Deze reactie kreeg ik recent.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom moet jij ook mod worden. Kun je PUB levend houden![]()
Denk dat het dan toch eerder gaat naar de mense die wel mailen, echtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog geen.
Zou moeten mij mailen !
En dan kan reddingsactie PUB beginnen.
Ze weten dat ik hiervoor open sta.
Ik post alweer een aantal maanden in de SC, en het blijft leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Palau het volgende:
Pub SC is wel leuk voor eventjes maar nie voor maanden.. ik denk dat dat het probleem is gecombineerd met het feit dat er verder niet veel topics goed lopen...
Ik kom al vanaf deel 13 in de PUB slowchat en het blijft leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik post alweer een aantal maanden in de SC, en het blijft leuk![]()
Alleen het aantal goedlopende topics blijft erg achter![]()
Een heel forum voor alleen een SC is sowieso belachelijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Palau het volgende:
Zal wel van de persoon afhangen dan Xbox. Ik vond de SC wel gezellig, maar echt blijven hangen lukt me dan niet..
Neequote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef TimmyAsd het volgende:
PUB bestaat voornamelijk uit een SC. Het was leuk voor 2 weken, maar meer ook niet. Na DSG en GVH zal dit ook verdwijnen
ja maar dat is allemaal Brezheiahquote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom al vanaf deel 13 in de PUB slowchat en het blijft leuk
Alleen voor andere topics is misschien te weinig belangstelling..
Hoi Maanvis wannabee.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog geen.
Zou moeten mij mailen !
En dan kan reddingsactie PUB beginnen.
Ze weten dat ik hiervoor open sta.
Anders laat brechtje zich op de grond vallen en gaat ze janken?quote:
Zoiets moet het haast wel zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Anders laat brechtje zich op de grond vallen en gaat ze janken?
Ben ik niet helemaal met je eens, de overlappende topics hier vind ik toch van een heel andere kaliber en andere insteek dan in de "echte"fora zeg maar.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef Palau het volgende:
Probleem is ook dat veel onderwerpen overlappen met andere subfora. Speciale fora voor leeftijdsgroepen werken blijkbaar niet.
Je zou kunnen zeggen dat OUD ook een subfora is voor bepaalde groep, maar die onderwerpen overlappen niet, omdat dat een specifieke groep is met specifieke topics. Dat is PUB helaas nog niet..
mijn baggerverleden speelt een rol hequote:
Vast, en dan zet ik r buiten, flikt ze maar 1 keerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Anders laat brechtje zich op de grond vallen en gaat ze janken?
En waarom zou het dichtgaanquote:
Ze is een puber, het zal wel vaker gebeuren.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast, en dan zet ik r buiten, flikt ze maar 1 keer
Ja, daar ben ik het wel met je over eens, maar het gaat al gauw over een paar dingen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, de overlappende topics hier vind ik toch van een heel andere kaliber en andere insteek dan in de "echte"fora zeg maar.
Het loopt iig dan dan hele Gadgets, face it, dat liep vanaf dag 1 niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Want? Het loopt allemaal goed in PUB. Of wacht, bespeur ik hier voortrekkerij
Och volgens de normale normen voor een subfora...quote:
Het loopt dan ook heel vlotjes allemaal hequote:
Neuh, dat doen ze als ze 2 zijn, als puber niet, iig niet de mijnequote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze is een puber, het zal wel vaker gebeuren.
PUB ben je of je bent het niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef CasB het volgende:
Sinds ik fulltime werk kom ik hier wel verdacht weinig...Word ik dan toch volwassen?
Die vraag zal er wel zijn doordat oa DSG is gesloten. Ik denk wel dat Pub nog geen echt goed lopende topics heeft behalve de SC, maar Pub verdient nog wel een kans. Verschil met DSG is dat hier wel veel mensen zijn met ervaring enzo die vragen kunnen beantwoorden, maar Pub wordt nog niet optimaal benut zeg maar..quote:
Het makkelijke is, als je dit ontgroeid, stroom je langzaam door naar de "echte"fora.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel met je over eens, maar het gaat al gauw over een paar dingen.
Ook al worden sommige onderwerpen anders behandeld dan in de 'echte' fora, toch is het voor veel mensen misschien Weer iets van hetzelfde.
Dit was in het begin idd een Succes, maar als je je bedenkt dat ruim 75% vd posts in de SC gedaan wordt, moet je je toch wel dingen gaan afvragen. Dat PUB geen lang leven hoort te krijgen, ook volgens de normen wat een subforum betreftquote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt iig dan dan hele Gadgets, face it, dat liep vanaf dag 1 niet.
En kap met dat gezeikzanik van je, siert je niet, je gedraagt je al tijden erger dan de ergste puber hier.
Ja maar er moet wel nieuwe aanwas van users zijn hier en dat valt op dit moment ietwat tegen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het makkelijke is, als je dit ontgroeid, stroom je langzaam door naar de "echte"fora.
PUB zit nog veel meer in, maar dat was met DSG totaal niet meer, nooit geweest.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef Palau het volgende:
[..]
Die vraag zal er wel zijn doordat oa DSG is gesloten. Ik denk wel dat Pub nog geen echt goed lopende topics heeft behalve de SC, maar Pub verdient nog wel een kans. Verschil met DSG is dat hier wel veel mensen zijn met ervaring enzo die vragen kunnen beantwoorden, maar Pub wordt nog niet optimaal benut zeg maar..
Noem es 5 elementen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pub heeft geen enkele meerwaarde.
Het is een beetje het ANW van de tweede fase. Een nutteloze samenvoeging van andere losstaande elementen.
Ik kan uit de topiclijst hordes fora noemen die geen meerwaarde hebben, je punt isquote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is een beetje het ANW van de tweede fase. Een nutteloze samenvoeging van andere losstaande elementen.
Daar gaan je mod aspiraties..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ZO aan dit topic te zien is er best veel belangstelling..
Je ziet toch opeens wat namen verschijnen
Maar het is ook een TLK 'kwaliteits' topic.
Dat bedoelde ik dus te zeggen met die onderwerpen die overlappen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, het is het gewone TLK-gebagger.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ZO aan dit topic te zien is er best veel belangstelling..
Je ziet toch opeens wat namen verschijnen
Maar het is ook een TLK 'kwaliteits' topic.
omdat ze zo herrineringen krijgen aan hun jeugd..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Maar waarom willen mensen het nou perse gesloten krijgen
Jawel hoor, alleen normaliter worden al mijn posts hier gewist.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het valt me op dat er hier opeens mensen posten die normaal geen enkel bericht in PUB plaatsen![]()
Vind je het gek? Elk ander subforum dat op een SC draait wordt gesloten. Het is voor velen dan ook raar dat PUB, wat zowiezo al leeft op topics dat gewoon rip-offs zijn van andere topics in andere fora, dan wel blijftquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het valt me op dat er hier opeens mensen posten die normaal geen enkel bericht in PUB plaatsen![]()
Of je krijgt een banquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen normaliter worden al mijn posts hier gewist.
Zal wel verdiend zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen normaliter worden al mijn posts hier gewist.
Andere fora richten zich tenminste nog op iets specifieks.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef yvonne het volgende:
Ik kan uit de topiclijst hordes fora noemen die geen meerwaarde hebben, je punt is
Nee, hoewel ikn dergelijke willekeur als deze niet uit kan staan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef Ayaxola het volgende:
Maar Timmy waarom wil je het perse dicht? Omdat GVH ook gesloten is?
Wat zei ik nou?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vind je het gek? Elk ander subforum dat op een SC draait wordt gesloten. Het is voor velen dan ook raar dat PUB, wat zowiezo al leeft op topics dat gewoon rip-offs zijn van andere topics in andere fora, dan wel blijft
Maar als je er toch nooit komt hoeft je er ook niet over te klagen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Andere fora richten zich tenminste nog op iets specifieks.
PUB is een mengeling van alles, waardoor het geen duidelijk eigen karakter heeft. Zo kun je elke leeftijdsgroep wel een eigen subforum gaan geven, want waarom is er eigenlijk iets speciaals voor pubers? Fok richt zich sowieso al op jongeren in het geheel
So?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PUB is een mengeling van alles, waardoor het geen duidelijk eigen karakter heeft. Zo kun je elke leeftijdsgroep wel een eigen subforum gaan geven, want waarom is er eigenlijk iets speciaals voor pubers? Fok richt zich sowieso al op jongeren in het geheel
Ik moet zeggen, voor PUB begrippen een klasse antwoordquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei ik nou?
Kappen met dat verzuurde ex-mod gezeikzanik, je ban was terecht, het beindigen van je crewschap was terecht, grow up, en stop met dat gejank zeg.
Je bent zo verzuurd door dat Gadgets gedoe dat je totaal niet meer objectief kunt zijn.
Mijn God zeg, je bent erger dan Redux.
Fok richt zich op jongeren.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen echt antwoord gekregen? Heeft geen fuck met verzuurheid en dergelijke te maken, ook niet met mijn ban destijds. Heb genoeg medestanders, ook in de crew zelfquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei ik nou?
Kappen met dat verzuurde ex-mod gezeikzanik, je ban was terecht, het beindigen van je crewschap was terecht, grow up, en stop met dat gejank zeg.
Je bent zo verzuurd door dat Gadgets gedoe dat je totaal niet meer objectief kunt zijn.
Omg, jij bent zo droogquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind [V] Pubers sexy & gewaagd wel degelijk een meerwaarde hebben.
Nuja, hetzelfde met fora als DSG en GVH lijkt me. Nu is het standpunt van "Maakt toch niet uit dat het er is!' terwijl DSG en GVH ook niet stoorden en toch interessant waren om een kijkje te nemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar als je er toch nooit komt hoeft je er ook niet over te klagen?![]()
Of mijn topic over baardgroei !quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Wat kom je hier doen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef renz0r het volgende:
PUB is kut, opbokken met die kindjes, gaan ze maar lekker in het breakout forum of tina forum posten!
Die geen van allen iets zeggen, raar hè?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen echt antwoord gekregen? Heeft geen fuck met verzuurheid en dergelijke te maken, ook niet met mijn ban destijds. Heb genoeg medestanders, ook in de crew zelf
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Dat vroeg ik me ook al afquote:
Ah, je doelt voornamelijk op NWS, POL en WGR?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het makkelijke is, als je dit ontgroeid, stroom je langzaam door naar de "echte"fora.
Krijg je als er zo'n pakkende titel in de AT staatquote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af![]()
Iedereen komt opeens langs om te zeggen dat PUB weg moet![]()
Da valt wel mee...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
of je geeft antwoord op de vraag. Waarom hebben pubers zo nodig een eigen subforum nodig, terwijl alle topics net zo goed in andere subforums passen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
So?
Wat een kulargumenten, kom je uberhaupt weleens in andere fora?
Conclusie: Er is geen probleemquote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nuja, hetzelfde met fora als DSG en GVH lijkt me. Nu is het standpunt van "Maakt toch niet uit dat het er is!' terwijl DSG en GVH ook niet stoorden en toch interessant waren om een kijkje te nemen.
Ik stel gewoon een vraag. Waarom is PUB er nog? Het loopt niet meer goed, en drijft voornamelijk op SC. Kennelijk is er een reden voor de onaantastelijkheid van PUB, ik vraag me af waarom.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die geen van allen iets zeggen, raar hè?
Maar in iedere post blijf je iets zuurs stoppen, nogmaals, stop ermee.
En ondertussen posten ze stiekum meequote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoiets als pub.fok.nlquote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef T1andonly het volgende:
en een buitenlands fruit forum bestaat niet meer...dat is pas oneerlijk...
Maar PUB is heel globaal, ik denk dat je beter 'n subsite kunt maken voor PUB...dat zou misschien beter lopen...
Ze worden vaak gepest in de andere foraquote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
of je geeft antwoord op de vraag. Waarom hebben pubers zo nodig een eigen subforum nodig, terwijl alle topics net zo goed in andere subforums passen?
Mijn topic lopen altijd goedquote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Palau het volgende:
Weet je : dit is al een van de bestlopende topics in Pub aan het worden...
Dat zegt natuurlijk ook al wat...
Dat zal dan ook moeilijker te vinden zijn..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef freiss het volgende:
Dit topic loopt iig wel wat sneller dan dat andere topic in FB.
Ik vind het altijd leuk om erin te posten en ik heb altijd alchohol opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef freiss het volgende:
Mwa, ik vind het wel een goede slowchat om in te posten als je 's avonds veels teveel alcohol op hebt
Ook bij deze "kwaliteits"topic?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om erin te posten en ik heb altijd alchohol op
Ah vandaar dat je jouw posts dus met een korreltje zout moet nemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om erin te posten en ik heb altijd alchohol op
Ja maar om nou te zeggen : wel willen dat het weg gaat maar ondertussen wel hier posten is natuurlijk te makkelijk gedacht he. Je kunt nl alleen in Pub in dit topic posten.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn topic lopen altijd goed
Vandaar dat ik hem ook moest openen.
Maar zo hebben we meer zekerheid
Mensen die zeiden dat PUB wel zou verdwijnen slaan dus de plank mis.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei ik nou?
Last van je PMS?quote:
Conclusie: Het loopt niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:01 schreef Renesite het volgende:
Opzich vind ik een topic als 'pub na X maanden - evaluatie' wel een doeltreffend iets.
Daar hoeft geen topic voor geopend te worden, neem ik aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:01 schreef Renesite het volgende:
Opzich vind ik een topic als 'pub na X maanden - evaluatie' wel een doeltreffend iets.
Knoeienquote:
Lees mijn post is. Die is wat minder kort door de bocht, maar ik denk wel dat je je er deels in kan vinde.Tussenoplossing lijkt me handig..quote:
conclusie, kan er meer uit gehaald worden dan dat nu gebeurt?quote:
Met een bindend advies van de gebruikers als het even kan. Dan is PUB echt zo opgedoektquote:Op woensdag 14 december 2005 21:01 schreef Renesite het volgende:
eensquote:Op woensdag 14 december 2005 21:03 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vind de pub SC leuk maar eerlijk gezegd vind ik de rest van het forum weinig toegevoegde waarde hebben, als die reeks ergens anders terecht kwam vond ik het ook best
Ik vind wel dat de SC moet blijven bestaan... Zitten leuke mensen en de reeks loopt goed zonder teveel problemen en het is er gezellig, dus het zou enorm zonde zijn als de reeks zou ophouden te bestaan
Inspraak van de users is over het algemeen ook fijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:03 schreef Palau het volgende:
[..]
Daar hoeft geen topic voor geopend te worden, neem ik aan.
Ik ben blij dat je het met me eens bent dat een evaluatie een goed idee is, maar daar is geen topic voor nodig. Crew kan toch beslissingen nemen?
Vaste groep is meer een idee.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een bindend advies van de gebruikers als het even kan. Dan is PUB echt zo opgedoekt
Ownee, Fok is geen democratie he. Verdikkie.
Crew die hier niet komt ookquote:Op woensdag 14 december 2005 21:03 schreef Palau het volgende:
[..]
Daar hoeft geen topic voor geopend te worden, neem ik aan.
Ik ben blij dat je het met me eens bent dat een evaluatie een goed idee is, maar daar is geen topic voor nodig. Crew kan toch beslissingen nemen?
Truequote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef W8ezel het volgende:
[..]
PUB ben je of je bent het niet...
kijk je vaak naar tmf?
Dat is niet je conclusie! Dat is een oplossing zoeken voor de conclusie.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
conclusie, kan er meer uit gehaald worden dan dat nu gebeurt?
Die BO, Superdinges en Tina forums (om renz0r's ding nou naar voren te halen) schijnen zelfs een forum er mee vol te krijgen.
Dan moet dit in feite keidruk zijn, en ik ben iemand die niet ontkent dat het keidruk is, maar het is ook niet rustig, dat moet je niet vergeten.
Oh god.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inspraak van de users is over het algemeen ook fijn.
Maar daar moeten de pub-mods maar over om de tafel.
Ik spui alleen een idee.
W00t, AmyLee ook al?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef babba het volgende:
Er gaan ook veel leuke mensen weg van dit forum, een tijdje terug heeft Imberr Fok vaarwel gezegt, en vanmiddag AmyLee ook
Maar de users die hier dan nooit komen die zeggen dat toch dat het gesloten moet worden, van mij mag dan Culinesse bijv ook wel gesloten wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Crew die hier niet komt ook
Dan zie ik een evaluatie liever met users.
wtfquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef babba het volgende:
Er gaan ook veel leuke mensen weg van dit forum, een tijdje terug heeft Imberr Fok vaarwel gezegt, en vanmiddag AmyLee ook
Ja maar Renesite deed het voorkomen als dat er besloten moest worden of er eventueel een evaluatie zou komen. Ik bedoelde met mn post : de crew kan bepalen of die evaluatie er komt en als die er komt moet dat natuurlijk door users worden gedaan...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee,quote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat is niet je conclusie! Dat is een oplossing zoeken voor de conclusie.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar de users die hier dan nooit komen die zeggen dat toch dat het gesloten moet worden, van mij mag dan Culinesse bijv ook wel gesloten worden
Maar ik kom er nooit, dus dat kan mij ook niets schelenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
CUL staan vaak hele leuke receptjes!
Tss.. ken je geen leestekens ofzo. * freiss verwijst Renesite naar http://forum.fok.nl/topic/453166quote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee,
Anders zeg ik het zo.
conclusie is, het loopt niet slecht, het loopt geen storm
opzoeking zoekend voor de conclusie
het loopt storm pico bello en het is een vergelijkbaar iets (postaantal) als de GC ofzo.
(let ff niet op de leestekens, dank)
FB leeft weer.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar ik kom er nooit, dus dat kan mij ook niets schelen
Best lopende topic sinds maanden dit![]()
Ja, en je denkt dat ik daar niet op letquote:Op woensdag 14 december 2005 21:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar de users die hier dan nooit komen die zeggen dat toch dat het gesloten moet worden, van mij mag dan Culinesse bijv ook wel gesloten worden
Of niet mogenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en je denkt dat ik daar niet op let
Maar wacht maar, de vakanties komen eraan, face it, PUB is toch een forum met schoolgaanders die niet allemaal overdag een pjoeter op school hebben
Joh, ik heb geen zin om een post te tikken en dan achteraf alles te wijzigen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Tss.. ken je geen leestekens ofzo. * freiss verwijst Renesite naar http://forum.fok.nl/topic/453166
Oooohh omdat ik ook iets in haar fotoboek zag staan.quote:
Ga er nog even serieus op inquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, ik heb geen zin om een post te tikken en dan achteraf alles te wijzigen.
Ik kan heus met leestekens tikken![]()
![]()
Dat komt dan allemaal wel erg onverwacht. Zo is ze toch niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oooohh omdat ik ook iets in haar fotoboek zag staan.![]()
Mag in FEE van mij.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ! met de vakans vast een drukke bende
Halen we zo de 600 van de PUB SCnaast een hoop kersttopics.
Vrouwenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat komt dan allemaal wel erg onverwacht. Zo is ze toch niet?
Nee volgens mij niet..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat komt dan allemaal wel erg onverwacht. Zo is ze toch niet?
Voorspelbaar +10quote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef yvonne het volgende:
Zie je nou wel dat het een gewoon TLK baggertopic is
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, jij grijpt een TLK baggertopic aan om ook nog eens in FB te komen zanikken.
Gooi op slot dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef yvonne het volgende:
Oy, laat de grote mensen ff lol hebben in FBquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oy, laat de grote mensen ff lol hebben in FB
Behálve de SCquote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef Repeat het volgende:
toch een kutforum. van mij mogen ze het eraf flikkeren. Zeg nou zelf: de topics zijn niet grappig, de topics zijn niet informatief, de topics brengen geen toffe discussies voort. Het draagt gewoon helemaal niks bij.
En zelfs daarvan vraag ik me af of die niet gewoon compleet overbodig is. Het is een leuk idee, een forum voor tieners en pubers zodat deze groep kan samenkomen op een forum, maar de uitvoering/de potentie van dit forum is niet om over naar huis te schrijven. Ik vraag me toch ook af wat Yvonne bedoelt met haar 'er zit nog veel meer in PUB'. Wat zit er in, dat er na al die maanden nog niet uit is? En hoe gaan jullie het er wel uitkrijgen? Want het is gewoon een compleet forum met dubbeltopics.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Behálve de SC
Ik vind het niet meer dan 'logisch' dat die reeks van verhuisd mag worden naar een ander subforum, en dan mogen ze wat mij betreft PUB opdoeken inderdaad.
Tuurlijk, er zijn zat andere slowchat topics... maar de groep mensen die in deze SC zit ken ik inmiddels goed, ik kan er goed mee opschieten, en ik heb het idee dat ik in deze SC 'geintegreerd' ben... in de andere SC's voel ik me minder snel thuis, wordt er naar mijn gevoel meer gebasht op andere users, enzovoort..quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En zelfs daarvan vraag ik me af of die niet gewoon compleet overbodig is. Het is een leuk idee, een forum voor tieners en pubers zodat deze groep kan samenkomen op een forum, maar de uitvoering/de potentie van dit forum is niet om over naar huis te schrijven. Ik vraag me toch ook af wat Yvonne bedoelt met haar 'er zit nog veel meer in PUB'. Wat zit er in, dat er na al die maanden nog niet uit is? En hoe gaan jullie het er wel uitkrijgen? Want het is gewoon een compleet forum met dubbeltopics.
Het zou een leuke afsplitsing zijn, als Fok! van de Tweakers, maar om nou ieder topic dubbel te moeten hebben in een speciale PUB uitvoering..... nah, nee. Zo'n 'scheer jij je schaamhaar' topic is compleet overbodig aangezien er al een uitvoerig topic in SEX is, en er wel eens in de maand een extra nieuw topic over bij komt. Pubers/tieners kunnen in zo'n topic gewoon meeposten zonder klaag/zeik opmerkingen te krijgen aangezien het voor iedereen boven de schaamhaargroei-grens een relevant onderwerp is. En zo zijn er velen andere topics te benoemen. Tuurlijk begrijp ik dat een 'hoelaat moet je thuis zijn na uitgaan'-topic niet past in UVT omdat onzekere 14 jarigen zich daar niet thuis voelen. Maar om daar nou een heel forum voor open te houden? Dus........... wat gaat er nog gebeuren om PUB interessant, vernieuwend, eigentijds, en weet ik veel watopen te houden?
Haar dochter?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef hollander76 het volgende:
Ik herken het, heb hier in PUB zelf ook nog in een topicje of 45 een ruime 1000 posts weten te knallen![]()
Maargoed, het goedlopende SC (het enige wat ook vanaf het begin al liep) kan tuurlijk blijven, in ONZ of GC oid.
Maar wat ik voornamelijk zou willen weten, liefst van de poster zelve, Yvonne, wat er nog meer in PUB zit. Want volgens mij is het wel redelijk doods. Maargoed, afwachten dus maar.
Ow god, ow god, ow godquote:Op woensdag 14 december 2005 22:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Haar dochter?
Als dat forum dicht gaat zit yvonne maanden met een ontroostbare Brechtje opgescheept
waar danquote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ow god, ow god, ow godDit hele forum hangt dus aan elkaar van familiebanden
Nee, ik wil het toch wel graag weten
En Brechtje post ook nog wel ns bij de buren onder andermans account. Nee, niet SugababesForum
Hey freiss sins waarneer zit je als 15 jarige in 5 Gymnasium???quote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef freiss het volgende:
[..]
Krijg je als er zo'n pakkende titel in de AT staat![]()
Sinds er met profielen gesjoemeld kon wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Hey freiss sins waarneer zit je als 15 jarige in 5 Gymnasium???![]()
Ik vind brechtje wel het tweakertype hoor, lekker aan d'r paard sleutelenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
had ik aan gedacht, maar dat idee maar snel weer uit mn hoofd gezet
Is Imberr wegquote:
nikky en Dagonet lurken hier anders best veel mee hebben ze me verteldquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik m maken? Of nee, daar is die eigenlijk gewoon te makkelijk voorquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zal ik m maken? Of nee, daar is die eigenlijk gewoon te makkelijk voor![]()
Waarom moet je mod zijn om hier te posten dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze mij gewoon mod hadden gemaakt toen die tijd dan had ik hier nu nog vaak gepost
Op zich weet ik dat ook wel hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Zal ik m maken? Ik ben er in de ochtenden en middagen. In de avonden haast nooit.
Kippetjes.
Mkayquote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op zich weet ik dat ook wel hoorJe gaf alleen een inkoppertje weg
uiteraard antwoord hier niemand op.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee effe serieus.
Brechtje komt hier nooit meer toch?
Waarom trappen ze haar er dan niet gewoon uit en stellen ze iemand anders aan die hier wel vaak komt ? Ik niet btw want ik kom hier ook amper![]()
Ik wel, om te beginnen enzo, ik zou bijvoorbeeld niet meteen mod willen worden op een druk forum als ONZ.. een rustig forumpje als PUB lijkt me juist ideaal om te beginnen met moddenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
uiteraard antwoord hier niemand op.
Maar een goede reden is natuurlijk ook dat er niemand mod wil zijn op PUB.
Ik weet wel zeker dat het geen fuck zal helpen.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef saaw het volgende:
het is hier niet echt denderdend meer de laatste tijd, klopt
maar of een andere mod helpt weet ik niet eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |