Yupz, ik ben echt benieuwd wat er uit gaat komen....quote:
De langste clubnaam nietwaar?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:35 schreef Superheld het volgende:
Biertje van mij trouwens, nadat wij ons eerste prijs van t seizoen binnen hebben
quote:
Wie zit er dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:13 schreef golfer het volgende:
Wat een griezelige blaaskaak bij De Wereld draait door.
Van Jole?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:13 schreef golfer het volgende:
Wat een griezelige blaaskaak bij De Wereld draait door.
Zat er. Ene Jacob Gelt Dekker.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:18 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ja, iedere reactie in een condoleanceregister is egocentrisch...
Ken ik niet morgen de herhaling maar eens kijken, verder een leuk programma vooral als Mathijs er zit.quote:
Dat is het zeker, PopQuiz a GoGo is ook erg leuk om te kijken...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken ik niet morgen de herhaling maar eens kijken, verder een leuk programma vooral als Mathijs er zit.
die zit erquote:Op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken ik niet morgen de herhaling maar eens kijken, verder een leuk programma vooral als Mathijs er zit.
Zijn dat nieuwe uitzendingen?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het zeker, PopQuiz a GoGo is ook erg leuk om te kijken...
Ja, met van die hockeykapselsquote:Op woensdag 14 december 2005 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren werden trouwens even wat vooroordelen over hockyers door twee balletjes bevestigd in het sportjournaal zeg
EenSCHquote:
Ik had vroeger een Leander in de klas.quote:
Die ouders mochten hem waarschijnlijk echt niet..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Balder als voornaam? Jemig..
pascal, wat vind jij van Saw 1 & 2quote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef pascalheister het volgende:
nou de kerstdvd's zijn ook besteld hoor
Echt zo'n hondennaam, al zou ik het een hond nog niet aandoen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Balder als voornaam? Jemig..
Saw 1 is goed, 2 heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
pascal, wat vind jij van Saw 1 & 2
Jingle Bell part 1 en part 2?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:15 schreef pascalheister het volgende:
nou de kerstdvd's zijn ook besteld hoor
Tomme ook maar is proberen zo'n smoesquote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef Superheld het volgende:
Ik werd vanmorgen aangehouden omdat mijn licht t niet deed.. Kwam er toch mooi mee weg door te zeggen dat ie gisteravond laat was gesloopt en ik hem vanmiddag zou laten maken
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
Ik werd dus 2 keer aangehouden door dezelfde motormongool.
* U krijgt een bekeuring omdat uw licht het niet doet
* mijn licht doet het wel
* niet waar
* wel waar
* niet waar
* wel waar
* niet waar
* wel waar
* u licht doet het niet
* mijn licht doet het wel, het staat niet aan
* dan krijgt u daarvoor een bekeuring
* dat had u eerder moeten zeggen (het was ondertussen al licht geloof ik)
* nou rij dan maar een stukje, dan kijken we of die het doet
* ok
Toen ben ik dus 'een stukje' naar mijn werk gereden.
Kom ik vanavond dezelfde man tegen, begint het verhaal van voor af aan![]()
.
* niet waar
* wel waar
* niet waar
* wel waar
* niet waar
* wel waar
* u licht doet het niet
* ok
.
* niet waar
* wel waar
* niet waar
* wel waar
* niet waar
* wel waar
* u licht doet het niet
* ok
.
Hoe vaak ik em ook lees, hij blijft leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
* niet waar
* wel waar
* niet waar
* wel waar
* niet waar
* wel waar
* u licht doet het niet
* ok
.
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef JaWi het volgende:
Overigens heb ik nog nooit een boete gehad voor mijn lichten, op vrijdagavond moet je zeggen dat ze op koopavond geen reparaties doen en op zaterdagavond dat ze in het weekend geen reparaties doen.
Dan ga je maar lopen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef JaWi het volgende:
Overigens heb ik nog nooit een boete gehad voor mijn lichten, op vrijdagavond moet je zeggen dat ze op koopavond geen reparaties doen en op zaterdagavond dat ze in het weekend geen reparaties doen.
Hij zit nog in vakkie 15 te zwaaien met zijn vlaggetje.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
Horen jullie SCH ook boven iedereen uit ?
Hoe klinkt SCHquote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor iets van Forza Scheer een Fin ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ik bel diezelfde agent vastquote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef JaWi het volgende:
Ik ga even een stelletje hangmarokkanen de straat uit werken.
Naja waarom ook niet!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:39 schreef pascalheister het volgende:
naja clauw wil je een roosvicee?
Ja ik mag toch hopen dat ie ze naar de overwinning SCHreeuwt.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
Kom mensen alle positieve energie verzamelen en duimen voor SCH
je had het nog niet gezegtquote:Op woensdag 14 december 2005 21:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik mag toch hopen dat ie ze naar de overwinning SCHreeuwt.
5 stuks tuig van een jaar of 17/18 denk ik.quote:
mwhehe, een vrijdag kwamen ze bij ons heel stoer de kroeg binnenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
5 stuks tuig van een jaar of 17/18 denk ik.
Die dachten dat ze achter mijn huis het avondgebed konden houden geloof ik.
Dezelfdequote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
mwhehe, een vrijdag kwamen ze bij ons heel stoer de kroeg binnen
binnen een minuutje waren ze weg gelopen![]()
Ik ken hetquote:Op woensdag 14 december 2005 21:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff borrel maar geen zin... ja ik schrok er zelf ook van.
(letterlijke msn conversatie... we noemen de tegenspreker/ studiegenoot gemakshalve Zz)
Zz: maar je komt wel borrelen toch?
Ik: misschien, mn zin is nog niet heel groots
Zz: hehe, komt wel
Zz: denk aan (B)(B)(B)
Ik: tsja dat heb ik al niet genoeg gehad...
Zz:hehe, vast wel
Zz:jou kennende
dan word je even met je neus op je reputatie gedrukt als het drinken van bier je kenmerkende vaardigheid/ eigenschap is...
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dezelfde?
Ik heb volgende week weer een HALT-klantje die heeft er bezwaren tegen om met varkensvlees te werken!
Dan moet je weer moeilijk gaan doen met papiertjes en naar de wc gaan etc. Maar het is heel makkelijk te lerenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef JaWi het volgende:
Schrijf ze dan gewoon op een klein blaadje, veel makkelijker.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef JaWi het volgende:
Schrijf ze dan gewoon op een klein blaadje, veel makkelijker.
Bronnenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:05 schreef tuindwerg het volgende:
Hoe kom je daar toch weer aan BliksemSchigt? Ik lees ook van alles over proeftentamens van vorige jaren, waar tover je die vandaan?
Ik heb alleen een proeftentamen van dit jaar, die is zo bedroevend makkelijk dat het waarschijnlijk nog niet eens lijkt op het tentamen.
Naar de WC? Ik hield ze er altijd gewoon bijquote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je weer moeilijk gaan doen met papiertjes en naar de wc gaan etc. Maar het is heel makkelijk te leren
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Naar de WC? Ik hield ze er altijd gewoon bij.
Racoon isquote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Zondag trouwens naar Racoon geweest, akoestisch theaterconcert. Was echt super mooi... * tuindwerg] zet maar weer Racoon-liedjes aan! [/me]
Waarom leer je dan nog rijtjes uit je hoofd?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
mijn Grafisch Rekenmachine
Ach, op die manier heb ik mijn VWO diploma gehaaldquote:Op woensdag 14 december 2005 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik kan dat echt nietZou veel te veel opvallen denk ik en dat risico wil ik ook weer niet nemen. Het enige waarmee ik echt kan spieken is mijn Grafisch Rekenmachine volpleuren
Hoe is het in Utreg ??quote:
Ik mag mijn GR niet bij een tentamen Methodology gebruiken hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Waarom leer je dan nog rijtjes uit je hoofd?![]()
Het enige dat je kunt doen denk ik...quote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Het gaat wel ok ... werk is erg druk en privé met up & downs bij mijn vriendin, maar dat is begrijpelijk. Probeer maar een zo goed mogelijke steun te zijn
Dat vind ik vrij ver gaanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:14 schreef Gollemrulez het volgende:
Euthanasie; het begin van het einde
ik vind em wel poetisch. Met euthanasie ben je bezig met het einde van iemands leven. De nieuwe wet is daar het begin van. Het toestaan van euthanasie (mede doormiddel van de nieuwe wet waarmee het begint) maakt een einde van iemands leven mogelijk.quote:
Ik weet het, maar het is soms frustrerend dat je niet meer kan doenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Het enige dat je kunt doen denk ik...![]()
Dan heeft ie het stoeltje voor zich de clubkleuren aangemeten enzo.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
SCH zal net wel een orgasme gehad hebben
Belgenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard herfstkampioen na 2-0 winst op Anderlecht
kan DG ook weer een extra bacotje nemen vanavondquote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard herfstkampioen na 2-0 winst op Anderlecht
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef Gollemrulez het volgende:
knap dat golfer om 22.32 kan posten voor eilanden op 22.31
+2 scherpquote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef Gollemrulez het volgende:
Och, dat dagje optrekken met hun was best gezelligquote:Op woensdag 14 december 2005 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anderlecht waren toch jullie vriendjes
Back to the futurequote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef Gollemrulez het volgende:
Succes kerel!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik pak nog een pilsje en dan ga ik slapen, morgen afrij examen
wow ik word gequotequote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef Gollemrulez het volgende:
Leuk clubje wel + supporters.quote:
Godver, als ik dat krijg ben ik ook de zakquote:Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef JaWi het volgende:
Mijn eerste keer afrijden had ik lenzen van iemand anders in voor de nummerbordentest!
