Vooral omdat het een MSN adres samen met Sandra isquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Hugster het volgende:
bloedgeil cammen altijd met die Alexis
ik doelde eigenlijk het soort werk / wat je verkoopt/helpdesked.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarom wilde je weten waar ik werk?
wordt wel spectaculair. komen nog een paar amerikanen langs met een setje F/A-18's die heel dicht naast elkaar vliegen, (Blue Angels).quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hou mn hart vast met de vliegshow komende zomer
(terwijl ik het in alle rust vanuit de achtertuin bekijk)

Sorry, ik ben in zo'n bui vanavond, ik zal ermee ophoudenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef BoJo het volgende:
[..]had ik al eerder niet gezegd dat je op moest houden met eikelen? Natuurlijk weet ik waar z'n ouders wonen
![]()
ik ook halfquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in zo'n bui vanavond, ik zal ermee ophouden
Ik zit Angel Eyes te kijken trouwens, met Jennifer Lopez
Ik bel het KvK bestand door, probeer de directeur of bij grote bedrijven soms de financial controller te pakken te krijgen en vraag ze dan naar hun investeringen voor de komende tijd.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk het soort werk / wat je verkoopt/helpdesked.
Waarschijnlijk mogen we ook naar de VIP open dag, de dag voor die voor het grote publiekquote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
wordt wel spectaculair. komen nog een paar amerikanen langs met een setje F/A-18's die heel dicht naast elkaar vliegen, (Blue Angels).
maar zolang je ziet wat er gebeurd kun je altijd nog weg rennen mocht het fout gaan [afbeelding]
Ja lekker, komt er een vliegtuig met een X aantal honderd kilometer per uur op je af en jij wilt daar met max 15km/h van wag rennen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
wordt wel spectaculair. komen nog een paar amerikanen langs met een setje F/A-18's die heel dicht naast elkaar vliegen, (Blue Angels).
maar zolang je ziet wat er gebeurd kun je altijd nog weg rennen mocht het fout gaan [afbeelding]
*opmerking inslikt* Je moet stoppen met voorzetten geven, anders kan ik me niet inhoudenquote:
zeg handige jongen je hebt toch geen kast getimmerd vanavond om uit vandaan te komen ?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben een K3 CD aan het downloaden
Dat is relax, 100x beter als bel/internet/tv setjes te slijten aan kanslozenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bel het KvK bestand door, probeer de directeur of bij grote bedrijven soms de financial controller te pakken te krijgen en vraag ze dan naar hun investeringen voor de komende tijd.
Hebben ze die, en zie ik mogelijkheden tot subsidieadvies dan probeer ik een afspraak met een subsidieadviseur van ons te slijten.
ik ben nog steeds verbijsterd over wat voor een grote kont dat mens heeftquote:Op woensdag 14 december 2005 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*opmerking inslikt* Je moet stoppen met voorzetten geven, anders kan ik me niet inhouden![]()
Ik vind de film tegenvallen tot nu toe, hoog soap gehalte
nee, maar ik verveel mequote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg handige jongen je hebt toch geen kast getimmerd vanavond om uit vandaan te komen ?![]()
harder dan 1000 km/h gaan ze toch nietquote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja lekker, komt er een vliegtuig met een X aantal honderd kilometer per uur op je af en jij wilt daar met max 15km/h van wag rennen?![]()
![]()
Topic over crackhoeren openen in BHquote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga voor de gien in de ONZ FB heel hard roepen dat je een bepaalde reeks in ONZ wilt hebben
Met dr haar zo strak achterover en in zo'n politiepak vind ik dr niet eens zo lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben nog steeds verbijsterd over wat voor een grote kont dat mens heeft![]()
vind haar sowiezo niet geil, geef mij maar een fleshlightquote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met dr haar zo strak achterover en in zo'n politiepak vind ik dr niet eens zo lekker![]()
Yep, al heb ik hier ook veel kanslozen hoor, iedereen kan een bedrijf starten natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is relax, 100x beter als bel/internet/tv setjes te slijten aan kanslozen![]()
Je kunt zeker niet kiezen welke bedrijven je mag bellen, anders wist ik het welquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yep, al heb ik hier ook veel kanslozen hoor, iedereen kan een bedrijf starten natuurlijk
Het ene moment is het:
"JANNIE"
"Hallo, u spreekt met de Vries van Traverse, ik had graag gesrproken met Dhr. Barten"
"Ja die staat op de steiguhs"
"laat maar zitten dan"
en het andere moment zit je weer met de directeur van Hewlett Packard of Coca Cola aan de lijn
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef yvonne het volgende:
[blabla van Volvomeister]
Tot over 3 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |