Nou hequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef Ayaxola het volgende:
Talent!
Darkie! herinner je ons gesprek van vorige week maandag nog? over tentamens afraffelen? Nou t is een 7 gewordenquote:
Dat dacht ik, ik ga vaker m'n tentamens in de helft van de tijd maken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kijk dat is helemaal niet verkeerd![]()
![]()
![]()
![]()
Opzich een helder en goed ideequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ik ga vaker m'n tentamens in de helft van de tijd maken!![]()
Succes d'rmeequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik gaat eens even wat verslagen tikken enzo..
En kane wegzappen van tv.
Moest je daar nou 5 pagina's over nadenken?quote:
Begint met een nummertje:quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moest je daar nou 5 pagina's over nadenken?
Maar goed dat ik daar dan weer neit voor in de stemming benquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Begint met een nummertje:
eeeeeven aan mijn moeder vraaaaaaaagen![]()
Mischien moet ik dat morgen met wiskunde ook eens doenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ik ga vaker m'n tentamens in de helft van de tijd maken!![]()
Ga leren! Snol!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien moet ik dat morgen met wiskunde ook eens doen![]()
Ik ben druk bezigquote:
Ola schatquote:
Goezo!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig![]()
Daarom was het hier net zo dood![]()
Beetje doodquote:
waar gaat het over dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:12 schreef saaw het volgende:
kan je mijn wiskunde ook maken en dan aan me uitleggen?
snap dr ECHT niks vanover 4 weken examens, hellup
exponenten en logaritmen + faseverschillen bij cirkelbewegingen van goniometrische vergelijkingenquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:18 schreef saaw het volgende:
[..]
exponenten en logaritmen + faseverschillen bij cirkelbewegingen van goniometrische vergelijkingen
wat ik je brom, uhuh.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity komt met grote moeite de saaie avond door
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef saaw het volgende:
tis niet echt echt niet denderend inderdaad
Is het zo dramatisch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
vwo n&t sucks, ik had veel beter havo c&m kunnen gaan doen
nja ik baal wel jaquote:
Weet je al wel een beetje wat voor opleiding je gaat doen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:50 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik baal wel ja
zeker aangezien ik er waarschijnlijk niets mee ga doen
maarmaarmaar mijn knie ie stuk, rememberquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef brainster het volgende:
Maarmaarmaar jij wilde zo het amerikaanse luchtruim onveilig gaan maken enzo![]()
ofzo
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef saaw het volgende:
[..]
maarmaarmaar mijn knie ie stuk, remember
dus ik word niet toegelaten
Utrechtquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
wss eerst een jaar reizen/werken/chillen en dan liberal arts in utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |