Kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef Hugster het volgende:
VOLVOMEISTER, beetje geilen op onze Muuk eh?!
wat lief ik heb een broertje erbijquote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef Hugster het volgende:
VOLVOMEISTER, beetje geilen op onze Muuk eh?!
De vriendin van mn broertje bedankte me laatst dat ik haar het gevoel gaf een grote broer voor haar te zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat lief ik heb een broertje erbij
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat lief ik heb een broertje erbij
Hoezo, hij ontkent toch niks?quote:
in Utrecht.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef PeuRac het volgende:
hey Hugo, waar werk je ook alweer?
dat geeft wel aan dat ze zichzelf als familie beschouwdquote:Op woensdag 14 december 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De vriendin van mn broertje bedankte me laatst dat ik haar het gevoel gaf een grote broer voor haar te zijnik mag haar meer als mn broertje
![]()
quote:
quote:
Had ik gezienquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat geeft wel aan dat ze zichzelf als familie beschouwd
Fijn voor haar
belslet.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat bedoel ik niet, wat voor n werk doe je
nopequote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
ooh, komt er nog wat op tv zodadelijk?
geen moerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
ooh, komt er nog wat op tv zodadelijk?
Wie reed er het afgelopen jaar Alfaquote:
Hij zal wel een blauwtje gelopen hebbenquote:
ik ben in een pest bui, veelste druk op werk, veel gezeik en ik wil nou weleens bericht over die Alfa.quote:
niet dat ik er nog naar zal kijken maar bedankt in ieder geval, en nog een hele fijne avondquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef M5 het volgende:
zoo.. plaatjes bij de OP gevoegt..
ben weer ff weg nu
hou op met eikelenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zal wel een blauwtje gelopen hebben![]()
dvdtjequote:
Heb je Paul al gebeld?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben in een pest bui, veelste druk op werk, veel gezeik en ik wil nou weleens bericht over die Alfa.
voor jou dan de volgende keer alleen een droge lap tekstquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet dat ik er nog naar zal kijken maar bedankt in ieder geval, en nog een hele fijne avond
We zitten je maar te plagenquote:
wanneer zou je normaliter wat te horen krijgen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben in een pest bui, veelste druk op werk, veel gezeik en ik wil nou weleens bericht over die Alfa.
morgenvroeg dusquote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Oew! Laat even weten hoe hij was
Ik hoop voor je dat dat ook zo blijftquote:
jij doet niet aan sextoys?quote:
hij zou vandaag voor APK gaan, dan zou ie me bellen om de prijs kort te sluiten voor mij is dan pas de deal echt gesloten nu blijf ik het gevoel houden nog dat het niet door gaat. En als ik ergens niet tegen kan...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
wanneer zou je normaliter wat te horen krijgen dan?
ik val niemand hier toch aan? behalve die volvonichtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef Hugster het volgende:
ey Bo, je bent niet bezig met een poging matig rellen eh?
oe das wel leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
ze gaf mijn ouders ook een cadeau met vader en moederdag.
Ik kan me niet voorstellen dat Paul em zomaar aan iemand anders zou verkopen, anders kan hij in iedergeval de eerst komende tijd zijn gezicht niet meer laten zien op meetingsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij zou vandaag voor APK gaan, dan zou ie me bellen om de prijs kort te sluiten voor mij is dan pas de deal echt gesloten nu blijf ik het gevoel houden nog dat het niet door gaat. En als ik ergens niet tegen kan...
wachtenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij zou vandaag voor APK gaan, dan zou ie me bellen om de prijs kort te sluiten voor mij is dan pas de deal echt gesloten nu blijf ik het gevoel houden nog dat het niet door gaat. En als ik ergens niet tegen kan...
tuurlijk wel, wie ben ik?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Paul em zomaar aan iemand anders zou verkopen, anders kan hij in iedergeval de eerst komende tijd zijn gezicht niet meer laten zien op meetings
wat een lelijk ding zegquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef M5 het volgende:
zoo.. plaatjes bij de OP gevoegt..
ben weer ff weg nu
ik heb ECHT 0,0 geduld, haat dat echt van mezelf. Als ik wat wil hebben/kopen moet ik het gelijk hebben en niet wachten. Het vreet gewoon aan mequote:
nou dan laat maar weten of het idd net is zoals ze zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net na die gruwelijke tip van Tjabbo alle soorten fleshlights besteld![]()
Ga je morgen eerder weg van je werk en haal je em opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ECHT 0,0 geduld, haat dat echt van mezelf. Als ik wat wil hebben/kopen moet ik het gelijk hebben en niet wachten. Het vreet gewoon aan me![]()
nou mn wachtperiode voordat ik mn auto had ken je al en dan nu nog 8 weken wachten tot ik mn centen krijg van die achterlijke waalquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ECHT 0,0 geduld, haat dat echt van mezelf. Als ik wat wil hebben/kopen moet ik het gelijk hebben en niet wachten. Het vreet gewoon aan me![]()
Graaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef Alfisti het volgende:
Zal ik Paul maar even bellen peu? Anders blijven we met zo'n chago de hele avond zitten
neeh, het is Paul z'n schuld niet ofzo, het ligt aan mij dat ik niet kan wachtenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef Alfisti het volgende:
Zal ik Paul maar even bellen peu? Anders blijven we met zo'n chago de hele avond zitten
sjoewequote:
zondagquote:
ik kan niet eerder weg, die schijt desk draait op mij.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je morgen eerder weg van je werk en haal je em op![]()
Jij bent iemand waarvan de hele club al geruime tijd zegt dat die nodig een andere auto moetquote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
tuurlijk wel, wie ben ik?