Zet hem op jochiequote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Godver, als ik dat krijg ben ik ook de zak, ik zie echt slecht.
Bedankt iedereen![]()
anders hanssen zei iequote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef Gollemrulez het volgende:
zei hij nou andre hazes?
Standard ookquote:Op woensdag 14 december 2005 22:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Leuk clubje wel + supporters.![]()
en succes op de weg he kluivert
Dat is een verplicht onderdeel kerelquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Godver, als ik dat krijg ben ik ook de zak, ik zie echt slecht.
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
SCHMs :
Bluezz : Hoerrrraaaaa
SCH: ik zit hier gewoon te janken
Ik wilde hem bellen maar kon z'n 06 niet vindenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
SCHMs :
Bluezz : Hoerrrraaaaa
SCH: ik zit hier gewoon te janken
Wel eens iets van gehoord, zal wel goed komen... hoeveel meter moet je ongeveer kunnen zien?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is een verplicht onderdeel kerel.
Ach, als je nog wel redelijk kunt lezen zal het wel lukken toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel eens iets van gehoord, zal wel goed komen... hoeveel meter moet je ongeveer kunnen zien?
Mensen die 50 lessen nodig hebben, een paar keer gezakt zijn en slechte ogen hebben mogen ze wat mij betreft nooit een rijbewijs te geven.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
succes Robbie en een paar keer zakken is geen schande.
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef JaWi het volgende:
Ach, veel slechter dan mij kan je het niet doen.
Ik reed na 30 minuten ruzie en irritatie bijna het kind van de examinator plat.
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef clauwheee het volgende:
Jawi beleeft ook altijd wel iets hè![]()
En de goal gescoord door Broerse, die de vervanger is van DiTo.... maar goede uitslag ja, had eigenlijk niets verwacht van de FC de eerste wedstrijdenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Eilandje ik zie nu pas jullie uitslag van vanavond. Hoe dan ook terechtWinnen in de laatste minuut van Willem II na een klotenperiode
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef JaWi het volgende:
Ach, veel slechter dan mij kan je het niet doen.
Ik reed na 30 minuten ruzie en irritatie bijna het kind van de examinator plat.
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
!
En daarna was je jas ook nog gejat?![]()
![]()
Broerse, oude bekendequote:Op woensdag 14 december 2005 23:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En de goal gescoord door Broerse, die de vervanger is van DiTo.... maar goede uitslag ja, had eigenlijk niets verwacht van de FC de eerste wedstrijden
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Pedofiel bij Barend en van Dorp.
'Pijpen en beffen moet mogelijk zijn, ongeacht de leeftijd.'
Ik zit ook met enige walging te kijken naar die Martijn, die ooit ook op Fok! heeft gepost.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Pedofiel bij Barend en van Dorp.
'Pijpen en beffen moet mogelijk zijn, ongeacht de leeftijd.'
hoe laat waar en waarom?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:09 schreef JaWi het volgende:
Jullie zijn stom, ik ga slapen.
Morgen afspraak op de HES en dan de training van Ajax even bekijken.
Te mildquote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef cultheld het volgende:
Die Marthijn mag van mij onder een trein terecht komen![]()
Klopt.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:20 schreef clauwheee het volgende:
Die Martijn spoort niet. Idioot.
Boomknuffelaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom hoeft ie overigens van mij niet dood hoor, er lopen genoeg idioten gewoon nog rond op deze wereld.
Ze wil je.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhhhm 10 uur bij ene Jetske, wat dan?
Wat doe je voor sport?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:26 schreef Noca het volgende:
Vanavond weer eens ff lekker gesport, voelt goed. Morgen en vooral overmorgen weer spierpijn
Ik doe t met blote handen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
geef mij 2 bakstenen en ik zal hem eens van zn lustgevoelens beroven
Mooi nummer inderdaad, ook al versta ik die nep-Belgen nooit.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:Rowwen Heze, één van hun mooiste nummers
Ze schijnt wel lekker te zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 23:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze wil je.
Onbegrijpelijk, maar ja...
Fitness, beetje spierbaltjes kweken hequote:
Jetske Legersteequote:Op woensdag 14 december 2005 23:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhhhm 10 uur bij ene Jetske, wat dan?
Limburgs zijn slecht Duits pratende Belgen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi nummer inderdaad, ook al versta ik die nep-Belgen nooit.
Weleens van Gaelic Football gehoord? We zoeken nog spelers namelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 23:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Fitness, beetje spierbaltjes kweken he
Uiteindelijk hoop ik weer te gaan voetballen, maar dan moet ik nog wat werk verzetten.
Zou ik ook weer eens moeten gaan doen.quote:
Hmm nee nooit van gehoord, iets van rugby achtig?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:32 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Weleens van Gaelic Football gehoord? We zoeken nog spelers namelijk
Ik moest ook echt iets aan mijn 1-pac gaan doen, maar nooit zin om te beginnen. Als je eenmaal bezig bent is het heerlijk vind ikquote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou ik ook weer eens moeten gaan doen.
Heb nu exact een jaar geleden voor het laasts aan de apparatuur in de fitness-zaal gezeten en merk dat mijn 6-pac en de spierbundels in mijn armen danig aan het slinken zijn.
*goed voornemen voor 2006*
Ze is wel oke ja, vorig half jaar mijn mentor geweestquote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja!
Is die een beetje okay?
Zit je op de hes?
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Limburgs zijn slecht Duits pratende Belgen.
CE.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ze is wel oke ja, vorig half jaar mijn mentor geweest
Ik zit ook op de HES en doe waarschijnlijk dezelfde opleiding als waar jij in geinteresseerd bent? Wat voor gesprek is het eigenlijk
Zoiets.. Je mag de bal zowel in je handen pakken als met je voeten schieten. Wel een normale ronde bal (iets kleiner dan een voetbal) in Europa 11 tegen 11. Gooien mag niet, schieten (uit je handen of vanaf de grond) en spelen met een handpass (soort volleybalopslag). Scoren op een doel met een H-vorm. Boven de lat=1 punt, eronder=3 punten. Eronder staat een keeper.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Hmm nee nooit van gehoord, iets van rugby achtig?
Dat houden mn knieen nooit
Sport nu bij de Total Workout, mooie sportschool is dat.
quote:
Haha, nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zoiets.. Je mag de bal zowel in je handen pakken als met je voeten schieten. Wel een normale ronde bal (iets kleiner dan een voetbal) in Europa 11 tegen 11. Gooien mag niet, schieten (uit je handen of vanaf de grond) en spelen met een handpass (soort volleybalopslag). Scoren op een doel met een H-vorm. Boven de lat=1 punt, eronder=3 punten. Eronder staat een keeper.
Leuk niet?
Ik ben geen Limburger.... je stapelt fout op foutquote:Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]het was wachten op de eerste Limburger
Waar zit die ook alweer?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Hmm nee nooit van gehoord, iets van rugby achtig?
Dat houden mn knieen nooit
Sport nu bij de Total Workout, mooie sportschool is dat.
Eenmaal bezig inderdaad heerlijk, vooral als je ook daadwerkelijk na een paar maanden resultaat begint te zien en voelen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:35 schreef Noca het volgende:
Ik moest ook echt iets aan mijn 1-pac gaan doen, maar nooit zin om te beginnen. Als je eenmaal bezig bent is het heerlijk vind ik
Dat is die sportschoolquote:Op woensdag 14 december 2005 23:40 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waar zit die ook alweer?
Ooit ook maar beginnen, kan geen kwaad dunkt me![]()
Mijn zus wilde me al overhalen om mee te gaan naar de sportschool aan de korreweg.
Mijn zus doet in Amsterdam aan rugby, maar dat lijkt er zeker niet op...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zoiets.. Je mag de bal zowel in je handen pakken als met je voeten schieten. Wel een normale ronde bal (iets kleiner dan een voetbal) in Europa 11 tegen 11. Gooien mag niet, schieten (uit je handen of vanaf de grond) en spelen met een handpass (soort volleybalopslag). Scoren op een doel met een H-vorm. Boven de lat=1 punt, eronder=3 punten. Eronder staat een keeper.
Leuk niet?
Ah, ik ben afgelopen februari begonnenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
CE.
Omdat ik daar waarschijnlijk in februari ga beginnen, maar heb nog wat vragen enz.
Ierland. Daar bouwen ze er speciaal dit soort stadions voor:quote:Op woensdag 14 december 2005 23:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, nog nooit van gehoord!
Klinkt ingewikkeld, maar wel leuk. Waar wordt dat gespeeld?
Ah okquote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ah, ik ben afgelopen februari begonnen![]()
En doe de sportvariant, en ga ook wel eens bij Ajax op de training kijken![]()
Hans Vonk en Nigel de Jong de lolbroeken, Rosenberg de stille (en niet zo actieve vind ik) muis.
Ik heb morgen 3 tentamensquote:Op woensdag 14 december 2005 23:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah ok.
Ja, nou even afwachten morgen!
Ben nu slapen.
Dus jij gaat altijd naar Ierland om dat te spelenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ierland. Daar bouwen ze er speciaal dit soort stadions voor:
[afbeelding]
wanabe Limburger danquote:Op woensdag 14 december 2005 23:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben geen Limburger.... je stapelt fout op fout
Het Europese vasteland heeft ook een competitie, maar die bestaat voornamelijk uit Ierse immigranten. Groningen's team speelt op Corpus Den Hoorn.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Dus jij gaat altijd naar Ierland om dat te spelen
Mooi stadionnetje trouwens.
Ik ga zo maar eens slapen, trusten
Dat doe ik al drie jaar. Heerlijk juist.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
Maar...die gang erheen in je eentje en het het in je eentje anderhalf uur per keer wezenloos voor je uitstaren en luisteren naar de opzwepende muziek in mijn fitness-zaal begon mij tegen te staan.
Het lijkt mij veel leuker om het samen met iemand te doen, maar Bluezz mag met haar versleten ruggetje haast niets doen in de fitness-ruimte.
mn zus moet zondag in groningen bij de Esserberg rugby-en.... Ga ik ff bij kijken of ze er wat van kunnen....quote:Op woensdag 14 december 2005 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het Europese vasteland heeft ook een competitie, maar die bestaat voornamelijk uit Ierse immigranten. Groningen's team speelt op Corpus Den Hoorn.
Nog een foutquote:
Terwijl op hetzelfde moment FCG de laatste competitiewedstrijd in het Oosterpark afwerkt...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
mn zus moet zondag in groningen bij de Esserberg rugby-en.... Ga ik ff bij kijken of ze er wat van kunnen....
Ook helemaal in je eentje elke keer?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:49 schreef Cart_man het volgende:
Dat doe ik al drie jaar. Heerlijk juist.![]()
Vrouwen die rugby spelen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
mn zus moet zondag in groningen bij de Esserberg rugby-en.... Ga ik ff bij kijken of ze er wat van kunnen....
Altijd.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook helemaal in je eentje elke keer?
Allemaal mensen uit Sally's dus?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het Europese vasteland heeft ook een competitie, maar die bestaat voornamelijk uit Ierse immigranten. Groningen's team speelt op Corpus Den Hoorn.
[me=dndiek is jaloers en denkt terug aan die mooie tijd in Thailandquote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt] gaat richting bed[/me]
Morgen nog 1 tentamen en dan is het bijna Thailand Time
Sally'squote:Op woensdag 14 december 2005 23:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Allemaal mensen uit Sally's dus?
Nu ben ik echt weg
ik ga al naar de FC- Volendam en Ajax-FC, is het dan ok....quote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Terwijl op hetzelfde moment FCG de laatste competitiewedstrijd in het Oosterpark afwerkt...
Maar door de modder rollende dame's zijn ook interessant natuurlijlk
Knap dat je het al zo lang volhoud.quote:
Het was maandag weer leuk... Op de 1e verdieping geweest dit keer, is tenminste niet zo warm, maar wel leuke buitenlandse studentesquote:
Die dames die door de modder rollen kan je toch ook in het Oosterpark zienquote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Terwijl op hetzelfde moment FCG de laatste competitiewedstrijd in het Oosterpark afwerkt...
Maar door de modder rollende dame's zijn ook interessant natuurlijlk
Trusteh, Clauwtje.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:59 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee slapies gaat doen
Tot morgen Hoolies!
Euh, ik blijf gewoon op Zuid staan hoor!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die dames die door de modder rollen kan je toch ook in het Oosterpark zien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |