abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33102913
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:59 schreef speknek het volgende:
Hafid Bouazza kan daar leuk over schrijven .
ik zal eens wat van haar werken gaan lezen.. thx
pi_33102988
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik zal eens wat van haar zijn werken gaan lezen.. thx
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_33103058
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Loohcs het volgende:

[..]
misverstand.. of vooroordeel..

dacht direct dat het een vrouw was.. stom he

komt door hirsi ali.. denk ik
  donderdag 15 december 2005 @ 15:15:36 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_33103116
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:06 schreef Posdnous het volgende:
Buiten wat onzinnige vergelijkingen is het nu ook weer niet alsof er allemaal onzin in die post staat.
Alleen dat ze weet dat het gevaarlijk kan zijn is geen onzin. Welnu, daar waren zij en van Gogh zich zondermeer bewust van. Van Gogh was alleen naief om te denken dat ze hem niet serieus zouden nemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33103505
Ik denk eigenlijk dat Hirshi Ali precies heeft bereikt wat ze wilde bereiken. Het doel was dat de muur om het misbruik dat werd goedgepraat met religieuze normen is afgebroken. Omdat de meerderheid in Nederland zich nu wel inhoudelijk bezig houdt met wat moslims tot voor kort in het verborgen in eigen kring konden houden zijn ze gedwongen tot een discussie over hun geloof.
pi_33103942
Dit gaat niet meer over Hirsi en theo
Het is toch belachelijk dat de vrijheden waarvoor lang "gevochten" is ingeleverd moet worden door een paar intelligent onderontwikkelde figuren:

Aisha kon niet opgevoerd worden
De makers van submission zijn hun leven niet zeker
Kom niet aan de islam (iedere andere godsdienst is ok)

Als je het niet wil zien kijk je er niet naar
Datzelfde geld voor een vrouw in bikini.

(Het NWS stukje aangaande de vechtpartijen in australie heeft een post van een australier die uitlegt wat hier de oorzaak van is; arabieren zijn vaker schuldig aan misdaad van diefstal verkrachting tot moord, vrouwen worden op het strand lastig gevallen en voor God Weet Niet wat (Allah weet het beter) uitgemaakt)

Als je iets niet wil zien kijk je er niet naar
Er zijn genoeg christenfundi's de matrix voorstelling uitgelopen (jaja)
De last Temptation word echt niet bekeken in Staphorst
En natuurlijk is er kritiek op dingen, maar kritiek is iets anders dan bedreigingen en (oproepen) tot moord

En men heeft het er hier nog steeds over dat Hirsi en Theo de omstandigheden geschapen hebben.
Dat is toch van de gekke?

Nederland was een land waar je vrij je mening kon uitten
Als ik om tig redenen de Islam een achterlijke onderdrukkende godsdienst vind (en dat vind ik) moet ik dat kunnen zeggen zonder bedreigd te worden. Net zoals atheisme of ieder andere godsdienst bekritiseerd mag worden. Zelfs de Satanisten flikken niet wat onze TVA's flikken.

Maar Theo en Hirsi zijn natuurlijk de infidels hier

[ Bericht 0% gewijzigd door desiredbard op 15-12-2005 15:54:27 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:58:29 #257
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33104490
quote:
[b]Op donderdag 15 december 2005 15:42
Nederland was een land waar je vrij je mening kon uitten
Als ik om tig redenen de Islam een achterlijke onderdrukkende godsdienst vind (en dat vind ik) moet ik dat kunnen zeggen zonder bedreigd te worden. Net zoals atheisme of ieder andere godsdienst bekritiseerd mag worden.
Daar is het iedereen het wel over eens vermoed ik.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33107119
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, haar punt zelf is dan ook niet radicaal, wel de argumenten die ze aanhaalt. Zo ben ik radicaal omdat ik het niet met Ayaan eens ben. Vreemde manier van discussieren denk ik dan. Het is net zoiets als dat ik zeg dat jij geen gematigde khatoliek bent omdat jij het niet eens bent met de kritiek die maarten 't hart had op het Christendom.
Gematigde moslims zoals Mutant01 zwijgen liever over vrouwenonderdukking, criminaliteit van moslimietjes, hun hoerengedrag zoals loverboys en schandknapen.
Maar als iemand zoals AHA het waagt om misstanden aan de kaak te stellen, dan mag dat opeens niet worden gezegd.

Nou Mutant 012 laat dat gematigde maar varen. Voor mij heb je je masker allang laten vallen als ongeemancipeerde radicale muzelman.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_33107302
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:24 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Gematigde moslims zoals Mutant01 zwijgen liever over vrouwenonderdukking, criminaliteit van moslimietjes, hun hoerengedrag zoals loverboys en schandknapen.
Maar als iemand zoals AHA het waagt om misstanden aan de kaak te stellen, dan mag dat opeens niet worden gezegd.

Nou Mutant 012 laat dat gematigde maar varen. Voor mij heb je je masker allang laten vallen als ongeemancipeerde radicale muzelman.
Zomaar twee posts van deze ongeëmancipeerde oververhitte mafkees:
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:05 schreef lionsguy18 het volgende:
Die slet had de rechter naar een opvoed gesticht kunnen sturen
Die slet denkt op haar leeftijd wel erg gemakkelijk over sex.
Maar de mannen zijn natuurlijk strafbaar vanwege sex met een minderjarige.
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:05 schreef lionsguy18 het volgende:
Die sletten snappen niks van computers.
Het is een middel om te geilen.
Nou laat ze dan maar de konsekwenties aanvaarden in plaats van als huilies naar de politie te lopen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_33107816
Maar argumenten ho maar, alleen maar schelden.
Ongetwijfeld heb ik meer opleiding genoten dan jij.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:53:16 #261
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_33107843
ach ja, mijn respect voor dat mens is ook wel een beetje wegevaagd hoor. iedere keer maar weer rellen OM het rellen. ze doet GVD niks anders meer geloof ik. goed dat ze het aan de kaak stelt maar ze moet zich ook met haar taak als minister bezi houden en daar merk ik erg weinigt van.
pi_33107878
Ze is geen minister. Dus jouw mening is kennelijk gebaseerd op een ander persoon.
  donderdag 15 december 2005 @ 18:18:11 #263
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_33108368
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Ongetwijfeld.

De kerels die de twin towers hebben gedecimeerd waren ook geletterde lui. Echter die omgangsvormen hè, daar hadden ze wat moeite mee. Neemt niet weg dat zelfkennis en zelfreflectie iets is wat weinig mensen onder de knie hebben.

Anywho, ik ben er ook fel op tegen dat die muzelmannen onze sletten hoer noemen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_33108679
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Heb het idee dat we in deze discussie toch een beetje naar elkaar toe zijn gegroeit.. en dat de meeste mensen hier ook vinden dat hirsi ali alles moet en mag zeggen.. zonder bang te hoeven zijn dat ze dood gemaakt wordt of andere dreiging toegewenst krijgt .

dat geeft weer hoop..
Dan hoor ik iig niet bij die meeste die vinden dat iedereen mag zeggen wat ie wil. Dat is zo dom vind ik. Die discussie wil maar niet losbarsten sinds de dood van Fortuyn. Waar liggen de grenzen van vrijheid van meningsuiting? Alles heeft zo zijn grenzen, ook het geven van je mening.

En ik hoop echt dat Hirsi Ali het er levend vanaf brengt, maar ze schreeuwt er gewoon om, alsof zij verlost wil worden. En er zal een keer een gek opstaan die zich moslim noemt en haar verlossen van haar kwellingen in dit leven. Maar daar zit ik niet mee, zij doet mij niks met haar films, omdat ik ze niet heb gezien en dan nog. Maar diegene die haar klakkeloos volgen, die haar geloven in wat ze zegt. Waarvoor zij in het kabinet zit doet er allang niet meer toe. Als ze die moslims maar kwelt.

donderdag 15 december 2005 @ 18:39:34 #265
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33108898
quote:
Ik geloof je best, maar laat dat dan ook eens blijken in je posts.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33109095
Eens met BansheeBoy. Heb lionsguy 18 wel erg veel dom gelul zien posten.

Ik word moe van mevrouw Hirsi Ali. Laat haar gewoon een keer d'r reet afvegen met die Koran dan kan ze ook een leven gaan zoeken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33109730
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
Eens met BansheeBoy. Heb lionsguy 18 wel erg veel dom gelul zien posten.

Ik word moe van mevrouw Hirsi Ali. Laat haar gewoon een keer d'r reet afvegen met die Koran dan kan ze ook een leven gaan zoeken.
Nou dan geniet je toch lekker van de intelligente posts van BSB.
Ieder zijn meug!!!!
pi_33110648
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Ylias het volgende:

[..]

Dan hoor ik iig niet bij die meeste die vinden dat iedereen mag zeggen wat ie wil. Dat is zo dom vind ik. Die discussie wil maar niet losbarsten sinds de dood van Fortuyn. Waar liggen de grenzen van vrijheid van meningsuiting? Alles heeft zo zijn grenzen, ook het geven van je mening.

En ik hoop echt dat Hirsi Ali het er levend vanaf brengt, maar ze schreeuwt er gewoon om, alsof zij verlost wil worden. En er zal een keer een gek opstaan die zich moslim noemt en haar verlossen van haar kwellingen in dit leven. Maar daar zit ik niet mee, zij doet mij niks met haar films, omdat ik ze niet heb gezien en dan nog. Maar diegene die haar klakkeloos volgen, die haar geloven in wat ze zegt. Waarvoor zij in het kabinet zit doet er allang niet meer toe. Als ze die moslims maar kwelt.

hirsi ali is geen lid van de regering of kabinet...

ze is alleen maar lid van de tweede kamer..

thats it

en jij zegt dat wat zij zegt .. dat dat je niets doet.... op een of andere manier geloof ik dat niet..

anders zou je niet die dingen zeggen...

Zoals dat ze moslims kwelt... tjonge wat een onzin..

Dan is het ook een kwestie dat je je laat kwellen.. je kunt ook een andere houding innemen

namelijk.. zo van.. ze is maar iemand met een mening.. en als je je door die mening laat kwetsen.. is dat je persoonlijke keuze.

je kunt het ook naast je neer leggen en op een volwassen manier reageren en zeggen.. zij vindt dit... ik denk daar anders over..

klaar..
pi_33114922
Moslims...... klein pikkie en lange tenen...en op allebei zijn ze heel erg snel getrapt
pi_33115213
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef desiredbard het volgende:
Moslims...... klein pikkie en lange tenen...en op allebei zijn ze heel erg snel getrapt
nou klein pikkie...

ik denk het niet hoor..

maar eh.. dat is natuurlijk weer offtopic..
pi_33115488
Maar wel weer makkelijker op getrapt dan..... maar idd off topic
pi_33116273
quote:
Alleen maar schelden? Ik zei "oververhitte ongeëmancipeerde mafkees", en citeerde twee posts van je.
Dat is niet alleen maar schelden, dat is "oververhitte ongeëmancipeerde mafkees" posten en twee citaten posten die jouw oververhitte mafkezerigheid illustreren.
Andersgezegd: ik stelde iets en leverde er twee bronnen ter ondersteuning bij.
quote:
Dat zou kunnen. Ik heb er geen idee van welke opleiding jij hebt genoten. Het interesseert me ook niet, eerlijk gezegd.
Maar dat je een sexistische, oververhitte, ongeëmancipeerde mafkees bent, dat staat voor mij buiten kijf:
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef lionsguy18 het volgende:
Vrouwen die topless aan het strand liggen zijn in wezen sletten die heel goedloop de intieme delen op schaamteloze manier tonen. In zekere zin hebben deze vrouwen een negatief zelfbeeld.
Zie je, nou doe ik het weer. Iets onaardigs over je zeggen, en er een illustratieve bron bij leveren. Het is ook te makkelijk, eigenlijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:25:57 #273
13462 BansheeBoy
pi_33126643
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als je van Hoghs website had hgelezen dan weet je dat na het formidabelle boek "Allah weet het beter" een titel die jou toch zou moeten aanspreken, aan submission begonnen is. Van Gogh heeft Hirsi benadert.
Ik lees niets van van Gogh. Die man is al een tijdje dood, wat heeft die man mij nog te bieden. Als levende entiteit kon hij al niks voor me betekenen, laat staan als dode. Hirsi Ali wist als geen ander wat dit soort manifestaties teweeg konden brengen, ze heeft m.i. bewust gebruik gemaakt van een mollig type, zodat zij in alle stilte een niet te missen persoon naar voren kon schuiven. Ik vind dus wel degelijk dat de moord op Theo deels toe te schrijven valt aan het handelen met voorkennis van Ayaan, no doubt about it. Ik durf zelfs te stellen dat het een onderdeel van haar strategie is om Moslims in een kwaad daglicht te stellen met alle eventuele gevolgen van dien.
quote:
Daar had hoefde hirsi niets voor te doen hoor
Helaas heeft 04-11-2004 anders laten blijken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_33127173
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik lees niets van van Gogh. Die man is al een tijdje dood, wat heeft die man mij nog te bieden. Als levende entiteit kon hij al niks voor me betekenen, laat staan als dode. Hirsi Ali wist als geen ander wat dit soort manifestaties teweeg konden brengen, ze heeft m.i. bewust gebruik gemaakt van een mollig type, zodat zij in alle stilte een niet te missen persoon naar voren kon schuiven. Ik vind dus wel degelijk dat de moord op Theo deels toe te schrijven valt aan het handelen met voorkennis van Ayaan, no doubt about it. Ik durf zelfs te stellen dat het een onderdeel van haar strategie is om Moslims in een kwaad daglicht te stellen met alle eventuele gevolgen van dien.
[..]

²
Van Gogh was geen dom jongetje, en betitelde zijn vijanden dus ook als geindoctrineerde gevaarlijke gekken met maar een doel, zijn dood heeft dat bewezen.

Moet je ook eens stoppen met het het lezen van dat flutboekje geschreven door die roofovervallende jeweetwel, de koran heet die verzameling bouquetreeks verhalen geloof ik.:
Al jarenlang dood, en achterhaald die zooi.

Sta jij ook op Hirsi's loonlijstje, man jij belicht dat achterhaalde fundamentalisme nog veel beter dan zij doet
pi_33127233
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

²
Dat de dood van Theo van Gogh onder meer het GEVOLG is van het handelen van Ayaan Hirsi Ali, dat zal iedereen op dit forum met je eens zijn BsB.

Dat ze ook VERANTWOORDELIJK is, dat is een ander verhaal. Om nog even terug te komen op jouw analogie met dat giftige pak melk: er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoording. Als jij mij willens en wetens om een pak giftige melk stuurt, terwijl ik niet weet dat die melk giftig is, DAN ben jij inderdaad verantwoordelijk voor mijn dood.

Echter, dat is hier niet het geval. Als ik weet dat het pak melk waar jij me om stuurt giftig is, maar ik besluit tegen beter weten in om het toch op te drinken, dan is dat toch niet langer jouw verantwoording? Theo van Gogh was niet dom, hij realiseerde zich terdege dat het gevaarlijk was om te doen wat hij deed. Het was zijn eigen keus om het toch te doen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33127359
Ow, trouwens BsB, ik snap niet helemaal welk punt je nu wilde maken door eerder in dit topic dezelfde manier van discussieren te hanteren als Hirsi Ali. We zijn het allebei eens dat beledigen geen goede manier van discussieren is, maar als jij het vervolgens ook gaat doen, dan maakt dat je nogal hypocriet natuurlijk. Lijkt me niet dat dat je bedoeling was?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:07:35 #277
13462 BansheeBoy
pi_33127819
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef Seneca het volgende:
Ow, trouwens BsB, ik snap niet helemaal welk punt je nu wilde maken door eerder in dit topic dezelfde manier van discussieren te hanteren als Hirsi Ali.
Ik wilde laten zien dat deze manier/stijl niet de juiste was. Die opzet is geslaagd, velen waren het oneens met deze manier, de meesten, waaronder jijzelf, vonden het dezelfde stijl als die van Hirsi Ali. Tevens heb ik kunnen aantonen dat dit averechts werkt.

Ik ben blij dat je dit inziet.

²
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:09:27 #278
13462 BansheeBoy
pi_33127870
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:43 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Van Gogh was geen dom jongetje, en betitelde zijn vijanden dus ook als geindoctrineerde gevaarlijke gekken met maar een doel, zijn dood heeft dat bewezen.
Zijn dood heeft bewezen dat hij verkeerd bezig was met zijn getroll en geprovoceer, niets meer en niets minder.

Ik ben tegen moord.

²
pi_33128011
Ach BsB .. is nog maar een boy.. jongentje... je moet het allemaal niet zo serieurs nemen wat hij zegt... een beetje filteren en rekening houden met zijn leeftijd... ik denk dat hij een beetje wil provoceren en zich niet goed realiseert wat voor nonsense hij allemaal zegt.

Ale we hem op fok een beetje opvoeden.. kan het allemaal nog wel goedkomen met hem.
Inburgeringscursus heet dat.

Hem laten weten hoe het in Nederland werkt, dat we vrijheid van meningsuiting hebben, en nog andere grondrechten. En er in het verleden hard gevochten is voor bepaalde rechten en dat ik die rechten niet meer af wil staan omdat bepaalde moslims zich beledigd voelen.

Hisi Ali, mag zeggen wat ze wil.. Punt uit.. Als bepaalde moslims daar problemen mee hebben, is dat hun probleem. En moeten die bepaalde moslims de rest van de samenleving niet opzadelen met bedreigingen en andere onzinnige maatschappij destabiliserende activiteiten.

Moslims moeten een keuze maken.. of je bent voor de Nederlandse grondrechten.. of je bent er tegen..

Behoor je tot de laatste groep.. nou dan is er wat bij betreft geen plaats voor je in Nederland en mag je gaan verhuizen naar een ander land waar ze het minder nauw nemen met de grondrechten.

Zijn die dubbele paspoorten toch nog ergens goed voor

[ Bericht 0% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 16-12-2005 11:22:07 ]
pi_33128050
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn dood heeft bewezen dat hij verkeerd bezig was met zijn getroll en geprovoceer, niets meer en niets minder.

Ik ben tegen moord.

²
Dus stel nu dat iemand hier op Fok! jou vermoord omdat hij jouw posts irritant vindt, dan bewijst dat dat jij verkeerd bezig was?
pi_33128085

[ Bericht 100% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 16-12-2005 11:17:35 ]
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:19:56 #282
13462 BansheeBoy
pi_33128173
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dus stel nu dat iemand hier op Fok! jou vermoord omdat hij jouw posts irritant vindt, dan bewijst dat dat jij verkeerd bezig was?
Natuurlijk niet, ik projecteer die stelling alleen op Hirsi Ali omdat zij een veel grotere verantwoordelijkheid heeft. We zijn totaal niet te vergelijken, en ik wens dan ook niet om met haar vergelijken te worden, op welke grond dan ook.

Ik ben tegen moord.

²
pi_33128182
leuk topic is dit
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_33128277
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, ik projecteer die stelling alleen op Hirsi Ali omdat zij een veel grotere verantwoordelijkheid heeft. We zijn totaal niet te vergelijken, en ik wens dan ook niet om met haar vergelijken te worden, op welke grond dan ook.

Ik ben tegen moord.

²
Je stelling ging over ZIJN getroll en procoveer. Hirsi Ali is geen man, dus je stelling ging niet over haar, maar over Van Gogh.

Ik vind het trouwens wel met twee maten meten. Dus als je meer verantwoordelijkheid hebt is het je eigen schuld als je wordt neergestoken om je uitspraken, maar als jij wordt neergestoken om je uitspraken, dan is het niet je eigen schuld?
pi_33128361
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben tegen moord.

²
Inderdaad weer een voorbeeld van een reactie die kant nog wal slaat.

ZIjn dood bewijst dat er ziekelijke mensen zijn , die zich het recht nemen een ander in de naam van de Islaam het leven te nemen.

Dat bewijst het
  vrijdag 16 december 2005 @ 11:30:53 #286
13462 BansheeBoy
pi_33128500
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:23 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je stelling ging over ZIJN getroll en procoveer. Hirsi Ali is geen man, dus je stelling ging niet over haar, maar over Van Gogh.
Ja klopt, zowel Hirsi Ali als Theo van Gogh hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, ze hebben beiden aangetoond dat ze niet met deze verantwoordelijkheden om kunnen
gaan. Vooral Theo van Gogh walste als een olifant door de porseleinkast, totaal geen visie of nuancering.
quote:
Ik vind het trouwens wel met twee maten meten. Dus als je meer verantwoordelijkheid hebt is het je eigen schuld als je wordt neergestoken om je uitspraken, maar als jij wordt neergestoken om je uitspraken, dan is het niet je eigen schuld?
Het is niet alleen je eigen schuld, de dader in kwestie gaat uiteraard niet vrijuit, daar hebben we gelukkig het strafrecht voor, het gaat mij meer om het feit dat Ayaan bewust anderen in een gevaarlijke situatie brengt, een politica met hersens zou haar mening wel mogen ventileren maar doet dat op een genuanceerde onderbouwde manier, op een manier en in een stijl waarmee je wat kunt bereiken. Moet je kijken man, dik een jaar geleden konden we nog genieten van Theo en zijn lompheid, en o.a. dankzij het handelen en het aansturen van Hirsi Ali zijn we hem nu kwijt.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 16-12-2005 11:31:34 (Ik ben tegen moord.) ]
pi_33128623
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je kijken man, dik een jaar geleden konden we nog genieten van Theo en zijn lompheid, en o.a. dankzij het handelen en het aansturen van Hirsi Ali zijn we hem nu kwijt.

²
Dat is een denkfout... de dader.. die is de enige die schuld draagt.

Wat mij ergert is dat bepaalde moslims die ik spreek wel de moeite nemen om schande te spreken van Hirsi Ali.

Maar niet de moeite nemen om met dezelfde inzet en passie de moordenaar van van Gogh te veroordelen.

Daarover maak ik me zorgen.

Het geeft aan dat die moslims gewoon niet begrijpen hoe het in nederland werkt.
pi_33129133
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:

Het is niet alleen je eigen schuld, de dader in kwestie gaat uiteraard niet vrijuit, daar hebben we gelukkig het strafrecht voor, het gaat mij meer om het feit dat Ayaan bewust anderen in een gevaarlijke situatie brengt, een politica met hersens zou haar mening wel mogen ventileren maar doet dat op een genuanceerde onderbouwde manier, op een manier en in een stijl waarmee je wat kunt bereiken. Moet je kijken man, dik een jaar geleden konden we nog genieten van Theo en zijn lompheid, en o.a. dankzij het handelen en het aansturen van Hirsi Ali zijn we hem nu kwijt.

²
Weet je, zoals je het hier schrijft, ben ik het grotendeels gewoon met je eens. Maar je moet niet vergeten dat van Gogh ook een vrije wil had. Zelfs al had Hirsi Ali hem willens en wetens in een gevaarlijke situatie gebracht, ze heeft hem nooit gedwongen; Theo had altijd nee kunnen zeggen.

Ik vind wel dat Jojo_ut_grun een goed punt aanhaalt. Het is niet zozeer de kritiek op Hirsi Ali die me stoort, die vind ik grotendeels terecht. Maar op een of andere manier zet jij in je posts, bewust of onbewust, een toon neer waardoor ik het gevoel krijg dat je de moordenaar van van Gogh gewoon gelijk geeft. Je kritiek richt zich voornamelijk op Hirsi Ali, terwijl je kritiek op Mohammed B. beperkt blijft tot een zinnetje als "Ik ben tegen moord "
pi_33129350
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:52 schreef Seneca het volgende:

[..]

Weet je, zoals je het hier schrijft, ben ik het grotendeels gewoon met je eens. Maar je moet niet vergeten dat van Gogh ook een vrije wil had. Zelfs al had Hirsi Ali hem willens en wetens in een gevaarlijke situatie gebracht, ze heeft hem nooit gedwongen; Theo had altijd nee kunnen zeggen.

Ik vind wel dat Jojo_ut_grun een goed punt aanhaalt. Het is niet zozeer de kritiek op Hirsi Ali die me stoort, die vind ik grotendeels terecht. Maar op een of andere manier zet jij in je posts, bewust of onbewust, een toon neer waardoor ik het gevoel krijg dat je de moordenaar van van Gogh gewoon gelijk geeft. Je kritiek richt zich voornamelijk op Hirsi Ali, terwijl je kritiek op Mohammed B. beperkt blijft tot een zinnetje als "Ik ben tegen moord "
Op welke punten geef je hem nou precies gelijk dan?

Naar mijn mening is hersi ali altijd heel erg genuanceert en denkt ze heel goed na over wat ze zegt.

Ik heb haar nog nooi op een niet genuanceerde, goed onderbouwde uitspraak kunnen betrappen.

Het problematische is, dat ze mensen een spiegel voorhoudt. En dat kan voor sommige pijnlijk zijn..

en die voelen zich dan vernedert en gekrenkt...

Maar dat betekend niet dat ze ongenuanceert is, of dat het haar gaat om het simpelweg kwetsen.
pi_33129465
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben tegen moord.

²
Wel je bent het levende bewijs van dat wat Hirsi zegt ook waar is
pi_33129504
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Op welke punten geef je hem nou precies gelijk dan?

Naar mijn mening is hersi ali altijd heel erg genuanceert en denkt ze heel goed na over wat ze zegt.

Ik heb haar nog nooi op een niet genuanceerde, goed onderbouwde uitspraak kunnen betrappen.

Het problematische is, dat ze mensen een spiegel voorhoudt. En dat kan voor sommige pijnlijk zijn..

en die voelen zich dan vernedert en gekrenkt...

Maar dat betekend niet dat ze ongenuanceert is, of dat het haar gaat om het simpelweg kwetsen.
Ik moet weer aan de slag. Kom hier op terug!
pi_33130257
quote:
In het interview eist Hirsi Ali verder dat de VVD haar in een nieuwe Kamerperiode dezelfde ruimte geeft als nu, anders vertrekt ze. "Vlak voor de verkiezingen van 2007 maak ik de balans op, en leg aan de VVD voor of er ruimte blijft, zoals nu. Is dat zo, dan teken ik graag voor een nieuwe periode in de Kamer.[b]Ik ben nog lang niet klaar met mijn onderwerp."
Dit is precies het probleem van Hirsi Ali in een notendop: ze zit er maar voor één onderwerp.... Ze is geen volksvertegenwoordiger.
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:25:22 #293
3542 Gia
User under construction
pi_33130271
Ach, men moet zich niet zo gauw gekwetst en beledigd voelen. Tegenwoordig mag er niks meer gezegd worden, want er is altijd wel iemand die daardoor gekwetst kan zijn. Mensen moeten eens wat vaker gewoon de schouders ophalen en denken: Laat maar kletsen, hij weet niet waar hij het over heeft. Of gewoon de tv op een andere zender als je iets niet wilt zien.

Er is hier ik weet niet hoeveel commentaar op HA, van moslimzijde. Dus schijnbaar volgen ze precies wat ze zegt en doet. Is ze toch interessant?

Als je nu niet naar haar luistert, dan hoor je niet wat zij zegt en kun je niet gekwetst worden.

Tip?
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:26:51 #294
13462 BansheeBoy
pi_33130321
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:02 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Wel je bent het levende bewijs van dat wat Hirsi zegt ook waar is
Doe ik aan vrouwenonderdrukking? Ben ik tegen mensenrechten? Ben ik voor vrouwenbesnijdenissen? Neen, driewerf nee. Dus dit zinnetje van je is toch echt kolder. Hirsi Ali is zelf besneden, dat is de hele reden van haar hetze, laat haar in Somalië deze hetze voeren, daar kunnen ze er nog wat mee.

²
pi_33130714
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef dVTB het volgende:

[..]

Dit is precies het probleem van Hirsi Ali in een notendop: ze zit er maar voor één onderwerp.... Ze is geen volksvertegenwoordiger.
ze is gekozen door het volk..

dus een volksvertegenwoordiger

dat heet democratie.. moeilijk begrip he.. dat wist jij nog niet

ik heb op haar gestemd... en met mij heel veel nederlanders.. dat is de reden dat ze in de tweede kamer zit

jij bepaald niet, wie een volksvertegenwoordiger is.. dat doet het volk
pi_33130761
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Doe ik aan vrouwenonderdrukking? Ben ik tegen mensenrechten? Ben ik voor vrouwenbesnijdenissen? Neen, driewerf nee. Dus dit zinnetje van je is toch echt kolder. Hirsi Ali is zelf besneden, dat is de hele reden van haar hetze, laat haar in Somalië deze hetze voeren, daar kunnen ze er nog wat mee.

²
Het gaat om figuren in Nederland die hun vrouwen dwingen in jute zakken rond te lopen of anderszins bedekt, figuren in nederland die zich met eerwraak bezighouden, en in Nederland wonende en geboren meisjes en vrouwen die tijdens vacantie evntjes dichtgenaaid worden.

Het gaat om figuren in nederland die hun achterhaalde normen en waarden op een vrije westerse samenleving proberen te drukken.

Om je eigen woorden aan te halen. Mohammed is al jaren koud en stijf, hij intresseert me niet en ik wil dus ook niets te maken hebben met de achterhaalde denkwijze van dat lijk.

En Hirsi staat daar gelukkig voor op, die vrouw is een heldin
pi_33130792
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
ja dus.. jij doet wel aan vrouwen onderdrukking.. Hersi ali is een vrouw

Jij vindt dat ze haar mening maar in Somalie moet gaan verkondigen..

M.a.v. ze moet haar mond houden in Nederland

Je bent een vrouwenonderdrukker...

En ook onderdrukker van de mensenrechter zolang je de nederlandse grondwet niet 100 procent steunt. m.b.t. de vrijheid van menings uiting.
pi_33130859
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:42 schreef desiredbard het volgende:

En Hirsi staat daar gelukkig voor op, die vrouw is een heldin
Inderdaad , ze is een heldin... vind ik ook.

Zo'n moedige vrouw... ik bewonder haar moed, kracht, intelligentie en doorzettingsvermogen

vrijdag 16 december 2005 @ 13:08:40 #299
13462 BansheeBoy
pi_33131566
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Inderdaad , ze is een heldin... vind ik ook.

Zo'n moedige vrouw... ik bewonder haar moed, kracht, intelligentie en doorzettingsvermogen

Ik ook, ik kan daar alleen maar respect voor opbrengen. Zelfde geldt overigens ook voor Verdonk.

²
pi_33131687
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ook, ik kan daar alleen maar respect voor opbrengen. Zelfde geldt overigens ook voor Verdonk.

²
als je niet meent wat je zegt.. zeg het dan ook niet

en verdonk er bij halen is een goedkope truk

denk je nou echt dat er mensen zijn die daar intrappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')