First come first serve.
dat is pas echt kut ja, ik zou het niet overlevenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou mn wachtperiode voordat ik mn auto had ken je al en dan nu nog 8 weken wachten tot ik mn centen krijg van die achterlijke waal
rieleeaaksstquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef vlad het volgende:
[..]
zondag![]()
dus kan kerst met m'n vrouwtje vieren![]()
Ik ben morgen vrij, wil em wel voor je ophalen, is hij zeker weten goed warm als je em krijgtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan niet eerder weg, die schijt desk draait op mij.
kloptquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent iemand waarvan de hele club al geruime tijd zegt dat die nodig een andere auto moeten je hebt toch gewoon de afspraak dat jij de auto koopt nadat hij APK gekeurd is voor een nog te bepalen bedrag? Dat is gewoon een rechtsgeldige overeenkomst (alleen lastig hard te maken zonder getuigen).
dat is pas een cadeau voor kerstquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef vlad het volgende:
[..]
zondag![]()
zo ga ik het al helemaal niet spelen, als ie verkocht is of hij wil hem niet verkopen dan heb ik gewoon pech en koop ik wel een opel om ze te pestenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent iemand waarvan de hele club al geruime tijd zegt dat die nodig een andere auto moeten je hebt toch gewoon de afspraak dat jij de auto koopt nadat hij APK gekeurd is voor een nog te bepalen bedrag? Dat is gewoon een rechtsgeldige overeenkomst (alleen lastig hard te maken zonder getuigen).
ik wil hem graag heel houdenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, wil em wel voor je ophalen, is hij zeker weten goed warm als je em krijgt
Het maakt niet uit wiens schuld het is, het gaat erom dat jij ongeduldig bent en je moet het zien dat we je willen helpen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
neeh, het is Paul z'n schuld niet ofzo, het ligt aan mij dat ik niet kan wachten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
hehquote:
Kerstkindje makenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef vlad het volgende:
[..]
zondag![]()
snel een knuffeljezelfjasje, hij draait doorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo ga ik het al helemaal niet spelen, als ie verkocht is of hij wil hem niet verkopen dan heb ik gewoon pech en koop ik wel een opel om ze te pesten![]()
![]()
Dat laatste geloof ik nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo ga ik het al helemaal niet spelen, als ie verkocht is of hij wil hem niet verkopen dan heb ik gewoon pech en koop ik wel een opel om ze te pesten![]()
![]()
i know, ik kijk ook discoveryquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef M5 het volgende:
[..]
hehidd. lelijk als de nacht, maar daar vliegt ie ook hoofdzakelijk. al zijn er wel plannen om missies overdag te gaan vliegen. stealth vliegtuig van de 1e generatie. nieuwe stealth kisten zijn wel mooier. zonder computers vliegt ie niet overigens.. maar wat wil je met zo'n piramide met vleugels
en hoezo sorry? maakt mij niet uit hoor
jij hebt mij daar heulemaal niet instaanquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef BoJo het volgende:
oke oke ik hou m'n ongeduldige bek wel, straks hou ik niemand over in m'n msn lijst![]()
ja he?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef BoJo het volgende:
oke oke ik hou m'n ongeduldige bek wel, straks hou ik niemand over in m'n msn lijst![]()
lekker rustig toch, wees blij vraag maar aan Alfistiquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij hebt mij daar heulemaal niet instaan![]()
* Alfisti heeft Bo nu geblocked......quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekker rustig toch, wees blij vraag maar aan Alfisti![]()
![]()
Das bagger idd, maar nu wel een fijn vooruitzichtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ja he?![]()
maar ik weiger om met een strik om onder de boom te liggen![]()
maak ik het toch weer een beetje goed met haar![]()
en nu kan ik weer zeggen dat ik altijd mijn beloftes na kom![]()
vorig jaar met kerst zat ik voor half jaar in Finland, en beloofde haar dat ik de volgende kerst thuis zo zijn. Vervolgens vertrok ik voor 9 maanden naar Canada![]()
ben maandag en dinsdag vrijquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef Alfisti het volgende:
Bo > wel ff komen showen als je hem hebt he, moet toch de hele week werken volgende week dus je weet waar ik ben
een film, de muziek ken ik allangquote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
@Mukie: DVD van de band, of een film?
@OP: die is ooit over ons huis heen gevlogen
* Hugster ook......quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft Bo nu geblocked......
ghihihiquote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekker rustig toch, wees blij vraag maar aan Alfisti![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |