quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die assist was minstens zo belangrijk
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef El_Bassie het volgende:
Foto's van een poging zullen vrijdag,zaterdag of zondag geplaatst worden. Al speelde Jantje wel een beresterke pot!
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef El_Bassie het volgende:
Foto's van een poging zullen vrijdag,zaterdag of zondag geplaatst worden. Al speelde Jantje wel een beresterke pot!
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef El_Bassie het volgende:
En we wachtenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef El_Bassie het volgende:
Over Vreven in het ajax-topic.quote:Op maandag 12 december 2005 13:07 schreef aldostuta het volgende:
[..]
als hij bij ajax komt te spelen eet ik mijn SCC op...............
kun je heel lang wachten denk ik.quote:Op maandag 12 december 2005 13:27 schreef DutchGooner het volgende:
We hebben er weer 1 trouwens;
[..]
Over Vreven in het ajax-topic.
En we wachten nog steedsquote:Op maandag 12 december 2005 17:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Niet getreurd, het wordt waarschijnlijk vanavond.
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:44 schreef El_Bassie het volgende:
Nou, veel verder dan dit ben ik niet gekomen:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:44 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nou, veel verder dan dit ben ik niet gekomen:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 december 2005 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
Dus even een resume wat lopen "weddenschappen" betrefd;
Cultheld die zijn lul in de hens zet als KJ Huntelaar naar Feyenoord gaat
Ciscus koopt een Nederlands elftal shirt met van Bommel achterop als ie niet geselecteerd gaat worden.
Teanutz gaat toeterend met vlaggen en al door een stad rijden als Turkije voor het volgend WK gebanned gaat worden.
Ik ga niet lopen.
El_Bassie gaat schoenen eten als VoH niet tegen Fenerbahce scoort.
En Johnny_Footballhero en Aldostuta gaan sigantures voor elkaar verzinnen als ajax de 2e ronde wel/niet haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |