Opvallend hequote:
Ik vind dat nummer met die Jazz stukjes er doorheen erg leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Die CD van Rammstein- Rosenrot is echt goed.
uhm... titel ?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer met die Jazz stukjes er doorheen erg leuk![]()
LULquote:Op woensdag 14 december 2005 20:47 schreef Gizmore het volgende:
Tevens:
Met een streepje op de E
Tevens: Taalpuristen zijn stom!
Wat is je punt: je spreekt jezelf al min of meer tegen daardoor
oreotasquote:
en toch vinden ze em schattig!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Sorry, je bent de enige meid hier.
Het is maar een streepje!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
LUL
Een naam is een naam, simpel![]()
Gyzmoorequote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
LUL
Een naam is een naam, simpel![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is maar een streepje!
Ik krijg opeens een flashback naar een verhaal dat een vriend van me een keer vertelde over het al dan niet scheren bij zijn vriendin destijds, maar dat terzijde
Dat weet ik zo niet, ik hoor wel eens als mijn broertje die cd draaitquote:
JAA!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
René !!!!
Nah, schijnbaar was het nooit geslotenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb ik me effekes PUB gered
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is je bankrekeningnummer?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Je Engels zuigt vrij hard moet ik zeggen....quote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ís zijn nickname.
Point?
Not maken![]()
Klinkt erg saaiquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je Engels zuigt vrij hard moet ik zeggen....Maar is goed René of Renesite: ik maakte ook geen punt maar slechts een loze opmerking
![]()
Dat is beterquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik bedoel hebben wij smane even PUB gered
Engels zuigt ja, heb genoeg engels voor vandaag gehadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je Engels zuigt vrij hard moet ik zeggen....Maar is goed René of Renesite: ik maakte ook geen punt maar slechts een loze opmerking
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik bedoel hebben wij smane even PUB gered
Oef das wel vrij klote inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Engels zuigt ja, heb genoeg engels voor vandaag gehad
"Maak nu een brief van 550 woorden kern, adres en afsluiting niet meegerekend"![]()
Jaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo
wrom nou eigenlijk ?
Verlies van Imberr is ook te merken.
niets meer van imberr vernomen.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo
wrom nou eigenlijk ?
quote:
ik moest hem ook nog voorlezenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oef das wel vrij klote inderdaadIk had vandaag mn laatste tentamen, voor de verandering alles in het Nederlands
Truequote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon het niet laten![]()
Maar zo moest ie!![]()
diverse redenen die ze liever niet openbaar maaktquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat lekker zo
wrom nou eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |