Ga er nog even serieus op inquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, ik heb geen zin om een post te tikken en dan achteraf alles te wijzigen.
Ik kan heus met leestekens tikken![]()
![]()
Dat komt dan allemaal wel erg onverwacht. Zo is ze toch niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oooohh omdat ik ook iets in haar fotoboek zag staan.![]()
Mag in FEE van mij.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ! met de vakans vast een drukke bende
Halen we zo de 600 van de PUB SCnaast een hoop kersttopics.
Vrouwenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat komt dan allemaal wel erg onverwacht. Zo is ze toch niet?
Nee volgens mij niet..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat komt dan allemaal wel erg onverwacht. Zo is ze toch niet?
Voorspelbaar +10quote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef yvonne het volgende:
Zie je nou wel dat het een gewoon TLK baggertopic is
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, jij grijpt een TLK baggertopic aan om ook nog eens in FB te komen zanikken.
Gooi op slot dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef yvonne het volgende:
Oy, laat de grote mensen ff lol hebben in FBquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oy, laat de grote mensen ff lol hebben in FB
Behálve de SCquote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef Repeat het volgende:
toch een kutforum. van mij mogen ze het eraf flikkeren. Zeg nou zelf: de topics zijn niet grappig, de topics zijn niet informatief, de topics brengen geen toffe discussies voort. Het draagt gewoon helemaal niks bij.
En zelfs daarvan vraag ik me af of die niet gewoon compleet overbodig is. Het is een leuk idee, een forum voor tieners en pubers zodat deze groep kan samenkomen op een forum, maar de uitvoering/de potentie van dit forum is niet om over naar huis te schrijven. Ik vraag me toch ook af wat Yvonne bedoelt met haar 'er zit nog veel meer in PUB'. Wat zit er in, dat er na al die maanden nog niet uit is? En hoe gaan jullie het er wel uitkrijgen? Want het is gewoon een compleet forum met dubbeltopics.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Behálve de SC
Ik vind het niet meer dan 'logisch' dat die reeks van verhuisd mag worden naar een ander subforum, en dan mogen ze wat mij betreft PUB opdoeken inderdaad.
Tuurlijk, er zijn zat andere slowchat topics... maar de groep mensen die in deze SC zit ken ik inmiddels goed, ik kan er goed mee opschieten, en ik heb het idee dat ik in deze SC 'geintegreerd' ben... in de andere SC's voel ik me minder snel thuis, wordt er naar mijn gevoel meer gebasht op andere users, enzovoort..quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En zelfs daarvan vraag ik me af of die niet gewoon compleet overbodig is. Het is een leuk idee, een forum voor tieners en pubers zodat deze groep kan samenkomen op een forum, maar de uitvoering/de potentie van dit forum is niet om over naar huis te schrijven. Ik vraag me toch ook af wat Yvonne bedoelt met haar 'er zit nog veel meer in PUB'. Wat zit er in, dat er na al die maanden nog niet uit is? En hoe gaan jullie het er wel uitkrijgen? Want het is gewoon een compleet forum met dubbeltopics.
Het zou een leuke afsplitsing zijn, als Fok! van de Tweakers, maar om nou ieder topic dubbel te moeten hebben in een speciale PUB uitvoering..... nah, nee. Zo'n 'scheer jij je schaamhaar' topic is compleet overbodig aangezien er al een uitvoerig topic in SEX is, en er wel eens in de maand een extra nieuw topic over bij komt. Pubers/tieners kunnen in zo'n topic gewoon meeposten zonder klaag/zeik opmerkingen te krijgen aangezien het voor iedereen boven de schaamhaargroei-grens een relevant onderwerp is. En zo zijn er velen andere topics te benoemen. Tuurlijk begrijp ik dat een 'hoelaat moet je thuis zijn na uitgaan'-topic niet past in UVT omdat onzekere 14 jarigen zich daar niet thuis voelen. Maar om daar nou een heel forum voor open te houden? Dus........... wat gaat er nog gebeuren om PUB interessant, vernieuwend, eigentijds, en weet ik veel watopen te houden?
Haar dochter?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef hollander76 het volgende:
Ik herken het, heb hier in PUB zelf ook nog in een topicje of 45 een ruime 1000 posts weten te knallen![]()
Maargoed, het goedlopende SC (het enige wat ook vanaf het begin al liep) kan tuurlijk blijven, in ONZ of GC oid.
Maar wat ik voornamelijk zou willen weten, liefst van de poster zelve, Yvonne, wat er nog meer in PUB zit. Want volgens mij is het wel redelijk doods. Maargoed, afwachten dus maar.
Ow god, ow god, ow godquote:Op woensdag 14 december 2005 22:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Haar dochter?
Als dat forum dicht gaat zit yvonne maanden met een ontroostbare Brechtje opgescheept
waar danquote:Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ow god, ow god, ow godDit hele forum hangt dus aan elkaar van familiebanden
Nee, ik wil het toch wel graag weten
En Brechtje post ook nog wel ns bij de buren onder andermans account. Nee, niet SugababesForum
Hey freiss sins waarneer zit je als 15 jarige in 5 Gymnasium???quote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef freiss het volgende:
[..]
Krijg je als er zo'n pakkende titel in de AT staat![]()
Sinds er met profielen gesjoemeld kon wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Hey freiss sins waarneer zit je als 15 jarige in 5 Gymnasium???![]()
Ik vind brechtje wel het tweakertype hoor, lekker aan d'r paard sleutelenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
had ik aan gedacht, maar dat idee maar snel weer uit mn hoofd gezet
Is Imberr wegquote:
nikky en Dagonet lurken hier anders best veel mee hebben ze me verteldquote:Op woensdag 14 december 2005 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Crew die hier niet komt ook
Dan zie ik een evaluatie liever met users.
Zal ik m maken? Of nee, daar is die eigenlijk gewoon te makkelijk voorquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zal ik m maken? Of nee, daar is die eigenlijk gewoon te makkelijk voor![]()
Waarom moet je mod zijn om hier te posten dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze mij gewoon mod hadden gemaakt toen die tijd dan had ik hier nu nog vaak gepost
Op zich weet ik dat ook wel hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Zal ik m maken? Ik ben er in de ochtenden en middagen. In de avonden haast nooit.
Kippetjes.
Mkayquote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op zich weet ik dat ook wel hoorJe gaf alleen een inkoppertje weg
uiteraard antwoord hier niemand op.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee effe serieus.
Brechtje komt hier nooit meer toch?
Waarom trappen ze haar er dan niet gewoon uit en stellen ze iemand anders aan die hier wel vaak komt ? Ik niet btw want ik kom hier ook amper![]()
Ik wel, om te beginnen enzo, ik zou bijvoorbeeld niet meteen mod willen worden op een druk forum als ONZ.. een rustig forumpje als PUB lijkt me juist ideaal om te beginnen met moddenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
uiteraard antwoord hier niemand op.
Maar een goede reden is natuurlijk ook dat er niemand mod wil zijn op PUB.
Ik weet wel zeker dat het geen fuck zal helpen.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef saaw het volgende:
het is hier niet echt denderdend meer de laatste tijd, klopt
maar of een andere mod helpt weet ik niet eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |