Dat lijkt me best een mooie studiequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
wss eerst een jaar reizen/werken/chillen en dan liberal arts in utrecht
Ik heb vandaag dus mijn aanmelding op de bus gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een mooie studie![]()
Je kunt alles zelf kiezen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:53 schreef Wiwi101 het volgende:
Vet stressen net om op tijd me aanmelding voor University College de deur uit te krijgenDeadline is overmorgen. Nu hopen dat TPG meewerkt
![]()
[..]
Dat begrijp ik wel, Ik denk dat het allemaal best moeilijk isquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:16 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Het is overigens geen pretpakket ofzo he, om ff te reageren op het dikgedrukte
![]()
Zeker zeker. Dat is voor mij ook een van de grooote redenen om te pogen mee te mogen doen volgend jaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, Ik denk dat het allemaal best moeilijk isMaar het is toch wel leuk dat je veel keuze vrijheid hebt
![]()
Hopen dat het luktquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zeker zeker. Dat is voor mij ook een van de grooote redenen om te pogen mee te mogen doen volgend jaar![]()
Over n week of 3 krijg ik bericht als het goed is. Of ik dus ben uitgenodigd voor een gesprek of niet.quote:
Naar de VS gaan lijkt me ook wel heel cool, maar ik denk dat ik dat na met bachelors doe. Ik wil wel een Master in het buitenland doen denk ik. Daarom wil ik sowieso een Bachlor in het Engels nu. Bovendien ben ik wat jong voor buitenland en allesquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:22 schreef saaw het volgende:
ik wilde eigenlijk liberal arts gewoon in de VS gaan doen maar aangezien ik net 19 [of 20, afhankelijk of ik eerst een jaar ga werken] ben als ik eraan ga beginnen is dat niet heel boeiend en kan ik net zo goed hier blijven
Yup dat heb ik ook nog als optie in me hoofd om naar buitenland te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik hoop dat ik in mijn 3e jaar een half jaar stage kan lopen in het buitenland, het liefst Amerika![]()
gaafquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef saaw het volgende:
america is okeik ga deze zomer eindelijk voor wat langer [3 maanden]
het is er fijn jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
gaaf![]()
Lijkt me echt een geweldig land jaAustralie en Nieuw Zeeland trouwens ook
![]()
Das wel een nadeel ja,quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:30 schreef saaw het volgende:
opzich lijkt het me qua geld geen probleem maar je mag daar verdomd weinig als je geen 21 bent
Dat ook nog eens jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:30 schreef saaw het volgende:
opzich lijkt het me qua geld geen probleem maar je mag daar verdomd weinig als je geen 21 bent
Ga je dan naar een stad of ga je ook Amerika beetje door? Dat is wel leuk om van alles ook wat te zien denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
[..]
het is er fijn jaik ben amerikaans dus dat scheelt een hoop gezeik
ben er ook al veel geweest, maar max 4 weken [vorig jaar in de zomer]
ik heb alles wat ik echt wil zien al wel gezien dus ga bij vrienden wonen en werken en chillenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ga je dan naar een stad of ga je ook Amerika beetje door? Dat is wel leuk om van alles ook wat te zien denk ik![]()
ik geelquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:34 schreef cerror het volgende:
Ik verveel me groen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
[..]
het is er fijn jaik ben amerikaans dus dat scheelt een hoop gezeik
ben er ook al veel geweest, maar max 4 weken [vorig jaar in de zomer]
Ja in jouw situatie het dan net iets anders natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:35 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb alles wat ik echt wil zien al wel gezien dus ga bij vrienden wonen en werken en chillen
in newyork
I know, my favourite color.quote:
nee dat nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:38 schreef Wiwi101 het volgende:
Ja in jouw situatie het dan net iets anders natuurlijkMaar zeker gaaf.
Hebben je vrienden ook een $18000 per maand appartement aan Central Park?Dat lijkt me gewoon bruut
![]()
Ze geilen allemaal op saaw dus knikken ze maar lekker mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:40 schreef Wiwi101 het volgende:
En zo gaat het opeens over de kleur groen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze geilen allemaal op saaw dus knikken ze maar lekker mee.
oke bij dezequote:Op dinsdag 13 december 2005 21:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze geilen allemaal op saaw dus knikken ze maar lekker mee.
Ach ja, zoveel kleuren zijn er toch niet. (als je het in één woord moet omschrijven)quote:
Geweldig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ohja, ik moet nog even verder gaan met wiskunde![]()
jeeuh, dit is mijn 4444ste post![]()
Waaaar ben jij geweest jongenman.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey X_M, met mij gaat het super, ben net een half uurtje thuismet jou?
quote:
We hebben hebben 6 uur geleden van de leraar te horen gekregen dat ik over precies 11 uur een wiskunde herkansing heb (oftewel het 1e uur)quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey X_M, met mij gaat het super, ben net een half uurtje thuismet jou?
Das kut, en het ophalen waard ja. Dan maar even niet fokkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hebben hebben 6 uur geleden van de leraar te horen gekregen dat ik over precies 11 uur een wiskunde herkansing heb (oftewel het 1e uur)Ik had een 2.8, dus ik wil het graag ophalen
Ik ben bijna klaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Das kut, en het ophalen waard ja. Dan maar even niet fokken![]()
Ik heb hier nog wel een Aardappel Kanon liggen.quote:
Ik ben naar Weerstation Kollumerzwaag geweest, ik ga deze week op pad naar verschillende weerstationquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waaaar ben jij geweest jongenman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |