quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een Aardappel Kanon liggen.
Dan moeten de straaljagers wel laag vliegen want hij schiet max 100 meter![]()
Gemaakt aan de hand van dit ontwerpquote:
"For the first firing you will use potato as the projectile and either spray deoderant or hair spray as the propellent. Both work, but the deoderant seems to work better."quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gemaakt aan de hand van dit ontwerp
http://www.aaroncake.net/spuds/howto.htm
Hij doet het best goed, te zien aan de deuken in een paar verkeersborden![]()
Die aardappels spatten uitelkaar zogauw ze het doel rakenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
"For the first firing you will use potato as the projectile and either spray deoderant or hair spray as the propellent. Both work, but the deoderant seems to work better."
"Shove a good sized potato down the 1 1/2 inch pipe"
![]()
![]()
Blijven die aardappels heel of spatten ze uit elkaar?![]()
Ik kan het haast niet bijhoudenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:51 schreef TheThirdMark het volgende:
heel erg druk.
quote:Op woensdag 14 december 2005 04:36 schreef Fwnk het volgende:
Godver, word ik net wakkergebeld door me oma
Opa ligt in het ziekenhuis en heeft het gehad, me ouders gaan erheen om te kijken of ze nog wat positiefs voorelkaar kunnen krijgen
ik ook, maar dan maandagquote:Op woensdag 14 december 2005 10:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net mijn wiskunde herkansing gehad![]()
Ging beter dan de vorige keer, nu maar hopen op een 5.5![]()
neequote:Op woensdag 14 december 2005 12:38 schreef snopprinses het volgende:
dronken zijn is niet leuk :\
Dat is een fabeltjequote:Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Magistic het volgende:
Gewoon flink wat water drinken als je thuiskomt, heb je de volgende dag nergens last van. Naja, je moet alleen pissen als een dolle olifant.
Het werkt, als ik niet te dronken ben om het te vergeten heb ik de volgende ochtend nergens last vanquote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje! Zeggen ze
.
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd naar wat je hebt gemaakt...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:32 schreef snopprinses het volgende:
jahhhh mn flash doet het
nu is mn schoolopdracht af
en jij bent...?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welkom terug Maikel wat geweldig dat je ons weer komt opzoeken na al die maanden.
Ja ik ben ook blij jullie weer te zien.![]()
zal het laten zien zodra het allemaal is goedgekeurdquote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Magistic het volgende:
[..]
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd naar wat je hebt gemaakt...
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welkom terug Maikel wat geweldig dat je ons weer komt opzoeken na al die maanden.
Ik kom hier ook nooitquote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat kan ik ook van jou vragen
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ook niet, maar vind het wel de leukste SCquote:Op woensdag 14 december 2005 13:53 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nooit
Ben niet echt puber meer...
Nog niet zo lang geleden dit subforum ontdekt, is wel vermakelijk om de saaiste momenten mee te vullenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het wel de leukste SC
En om posts op te krikkenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:56 schreef Magistic het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden dit subforum ontdekt, is wel vermakelijk om de saaiste momenten mee te vullen
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:56 schreef Magistic het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden dit subforum ontdekt, is wel vermakelijk om de saaiste momenten mee te vullen
Zo zo, ik zit misschien op 10quote:Op woensdag 14 december 2005 13:57 schreef Intrepidity het volgende:
Zit al weer op de 150 posts vandaag, ga voor >200
Ik zit hier al sinds 2002 en heb nog niet eens 900 posts in totaalquote:Op woensdag 14 december 2005 13:57 schreef Intrepidity het volgende:
Zit al weer op de 150 posts vandaag, ga voor >200
newbie.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 2002 en heb nog niet eens 900 posts in totaal![]()
Ik zit net over de 2500 heen sinds januari dit jaar, maar ik hou de afgelopen dagen een sprintjequote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 2002 en heb nog niet eens 900 posts in totaal![]()
Dan had ik van 8 tot 16 moeten werkenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:00 schreef snopprinses het volgende:
tis hier echt slaapverwekkend
ik wil naar huis..ofnee..ik wil dat het vrijdag is!
Ik wil kerstvakantie enzoquote:Op woensdag 14 december 2005 14:00 schreef snopprinses het volgende:
tis hier echt slaapverwekkend
ik wil naar huis..ofnee..ik wil dat het vrijdag is!
Whihihi, je zei poep!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:00 schreef Magistic het volgende:
[..]
Pardon?
Ik zat al op Fok! toen jij nog met je eigen poep zat te spelen knulletje![]()
Ik vermaakte me toen wel, jij niet met 900 posts in 3 jaarquote:Op woensdag 14 december 2005 14:00 schreef Magistic het volgende:
[..]
Pardon?
Ik zat al op Fok! toen jij nog met je eigen poep zat te spelen knulletje![]()
had? dus toch niet ofwa?quote:Op woensdag 14 december 2005 14:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan had ik van 8 tot 16 moeten werken
mja, eerst vrijdag, zaterdag en zondag en dan vakantie!quote:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar aan zijn postaantal te zien kan ik niet anders dan... vermoeden... dat eh... die user een sociaal leven heeft!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vermaakte me toen wel, jij niet met 900 posts in 3 jaar
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar aan zijn postaantal te zien kan ik niet anders dan... vermoeden... dat eh... die user een sociaal leven heeft!
WA?quote:[..]
mja, eerst vrijdag, zaterdag en zondag en dan vakantie!
o gaat wel lukken jaquote:Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
![]()
MAar aan de andere kant, als je goed door fokt haal je de 45 posts per dag gemiddeld van Rene wel in 1,5 uur fokken per dag![]()
Als je hieper bent in 30 minquote:Op woensdag 14 december 2005 14:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
o gaat wel lukken jawe zitten over iets meer dan de helft van de dag en ik zit op de 155 posts, dus die 45 moet wel in een uurtje of 2 kunnen
neequote:
Newbiequote:
foto?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:12 schreef snopprinses het volgende:
omg, ik heb net de aller aller schattigste tas ooit gekocht
zekersquote:Op woensdag 14 december 2005 15:25 schreef snopprinses het volgende:
straks als ik thuis ben
ag nog 1,5 moet uit te houden zijn
Niet alleen hier hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef Renesite het volgende:
verveling hierrrr
hier hetzelfde ;pquote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zekers![]()
Tijdens mijn schoolwerk een beetje Fokken enzo![]()
En spelletjes spelen die op de school computers staan![]()
Voordeel van Linux, zit standaard ongeveer 30 spelletjes bijquote:Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hier hetzelfde ;p
alleen doe ik die spelletjes niet
Best wel simpele spelletjes maar wel vermakelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 15:46 schreef snopprinses het volgende:
wat zijn dat dan voor spelletjes?
nog een uur en drie kwartier
mn koekjes zijn op![]()
What'd you thinkquote:Op woensdag 14 december 2005 16:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is dinges nog gebanned? Met zijn slips?
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens naar huis toe
Genoeg op school gezeten voor vandaag![]()
Hijs best mooooiquote:Op woensdag 14 december 2005 16:56 schreef snopprinses het volgende:
ik wil ook een kerstpakket krijgen mên
Bij mij werkt het meestalquote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje! Zeggen ze
.
Mijn oma aquarelleert ze altijd zelfquote:Op woensdag 14 december 2005 17:24 schreef snopprinses het volgende:
weet iemand een leuk idee voor een kerstkaart?
Linuxquote:Op woensdag 14 december 2005 16:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Asteroids:
[afbeelding]
Bounce:
[afbeelding]
Golf:
[afbeelding]
Mahjong:
[afbeelding]
Als je echt niks te doen hebt op school is het best leuk![]()
Maikuuul moet een unban!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is dinges nog gebanned? Met zijn slips?
nou tis de bedoeling dat mn vriend een foto van me maakt..maar kweet niks en hij ook nietquote:Op woensdag 14 december 2005 17:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Mijn oma aquarelleert ze altijd zelf![]()
van mij mag ie terugkomenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:39 schreef Messenga het volgende:
Maikuuull blijft maar mooi wegzijn we af van de hendig sjieke topics.
ik denk werkenquote:Op woensdag 14 december 2005 17:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
van mij mag ie terugkomen
Iemand enig idee waar D_A is?
Ik weet ook nie, misschien wat photoshop effectjes en een rare pose ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 17:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou tis de bedoeling dat mn vriend een foto van me maakt..maar kweet niks en hij ook niet
Hooooiquote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef Eix het volgende:
Ik heb weer internet.
Bleek de 12e al aangesloten te zijn (ben verhuisd), moest alleen ff t modem aan en uitzetten.
Waar zijn je ballen Renésite?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef Eix het volgende:
Ik heb weer internet.
Bleek de 12e al aangesloten te zijn (ben verhuisd), moest alleen ff t modem aan en uitzetten.
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:07 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Maar ik kan geen foto maken maaar hij is heul groot en vol enzo
Die van hem stelt nog niks voorquote:Op woensdag 14 december 2005 19:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
René wat heb jij voor aso camera?
euj dat heb ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef Eix het volgende:
Ik heb weer internet.
Bleek de 12e al aangesloten te zijn (ben verhuisd), moest alleen ff t modem aan en uitzetten uit- en aanzetten.
Geen ideequote:Op woensdag 14 december 2005 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
is Maikuuul nog altijd geband?
Dan zou die wel een aardig tijdje geband zijn, want hij is al lang weg volgens mijquote:Op woensdag 14 december 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk wel zo, heb hem niet meer gezien
slipverhalenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:47 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom was ie eigenlijk geband?
ze geven altijd users die leven in de brouwerij brengen een banquote:Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Owja, klopt, dat las ik idd in het Banmeldtopic, volgens mij waren ze em gewoon zat
Nja dan doet ie dat maar in Onzin en niet hier...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:
ik wil: die stoere slip verhalen vooral !
quote:
Hoezo dwangmatige neuroot?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mzzl ik moet nog zo'n 70 post![]()
Wedden dat je het niet lukt om voor altijd te stoppen?quote:
Hij kwam iig mij behoorlijk de strot uit, maar echt geband zijn was niet mijn idee dan weer.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
ja dalijk heeft die een maand ban
terwijl die ban onterecht was !
Er werd zo ook wat lol meegemaakt. :pquote:Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij kwam iig mij behoorlijk de strot uit, maar echt geband zijn was niet mijn idee dan weer.
Op het laatst wel jaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Ayaxola het volgende:
Och, ik snap het wel, het werd wel een beetje irritant.
Daarom moet jij ook mod worden. Kun je PUB levend houdenquote:
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom moet jij ook mod worden. Kun je PUB levend houden![]()
Nou ja, ok, doei danquote:Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef AmyLee het volgende:
Uit pub ben ik wel weg dat is over paar weken toch verleden tijd![]()
Met een streepjequote:Op woensdag 14 december 2005 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Rene zou zo ook een goeie PUB mod zijn.
Het lukt mij niet meer om een streepje te typenquote:
slaan helpt welquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het lukt mij niet meer om een streepje te typen![]()
Hoezo nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het lukt mij niet meer om een streepje te typen![]()
sssssttquote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef Ayaxola het volgende:
Eigenlijk is dat topic wel een goed voorbeeld. Eigenlijk zou er al een slotje op moeten zitten, maar omdat de modjes er nooit zijn kan dat niet
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:31 schreef yvonne het volgende:
Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef TimmyAsd het volgende:
PUB bestaat voornamelijk uit een SC. Het was leuk voor 2 weken, maar meer ook niet. Na DSG en GVH zal dit ook verdwijnen
Nee
Het is hier nu al beter dan die doodse stiltes van uren langquote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef W8ezel het volgende:
[..]
als dat hier nou ook nog zou gebeuren![]()
Het zijn eigenlijk allemaal uit hun tent gelokte lurkers. Nu het dreigt dat hun favo lurk sectie wordt opgeheven komen ze in actiequote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn topic
Zo wek je belangstelling
Zo te zien komen er dus toch best wel veel volk in UB
met het argument SLOWchatquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is hier nu al beter dan die doodse stiltes van uren lang![]()
Schrijven ze het ook wel eens als Renee?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat niet![]()
Leraren vergeten het zelfs
Of Renée?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Schrijven ze het ook wel eens als Renee?
Dat bedoelde ik dus ook natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Of Renée?
Zijn er ook mensen die denken dat je een vrouw bent? want sommige vrouwen heten ook Rene/Renee/René/Renée
![]()
![]()
Ik ben benieuwd waneer we de 1000 halen met dit tempoquote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Alle twijfel is dus weg
PUB blijft gewoon
Op naar de 1000 PUB slowchat topic
Schattig, uhuquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
check mn ontzettend schattige nieuwe tasje eens!
Denk na ongeveer 1 jaar PUBquote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waneer we de 1000 halen met dit tempo![]()
Heel schatiig jaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Och...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Of Renée?
Zijn er ook mensen die denken dat je een vrouw bent? want sommige vrouwen heten ook Rene/Renee/René/Renée
![]()
![]()
jaja hij is liefquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Neequote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zeg gewoon Rene.
Sorry, je bent de enige meid hier.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
wat voor ding?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef snopprinses het volgende:
yea ben er helemaal gelukkig mee
die gaat dus de plaats vervangen van mn oreotas
Opvallend hequote:
Ik vind dat nummer met die Jazz stukjes er doorheen erg leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Die CD van Rammstein- Rosenrot is echt goed.
uhm... titel ?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer met die Jazz stukjes er doorheen erg leuk![]()
LULquote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef Gizmore het volgende:
Tevens:
Met een streepje op de E
Tevens: Taalpuristen zijn stom!
Wat is je punt: je spreekt jezelf al min of meer tegen daardoor
oreotasquote:
en toch vinden ze em schattig!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry, je bent de enige meid hier.
Het is maar een streepje!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
LUL
Een naam is een naam, simpel![]()
Gyzmoorequote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
LUL
Een naam is een naam, simpel![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is maar een streepje!
Ik krijg opeens een flashback naar een verhaal dat een vriend van me een keer vertelde over het al dan niet scheren bij zijn vriendin destijds, maar dat terzijde
Dat weet ik zo niet, ik hoor wel eens als mijn broertje die cd draaitquote:
JAA!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
René !!!!
Nah, schijnbaar was het nooit geslotenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb ik me effekes PUB gered
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is je bankrekeningnummer?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Je Engels zuigt vrij hard moet ik zeggen....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ís zijn nickname.
Point?
Not maken![]()
Klinkt erg saaiquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je Engels zuigt vrij hard moet ik zeggen....Maar is goed René of Renesite: ik maakte ook geen punt maar slechts een loze opmerking
![]()
Dat is beterquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik bedoel hebben wij smane even PUB gered
Engels zuigt ja, heb genoeg engels voor vandaag gehadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je Engels zuigt vrij hard moet ik zeggen....Maar is goed René of Renesite: ik maakte ook geen punt maar slechts een loze opmerking
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik bedoel hebben wij smane even PUB gered
Oef das wel vrij klote inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Engels zuigt ja, heb genoeg engels voor vandaag gehad
"Maak nu een brief van 550 woorden kern, adres en afsluiting niet meegerekend"![]()
Jaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo
wrom nou eigenlijk ?
Verlies van Imberr is ook te merken.
niets meer van imberr vernomen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo
wrom nou eigenlijk ?
quote:
ik moest hem ook nog voorlezenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oef das wel vrij klote inderdaadIk had vandaag mn laatste tentamen, voor de verandering alles in het Nederlands
Truequote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon het niet laten![]()
Maar zo moest ie!![]()
diverse redenen die ze liever niet openbaar maaktquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo
wrom nou eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |