ik niet. mij te basic. al tijden niets nieuws gezien daar op vliegtuig gebied.quote:
dat kan ja.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
@OP: die is ooit over ons huis heen gevlogen
ik hoef nog maar een weekje te werken en dan vrijquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben maandag en dinsdag vrij![]()
ben alleen vergeten waar je werkt![]()
die stealth beestjes komen daar wel vaker opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ik niet. mij te basic. al tijden niets nieuws gezien daar op vliegtuig gebied.maar dat ligt ook aan mij.. niet aan discovery
[..]
dat kan ja.
ik had nog 2 atv dagen die ik op moest nemen voor het eind van het jaar of incashen. Maar dat laatste was me teveel werkquote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik hoef nog maar een weekje te werken en dan vrij
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
*zucht*
Dan kom je maar 's-avonds maar naar Kortenhoef
veul plezierquote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
fijne avond heren, deze dame gaat in dr bedje liggen met een deeveedeetjuh
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
fijne avond heren, deze dame gaat in dr bedje liggen met een deeveedeetjuh
ik heb nog 14 dagen over van de 38 die ik nog hadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had nog 2 atv dagen die ik op moest nemen voor het eind van het jaar of incashen. Maar dat laatste was me teveel werk![]()
Derest van het jaar en volgend jaar geen vrij meer denk ik... ik spaar altijd m'n dagen op voor de zomervakantie.![]()
Op loop afstand van z'n ouders, maar je weet waarschijnlijk dus ook niet waar dat isquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben maandag en dinsdag vrij![]()
ben alleen vergeten waar je werkt![]()
Samequote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ik verveel me echt de tering trouwens
same herequote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ik verveel me echt de tering trouwens
waarom wilde je weten waar ik werk?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op loop afstand van z'n ouders, maar je weet waarschijnlijk dus ook niet waar dat is![]()
dat, plus het feit dat ik maximaal een uur per week online ben, en dan meestal zo rond 4 uur 's nachtsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit niet in Alexxxxx zijn msn lijst![]()
Vond je de 3 weken van dit jaar te kort dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had nog 2 atv dagen die ik op moest nemen voor het eind van het jaar of incashen. Maar dat laatste was me teveel werk![]()
Derest van het jaar en volgend jaar geen vrij meer denk ik... ik spaar altijd m'n dagen op voor de zomervakantie.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op loop afstand van z'n ouders, maar je weet waarschijnlijk dus ook niet waar dat is![]()
ik hou mn hart vast met de vliegshow komende zomerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef M5 het volgende:
oh ja. Alexxxx beter over je huis dan in je huis
http://www.cnn.com/US/9709/14/f117.crash.update
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |