Dat vindt ik dus gewoon veel te nep, 'er bestaan geen gematigde moslims", nee hoe noem je ze dan wel die moslims Milagro? Je zegt tegen mij: JIJ BENT NIET GEMATIGD! Hoe moet ik dat dan opvatten? Ik zie het een beetje als terugkrabbelen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Monddood maken
Mijn hemel (die overigens ook niet bestaat), leer eens lezen, man.
Zie je nu niet hoe jezelf reageert?
Ik zeg niet dat jij een radicale moslim bent, quote me maar waar ik dat beweer
Zeggen dat er geen gematigde moslims zijn, is heel wat anders dan beweren dat moslims allemaal radicaal zijn.
Subtiel verschil, maar ja nuances aanvoelen is lastig voor je blijkbaar, go figure.
Ik noem jou nergens radicaal, joh jezus christus te paard, zegquote:Op donderdag 15 december 2005 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar DAT is een heel wat genuanceerdere post dan je hiervoor telkens maaktte. Dan NOG begrijp ik niet waarom je mij radicaal noemt, alleen vanwege het feit dat ik kritiek heb op AHA. Heb ik haar doodgewenst? Heb ik gezegd dat ze niet haar mening mag uiten? Ik voldoe niet aan de door jezelf geschreven criteria van een radicaal persoon, en TOCH noem je me radicaal.
Het slaat weer allemaal nergens op Milagro, je gebruikde zelf de term niet-gematigd en koppelt er voorwaarde aan die te maken hebben met radicalisme. Nu verzin je ff een aantal gradaties erbij "mild spicy en very hot" en het is klaar zeker. Ik mis icecold.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik noem jou nergens radicaal, joh jezus christus te paard, zeg
Ik zeg dat er geen gematigd moslims bestaan.
Nuance verschil
mild, spicy, very hot.
gematigd, serieus belijdend, radicaal
Extremische, fundamentalistische, milde, gematigde Moslims bestaan niet. Er is één term voor hen allen: Moslims.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:07 schreef milagro het volgende:
Ik zeg dat er geen gematigd moslims bestaan.
nee, ik krabbel niet terug.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat vindt ik dus gewoon veel te nep, 'er bestaan geen gematigde moslims", nee hoe noem je ze dan wel die moslims Milagro? Je zegt tegen mij: JIJ BENT NIET GEMATIGD! Hoe moet ik dat dan opvatten? Ik zie het een beetje als terugkrabbelen.
nou .. als je denkt dat moslims een grote lieve familie is.. die het allemaal met elkaar eens zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Extremische, fundamentalistische, milde, gematigde Moslims bestaan niet. Er is één term voor hen allen: Moslims.
En ik zal je het nog sterker vertellen, het is een verdomd grote groep ook nog!²
Volgens mij mis je het punt van milagro een beetje.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het slaat weer allemaal nergens op Milagro, je gebruikde zelf de term niet-gematigd en koppelt er voorwaarde aan die te maken hebben met radicalisme. Nu verzin je ff een aantal gradaties erbij "mild spicy en very hot" en het is klaar zeker. Ik mis icecold.
Heeft te maken met definitiesquote:Op donderdag 15 december 2005 13:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt van milagro een beetje.
Vergelijk het (met het eerder genoemde) programma 'God bestaat niet' en Christenen. De Christenen die zich aan dat programma stoorde zijn m.i. geen gematigde Christenen. Dat maakt ze echter niet meteen radicaal.
Ja maar dat is dus puur perceptie. Als een Christen kritiek uit op het programma, maakt het hem niet radicaal. Als dezelfde Christen mensen gaat bedreigen, maakt het hem wel radicaal.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Volgens mij mis je het punt van milagro een beetje.
Vergelijk het (met het eerder genoemde) programma 'God bestaat niet' en Christenen. De Christenen die zich aan dat programma stoorde zijn m.i. geen gematigde Christenen. Dat maakt ze echter niet meteen radicaal.
Nee, het gaat niet om kritiek. Kritiek mag je altijd hebben, op alles en iedereen, gefundeerd of niet. Het gaat erom of je je daadwerkelijk stoort, je gekrenkt voelt, etc. De Christenen die zich dusdanig aan dat programma stoorde zijn geen gematigde Christenen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus puur perceptie. Als een Christen kritiek uit op het programma, maakt het hem niet radicaal. Als dezelfde Christen mensen gaat bedreigen, maakt het hem wel radicaal.
Ja, die het wilden stoppen. Dat zijn radicalen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Heeft te maken met definities
christenen die het programma 'God bestaat niet' wilden stoppen , zijn voor mij radicale christenen![]()
Het houdt echt op, nu, Mutant, jij wilt het niet begrijpenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het slaat weer allemaal nergens op Milagro, je gebruikde zelf de term niet-gematigd en koppelt er voorwaarde aan die te maken hebben met radicalisme. Nu verzin je ff een aantal gradaties erbij "mild spicy en very hot" en het is klaar zeker. Ik mis icecold.
BEn ik n iet mee eensquote:Op donderdag 15 december 2005 13:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om kritiek. Kritiek mag je altijd hebben, op alles en iedereen, gefundeerd of niet. Het gaat erom of je je daadwerkelijk stoort, je gekrenkt voelt, etc. De Christenen die zich dusdanig aan dat programma stoorde zijn geen gematigde Christenen.
nee.. juist niet.. het weten wat een ander bedoelt met bepaalde begrippen is heel belangrijk in elke discussiequote:Op donderdag 15 december 2005 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
Genoeg definitieneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |