Noem es 5 elementen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Pub heeft geen enkele meerwaarde.
Het is een beetje het ANW van de tweede fase. Een nutteloze samenvoeging van andere losstaande elementen.
Ik kan uit de topiclijst hordes fora noemen die geen meerwaarde hebben, je punt isquote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is een beetje het ANW van de tweede fase. Een nutteloze samenvoeging van andere losstaande elementen.
Daar gaan je mod aspiraties..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ZO aan dit topic te zien is er best veel belangstelling..
Je ziet toch opeens wat namen verschijnen
Maar het is ook een TLK 'kwaliteits' topic.
Dat bedoelde ik dus te zeggen met die onderwerpen die overlappen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, het is het gewone TLK-gebagger.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ZO aan dit topic te zien is er best veel belangstelling..
Je ziet toch opeens wat namen verschijnen
Maar het is ook een TLK 'kwaliteits' topic.
omdat ze zo herrineringen krijgen aan hun jeugd..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef Ayaxola het volgende:
Maar waarom willen mensen het nou perse gesloten krijgen
Jawel hoor, alleen normaliter worden al mijn posts hier gewist.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het valt me op dat er hier opeens mensen posten die normaal geen enkel bericht in PUB plaatsen![]()
Vind je het gek? Elk ander subforum dat op een SC draait wordt gesloten. Het is voor velen dan ook raar dat PUB, wat zowiezo al leeft op topics dat gewoon rip-offs zijn van andere topics in andere fora, dan wel blijftquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het valt me op dat er hier opeens mensen posten die normaal geen enkel bericht in PUB plaatsen![]()
Of je krijgt een banquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen normaliter worden al mijn posts hier gewist.
Zal wel verdiend zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen normaliter worden al mijn posts hier gewist.
Andere fora richten zich tenminste nog op iets specifieks.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef yvonne het volgende:
Ik kan uit de topiclijst hordes fora noemen die geen meerwaarde hebben, je punt is
Nee, hoewel ikn dergelijke willekeur als deze niet uit kan staan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef Ayaxola het volgende:
Maar Timmy waarom wil je het perse dicht? Omdat GVH ook gesloten is?
Wat zei ik nou?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vind je het gek? Elk ander subforum dat op een SC draait wordt gesloten. Het is voor velen dan ook raar dat PUB, wat zowiezo al leeft op topics dat gewoon rip-offs zijn van andere topics in andere fora, dan wel blijft
Maar als je er toch nooit komt hoeft je er ook niet over te klagen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Andere fora richten zich tenminste nog op iets specifieks.
PUB is een mengeling van alles, waardoor het geen duidelijk eigen karakter heeft. Zo kun je elke leeftijdsgroep wel een eigen subforum gaan geven, want waarom is er eigenlijk iets speciaals voor pubers? Fok richt zich sowieso al op jongeren in het geheel
So?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PUB is een mengeling van alles, waardoor het geen duidelijk eigen karakter heeft. Zo kun je elke leeftijdsgroep wel een eigen subforum gaan geven, want waarom is er eigenlijk iets speciaals voor pubers? Fok richt zich sowieso al op jongeren in het geheel
Ik moet zeggen, voor PUB begrippen een klasse antwoordquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei ik nou?
Kappen met dat verzuurde ex-mod gezeikzanik, je ban was terecht, het beindigen van je crewschap was terecht, grow up, en stop met dat gejank zeg.
Je bent zo verzuurd door dat Gadgets gedoe dat je totaal niet meer objectief kunt zijn.
Mijn God zeg, je bent erger dan Redux.
Fok richt zich op jongeren.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen echt antwoord gekregen? Heeft geen fuck met verzuurheid en dergelijke te maken, ook niet met mijn ban destijds. Heb genoeg medestanders, ook in de crew zelfquote:Op woensdag 14 december 2005 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zei ik nou?
Kappen met dat verzuurde ex-mod gezeikzanik, je ban was terecht, het beindigen van je crewschap was terecht, grow up, en stop met dat gejank zeg.
Je bent zo verzuurd door dat Gadgets gedoe dat je totaal niet meer objectief kunt zijn.
Mijn God zeg, je bent erger dan Redux.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |