maar aan Alfisti![]()
![]()
Das bagger idd, maar nu wel een fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ja he?![]()
maar ik weiger om met een strik om onder de boom te liggen![]()
maak ik het toch weer een beetje goed met haar![]()
en nu kan ik weer zeggen dat ik altijd mijn beloftes na kom![]()
vorig jaar met kerst zat ik voor half jaar in Finland, en beloofde haar dat ik de volgende kerst thuis zo zijn. Vervolgens vertrok ik voor 9 maanden naar Canada![]()
ben maandag en dinsdag vrijquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef Alfisti het volgende:
Bo > wel ff komen showen als je hem hebt he, moet toch de hele week werken volgende week dus je weet waar ik ben
een film, de muziek ken ik allangquote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
@Mukie: DVD van de band, of een film?
@OP: die is ooit over ons huis heen gevlogen
* Hugster ook......quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft Bo nu geblocked......
ghihihiquote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekker rustig toch, wees blij vraag maar aan Alfisti![]()
![]()
ik niet. mij te basic. al tijden niets nieuws gezien daar op vliegtuig gebied.quote:
dat kan ja.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
@OP: die is ooit over ons huis heen gevlogen
ik hoef nog maar een weekje te werken en dan vrijquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben maandag en dinsdag vrij![]()
ben alleen vergeten waar je werkt![]()
die stealth beestjes komen daar wel vaker opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik niet. mij te basic. al tijden niets nieuws gezien daar op vliegtuig gebied.maar dat ligt ook aan mij.. niet aan discovery
[..]
dat kan ja.
ik had nog 2 atv dagen die ik op moest nemen voor het eind van het jaar of incashen. Maar dat laatste was me teveel werkquote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik hoef nog maar een weekje te werken en dan vrij
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
*zucht*
Dan kom je maar 's-avonds maar naar Kortenhoef
veul plezierquote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
fijne avond heren, deze dame gaat in dr bedje liggen met een deeveedeetjuh
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
fijne avond heren, deze dame gaat in dr bedje liggen met een deeveedeetjuh
ik heb nog 14 dagen over van de 38 die ik nog hadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had nog 2 atv dagen die ik op moest nemen voor het eind van het jaar of incashen. Maar dat laatste was me teveel werk![]()
Derest van het jaar en volgend jaar geen vrij meer denk ik... ik spaar altijd m'n dagen op voor de zomervakantie.![]()
Op loop afstand van z'n ouders, maar je weet waarschijnlijk dus ook niet waar dat isquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben maandag en dinsdag vrij![]()
ben alleen vergeten waar je werkt![]()
Samequote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ik verveel me echt de tering trouwens
same herequote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ik verveel me echt de tering trouwens
waarom wilde je weten waar ik werk?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op loop afstand van z'n ouders, maar je weet waarschijnlijk dus ook niet waar dat is![]()
dat, plus het feit dat ik maximaal een uur per week online ben, en dan meestal zo rond 4 uur 's nachtsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit niet in Alexxxxx zijn msn lijst![]()
Vond je de 3 weken van dit jaar te kort dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had nog 2 atv dagen die ik op moest nemen voor het eind van het jaar of incashen. Maar dat laatste was me teveel werk![]()
Derest van het jaar en volgend jaar geen vrij meer denk ik... ik spaar altijd m'n dagen op voor de zomervakantie.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op loop afstand van z'n ouders, maar je weet waarschijnlijk dus ook niet waar dat is![]()
ik hou mn hart vast met de vliegshow komende zomerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef M5 het volgende:
oh ja. Alexxxx beter over je huis dan in je huis
http://www.cnn.com/US/9709/14/f117.crash.update
Vooral omdat het een MSN adres samen met Sandra isquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Hugster het volgende:
bloedgeil cammen altijd met die Alexis
ik doelde eigenlijk het soort werk / wat je verkoopt/helpdesked.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarom wilde je weten waar ik werk?
wordt wel spectaculair. komen nog een paar amerikanen langs met een setje F/A-18's die heel dicht naast elkaar vliegen, (Blue Angels).quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hou mn hart vast met de vliegshow komende zomer
(terwijl ik het in alle rust vanuit de achtertuin bekijk)
Sorry, ik ben in zo'n bui vanavond, ik zal ermee ophoudenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef BoJo het volgende:
[..]had ik al eerder niet gezegd dat je op moest houden met eikelen? Natuurlijk weet ik waar z'n ouders wonen
![]()
ik ook halfquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in zo'n bui vanavond, ik zal ermee ophouden
Ik zit Angel Eyes te kijken trouwens, met Jennifer Lopez
Ik bel het KvK bestand door, probeer de directeur of bij grote bedrijven soms de financial controller te pakken te krijgen en vraag ze dan naar hun investeringen voor de komende tijd.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk het soort werk / wat je verkoopt/helpdesked.
Waarschijnlijk mogen we ook naar de VIP open dag, de dag voor die voor het grote publiekquote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
wordt wel spectaculair. komen nog een paar amerikanen langs met een setje F/A-18's die heel dicht naast elkaar vliegen, (Blue Angels).
maar zolang je ziet wat er gebeurd kun je altijd nog weg rennen mocht het fout gaan [afbeelding]
Ja lekker, komt er een vliegtuig met een X aantal honderd kilometer per uur op je af en jij wilt daar met max 15km/h van wag rennen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
wordt wel spectaculair. komen nog een paar amerikanen langs met een setje F/A-18's die heel dicht naast elkaar vliegen, (Blue Angels).
maar zolang je ziet wat er gebeurd kun je altijd nog weg rennen mocht het fout gaan [afbeelding]
*opmerking inslikt* Je moet stoppen met voorzetten geven, anders kan ik me niet inhoudenquote:
zeg handige jongen je hebt toch geen kast getimmerd vanavond om uit vandaan te komen ?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben een K3 CD aan het downloaden
Dat is relax, 100x beter als bel/internet/tv setjes te slijten aan kanslozenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bel het KvK bestand door, probeer de directeur of bij grote bedrijven soms de financial controller te pakken te krijgen en vraag ze dan naar hun investeringen voor de komende tijd.
Hebben ze die, en zie ik mogelijkheden tot subsidieadvies dan probeer ik een afspraak met een subsidieadviseur van ons te slijten.
ik ben nog steeds verbijsterd over wat voor een grote kont dat mens heeftquote:Op woensdag 14 december 2005 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*opmerking inslikt* Je moet stoppen met voorzetten geven, anders kan ik me niet inhouden![]()
Ik vind de film tegenvallen tot nu toe, hoog soap gehalte
nee, maar ik verveel mequote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg handige jongen je hebt toch geen kast getimmerd vanavond om uit vandaan te komen ?![]()
harder dan 1000 km/h gaan ze toch nietquote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja lekker, komt er een vliegtuig met een X aantal honderd kilometer per uur op je af en jij wilt daar met max 15km/h van wag rennen?![]()
![]()
Topic over crackhoeren openen in BHquote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga voor de gien in de ONZ FB heel hard roepen dat je een bepaalde reeks in ONZ wilt hebben
Met dr haar zo strak achterover en in zo'n politiepak vind ik dr niet eens zo lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben nog steeds verbijsterd over wat voor een grote kont dat mens heeft![]()
vind haar sowiezo niet geil, geef mij maar een fleshlightquote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met dr haar zo strak achterover en in zo'n politiepak vind ik dr niet eens zo lekker![]()
Yep, al heb ik hier ook veel kanslozen hoor, iedereen kan een bedrijf starten natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is relax, 100x beter als bel/internet/tv setjes te slijten aan kanslozen![]()
Je kunt zeker niet kiezen welke bedrijven je mag bellen, anders wist ik het welquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yep, al heb ik hier ook veel kanslozen hoor, iedereen kan een bedrijf starten natuurlijk
Het ene moment is het:
"JANNIE"
"Hallo, u spreekt met de Vries van Traverse, ik had graag gesrproken met Dhr. Barten"
"Ja die staat op de steiguhs"
"laat maar zitten dan"
en het andere moment zit je weer met de directeur van Hewlett Packard of Coca Cola aan de lijn
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef yvonne het volgende:
[blabla van Volvomeister]
Tot over 3 maanden
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yep, al heb ik hier ook veel kanslozen hoor, iedereen kan een bedrijf starten natuurlijk
Het ene moment is het:
"JANNIE"
"Hallo, u spreekt met de Vries van Traverse, ik had graag gesrproken met Dhr. Barten"
"Ja die staat op de steiguhs"
"laat maar zitten dan"
en het andere moment zit je weer met de directeur van Hewlett Packard of Coca Cola aan de lijn
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht al, wat is die VOLVOMEISTER ineens stil
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef yvonne het volgende:
Volvomeister blijft 3 maanden weg, mailen hoeft niet.
Ik bedenk met net trouwens dat een goede accountant al subsidies voor je regelt, die van ons wel tenminstequote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bel het KvK bestand door, probeer de directeur of bij grote bedrijven soms de financial controller te pakken te krijgen en vraag ze dan naar hun investeringen voor de komende tijd.
Hebben ze die, en zie ik mogelijkheden tot subsidieadvies dan probeer ik een afspraak met een subsidieadviseur van ons te slijten.
yep kan wel,quote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kunt zeker niet kiezen welke bedrijven je mag bellen, anders wist ik het wel![]()
Meesterlijk trouwens dat ze soms gewoon op de steigers ed staan![]()
Nouja, ik geil op kontjesquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
vind haar sowiezo niet geil, geef mij maar een fleshlight![]()
ooh, dan hoef je ons ook niet te bellenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
yep kan wel,
Aannemer Jan de WIt, directeur Jan de Wit die bel ik niet eens, die zet ik gelijk weg, voor de volgende maar weer
Het gaat om bouw/verbouw van +¤500.000, aanschaf van machines van +¤300.000 voordat het voor ons pas interessant wordt, dus al dat kleine grut ga ik niet eens bellen, heeft toch geen zin.
Je kan ook een anus opzetstuk krijgen voor je vleeslampquote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik geil op kontjes
Vandaag nog wat meegemaakt in de trein trouwenstering, ik heb me wel vermaakt
![]()
![]()
hou het maar voor jezelf jaquote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
edit, weggehaald, krijg toch alleen commentaar
Whehehe, heb je goed voorspeldquote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
edit, weggehaald, krijg toch alleen commentaar
het is wel een specialisme, er zijn meer dan 3600 verschillende soorten subsidies, sommige accountants hebben er een beetje tot redelijke kijk op. Maar die laten vaak toch een hoop liggen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedenk met net trouwens dat een goede accountant al subsidies voor je regelt, die van ons wel tenminstehij is trouwens imho erg goed bezig
Anaal vind ik niks, maar op z'n hondjesquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan ook een anus opzetstuk krijgen voor je vleeslamp
Maar vertel je zat in de trein en toenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anaal vind ik niks, maar op z'n hondjes![]()
Daar zit wat in ja, maar een accountant die toch al voor je bezig is, zal dan waarschijnlijk goedkoper zijn als zo'n subsidieventjequote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is wel een specialisme, er zijn meer dan 3600 verschillende soorten subsidies, sommige accountants hebben er een beetje tot redelijke kijk op. Maar die laten vaak toch een hoop liggen.
En de aanvraag moet voorzien worden van een heel mooi en duidelijk rapport, waarin alles echt is uitgeplozen en op de juiste manier gebracht wordt. Anders loop je grote kans dat je aanvraag wordt afgewezen.
besprong de conducteur Peu van achter, en deed het anaal op zn hondjes met hemquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar vertel je zat in de trein en toen
Van mijquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
van wie was VOLVOMEISTER btw een koon?
Die knul doet ook alles om die 35 euro in z'n zak te houdenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
besprong de conducteur Peu van achter, en deed het anaal op zn hondjes met hem
Niks, heb geen zin in dat eeuwige commentaar wat ik toch wel ga krijgen, dus hou ik het lekker voor mezelf, ik heb mn pleziertje gehadquote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar vertel je zat in de trein en toen
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb geen zin in dat eeuwige commentaar
Al mn OV kosten worden betaald door het werk, dan ga ik zeker het risico lopen 35 euri te moeten dokkenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die knul doet ook alles om die 35 euro in z'n zak te houden
Zoveel plezier ga ik niemand hier doenquote:
Je wilde het gewoon op een anaaltje gooien met de kaartjesknipperquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al mn OV kosten worden betaald door het werk, dan ga ik zeker het risico lopen 35 euri te moeten dokken![]()
éénmalig ¤1900 voor het onderzoek + 8-15% onderhandelbaar percentage van de ontvangen subsisdies.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja, maar een accountant die toch al voor je bezig is, zal dan waarschijnlijk goedkoper zijn als zo'n subsidieventje
Je hebt ons destijds op kicken.com anders wel een groot plezier gedaanquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel plezier ga ik niemand hier doen![]()
Ik ben godverdomme helemaal geen kloonquote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx denkt terug aan de tijd dat hij allemaal vragen over Unimogs aan Unimog ging stellen, terwijl hij al lang wist dat het een kloontje was
Iemand van kicken heeft me hiereen gestuurd, trouwens hoe wist je dat ik op kicken zat?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt ons destijds op kicken.com anders wel een groot plezier gedaan
LOL, lekker makkelijk cashen voor de KVK, 8-15%quote:Op woensdag 14 december 2005 21:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
éénmalig ¤1900 voor het onderzoek + 8-15% onderhandelbaar percentage van de ontvangen subsisdies.
we maakten altijd ruzie met de mensen in het kansloze rukkers.. euhm.. mooie meiden gedeeltequote:Op woensdag 14 december 2005 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand van kicken heeft me hiereen gestuurd, trouwens hoe wist je dat ik op kicken zat?ik kwam daar maar in 1 gedeelte
![]()
![]()
ik bel niet namens de KvK!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, lekker makkelijk cashen voor de KVK, 8-15%![]()
Daar kwam ik inderdaad alleen maarquote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we maakten altijd ruzie met de mensen in het kansloze rukkers.. euhm.. mooie meiden gedeelte
wat hebben we je vaak verrot gescholden
Brabus Unimogquote:Op woensdag 14 december 2005 21:21 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme helemaal geen kloon![]()
ooh, lekker makkelijk, het 'klanten bestand' van de kvk beslaat alle bedrijven in NLquote:Op woensdag 14 december 2005 21:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik bel niet namens de KvK!
Gebruik alleen hun klantenbestand.
Probeer je er maar weer onderuit te lullen kerelquote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kwam ik inderdaad alleen maarik reageerde volgens mij niet eens, ik kan me totaal niet meer herinneren wat ik daar deed, en/of hoe ik daar poste. Zou mn account nog bestaan? Vast niet, ik weet mn wachtwoord niet eens meer.
nee. We hebben het hele forum verneukt, nadat ze ongewild foto's van een vriend van ons gingen posten.. een maand hof zo het hele forum dicht, en daarna weer opnieuw begonnenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kwam ik inderdaad alleen maarik reageerde volgens mij niet eens, ik kan me totaal niet meer herinneren wat ik daar deed, en/of hoe ik daar poste. Zou mn account nog bestaan? Vast niet, ik weet mn wachtwoord niet eens meer.
LOL, zijn die topics ernog? Ik vond het achteraf trouwens maar een kut forum, allemaal 14-16 jarige kutjochiesquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. We hebben het hele forum verneukt, nadat ze ongewild foto's van een vriend van ons gingen posten.. een maand hof zo het hele forum dicht, en daarna weer opnieuw begonnen
en je poste best veel in het rukgedeelte ja
Ik ontken niks, ik poste alleen maar daar, lekker rukvoerquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Probeer je er maar weer onderuit te lullen kerel [afbeelding]
Preciesquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, lekker makkelijk, het 'klanten bestand' van de kvk beslaat alle bedrijven in NLIk vond t al zo commercieel voor de kvk.
Je weet nu dat de oorzaak (deels) uit friesland komtquote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef BoJo het volgende:
ik keek alleen de grappen en filmpjes op de eerste pagina, ineens werd dat echt bagger.![]()
Gruwelijk geil gek!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ontken niks, ik poste alleen maar daar, lekker rukvoerer waren een paar poster bij die altijd goede shit hadden
![]()
soms zelfs komplete zips van over de 100mb
Het moet je hobby maar zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ontken niks, ik poste alleen maar daar, lekker rukvoerer waren een paar poster bij die altijd goede shit hadden
![]()
soms zelfs komplete zips van over de 100mb
Nicequote:Op woensdag 14 december 2005 21:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
PreciesMaar daar betalen we dan ook voor.
Er komt genoeg binnen bij ons volgens mij![]()
Veel stappen, bowlen, terrasjes, barbecue, poolen op kosten van de zaak en we zitten in een heel mooi oud en groot pand in het hartje van Utrecht.
nee, dat hele forum is gedelet... klonen aanmaken met exact dezelfde username als een paar van de meest gehate users (van die sukkels met een hoofdletter i of een kleine L in hun naam), zelfde avatar, zelfde onderschift.. en dan maar gayporn postenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, zijn die topics ernog? Ik vond het achteraf trouwens maar een kut forum, allemaal 14-16 jarige kutjochiesWas jij daar onder dezelfde nickname? En met wie deed je daar samen dan?
nee, frontpage niks mee gedaan.. alleen het forum....quote:Op woensdag 14 december 2005 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet nu dat de oorzaak (deels) uit friesland komt
"...nadat de conducteur spetterend in zijn nauwe gaatje klaar was gekomen, ging hij het jongetje rukken..."quote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef Sjoewe het volgende:
Wat ik nou wel weer mooi vind is dat je niet over je trein avontuur wilt vertellen maar een paar posts later wel toegeeft dat je een kansloos rukkertje bent
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"...nadat de conducteur spetterend in zijn nauwe gaatje klaar was gekomen, ging hij het jongetje rukken..."
Waarom zou ik het ontkennen, als alles nog online had gestaan kon je zo opzoeken waar en wat ik poste.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef Sjoewe het volgende:
Wat ik nou wel weer mooi vind is dat je niet over je trein avontuur wilt vertellen maar een paar posts later wel toegeeft dat je een kansloos rukkertje bent
Hetgeen wat op het forum gepost werd, kwam op de frontpagequote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, frontpage niks mee gedaan.. alleen het forum....
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"...nadat de conducteur spetterend in zijn nauwe gaatje klaar was gekomen, ging hij het jongetje rukken..."
Kerel een beetje zelfspot zou je niet misstaanquote:Op woensdag 14 december 2005 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou ik het ontkennen, als alles nog online had gestaan kon je zo opzoeken waar en wat ik poste.
@Alexxxx, 1) ik val niet op mannen 2) het was een conductrice vandaag 3) en nee, die bedoelde ik niet.
ik mis die verzameling leuke grappige plaatjes elke maand ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hetgeen wat op het forum gepost werd, kwam op de frontpageik keek trouwens ook altijd in die topics, niet alles haalde de frontpage namenlijk.
nee. er was een subforum over de Frontpagequote:Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hetgeen wat op het forum gepost werd, kwam op de frontpageik keek trouwens ook altijd in die topics, niet alles haalde de frontpage namenlijk.
Er is net flinke koppijn komen opzetten welke ik al de hele dag probeer te onderdrukkenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kerel een beetje zelfspot zou je niet misstaan
zelf·spot (de ~ (m.))
1 het met zichzelf spotten
Oke, daar hing ik ook atlijd rond iig.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. er was een subforum over de Frontpageprecies andersom dus....
De grappen waren lang niet altijd de nieuwste hoor, maar het forum van kicken.com was een echte BrEeZaH sitequote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik mis die verzameling leuke grappige plaatjes elke maand ofzo![]()
daar kwam ik nooitquote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De grappen waren lang niet altijd de nieuwste hoor, maar het forum van kicken.com was een echte BrEeZaH site![]()
de frontpage hoort hoor bij het forum hoorquote:
ik heb sandra leren kennen op de chat van 3FMquote:Op woensdag 14 december 2005 21:57 schreef vlad het volgende:
wat heeft iedereen toch een brede internet geschiedenis![]()
ik kwam vroeger alleen op chatpoint.comen op een gothic forum
![]()
De rest boeide me niet. Ik had nog een leven toen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb sandra leren kennen op de chat van 3FM
ik mijn vriendin op een ander forum waar ik ook weleens kwamquote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb sandra leren kennen op de chat van 3FM
Die 33 is een 16v ik kan alleen niet goed zien of het een "S" "QV" of "Q4" is.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:00 schreef Alfisti het volgende:
@Alexxxx: http://buzzybee.kratjebie(...).php?p=122148#122148
hoezo gelukkigquote:Op woensdag 14 december 2005 22:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb gelukkig geen vriendin opgeduikeld van het internet, ookal heeft me dat niks geholpen tot nu toe![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Alfisti het volgende:
edit: lama
2e hands op ebay met compressor?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb alleen maar een vriendin besteld op internet
Van een oud dametje geweest, altijd binnen gestaan en alleen gebruikt om boodschappen te doenquote:
Geile russische bruidenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb alleen maar een vriendin besteld op internet
grapje joh, ik weet er alles van mbt scheve bekken krijgen als je over je vriendin praat, als je het eens wilt proberen, neem dan een vriendin uit oost europaquote:Op woensdag 14 december 2005 22:07 schreef vlad het volgende:
[..]
hoezo gelukkig![]()
ben gelukkig met m'n vrouwtje![]()
0906-conducteurquote:Op woensdag 14 december 2005 22:19 schreef PeuRac het volgende:
Denk het niet, het enige wat bij mij naast me in bed ligt is of een vrouw of soms mn telefoon (als er weer eens mee in mn handen in slaap val).
ehh.... ik zie duidelijk een deel van een boxer motor dus geen QV of P4 of andere 16v variantquote:Op woensdag 14 december 2005 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 33 is een 16v ik kan alleen niet goed zien of het een "S" "QV" of "Q4" is.
Oke, zo bekend ben ik er niet meequote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ehh.... ik zie duidelijk een deel van een boxer motor dus geen QV of P4 of andere 16v variant
@alexxxxx: ik heb een kleine aanvullig gedaan
eerder 06-ooit een relatie mee gehad sms nog wel eensquote:
nee, er bestaat ook een 1.7 8v, een 1.7 16v en ook nog een 1.5 ( in de imola modellen )quote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, zo bekend ben ik er niet meealle 33's zijn toch met boxer motor, ook de QV en P4 ???
ja duuh, maar daar zit ook overal een boxer motor in, er is een 1.3, 1.4i (zelfde motor als de 1.3 maar dan met injectie), 1.5i, 1.7i en 1.7 16v Allemaal boxer motoren, maar die op de foto lijkt me een 16v ik zie nl veel meer zitten als op mijn oude 1.4quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, er bestaat ook een 1.7 8v, een 1.7 16v en ook nog een 1.5 ( in de imola modellen )
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kerel een beetje zelfspot zou je niet misstaan
zelf·spot (de ~ (m.))
1 het met zichzelf spotten
oke dan goed te horen. Helaas werken die dingen niet perfect bij mij. Ik slaap er maar een uurtje meer van. Maar hey elk uurtje is mee genomenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Hey ook_gek, nog bedankt voor de tip, het heeft echt goed geholpen![]()
En trek 'm op z'n achterwielquote:
Dat is gevaarlijkquote:
MORGEN EEN NIEUWE DAG MET NIEUWE KANSENquote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef BoJo het volgende:
ik heb de hoop opgegeven voor vandaag en ga zo maar slapen
is wel gevaarlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee gek
http://www.knaleiland.tk/
180CC gangsters!
had em al een tijdje niet meer gezienquote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee gek
180CC gangsters!
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
MORGEN EEN NIEUWE DAG MET NIEUWE KANSEN
Volgens mij Ter of Terre ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Fwnk het volgende:
Hugster, wat is de nick van die mod?
Als ze zo opelkaar zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
had em al een tijdje niet meer gezien
Ik ga KAPOT hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel stoer muziekjequote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee gek
180CC gangsters!
Terrquote:
Zeker en helemaal nu zu ook in die videoclip zittenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en die muziek ook erbij![]()
![]()
en om dan gewoon te bedenken dat ze zichzelf HEEL stoer vinden![]()
![]()
![]()
Wat in lopen kloppenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Terr
hehe.
Ken em niet.
Wel lame dat hun die fatboys kregen terwijl wij alles in hebben lopen kloppen
Op wie in lopen kloppen?quote:
Komt 'ie op die runner voorbijquote:
Gaan we doenquote:
Kan nietquote:
tussenuitknippen in de garagebox die handelquote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan nietIk ben de code van de begrenzer kwijt
achja ik weet niet hoe het allemaal zit,quote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Database, www.tweakers.net/hccpricewatch(tijdens de hccdagen)
Met nieuwe houten vloeren. En die vloeren zijn zo ontiegelijk mooiquote:- Huurprijs is inclusief gas, licht en water.
- Nieuw stuc en schilderwerk
- Nieuwe houten vloer
- Minimale huurperiode 1 jaar
- 1 maand borg
Vaag, die dingen kosten 139 euro per stukquote:Op woensdag 14 december 2005 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
achja ik weet niet hoe het allemaal zit,
geloof dat ze er 100+ hebben weggegeven aan crew
ik kom dan bij mijn inlog van mijn Gmail...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef GizartFRL het volgende:
http://mail.google.com/mail/?view=att&disp=attd&attid=0.1&th=1082b53ab25dd384
Doet deze link het bij jullie trouwens?
is het een lekker wijfquote:Op woensdag 14 december 2005 23:18 schreef GizartFRL het volgende:
Hey das gek,
Nichtje van me liet net een foto zien op msn van het huis dat ze vanaf morgen gehuurd heeft.
Ziet er precies hetzelfde uit, en had ook nieuwe vloeren.
Grappig.
en met de was kan je dan nog steeds ff naar ma?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch een prachtig huis
ik ga dan voor de eerste etage.
[..]
Met nieuwe houten vloeren. En die vloeren zijn zo ontiegelijk mooi
mijn ouders wonen redelijk in de buurt jaquote:Op woensdag 14 december 2005 23:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en met de was kan je dan nog steeds ff naar ma?![]()
correct.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vaag, die dingen kosten 139 euro per stuk
Is je fleshlight er al?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en met de was kan je dan nog steeds ff naar ma?![]()
Hier geen problemen?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:41 schreef ook_gek het volgende:
waarom doet opeens mijn msn het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |