Heb je er werkelijk steun aan gehad ?
En als je een halve zool bent, gebruik je dan halve steunzolen ?
Serieuze reacties graag.
quote:Je wilt serieuze reacties en dan post je dit???
Op vrijdag 4 april 2003 23:24 schreef tong80 het volgende:
En als je een halve zool bent, gebruik je dan halve steunzolen ?Serieuze reacties graag.
maar goed, m'n pa heeft een steunzool omdat z'n rechterbeen korter is dan z'n linker (een paar milimeter), hierdoor loopt hij weer recht en heeft hij geen last meer van z'n rug . Dat bespaart de rest van de familie weer een hoop gemopper en hem veel pijn
.
Ben eerst in een peeskamertje wezen vragen wat hun remedie was.
Bleek dat ik beter een zooltje kon nemen.
Ik had klompvoetjes tijdens de geboorte
quote:Halve zool.
Op vrijdag 4 april 2003 23:24 schreef tong80 het volgende:
Post hier je ervaringen met steunzolen.
Steunzolen zijn toch altijd corrigerend en ondersteunend. Wat je nu precies bedoelt begrijp ik niet geheel. Metalen steunzolen werden vroeger bijna altijd voorgeschreven. Anderen waren er bijna ook niet. Later kwamen ze er ook van plexidur, kurk en leer. Werden ze bij jou toen ook nog aangemeten via van die gipsafdrukjes van de voeten? Hoe waren jouw ervaringen met die metalen steunzolen?. Opzich vind ik (als je er goed aan gewend bent) helemaal niet zo gek lopen. Heb ze zelf trouwens ook nog. Kreeg ze al op mijn 4e voor knik- platvoeten en X-benen.quote:Op vrijdag 4 april 2003 23:39 schreef AMADEUZ het volgende:
Heeft het geholpen tegen problemen met je achillespees? Heb zelf namelijk ook last van die klotedingen maar ik zie het wel weer voor me dat ik die dingen koop en het weer voor geen meter werkt.quote:Op vrijdag 4 april 2003 23:38 schreef tong80 het volgende:
hmmm... de quote werkt niet???quote:Op vrijdag 4 april 2003 23:24 schreef tong80 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |