Noem es 5 elementen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pub heeft geen enkele meerwaarde.
Het is een beetje het ANW van de tweede fase. Een nutteloze samenvoeging van andere losstaande elementen.
Ik kan uit de topiclijst hordes fora noemen die geen meerwaarde hebben, je punt isquote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is een beetje het ANW van de tweede fase. Een nutteloze samenvoeging van andere losstaande elementen.
Daar gaan je mod aspiraties..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ZO aan dit topic te zien is er best veel belangstelling..
Je ziet toch opeens wat namen verschijnen
Maar het is ook een TLK 'kwaliteits' topic.
Dat bedoelde ik dus te zeggen met die onderwerpen die overlappen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, het is het gewone TLK-gebagger.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ZO aan dit topic te zien is er best veel belangstelling..
Je ziet toch opeens wat namen verschijnen
Maar het is ook een TLK 'kwaliteits' topic.
omdat ze zo herrineringen krijgen aan hun jeugd..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Maar waarom willen mensen het nou perse gesloten krijgen
Jawel hoor, alleen normaliter worden al mijn posts hier gewist.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het valt me op dat er hier opeens mensen posten die normaal geen enkel bericht in PUB plaatsen![]()
Vind je het gek? Elk ander subforum dat op een SC draait wordt gesloten. Het is voor velen dan ook raar dat PUB, wat zowiezo al leeft op topics dat gewoon rip-offs zijn van andere topics in andere fora, dan wel blijftquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het valt me op dat er hier opeens mensen posten die normaal geen enkel bericht in PUB plaatsen![]()
Of je krijgt een banquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen normaliter worden al mijn posts hier gewist.
Zal wel verdiend zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen normaliter worden al mijn posts hier gewist.
Andere fora richten zich tenminste nog op iets specifieks.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef yvonne het volgende:
Ik kan uit de topiclijst hordes fora noemen die geen meerwaarde hebben, je punt is
Nee, hoewel ikn dergelijke willekeur als deze niet uit kan staan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef Ayaxola het volgende:
Maar Timmy waarom wil je het perse dicht? Omdat GVH ook gesloten is?
Wat zei ik nou?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vind je het gek? Elk ander subforum dat op een SC draait wordt gesloten. Het is voor velen dan ook raar dat PUB, wat zowiezo al leeft op topics dat gewoon rip-offs zijn van andere topics in andere fora, dan wel blijft
Maar als je er toch nooit komt hoeft je er ook niet over te klagen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Andere fora richten zich tenminste nog op iets specifieks.
PUB is een mengeling van alles, waardoor het geen duidelijk eigen karakter heeft. Zo kun je elke leeftijdsgroep wel een eigen subforum gaan geven, want waarom is er eigenlijk iets speciaals voor pubers? Fok richt zich sowieso al op jongeren in het geheel
So?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PUB is een mengeling van alles, waardoor het geen duidelijk eigen karakter heeft. Zo kun je elke leeftijdsgroep wel een eigen subforum gaan geven, want waarom is er eigenlijk iets speciaals voor pubers? Fok richt zich sowieso al op jongeren in het geheel
Ik moet zeggen, voor PUB begrippen een klasse antwoordquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei ik nou?
Kappen met dat verzuurde ex-mod gezeikzanik, je ban was terecht, het beindigen van je crewschap was terecht, grow up, en stop met dat gejank zeg.
Je bent zo verzuurd door dat Gadgets gedoe dat je totaal niet meer objectief kunt zijn.
Mijn God zeg, je bent erger dan Redux.
Fok richt zich op jongeren.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen echt antwoord gekregen? Heeft geen fuck met verzuurheid en dergelijke te maken, ook niet met mijn ban destijds. Heb genoeg medestanders, ook in de crew zelfquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei ik nou?
Kappen met dat verzuurde ex-mod gezeikzanik, je ban was terecht, het beindigen van je crewschap was terecht, grow up, en stop met dat gejank zeg.
Je bent zo verzuurd door dat Gadgets gedoe dat je totaal niet meer objectief kunt zijn.
Mijn God zeg, je bent erger dan Redux.
Omg, jij bent zo droogquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind [V] Pubers sexy & gewaagd wel degelijk een meerwaarde hebben.
Nuja, hetzelfde met fora als DSG en GVH lijkt me. Nu is het standpunt van "Maakt toch niet uit dat het er is!' terwijl DSG en GVH ook niet stoorden en toch interessant waren om een kijkje te nemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar als je er toch nooit komt hoeft je er ook niet over te klagen?![]()
Of mijn topic over baardgroei !quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Wat kom je hier doen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef renz0r het volgende:
PUB is kut, opbokken met die kindjes, gaan ze maar lekker in het breakout forum of tina forum posten!
Die geen van allen iets zeggen, raar hè?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen echt antwoord gekregen? Heeft geen fuck met verzuurheid en dergelijke te maken, ook niet met mijn ban destijds. Heb genoeg medestanders, ook in de crew zelf
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Dat vroeg ik me ook al afquote:
Ah, je doelt voornamelijk op NWS, POL en WGR?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het makkelijke is, als je dit ontgroeid, stroom je langzaam door naar de "echte"fora.
Krijg je als er zo'n pakkende titel in de AT staatquote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af![]()
Iedereen komt opeens langs om te zeggen dat PUB weg moet![]()
Da valt wel mee...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
of je geeft antwoord op de vraag. Waarom hebben pubers zo nodig een eigen subforum nodig, terwijl alle topics net zo goed in andere subforums passen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
So?
Wat een kulargumenten, kom je uberhaupt weleens in andere fora?
Conclusie: Er is geen probleemquote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nuja, hetzelfde met fora als DSG en GVH lijkt me. Nu is het standpunt van "Maakt toch niet uit dat het er is!' terwijl DSG en GVH ook niet stoorden en toch interessant waren om een kijkje te nemen.
Ik stel gewoon een vraag. Waarom is PUB er nog? Het loopt niet meer goed, en drijft voornamelijk op SC. Kennelijk is er een reden voor de onaantastelijkheid van PUB, ik vraag me af waarom.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die geen van allen iets zeggen, raar hè?
Maar in iedere post blijf je iets zuurs stoppen, nogmaals, stop ermee.
En ondertussen posten ze stiekum meequote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoiets als pub.fok.nlquote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef T1andonly het volgende:
en een buitenlands fruit forum bestaat niet meer...dat is pas oneerlijk...
Maar PUB is heel globaal, ik denk dat je beter 'n subsite kunt maken voor PUB...dat zou misschien beter lopen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |