quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een Aardappel Kanon liggen.
Dan moeten de straaljagers wel laag vliegen want hij schiet max 100 meter![]()
Gemaakt aan de hand van dit ontwerpquote:
"For the first firing you will use potato as the projectile and either spray deoderant or hair spray as the propellent. Both work, but the deoderant seems to work better."quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gemaakt aan de hand van dit ontwerp
http://www.aaroncake.net/spuds/howto.htm
Hij doet het best goed, te zien aan de deuken in een paar verkeersborden![]()
Die aardappels spatten uitelkaar zogauw ze het doel rakenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
"For the first firing you will use potato as the projectile and either spray deoderant or hair spray as the propellent. Both work, but the deoderant seems to work better."
"Shove a good sized potato down the 1 1/2 inch pipe"
![]()
![]()
Blijven die aardappels heel of spatten ze uit elkaar?![]()
Ik kan het haast niet bijhoudenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:51 schreef TheThirdMark het volgende:
heel erg druk.
quote:Op woensdag 14 december 2005 04:36 schreef Fwnk het volgende:
Godver, word ik net wakkergebeld door me oma
Opa ligt in het ziekenhuis en heeft het gehad, me ouders gaan erheen om te kijken of ze nog wat positiefs voorelkaar kunnen krijgen
ik ook, maar dan maandagquote:Op woensdag 14 december 2005 10:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net mijn wiskunde herkansing gehad![]()
Ging beter dan de vorige keer, nu maar hopen op een 5.5![]()
neequote:Op woensdag 14 december 2005 12:38 schreef snopprinses het volgende:
dronken zijn is niet leuk :\
Dat is een fabeltjequote:Op woensdag 14 december 2005 12:44 schreef Magistic het volgende:
Gewoon flink wat water drinken als je thuiskomt, heb je de volgende dag nergens last van. Naja, je moet alleen pissen als een dolle olifant.
Het werkt, als ik niet te dronken ben om het te vergeten heb ik de volgende ochtend nergens last vanquote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje! Zeggen ze
.
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd naar wat je hebt gemaakt...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:32 schreef snopprinses het volgende:
jahhhh mn flash doet het
nu is mn schoolopdracht af
en jij bent...?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welkom terug Maikel wat geweldig dat je ons weer komt opzoeken na al die maanden.
Ja ik ben ook blij jullie weer te zien.![]()
zal het laten zien zodra het allemaal is goedgekeurdquote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Magistic het volgende:
[..]
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd naar wat je hebt gemaakt...
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welkom terug Maikel wat geweldig dat je ons weer komt opzoeken na al die maanden.
Ik kom hier ook nooitquote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat kan ik ook van jou vragen
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ook niet, maar vind het wel de leukste SCquote:Op woensdag 14 december 2005 13:53 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nooit
Ben niet echt puber meer...
Nog niet zo lang geleden dit subforum ontdekt, is wel vermakelijk om de saaiste momenten mee te vullenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het wel de leukste SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |